Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 13 augustus 2009 @ 10:30:

Haha, Leo is mijn schaduw brein. Das net zoiets als de schaduw-regering. Ik mag dan ook niets doen zonder toestemming van Leo.

Lastig lijkt me dat.

Nou ja, zolang jullie er geen democratie van maken komt het wel goed.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Zie dat Leo ook zit te forummen. Leo, Boro is telefonisch bereikbaar hoor.
mooi, ik heb gemeeld, dus het Plan zal weldra ook in mijn bezit zijn (muhahahaha- duivels lachje, ik waan mezelf ook even Brein )

edit: een nat brein dan, ik ga even douchen, laters.
Hallo hallo,

daar ben ik weer en nog steeds (en steeds meer) overdonderd door dit hele Geheime Plan Serieus, ik vind het zo lief, ik weet gewoon niet meer hoe ik dat moet zeggen aan jullie.

Mijn man en ik hebben gisteren getoost op het Viva-forum en vervolgens riep hij de hele avond heel hard VIVA Bo, VIVA la vie, VIVA van alles, dus ik geloof dat ie overstag is. Hij snapt nu ook hoe hij kan schrijven hier (blijft toch een NL forum dus al die tekst zegt 'm niets) en ik hoop dat hij zich in weet te houden nu hij zo VIVA het forum is geworden

Vandaag ben ik er wat minder vanwege de laatste dingen voor de laatste chemo, maar ik wilde zeggen hoe... nou ja, hoe lief dus ik jullie vind.

Ik heb er pardoes lekker van geslapen voor één keer!
Robo, wat fijn dat je er lekker door geslapen hebt.

En hé, ik weet nu wel dat je er blij mee bent enzo, dus dat hoef je niet steeds weer te zeggen hè.

Heb je ook gelezen hoe blij iedereen van dit topic wordt?

En onthoud dat wij het natuurlijk ook gewoon uit eigenbelang doen. Goed gevoel enzo, niks sociaals aan. Eigenlijk moeten wij jou bedanken dus. Maar daar begin ik dus niet aan.
Het mag wél hoor, mij bedanken

*zit al klaar voor de veren*
quote:robo schreef op 13 augustus 2009 @ 11:20:

Hallo hallo,

daar ben ik weer en nog steeds (en steeds meer) overdonderd door dit hele Geheime Plan Serieus, ik vind het zo lief, ik weet gewoon niet meer hoe ik dat moet zeggen aan jullie.

Mijn man en ik hebben gisteren getoost op het Viva-forum en vervolgens riep hij de hele avond heel hard VIVA Bo, VIVA la vie, VIVA van alles, dus ik geloof dat ie overstag is. Hij snapt nu ook hoe hij kan schrijven hier (blijft toch een NL forum dus al die tekst zegt 'm niets) en ik hoop dat hij zich in weet te houden nu hij zo VIVA het forum is geworden

Vandaag ben ik er wat minder vanwege de laatste dingen voor de laatste chemo, maar ik wilde zeggen hoe... nou ja, hoe lief dus ik jullie vind.

Ik heb er pardoes lekker van geslapen voor één keer!He kent hij mijn kat Bo ook? . Wil even nog een en geven zo. En veel sterkte wensen. XXX
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ok:

Robo dank je wel dat je in het buitenland woont

Robo dank je wel dat je FvdM geworden bent

Robo dank je wel dat je daardoor eerst het Viva-abo misliep

Robo dank je wel dat je zo graag Nederlandse bladen leest

Robo dank je wel dat je mij daardoor een goed gevoel geeft omdat ik iets voor iemand kan doen

Robo dank je wel
Oh ps, als jullie een emailtje hebben ontvangen van een vogeladres dan is het van mij. Weet niet wie het ontvangt en na verzenden wist ik niet of ik erbij had gezegd dat het mv was. Nou ja komt goed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Fantàstisch Solomio

Ik voel me helemaal opgepept. Ik wil dit iedere dag wel, eigenlijk.

Ik ga een "Bewierook robo" topic openen....

MV, dankjewel :-) Je kat heet dus Bo? Hmmmm.... dan delen wij een naam, lijkt je kat toevallig ook op me? Lang, met een post-it op haar hoofd?
quote:robo schreef op 13 augustus 2009 @ 11:34:

Fantàstisch Solomio

Ik voel me helemaal opgepept. Ik wil dit iedere dag wel, eigenlijk.

Ik ga een "Bewierook robo" topic openen....

Hou er dan wel rekening mee dat ik de hele dag niks anders te doen heb dan hier een beetje op het forum rond te hangen. Heb vanochtend 2 dozen ingepakt ( ga over 2 maanden verhuizen, dus vind 2 dozen per dag een mooi tempo) en dat is alles wat ik vandaag moet.

De andere forumsters hebben echter nog een leven naast het forum, dus mss niet iedere dag tijd om jou te bewieroken. Dat je dan niet teleurgesteld bent enzo.
Zouden Boro en Leo nog steeds aan de foon hangen? Wodrt wel een heeeeeeeeeeeeeel Prachtig Plan dan.
Ok ok, ik zal me inhouden en dat topic laten voor wat het is....

Leuk trouwens, verhuizen! Ga je naar een andere plaats of in de plaats waar je nu woont verkassen? Ik hou van het gevoel dat je errgens opnieuw kunt beginnen, in een "vers" huis, dat je helemaal naar smaak kan inrichten.

En 2 dozen per dag, da's te doen hè!
Haha, ben niet zo'n wereldreiziger. Ik ga iets meer dan een kilometer hier vandaan wonen. En mijn vorige huis ligt ongeveer halverwege mijn huidige huis en mijn nieuwe huis. Woon al 20 jaar in deze buurt dus. Ga wel helemaal naar een andere wijk.
En om niet al te mutserig over te komen zeg ik dan dat ik Europa uit ga, klinkt wel. Ik woon nu in de Europawijk, dus wat ik zeg is bijna de waarheid. Woon al 20 jaar in internationaal klinkende straten.
Komisch dit, net de organisatie van een surprise party waarvan de jarige per ongeluk op de mailinglijst terecht gekomen is. Wat zal ze opkijken, Robo, als ze een stapel tijdschriften ontvangt!
quote:MissMara schreef op 13 augustus 2009 @ 11:57:

Komisch dit, net de organisatie van een surprise party waarvan de jarige per ongeluk op de mailinglijst terecht gekomen is. Wat zal ze opkijken, Robo, als ze een stapel tijdschriften ontvangt!
We hebben gebeld hoor, Boro en ik. Ik vond haar niet eng en zij mij volgens mij ook niet.

We gaan straks weer bellen want ik moest naar de dierenarts en nu moet ik dringend huishouden want er komen straks logees.

Maar Boro en ik gaan straks weer verder met bellen en we zijn al een heel eind.

Robo, ik heb je gemaild, wil je er even naar kijken, want aangezien je betrokken bent bij je eigen surpriseparty kun je mooi even helpen bij het nemen van een beslissing!

Ik vond Eleo ook niet eng. Vond wel haar stem verdacht zwaar, En dat ze opnam met "Harry hier moppie", en toen ze zei dat ze "effe ging pisseh" gevolgd door een fikse boer begon ik wel te twijfelen of Eleo wel echt een vrouw is. Maar ze zegt van wel.. Dus dat komt vast goed.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb ook gemaild. Laat maar weten wat ik kan doen!

veren voor Robo:

quote:borodini schreef op 13 augustus 2009 @ 12:20:

Ik vond Eleo ook niet eng. Vond wel haar stem verdacht zwaar, En dat ze opnam met "Harry hier moppie", en toen ze zei dat ze "effe ging pisseh" gevolgd door een fikse boer begon ik wel te twijfelen of Eleo wel echt een vrouw is. Maar ze zegt van wel.. Dus dat komt vast goed.
Eigenlijk zitten er best weinig engerds op het forum, dat blijkt maar weer. Hoewel de beschrijving van Leo.......... Mij noemde ze al Moppie in haar mail, dus dat blijft toch ff verdacht.
Heerlijk, ik heb een mooie kleurrijke kont nu, merci HotCherryPoptart

Leo(n? Gezien Boro's post), ik heb je teruggemaild, ik moet even informeren links ende rechts en dan laat ik het zaterdag weten (eerder gaat niet echt lukken helaas).

De VSL kan ieder moment voor de deur staan om mij mee te nemen naar het martelcentrum bloedlab, dus ik zeg: hasta la vista en tot later!
quote:borodini schreef op 13 augustus 2009 @ 12:20:

Ik vond Eleo ook niet eng. Vond wel haar stem verdacht zwaar, En dat ze opnam met "Harry hier moppie", en toen ze zei dat ze "effe ging pisseh" gevolgd door een fikse boer begon ik wel te twijfelen of Eleo wel echt een vrouw is. Maar ze zegt van wel.. Dus dat komt vast goed.Boro was ook zeker niet eng, nu kan ik als flinke kerel meid wel wat hebben maar toch, het is altijd spannend zo'n internet sletje contact he, zo´n eerste keer.

Het kostte me moeite om niet meteen te vragen 'wat heb je aan?' Omdat ik dat gewoon gewend ben aan vrouwen te vragen en dan meteen in mijn broek te graaien natuurlijk.

Even lekker gekletst en toen moest ik ophangen want het was de hoogste tijd om me af te trekken te vertrekken!

Straks weer even lekker verder cyberen bellen om plannen te smeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven