Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
1x is genoeg
Iejoor, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Maak er een leuke dag van, en geniet van iets lekkers. (Morgen is er weer een dag.)

Jeetje, wat zijn jullie actief 's avonds zeg! Kost me een hoop (werk)tijd om elke ochtend weer bij te lezen (Gelukkig is het rustig nu! )

Pfff, vanmorgen weer een stomme actie van mezelf! Sta ik braaf boterhammen te smeren om mee te nemen voor vandaag, ben ik ondertussen het restantje andijviestamp van gisteren aan het opeten..... hoe hypocriet kun je zijn?!?!?!
quote:Suzeli schreef op 13 augustus 2009 @ 09:07:

Waarom ??

Heb ik iets gemist?
quote:elleinspe schreef op 13 augustus 2009 @ 09:51:

[...]

Waarom ??

Heb ik iets gemist?volgens mij heeft ze per ongeluk 3x hetzelfde bericht gepost
Post stond in 3-voud in het topic. Beetje te veel van het goede

Schrok net wel hoeveel kcal er in een frietje zitten. Baal nu nog harder. Waarom kan er nou niets 'gezonds' bij de snackbar liggen.
En nu houd ik er mee op. Internet mag me niet, geloof ik
Volgens mij is patat als warme maaltijd niet zo erg. Het is vaak de majo en de kroket oid die het calorierijk maken.
Volgens mij is patat als warme maaltijd niet zo erg. Het is vaak de majo en de kroket oid die het calorierijk maken.
Aaarggg nu doe ik het ook!
(dit is expres, en dan stop ik echt)

(dit is expres, en dan stop ik echt)

Wil ook nog ff kwijt dat ik jullie echt gezelig vind.
quote:Chicku78 schreef op 13 augustus 2009 @ 09:46:

Pfff, vanmorgen weer een stomme actie van mezelf! Sta ik braaf boterhammen te smeren om mee te nemen voor vandaag, ben ik ondertussen het restantje andijviestamp van gisteren aan het opeten..... hoe hypocriet kun je zijn?!?!?!

Heh getsie! Op je nuchtere maag?

Ik zou het er niet eens ín krijgen :puke:
quote:GezondopViva schreef op 13 augustus 2009 @ 10:08:

[...]

Heh getsie! Op je nuchtere maag?

Ik zou het er niet eens ín krijgen :puke:

Ja...... en nu heb ik er buikpijn van

Geen idee waar dat maffe idee vandaan kwam!?

Nou ja, doe vandaag maar rustig aan..... hou het braaf bij mijn bammetjes!
hoihoi

Ik snap ook wel dat niet iedereen achter cambridge staat maar vind het toch fijn hoe positief jullie dit brengen hihi. Het is idd ook niet een dieet dat ik iedereen zou aanraden. Ik was bijna 50 kilo te zwaar en dan kom je in een heel andere zone. Ik ben me rot geschrokken bij de diëtist en huisarts, ik was zoveel te zwaar dat ik niet eens geopereerd zou kunnen worden zonder risico's. Niet dat ik ergens last van had met mijn maat 50, lieve vriend, leuk werk en veel vriendinnen. Zo kun je jezelf heel lang voor de gek houden.In mijn familie zit van beide kanten suikerziekte ik moest gewoon veel en snel afvallen. Cambridge was voor mij wel een oplossing, drie maaltijdvervangers per dag, na drie strenge weken is er een tussenweek met vlees en groente en een beetje rijst. Verder enorm veel drinken. Ik vind het nog steeds enorm moeilijk en het is zeker geen levensstijl maar het werkt en je voelt je niet slechter dan bij een ander dieet. Ik ben laatst voor 3,5 week naar zuid frankrijk gegaan en even helemaal gestopt met het dieet, kwam ik terug met mijn ogen dicht op de weegschaal bleek ik maar 200 gram te zijn aangekomen na al dat stokbrood, bbq en en mijn passie cornetto's hihi. Dit gewicht heb ik nou 4 maand stabiel gehouden en nu ga ik voor de laatste kilo's. Het is voor mij een oplossing (met de begeleiding van huisarts, voedingsdeskundige en dieetist). Maar de chte uitdaging komt natuurlijk bij het behouden van het gewicht maar daar weten jullie vast alles van hihi.
Ladies leuke suggesties, maar ik ben aan het werk en kan de deur niet uit. Moet écht ergens iets bestellen. Getverr rauwe andijvie op de vroege morgen!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:bonobo schreef op 12 augustus 2009 @ 09:48: Ik ga dit gelijk vieren door een jurkje aan te doen vandaag.

Bonobo, als ik dit zo lees kom ik niet meer bij, zie dan jouw avatar in een jurkje

Ow sorry
quote:ijsjeszijnzolekker schreef op 13 augustus 2009 @ 11:00:

hoihoi

Ik snap ook wel dat niet iedereen achter cambridge staat maar vind het toch fijn hoe positief jullie dit brengen hihi. Het is idd ook niet een dieet dat ik iedereen zou aanraden. Ik was bijna 50 kilo te zwaar en dan kom je in een heel andere zone. Ik ben me rot geschrokken bij de diëtist en huisarts, ik was zoveel te zwaar dat ik niet eens geopereerd zou kunnen worden zonder risico's. Niet dat ik ergens last van had met mijn maat 50, lieve vriend, leuk werk en veel vriendinnen. Zo kun je jezelf heel lang voor de gek houden.In mijn familie zit van beide kanten suikerziekte ik moest gewoon veel en snel afvallen. Cambridge was voor mij wel een oplossing, drie maaltijdvervangers per dag, na drie strenge weken is er een tussenweek met vlees en groente en een beetje rijst. Verder enorm veel drinken. Ik vind het nog steeds enorm moeilijk en het is zeker geen levensstijl maar het werkt en je voelt je niet slechter dan bij een ander dieet. Ik ben laatst voor 3,5 week naar zuid frankrijk gegaan en even helemaal gestopt met het dieet, kwam ik terug met mijn ogen dicht op de weegschaal bleek ik maar 200 gram te zijn aangekomen na al dat stokbrood, bbq en en mijn passie cornetto's hihi. Dit gewicht heb ik nou 4 maand stabiel gehouden en nu ga ik voor de laatste kilo's. Het is voor mij een oplossing (met de begeleiding van huisarts, voedingsdeskundige en dieetist). Maar de chte uitdaging komt natuurlijk bij het behouden van het gewicht maar daar weten jullie vast alles van hihi.

Hier ook een (broek)maat 50. Of nouja, dat was ik 11 weken geleden Ik pas nu weer in 46 (zit nog niet echt lekker, maar hij past weer! )

Ik was 110 kilo en heb er inmiddels 22 af. Niet door een dieet, wel door aanpassing van mijn eet- en beweegpatroon. Ondanks dat jij begeleiding hebt van je huisarts, vind ik het nog een slechte keuze. Juist bij 50 kilo overgewicht (en geloof me; daar weten we best wel wat vanaf hier ) is het zo belangrijk dat je goed en gezond met je lichaam en je stofwisseling omgaat! Wanneer je afslankt zonder dieet is de kans veel groter dat je je gewicht houdt, maar goed, ik denk dat je dat zelf ook wel weet Ik vind het alleen zo zonde dat mensen "een dieet" (welke dan ook) zien als een laatste redmiddel, terwijl het met wat meer inspanning ook heel anders kan.
hihi wat goed dat je weer in 46 past! Ik respecteer je mening maar blijf wel achter mijn eigen keuze staan natuurlijk .

We voeren allemaal dezelfde strijd alleen op een andere manier.

Ik ga zo lekker winkelen idd ook een paar krappe broeken 46 passen hihi en broodjes overslaan.

ps: Ik vind het wel erg moeilijk dat mensen het over meer en minder inspanning hebben, het kost altijd veel inspanning om gewicht kwijt te raken.
Eens met je PS, sorry daarvoor

Ik vraag me wel iets af, ik lees nergens iets over je bewegingspatroon (of ik lees selectief ). Maar je sport er wel bij? En deed je dat voor het afslanken ook? Gewoon nieuwsgierigheid mijnerzijds hoor

Veel plezier met shoppen!
Chiku, dat was een heftig ontbijt. (Moet er persoonlijk niet aan denken, maar goed). Als lunch je bammetjes en dan een soepje als avondeten en dan heb je toch nog een redleijk goed lijstje denk ik.

Bedacht me vanmorgen dat ik nog minimaal 62 kilo moet afvallen voor een normaal BMI. Poehee, dat is echt echt echt veel. Ben er helemaal stil van...
Dank jullie wel dames! Voel me nu ineens ook erg oud worden zo...... Ach ja.... ben nog steeds jong.... 29...... Zal het maandag ook wel even dikgedrukt zetten voor de tabel Q.....

HPL, jij had een tijdje terug toch de dvd's van Zumba gekocht? Doe je daar nu nog steeds wat mee of alleen maar in de sportschool? Ik ben er nu toch wel in geinteresseerd zeg maar.. Is het mogelijk een kopietje te krijgen? Dan moet je maar laten wat je er voor wilt hebben hoor.....
HCP: niet aan denken aan die 62 kg.. begin met 5... alles wat eraf gaat is mooi meegenomen of je nou die -62 haalt of niet.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven