geschokt

dinsdag 11 augustus 2009 om 21:05
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.

woensdag 12 augustus 2009 om 18:17
quote:desenchante schreef op 12 augustus 2009 @ 17:59:
lieve lieve forummers, ik ben net gebeld en de test was negatief!!!!!
Kan het amper bevatten, heb eerst stevig zitten shaken hier.
Betekent ook dat de kans voor de kinderen nihil is.
Zo ontzettend bedankt voor al jullie kaarsjes, lieve woorden, duimen, het heeft geholpen!
Love rescue me, nu beraden op de toekomst. Tjezus wat een dag.
Meid, wat een goed nieuws!
Dat is alvast één ding. Het is een janboel bij je thuis nu maar dit is in ieder geval positief.
Hoe nu verder is misschien even iets voor morgen, deze opluchting maakt deze dag goed.
Ben heel erg blij voor je!
lieve lieve forummers, ik ben net gebeld en de test was negatief!!!!!
Kan het amper bevatten, heb eerst stevig zitten shaken hier.
Betekent ook dat de kans voor de kinderen nihil is.
Zo ontzettend bedankt voor al jullie kaarsjes, lieve woorden, duimen, het heeft geholpen!
Love rescue me, nu beraden op de toekomst. Tjezus wat een dag.
Meid, wat een goed nieuws!
Dat is alvast één ding. Het is een janboel bij je thuis nu maar dit is in ieder geval positief.
Hoe nu verder is misschien even iets voor morgen, deze opluchting maakt deze dag goed.
Ben heel erg blij voor je!
woensdag 12 augustus 2009 om 18:17
quote:desenchante schreef op 12 augustus 2009 @ 18:13:
Dat mijn leven nu in brokken ligt ervaar ik gelukkig niet zo, of nu nog niet in ieder geval. Zal misschien nog komen maar nu overheerst de opluchting.
Eerst maar eens -een paar nachten- goed slapen en dan de boel op een rij gaan zetten. Want er gaat wel een boel op me afkomen nu.Geef dat ruimte. Geef jezelf ruimte! Vloek, schreeuw, tier, jank zoveel je wilt. Al is de uitslag 'goed', de afgelopen 24 uur moeten er toch even uitkomen. Laat ze maar komen. Zelfs met deze uitslag mag je gerust boos, woedend, laaiend, ziedend en vooral ook ondanks alles, verdrietig zijn.
Dat mijn leven nu in brokken ligt ervaar ik gelukkig niet zo, of nu nog niet in ieder geval. Zal misschien nog komen maar nu overheerst de opluchting.
Eerst maar eens -een paar nachten- goed slapen en dan de boel op een rij gaan zetten. Want er gaat wel een boel op me afkomen nu.Geef dat ruimte. Geef jezelf ruimte! Vloek, schreeuw, tier, jank zoveel je wilt. Al is de uitslag 'goed', de afgelopen 24 uur moeten er toch even uitkomen. Laat ze maar komen. Zelfs met deze uitslag mag je gerust boos, woedend, laaiend, ziedend en vooral ook ondanks alles, verdrietig zijn.
woensdag 12 augustus 2009 om 18:19
Wow...wat een goed nieuws...als ik al opgelucht ben, kan ik me niet voorstellen hoe jij je moet voelen!!! Heb echt de hele dag aan je gedacht.
Sterkte met het ordenen van de je gedachten en ook al is 'ie ontzettend stom geweest ook voor je partner heel veel sterkte met zijn ziekte en zijn schuldgevoel.
Sterkte met het ordenen van de je gedachten en ook al is 'ie ontzettend stom geweest ook voor je partner heel veel sterkte met zijn ziekte en zijn schuldgevoel.

woensdag 12 augustus 2009 om 18:28
Oh wat goed!!!!
Wat zal jij opgelucht zijn zeg!
Maar...ehm...vind toch dat je de kinderen moet laten testen. Ook al is er maar een kleine kans, je kan m toch maar beter uitsluiten.
Moet je nou over een paar maanden weer getest worden?
Oh en doe jezelf een lol en tief die vreemdganger er vandaag nog uit.
Wat zal jij opgelucht zijn zeg!
Maar...ehm...vind toch dat je de kinderen moet laten testen. Ook al is er maar een kleine kans, je kan m toch maar beter uitsluiten.
Moet je nou over een paar maanden weer getest worden?
Oh en doe jezelf een lol en tief die vreemdganger er vandaag nog uit.
woensdag 12 augustus 2009 om 18:31
Wat een geweldig nieuws! Zo blij dit te lezen. Wat een dag moet dit geweest zijn voor je.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 12 augustus 2009 om 18:35
woensdag 12 augustus 2009 om 18:39
Wat een fantastisch nieuws!
Net terug van een wandeling met de hond en gelijk even hier kijken!!!
Meisje,meisje wat zal jij opgelucht zijn
Maar wat Minny zegt schoot ook door mijn hoofd.
Zou je de kindjes voor de zekerheid niet toch ook laten testen.
Meid, ik ga een borrel op je nemen!
Net terug van een wandeling met de hond en gelijk even hier kijken!!!
Meisje,meisje wat zal jij opgelucht zijn
Maar wat Minny zegt schoot ook door mijn hoofd.
Zou je de kindjes voor de zekerheid niet toch ook laten testen.
Meid, ik ga een borrel op je nemen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 12 augustus 2009 om 18:39
Oh, wat een goed nieuws. Dank je wel dat je het hier komt delen.
Je kunt in ieder geval door met je leven zonder dat je HIV+ bent. Dat doorgaan zal ook nog heel wat energie kosten, maar dan met de wetenschap dat je dat als gezonde vrouw zult doen en dat je kinderen ook buiten schot zijn gebleven. Wat een opluchting.
Ik wens je ook kracht voor wat nog komen gaat. Maar deze negatieve uitslag kun je in ieder geval in je zak steken.
Je kunt in ieder geval door met je leven zonder dat je HIV+ bent. Dat doorgaan zal ook nog heel wat energie kosten, maar dan met de wetenschap dat je dat als gezonde vrouw zult doen en dat je kinderen ook buiten schot zijn gebleven. Wat een opluchting.
Ik wens je ook kracht voor wat nog komen gaat. Maar deze negatieve uitslag kun je in ieder geval in je zak steken.