Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Echt van die grijze wolken kan dat nou
Ik ben dus wel zo'n tiepje die van 30 graden houd hahahhaa echte koukleun hier
Dat moet een plaatselijke donderwolk zijn...kiek moar uut hahaha
Oja op de buienrader van de KNMI zie ik idd ook niets, zijn het dan verdwaalde kleine wolkjes die zo openbreken dan ? zie heel ver in de verte, kijkt uit andere kant raam blauwe lucht komen
Ja heb al rubbere kaplaarzen aan getrokken ben ik iig beschermd tegen de anders ben ik toasted en ben geeneens een kip
Die dunne wolkjes bij mij stellen weinig voor. Die zullen dadelijk wegsmelten voor de zon. Nu nog 7 graden, maar dadelijk...
World of Warcraft: Legion
Geen idee waar het nu al 25 graden is.... Festen zit jij soms lekker in het buitenland??

Ik werk in Rijswijk maar het is hier nog bewolkt hoor. Ik woon vlak bij Girlxx en ik vond het knap fris vanochtend op de fiets naar het station. Geen zon gezien.

Misschien vanmiddag, ik hoop het wel! Dan neem ik lekker de middag vrij!
Ratteke leef met je mee Ik duim ook dat het beter gaat worden vanmiddag !!!
Festen zit gewoon al achter haar raam...daar heb je het zo warm
quote:hans66 schreef op 14 augustus 2009 @ 08:21:

Die dunne wolkjes bij mij stellen weinig voor. Die zullen dadelijk wegsmelten voor de zon. Nu nog 7 graden, maar dadelijk...

...is het:

Binnen: 22 graden.

Buiten: 19 graden, heldere lucht.
World of Warcraft: Legion
.
Morgen wordt het toch pas echt warm?

Vandaag 22 en zondag ook tenminste op weer.nl
.
quote:Festen schreef op 14 augustus 2009 @ 08:37:

hahahaha neen hoor zit ietsjes verders dan Ratteke! maar zit hier zalig in mijn serre, zon en een mooi lucht!

wat leuk dat je zo dichtbij woont Rat! en Girlxxx also!Aha, kijk, je zit achter glas! Ja, ik wil wel naast je komen zitten. Lekker kopje thee erbij, koekje (taart lust ik ook hoor!) En dan lekker beppen over forummers. En het weer natuurlijk! Een van de meest favoriete gespreksonderwerpen van ons Nederlanders
.
Whahaha zat effe gek te kijken, maar van Maanen is hier een kachelboer en een transportbedrijf hahahaha
Festen woont zeker in de Haaglanden?
Nou uhm hij is volop doorgebroken

Ratteke ik duim voortaan de hele dag door hetwerkt

Festen en Ratteke zeker weten leuk zo dichtbij @home wonen

Morgen (als we de weersberichten moeten kunnen vertrouwen) word het 26 graden dat word heerlijk coctailtje onder palmboom vertoeven
anoniem_32568 wijzigde dit bericht op 14-08-2009 11:53
Reden: meteen zonnesteek opgelopen, kan niet meer behoorlijk typen :S
% gewijzigd
quote:girlxxx schreef op 14 augustus 2009 @ 11:52:

Nou uhm hij is volop doorgebroken

Ratteke ik duim voortaan de hele dag door hetwerkt

Festen en Ratteke zeker weten leuk zo dichtbij @home wonen

Morgen (als we de weersberichten moeten kunnen vertrouwen) word het 26 graden dat word heerlijk coctailtje onder palmboom vertoeven

Girlxx, jammer dat ik moet werken... Want ik neem aan dat jij lekker in het Schiedamse zit? Hier in Rijswijk is het bewolkt, zonet dacht ik toch echt dat het zou gaan regenen...

Ik woon trouwens in Vlaardingen. Festen denk ik in de buurt van Rijswijk...
quote:Ratteke schreef op 14 augustus 2009 @ 11:56:

[...]

Girlxx, jammer dat ik moet werken... Want ik neem aan dat jij lekker in het Schiedamse zit? Hier in Rijswijk is het bewolkt, zonet dacht ik toch echt dat het zou gaan regenen...

Ik woon trouwens in Vlaardingen. Festen denk ik in de buurt van Rijswijk...Ratteke klopt gewoon in Schiedam, maar vlakbij de grens Vlaardingen, ben vanmiddag nog naar liesveld geweest en was ook zon hoor echt jammer dat je niet het -tje hebt gehad, hmmmm mischien harder duimen haha.
Vandaag viel het mee met de hitte. Precies goed zo.
Nou Hans, als ik de berichten moet geloven wordt het erg mooi (als je er van houdt) weer de 20e. Voor mij wel iets te, beetje warm voor een trouwjurk
quote:shining schreef op 14 augustus 2009 @ 19:42:

Vandaag viel het mee met de hitte. Precies goed zo.Ik vond het vandaag ook lekker, niet te warm, niet te koud, goed te doen!!! Vanmiddag een stukje gefietst en het was lekker.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:juniper8 schreef op 14 augustus 2009 @ 19:58:

Nou Hans, als ik de berichten moet geloven wordt het erg mooi (als je er van houdt) weer de 20e. Voor mij wel iets te, beetje warm voor een trouwjurk De 28ste was het toch? Dat het dan mooi weer moest zijn?
Nee de 20e...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven