Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje smerige kleur roze. En ik vind een beetje kakkie wel leuk maar ik zou toch niet snel een Gaastra-jas kopen. Ben niet zo weg van het merk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het was maat 92. Die eerste winter was hij iets ruim, aan het einde van de afgelopen winter werd hij iets te krap. Sam kan hem waarschijnlijk alleen dit jaar aan, hopelijk verkoop ik hem dan nog voor 15 euro ofzo. Blijft over een winterjas voor maar 12 euro per jaar. Bijna voor niks toch ? Je kunt ook eens op Marktplaats kijken, sommige winterjassen zijn amper gedragen.
Ik hou ook niet van Gaastra, al is het natuurlijk wel goed spul.

Deze vind ik leuk voor Fieke, maar 80 euro... denk dat ventlief een hartverzakking krijgt
Deze is ook wel leuk, maar ik wil een langere jas! Zucht het valt ook niet mee. Wel een betere prijs > 49 euro!

alle door mij geplaatste link plaatjes zijn gesponsord door kleertjes.com

(zou ik nu korting krijgen )
Voor Fieke, leuk kleurtje!

Ik denk van wel hoor Briges, dat hij nog past.

die Juul vorig jaar had is ook van G-star
Gaastra wordt hier veel gedragen...
Ja, ga even leuke meisjesjassen plaatsen hier.

Ik heb al zo de balen dat meisjeskleren echt zoveel leuker en makkelijker te vinden zijn
Ik ben ook niet zo van de Gaastra. Ik vind die bovenste van jou wel erg leuk Mal! Welk merk is die?

Ik ga voor maat 104 denk ik. Max zit nog een beetje tussen 98 en 104 in.
quote:Star schreef op 12 augustus 2009 @ 14:18:

Mamax, ik vind Bataviastad drie keer niks. Klein, stomme winkels en stomme acties.

Bam, in het jaaaaaa eind aug/begin sept is de eerste baby geboren. Elyane is bevallen.zat al bij die van augustus te kijken...
Staan op kleertjes.com

(kijk mensen van kleertjes.com, nog meer gratis reclame)
Ga eens op marktplaats kijken ja. Ik denk dat ik voor Ties ook maar 104 neem, al draagt hij nu echt nog alles in 98.
Ik vind de meisjesjassen op kleertjes.com niet zo geweldig. Al die glimspul vind ik verschrikkelijk en als je dan je kledingmerk ook nog gewillig poesje noemt, nee dank je dan sla ik over
Ha ha, nee, die zit dan fijn op z'n scheepje met de rest van de stinkerds terwijl wij op het terras vertoeven!

Ik ga voor Mare ook voor een kleurtje deze winter, even kijken of ik plaatje kan plakken.

Kwaliteit van zo'n H&Mmetje is inderdaad niet om over naar huis te schrijven nee. Mja. Keuzes keuzes...

Ah, de eerste eind aug/begin sept baby geboren, leuk!!
110/116 hier voor Juul

bij mexx hebben ze dus een fel blauwe met zwart meen ik, die op de site staat is het niet, maar wel lijkend. hij ziet er op de site een stuk minder leuk uit, mocht hij het wel zijn

Twijfel nog steeds, maar goed Mexx heb ik hier zo gehaald

Vorig jaar had Juul rood
exuse: 104/110
Gewillig poesje?! Proest. Nee, daar laat ik min dochter ook niet in rondlopen. Tsss.

Ow, die is leuk Bridges!! Staat erg mooi bij haar haarkleur denk ik. Mja, wel duur ja.

Mamax, ¤12 per jaar, da's idd geen geld, haha!
Ik wil dus niets glimmends voor Fieke inderdaad, leuk kleurtje maar niet zachtroze, en niet te kort (vind ik met jurkjes niet leuk...)

Oeh en dit jaar mag ze laarsjes!!!

SORRY
Ik haal 104 denk ik

nadeel is dat Jonathan hele korte armen heeft (heeft hij van zijn vader). Dan zit de jas verder wel goed, zijn de mouwen veel te lang. Hij kan de jas van vorig jaar ook nog net aan, maat 92, daar passen nu de mouwen eindelijk echt goed van terwijl hij over de 1 meter is.

Bizar eigenlijk dat ze nu ongeveer het dubbele zijn van de geboortelengte bedacht ik me laatst.
Ga jij met de auto naar je werk en kids naar school brengen dan Bridge? Ik vind die langere jassen namelijk vaak zo onhandig op de fiets. Dus koop ik twee jassen
Deez is leuk voor Fieke (50):

Eens met Mal, die vind ik helemaal leuk voor Fieke!!! Babyface is ook nog wel goed te betalen.

Mijn oudste is nu ruim 2 keer z'n geboortelengte, de jongste al bijna 3 keer! Maar die spelen een beetje vals.

Zo mams is er, zo op naar de kermis. Shoppen jullie nog even verder voor me, hoef ik morgen alleen maar uit te zoeken .

Hel, wanneer ga je naar Enkhuizen? Wij gaan m'n opa en oma naar het bejaardenhuis verhuizen, dus ik weet nog niet hoe het loopt.
Die is leuk Mal! hoe duur? 50 euro?

Nee ik fiets alles Star, maar vind langer juist wel handig. Krijg je geen koude rug...
Dat jasje kost idd 50 euro. Ik zeg: doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven