Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:23
Geen idee waar het nu al 25 graden is.... Festen zit jij soms lekker in het buitenland??
Ik werk in Rijswijk maar het is hier nog bewolkt hoor. Ik woon vlak bij Girlxx en ik vond het knap fris vanochtend op de fiets naar het station. Geen zon gezien.
Misschien vanmiddag, ik hoop het wel! Dan neem ik lekker de middag vrij!
Ik werk in Rijswijk maar het is hier nog bewolkt hoor. Ik woon vlak bij Girlxx en ik vond het knap fris vanochtend op de fiets naar het station. Geen zon gezien.
Misschien vanmiddag, ik hoop het wel! Dan neem ik lekker de middag vrij!
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:36
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:41
quote:Festen schreef op 14 augustus 2009 @ 08:37:
hahahaha neen hoor zit ietsjes verders dan Ratteke! maar zit hier zalig in mijn serre, zon en een mooi lucht!
wat leuk dat je zo dichtbij woont Rat! en Girlxxx also!Aha, kijk, je zit achter glas! Ja, ik wil wel naast je komen zitten. Lekker kopje thee erbij, koekje (taart lust ik ook hoor!) En dan lekker beppen over forummers. En het weer natuurlijk! Een van de meest favoriete gespreksonderwerpen van ons Nederlanders
hahahaha neen hoor zit ietsjes verders dan Ratteke! maar zit hier zalig in mijn serre, zon en een mooi lucht!
wat leuk dat je zo dichtbij woont Rat! en Girlxxx also!Aha, kijk, je zit achter glas! Ja, ik wil wel naast je komen zitten. Lekker kopje thee erbij, koekje (taart lust ik ook hoor!) En dan lekker beppen over forummers. En het weer natuurlijk! Een van de meest favoriete gespreksonderwerpen van ons Nederlanders
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:52
Nou uhm hij is volop doorgebroken
Ratteke ik duim voortaan de hele dag door hetwerkt
Festen en Ratteke zeker weten leuk zo dichtbij @home wonen
Morgen (als we de weersberichten moeten kunnen vertrouwen) word het 26 graden dat word heerlijk coctailtje onder palmboom vertoeven
Morgen (als we de weersberichten moeten kunnen vertrouwen) word het 26 graden dat word heerlijk coctailtje onder palmboom vertoeven
anoniem_32568 wijzigde dit bericht op 14-08-2009 11:53
Reden: meteen zonnesteek opgelopen, kan niet meer behoorlijk typen :S
Reden: meteen zonnesteek opgelopen, kan niet meer behoorlijk typen :S
% gewijzigd
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:56
quote:girlxxx schreef op 14 augustus 2009 @ 11:52:
Girlxx, jammer dat ik moet werken... Want ik neem aan dat jij lekker in het Schiedamse zit? Hier in Rijswijk is het bewolkt, zonet dacht ik toch echt dat het zou gaan regenen...
Ik woon trouwens in Vlaardingen. Festen denk ik in de buurt van Rijswijk...
Girlxx, jammer dat ik moet werken... Want ik neem aan dat jij lekker in het Schiedamse zit? Hier in Rijswijk is het bewolkt, zonet dacht ik toch echt dat het zou gaan regenen...
Ik woon trouwens in Vlaardingen. Festen denk ik in de buurt van Rijswijk...
vrijdag 14 augustus 2009 om 18:17
quote:Ratteke schreef op 14 augustus 2009 @ 11:56:
[...]
Ik woon trouwens in Vlaardingen. Festen denk ik in de buurt van Rijswijk...Ratteke klopt gewoon in Schiedam, maar vlakbij de grens Vlaardingen, ben vanmiddag nog naar liesveld geweest en was ook zon hoor echt jammer dat je niet het -tje hebt gehad, hmmmm mischien harder duimen haha.
[...]
Ik woon trouwens in Vlaardingen. Festen denk ik in de buurt van Rijswijk...Ratteke klopt gewoon in Schiedam, maar vlakbij de grens Vlaardingen, ben vanmiddag nog naar liesveld geweest en was ook zon hoor echt jammer dat je niet het -tje hebt gehad, hmmmm mischien harder duimen haha.
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:00
quote:shining schreef op 14 augustus 2009 @ 19:42:
Vandaag viel het mee met de hitte. Precies goed zo.Ik vond het vandaag ook lekker, niet te warm, niet te koud, goed te doen!!! Vanmiddag een stukje gefietst en het was lekker.
Vandaag viel het mee met de hitte. Precies goed zo.Ik vond het vandaag ook lekker, niet te warm, niet te koud, goed te doen!!! Vanmiddag een stukje gefietst en het was lekker.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss