Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Dan ga ik ook! (ik vind het ook eng hoor HCP)
quote:lola68 schreef op 13 augustus 2009 @ 21:49:

Elle en ik gaan misschien.

Het is voor ons wel ver weg, en omdat het pas om 4 uur begint.....

Als Elle gaat ga ik denk ik mee, maar als ze niet gaat.....ik ga dus echt niet alleen Voor jullie is het idd mega ver.. ik hoop toch wel dat jullie er bij zijn hoor!
quote:Quirijn schreef op 13 augustus 2009 @ 21:38:

Wie van jullie gaat er eigenlijk naar de hallo-meeting? op mijn date laatst met Zwieber heb ik beloofd te gaan als er meer van jullie gaan.. dus vandaar..

wie ist dabei??

Lola en ik wilden ook wel gaan, maar weten het nog niet zeker!

Ik vind het een beetje rare tijd als ik eerlijk ben.

Om 16.00 uur ´s middags is een leuke tijd als je uit de buurt van Den Haag komt, maar zoals jullie weten komen wij een heel andere richting vandaan ( en met ons meerdere mensen) en dan ben je er net, moet je al bijna weer naar huis omdat het nog dik 2 uur rijden is!

Dus ik ben er nog niet over uit!

Kijk met onze meeting om 11.00 uur vond ik een mooie tijd!
Aha Moutarde!!
er ligt een zak kokkintjes (hoe schrijf je dat) hier op tafel voor de snoeppot op het werk van Q-man... pfff ik kan ze bijna proeven..

Als jullie het te kort vinden vanaf vier uur kunnen jullie altijd nog bij mij op de lunch komen he.. (en gratis parkeren!)
Ik vind de tijd ook niet optimaal, en dan woon ik niet eens erg ver weg.

Vooral als het gezellig is, moet ik nog haasten voor de laatste metro!

Of kunnen we allemaal bij Zwieb en/of Q slapen?!

De vega nasi was lekker, ga ik vaker doen!

Ik ben net thuis, Sportman had een vrije dag en die zou van alles doen.

Dakterras afmaken, is gebeurd en het ziet er chique uit! Wij worden écht nog eens nette mensen, nieuwe chique auto en een chique terras!

Hij zou ook de was doen, heeft 'ie wel gedaan maar alle schone was ligt op 2 hopen. Zo kan ik het ook!

Wat zonde dat je tand eruit is IBI, wat gaat er verder gebeuren?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Quirijn schreef op 13 augustus 2009 @ 22:03:

er ligt een zak kokkintjes (hoe schrijf je dat) hier op tafel voor de snoeppot op het werk van Q-man... pfff ik kan ze bijna proeven..

Die zijn niet lekker Q, doe maar niet!

Als jullie het te kort vinden vanaf vier uur kunnen jullie altijd nog bij mij op de lunch komen he.. (en gratis parkeren!)We kunnen altijd overleggen
Ik vind vier uur ook niet handig. Man heeft nachtdienst dus ik moet wel bijtijds weer terug zijn. Maar stiekem ben ik te nieuwsgierig om niet te gaan LOL.
quote:nikkinuts schreef op 13 augustus 2009 @ 22:07:

Wat zonde dat je tand eruit is IBI, wat gaat er verder gebeuren?

Zover ik weet helemaal niets. Moet er dan nog iets gebeuren? Er is al eens eerder een kies uitgetrokken, maar dat was aan het einde van de rij. Nu zit de tand in het midden zeg maar.

Ik bel maandag voor een controle afspraak en ga dan maar weer eens babbelen om een plan te trekken wat betreft mijn gebit. Ik weet dat er op mijn vorige wortelkanaalbehandeling nog een kroon moet namelijk.

Dan zal ik gelijk vragen of er nog iets moet gebeuren met dit gat.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Nou, het staat zo lelijk lijkt me, zonder tand.

Ik zou daar wel iets voor in de plaats willen hebben.
Heb Q-man gevraagd de zak dropjes uit mijn gezichtsveld te halen.. uit het oog uit het hart..

Ik kan me voorstellen dat er idd iets van een brug ofzo moet, op de plek van die kies. Maar ik ben niet zo goed in die dingen, heb zelfs nog nooit een gaatje gehad, dus ben verre van een expert.
Ooh wat lijkt me dat fijn, nooit iets bij de tandarts!

Ik heb altijd iets. 3 wortelkanaal behandelingen, zelfs in 1 kies 3 keer gebeurd. En ik heb 2 kronen. En nog schijt ik in mijn broek bij de tandarts.

Ik ga naar bed, morgenochtend zwemmen en dan 30 km fietsen. Lopen doe ik zondag wel weer.

Slaap lekker allemaal!
Heb net even wat pagina's teruggelezen...goh, wat wordt er veel geschreven. Las iets over het Camridge dieet? Nooit van gehoord, klinkt heftig. Zelf lijn ik een klein beetje volgens de regels van de Weight Watchers. Jaren geleden al eens 30kg mee afgevallen. Maar ook voor mij geldt over het algemeen..gezond eten en meer sporten. Lukt aardig op het moment. Wordt echt gesteund door manlief. Is vanavond zelfs mee wezen lopen...is niet z'n grootste hobby, ha,ha.
quote:nikkinuts schreef op 13 augustus 2009 @ 22:25:

Ooh wat lijkt me dat fijn, nooit iets bij de tandarts!

Ik heb altijd iets. 3 wortelkanaal behandelingen, zelfs in 1 kies 3 keer gebeurd. En ik heb 2 kronen. En nog schijt ik in mijn broek bij de tandarts.

Ik ga naar bed, morgenochtend zwemmen en dan 30 km fietsen. Lopen doe ik zondag wel weer.

Slaap lekker allemaal!

Slaap lekker Nik!

(klinkt naar, dat van die tandarts.. ben heel erg blij dat ik nooit iets heb)
Welterusten Nik!

Ik ga ook zo.

Heb trouwens 3 kronen, en ook 2 wortelkanaalbehandelingen en 2 zenuwbehandelingen gehad.

I know how it feels!
Welterusten allemaal!
Hmmm, hier behalve vele gaatjes (al mijn kiezen zitten nu vol ongeveer dus al jaren gaatjes vrij.. goh hoe zou dat nu toch komen.... omdat er niets meer te vullen valt misschien???) geen noemenswaardigheden bij de tandarts.. Nooit iets hoeven te laten trekken en ook nooit een wortelkanaalbehandeling, kroon, beugel noem het maar op gehad.... Ik laat trouwens ook altijd zonder verdoving boren.. Bikkel.....

En goedemorgen allemaal weer! Zo dat ene jaartje erbij ga je gelijk voelen zeg.... Slecht geslapen veel wakker geweest... maar toch super wakker gevoel en ook het gevoel dat ik stiekem toch wel lekker heb geslapen. Beetje vreemd...

Qua eten gisteren redelijk in weten te houden... 2 stukjes spekkoek (tractatie van een collega die weggaat) en 's avonds chinees besteld. Was zo onwijs lang geleden en weer lekker.... Vandaag tracteer ik dan op het werk.. Dus vanavond gewoon weer netjes eten.. Alhoewel manlief dus in de stad eet ivm voetbalwedstrijd denk ik dat ik toch maar gewoon alleen thuis eet en dan later richting stad ga waar ik heb afgesproken met een vriendin...

Dames nog tips voor een 1persoons maaltijd die makkelijk en snel klaar te maken is en ook lekker???? Kan in uiterste nood altijd nog een eitje bakken met een boterham natuurlijk en heb ook nog cherry tomaatjes in huis dus dan zit het wel weer goed... Maar goed kom maar op met ideeen....
Goedemorgen!
Goedenmorgen!

Ik heb ook veel gaatjes gehad vroeger. Nu vrijwel nooit meer. Alleen een oude vulling die losgaat.

Wel 2 keer een wortelkanaalbehandeling gehad....pfff geen pretje hoor.

Verdoving doe ik ook niet aan hoor (behalve dus bij die wortelkanaalbehandeling ) Ik heb altijd meer last van die verdoving dan van het boren zelf.

Ik hou niet zo van koken, dus als ik alleen ben word het hier meestal een boterham met een gebakken ei, of een tosti.

Of ik warm een kliekje op die ik in de vriezer heb staan.

Maar je kan natuurlijk een tartaatje bakken met een salade erbij.
Ik herken het volledig lola.. Ik heb ook nooit zin om te koken... Dus alleen, tja dan wordt het idd al snel een ei of een soepje ofzo... Zit net te bedenken dat ik nog een portie chili con carne in de vriezer heb liggen maar of ik daar nu echt trek in heb....

Even een onsmakelijke vraag... ik heb de laatste tijd veel last van een moeilijke stoegang.. Eet genoeg vezels, fruit maar het wil maar niet goed komen.. Toen ik net begon met verantwoord eten ging ik echt iedere dag en kwam het er moeiteloos uit.. Nu ben ik soort van verstopt en moet er echt veel moeite doen om het eruit te krijgen en dan vaak met mini hoopjes..... Waar kan dit nu aan liggen? Eet altijd bruin brood, volkoren rijst of macaroni, ontbijtgranen met extra vezels dus weet echt niet zo goed hoe het komt... En van die paar keer slecht eten met avondeten kan het niet per definitie liggen. Niet dat het dan zo lang aanhoud zeg maar... (nu zo'n maand ofzo...) Iemand ideeen?
Goeiemorgen dames,

Srry van mijn gedoe gister, had er ff de balen van. Van weereens patat (ik kan echt geen frietes meer zien de komende maanden, maarja tis soms moeilijk anders te regelen als alle borden en pannen in een ander huis staan. en ff naar de friettent is dan te makkelijk) Gister nog wel over gehad met mijn vriend. o.a. dat ie niet aan moet dringen om een evt 2e portie te nemen. En ik moet gewoon NEE!! zeggen natuurlijk.

Gister aardappel-anders en witlof met ham en kaas gegeten. 1x bord vol.

Vanavond BBQ Gelukkig hebben we dan altijd veel groene salades en groentespiezen enzo.

@Iejoor: als het bij mij niet wil (in welke vorm dan ook) drink ik vivit (naturel als ik het kan vinden) Vaak trekt het dan wel bij.

Ik weeg me eigenlijk altijd op donderdag of vrijdag. Vanochtend zat ik op 75,5 kg. Tis wel wat onnauwkeurig want ik heb geen digitale weegschaal. Kan alleen de halve kilo's zien.
-
Ist nou nog niet over
Jullie schrijven teveel dames! *schudt met haar vingertje*

Maar eh hie rgaat het redelijk qua eten! Ga nu een bak yoghort eten en dan winkelen!
Mogguh al 2 dagen wakker met knallende koppijn :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven