Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:18
Relativeertip: Alfred J. Kwak is nu op Nederland 3 bezig. Nét begonnen!
Sneeze het is allemaal in het kader van de gezondheid. Reken maar dat je straks maar wát blij met als je weer sexy met je heupen kunt wiegen...
Leuk dat je het gister gezellig hebt gehad Sam! Wat een verwennerij, een prive-kok! Dat je nooit? Maar als je nou een leuke man treft, hoe leer je hem dan beter kennen?
Tja een ex-scharrel die achter mijn vriendin aanzit: Toedeloeeee! Wat is er met die Marokkaanse jongen gebeurd dan? Is dat die? Nee toch?
Sneeze het is allemaal in het kader van de gezondheid. Reken maar dat je straks maar wát blij met als je weer sexy met je heupen kunt wiegen...
Leuk dat je het gister gezellig hebt gehad Sam! Wat een verwennerij, een prive-kok! Dat je nooit? Maar als je nou een leuke man treft, hoe leer je hem dan beter kennen?
Tja een ex-scharrel die achter mijn vriendin aanzit: Toedeloeeee! Wat is er met die Marokkaanse jongen gebeurd dan? Is dat die? Nee toch?
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:21
Oh Sam, mijn tante was met een Surinamer getrouwd, helaas is hij jong overleden. Mijn nichten zijn dus half Surinaams, en we hebben nog een hele zwik familie in Suriname. De laatste jaren studeren er een aantal hier, en ik kan erg goed met ze opschieten. Voel me meer met hun verbonden dan met de meeste andere neven en nichten.
Gewoon een keer gaan naar zulke feesten, is gezellig hoor!
Gewoon een keer gaan naar zulke feesten, is gezellig hoor!
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:33
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:36
Klinkt gezellig, Frizzy!
Nah, dat was gelukkig niet die Marokkaanse jongen. Weer een andere van twee jaar geleden. Het afgelopen jaar heb ik het rustig gedaan voor mijn doen. Met die Marokkaanse jongen heb ik alleen een paar keer gezellige avonden doorgebracht en daarna nog wat gemsn'd en gesms'd en het is van zijn kant dood gebloed. Ik heb er nog een gezellig babbel e-mail tegen aan gegooid en niets meer van hem daarop vernomen. Genoeg is genoeg. Jammer dat wel want ik vind hem wel leuk. Maar ja...Nu even weer niets.
Nah, dat was gelukkig niet die Marokkaanse jongen. Weer een andere van twee jaar geleden. Het afgelopen jaar heb ik het rustig gedaan voor mijn doen. Met die Marokkaanse jongen heb ik alleen een paar keer gezellige avonden doorgebracht en daarna nog wat gemsn'd en gesms'd en het is van zijn kant dood gebloed. Ik heb er nog een gezellig babbel e-mail tegen aan gegooid en niets meer van hem daarop vernomen. Genoeg is genoeg. Jammer dat wel want ik vind hem wel leuk. Maar ja...Nu even weer niets.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:37
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:48
Ik wil ook meedoen!! Ik-die-nog-steeds-moeite-heeft-met-het-zien-van-foto's-van-laatstescharrel-met-nieuwe-vriendin. Waarum wel met haar en niet met mij. Stomme sukkel die me eerst helemaal in de waan laat dat ie mij superleuk vindt blabla, vervolgens begin ik kriebels te krijgen en vervolgens hoor ik he-le-maal niets meer van hem!!!!!
Kriebels zijn ondertussen wel weg. Maar omdat ik hem nu niet meer kan krijgen vind ik het kut. GRRRRRRRRRR.
Moet ook niet op zijn stomme Hyves kijken!
En ik wil juist relativeren vooooor de sex/date. Ik denk niet 'ach het is maar zoenen, seks, een jongen, whatever', neeeeh ik denk ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh (niet als in vies hooor) heeeeeeellllluuuuupp....
Zucht. Waarom denk ik toch altijd zo na, lees:over analyseer. Waarom kan ik niet gewoon chill, relaxed met mannen omgaan.
Kriebels zijn ondertussen wel weg. Maar omdat ik hem nu niet meer kan krijgen vind ik het kut. GRRRRRRRRRR.
Moet ook niet op zijn stomme Hyves kijken!
En ik wil juist relativeren vooooor de sex/date. Ik denk niet 'ach het is maar zoenen, seks, een jongen, whatever', neeeeh ik denk ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh (niet als in vies hooor) heeeeeeellllluuuuupp....
Zucht. Waarom denk ik toch altijd zo na, lees:over analyseer. Waarom kan ik niet gewoon chill, relaxed met mannen omgaan.
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:55
oh frizz, zo herkenbaar! Maar echt het is beter als je niets laat horen hoor! Hij komt toch wel over de brug. Mijn laatste was trouwens ook een donkere man. Ik heb hem zelfs uit mijn msn moeten gooien om niet meer in de verleiding te komen! En soms heeeeeeeel soms wil ik hem nog wel eens terug halen in mijn lijst, maar tot nu toe weet ik mij goed te beheersen! Ik val ook wel op donkere types, althans donker haar en donkere ogen. In ieder geval niet op blond. En Sam ik heb nu ook net zo periode achter de rug dat ik even geen zin had om te daten, maar nu heb ik er wel weer zin in! Let the drama begin! Haha. En een scharrel die achter mijn vriendin aangaat die zou ik ook nooit meer hoeven, wat een eikels zijn er toch!
Tja sneeze, ik weet hoe je je voelt, ik loop ook het liefst op hakken, ik ga zelfs naar de supermarkt op hakken, maar goed het is even niet anders! Anders doe je een lange spijkerbroek aan, zodat niemand echt je schoenen kan zien, met een super leuk topje/truitje. Zorg dat je gezicht er goed uitziet. Mijn moeder zegt altijd; je kop verkoopt je kont (lees: bergschoenen!)
Tja sneeze, ik weet hoe je je voelt, ik loop ook het liefst op hakken, ik ga zelfs naar de supermarkt op hakken, maar goed het is even niet anders! Anders doe je een lange spijkerbroek aan, zodat niemand echt je schoenen kan zien, met een super leuk topje/truitje. Zorg dat je gezicht er goed uitziet. Mijn moeder zegt altijd; je kop verkoopt je kont (lees: bergschoenen!)
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:09
@joker; ja irritant is hyves he! Ik sta er gelukkig niet op en kan dus ook niet kijken. Maar goed heel herkenbaar ook, waarom zij wel en ik niet. Waarom is hij wel voor haar gegaan en ben jij zijn scharrel geweest, blijkbaar is hij bij haar anders, dus zij haalt wat anders bij hem naar boven dan jij. Tja heel frustrerend. Dus gewoon niet voor jou. Andere chemie. En meestal achteraf ben je ook blij dat het zo gelopen is, want dan kom je een persoon tegen die veel beter bij je past.Enneh, ik kan ook nog steeds niet relaxed met seks omgaan hoor. Ik vind dat helemaal niets seks voor de seks. Ik krijg er altijd gevoelens bij.
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:11
No worries no worries, ik laat niks van me horen. Overigens is de kans groot dat ik hem vanavond wel tegen het lijf loop, maar I will act all cool.
Sam wat leg jij je lekker makkelijk bij de dingen neer! Of lijkt dat maar zo?
Ja irritant he joker? Dat gepieker en gedoe. Probeer in het hier en nu te leven en te genieten van hetgeen je toekomt. Gooi die laatste scharrel van je uit je Hyves, wat doe je jezelf aaaaan?
'Je kop verkoopt je kont'... Goeie moeder Sky! Ze heeft wel gelijk, mannen vinden een leuk koppie echt belangrijker dan de rest. Ken een meisje (komt op het werk van Mr X) en ze heeft een god-de-lijk lijf. Maar haar gezicht... Tja gewoon niet mooi, en helemaal volgesmeerd met make-up. IK dacht dat dat die mannen niks zou kunnen schelen, en dat iemand er allang werk van had gemaakt. Maar neeeeeee ze draaien hun hoofden niet om voor haar, door dat gezicht...
Tis toch eigenlijk van de zotte dat wij mannen van Hyves en msn gooien, en nummers deleten. Je kan MIJ niet wijsmaken dat kerels dat ook doen...
Ja irritant he joker? Dat gepieker en gedoe. Probeer in het hier en nu te leven en te genieten van hetgeen je toekomt. Gooi die laatste scharrel van je uit je Hyves, wat doe je jezelf aaaaan?
'Je kop verkoopt je kont'... Goeie moeder Sky! Ze heeft wel gelijk, mannen vinden een leuk koppie echt belangrijker dan de rest. Ken een meisje (komt op het werk van Mr X) en ze heeft een god-de-lijk lijf. Maar haar gezicht... Tja gewoon niet mooi, en helemaal volgesmeerd met make-up. IK dacht dat dat die mannen niks zou kunnen schelen, en dat iemand er allang werk van had gemaakt. Maar neeeeeee ze draaien hun hoofden niet om voor haar, door dat gezicht...
Tis toch eigenlijk van de zotte dat wij mannen van Hyves en msn gooien, en nummers deleten. Je kan MIJ niet wijsmaken dat kerels dat ook doen...
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:18
nou, er zijn ook mannen die dat doen hoor! Ik heb helaas ook menig mannenhart (onbewust) gebroken en toen ben ik ook zonder pardon gedeleted. Maar ik vind dat nooit zo erg. Maar de mannen die ik delete, die deleten mij dan weer niet. Alsof het ze gewoon niet interesseert ofzo. Maar het geeft mij wel voldoening. Het is gewoon oneerlijk af en toe. A vindt B leuk en B vindt C dan weer leuk.
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:19
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:37
vrijdag 14 augustus 2009 om 13:10
quote:frizzy schreef op 14 augustus 2009 @ 12:11:
Eh nee, ook dat heb ik moeten leren. Leven in hier en nu is mijn mantra. Gaat nu wel gemakkelijker dan een paar jaar geleden. Komt ook doordat ik ouder ben geworden. Ik heb vroeger zoveel geanalyseerd, gepiekerd, tranen gelaten en therapie gevolgd. Uiteindelijk is het leven daarvoor te mooi (en te kort).
Ja....die topic van Robo is heel mooi! Ook ontroerend en moeilijk.
Eh nee, ook dat heb ik moeten leren. Leven in hier en nu is mijn mantra. Gaat nu wel gemakkelijker dan een paar jaar geleden. Komt ook doordat ik ouder ben geworden. Ik heb vroeger zoveel geanalyseerd, gepiekerd, tranen gelaten en therapie gevolgd. Uiteindelijk is het leven daarvoor te mooi (en te kort).
Ja....die topic van Robo is heel mooi! Ook ontroerend en moeilijk.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 14 augustus 2009 om 13:22
Pff, ik zou nog wel een uurtje of wat kunnen slapen, geloof ik. Ben ook niet helemaal lekker, heb een soort van half buikgriepje, lijkt wel. Naja, toch maar lekker door zitten werken net en nu richting een klusje buiten de deur.
Lijkt me pittig Sam, daten als je doof bent. Maar voor jou is het natuurlijk normaal, neem ik aan. Ben je je hele leven al doof?
Tot later!
Lijkt me pittig Sam, daten als je doof bent. Maar voor jou is het natuurlijk normaal, neem ik aan. Ben je je hele leven al doof?
Tot later!
vrijdag 14 augustus 2009 om 13:29
Hi Moosey,
Vervelend...zou het besmettelijk kunnen zijn via dit topic. Ik had het gisteren namelijk ook.
Ja, ik ben doof geboren. Ik communiceer het liefst via gebarentaal en ik kan geen geluiden opvangen. Ik kan wel spraakafzien. Is pittig, klopt daarom waag ik mij er niet aan.
Oke, ik ga nu de hal echt verven.
Beterschat, Moosey.
Vervelend...zou het besmettelijk kunnen zijn via dit topic. Ik had het gisteren namelijk ook.
Ja, ik ben doof geboren. Ik communiceer het liefst via gebarentaal en ik kan geen geluiden opvangen. Ik kan wel spraakafzien. Is pittig, klopt daarom waag ik mij er niet aan.
Oke, ik ga nu de hal echt verven.
Beterschat, Moosey.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 14 augustus 2009 om 15:18
Waarom zouden wij idd ex-scharrels enzo moeten verwijderen van Hyves/MSN en weet ik het. Ja, voor onze eigen veiligheid en relativeringsvermogen
.. Maar bij deze scharrel van mij ligt het net weer anders omdat hij jarenlang een gewone vriend van me is geweest...en doordat we een paar maanden een soort van setje zijn geweest is dat allemaal veranderd. En daar baal ik nu van!! Geef mij m'n oude vriend maar weer terug, maar op de een of andere manier wilt hij dat niet...Eikel.
Leven in het nu. Go with the flow... Heel vaak lukt het me wel. Maar soms zijn er van die momenten dat ik mezelf helemaal de put in kan praten ofzo.
Relativeren is echt gewoon heel belangrijk. Zoals Sam in het leven staat, respect!
Oh en dit topic vind ik leuk/leerzaam/geeft inzichten en bladiebla. Maar ik kan niet zo vaak iets posten hoor haha...

Leven in het nu. Go with the flow... Heel vaak lukt het me wel. Maar soms zijn er van die momenten dat ik mezelf helemaal de put in kan praten ofzo.
Relativeren is echt gewoon heel belangrijk. Zoals Sam in het leven staat, respect!
Oh en dit topic vind ik leuk/leerzaam/geeft inzichten en bladiebla. Maar ik kan niet zo vaak iets posten hoor haha...
vrijdag 14 augustus 2009 om 15:50
Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe........Summer is weer in de casa!
Heerlijk lekker met mijn moeder zitten terrassen, broodje gegeten, koffie erbij...helemaal even in de verwen modus.
Leuk detail was dat mams vond dat ik er zo gelukkig uitzag de laatste tijd.
Altijd leuk om te horen, heb dat gevoel zelf ook wel, dat ik lekker in het velletje zit en dat dingen EINDELIJK eens gaan zoals ze moeten gaan (op die man na dan)
Sam, het lijkt me zo raar om niets te horen.
En wat de rest ook zegt, ik vind je over komen als een vrouw die precies weer wat ze wil....
Leuk om te lezen.
Joker, waarom scharrels van hyves afhalen?
gewoon omdat ik er zelf niet meer mee geconfronteerd wil worden.
Als je van vriend scharrel wordt kan ik niet meer terug naar de "gewoon vrienden"stand
Dus geen vrienden meet en dus heeft tie ook niets meer op mijn hyves te zoeken ;-
*pukkel update....nog steeds prominent aanwezig*
Heerlijk lekker met mijn moeder zitten terrassen, broodje gegeten, koffie erbij...helemaal even in de verwen modus.
Leuk detail was dat mams vond dat ik er zo gelukkig uitzag de laatste tijd.
Altijd leuk om te horen, heb dat gevoel zelf ook wel, dat ik lekker in het velletje zit en dat dingen EINDELIJK eens gaan zoals ze moeten gaan (op die man na dan)
Sam, het lijkt me zo raar om niets te horen.
En wat de rest ook zegt, ik vind je over komen als een vrouw die precies weer wat ze wil....
Leuk om te lezen.
Joker, waarom scharrels van hyves afhalen?
gewoon omdat ik er zelf niet meer mee geconfronteerd wil worden.
Als je van vriend scharrel wordt kan ik niet meer terug naar de "gewoon vrienden"stand
Dus geen vrienden meet en dus heeft tie ook niets meer op mijn hyves te zoeken ;-
*pukkel update....nog steeds prominent aanwezig*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!