Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
, quick thinker.
Alle reacties Link kopieren
Your wish is my command.
.
Nou...

eens even kijken of ik mail heb dan.
ik geloof ook in Sinterklaas. Als ik em zie :-) M'anas, ik zal je een linkje sturen van de sint-intocht dit jaar. MK en VriendjeVan waren niet te horen, maar ik en MoederVanVriendje des te harder. Zodra je em ziet lopen, is ie gewoon echt, die Ouwe Klaas

**geeft M'anas nog een ibuutje voor menstruatiepijn by proxy**
Ha kijk, hier zitten de nachtbrakers!
Geloof is OOK: ergens in geloven zonder dat je het bewijs (al) voor je ziet staan, Tila :-).
.
Nacht? F*ck, nacht! Het is al nacht! Ik moet morgen weer in het gareel! Ik heb geen zi-hin! Gareel sucks!
Ha, Toet!
.
quote:Mariannanas schreef op 17 augustus 2009 @ 00:07:

Geloof is OOK: ergens in geloven zonder dat je het bewijs (al) voor je ziet staan, Tila :-).

**buigt voor dergelijke wijsheid**

Je hebt gelijk
Ha, dan stuur ik Gareel wel naar boven waar Lief al ligt te slapen, heeft Lief ook wat leuks voordat het harde leven weer begint!

Als het gareel dàt zou doen zouden we het allemaal niet zo erg vinden, toch?

**dwingt gareel op de knieen**

Niet alleen maar sucken, ook een beetje lief zijn
Gaat dan toch maar fruit- en lunchpakketjes maken...
Ik sleep me ook maar eens naar boven, ben een bietje teut van de Prosecco. Ik hoef lekker nog niet in het gareel, want mijn vakantie begint nu pas :-))

Degenen die morgen weer moeten werken: sterkte!
.
quote:Toet schreef op 17 augustus 2009 @ 00:26:

Gaat dan toch maar fruit- en lunchpakketjes maken...

Die zijn hier al klaar. Ik hoef echt alleen maar m'n tanden te poetsen en m'n nest in te gaan, maar Ik. Wil. NIet.

Da's best dom. Die wekker gaat toch wel. Of niet, maar dan komt MK te laat op school voor haar eerste schooldag, dat wil je ook niet. Toch? Of wel?

(Ze is nog niet leerplichtig... zal ik het op amandelen gooien? Nèh...)
quote:Mariannanas schreef op 17 augustus 2009 @ 00:32:

Ik sleep me ook maar eens naar boven, ben een bietje teut van de Prosecco. Ik hoef lekker nog niet in het gareel, want mijn vakantie begint nu pas :-))

Degenen die morgen weer moeten werken: sterkte!Truste!
Ik geloof dat het gareel wel even in mij wil. Die echtelijke plichten ook....

Truste schone vrouwen!
.
Echjtelijcke plichten s*ck gelukkig maar!
Om kwart voor één 's nachts bedenken dat je je kinderen nog digitaal moet inschrijven voor het overblijven op school is nog best op tijd. Toch?

Dan ook nog in de algehele chaos op en naast je bureau de informatiebrief kunnen vinden die ze op de laatste dag van school hebben meegekregen + de brief met het wachtwoord die een week later per post is gestuurd is gewoon Briljant. Toch?

De nieuwe site waarmee we opeens van school alles digitaal moeten doen gevonden en de kinderen aangemeld. Zodat ze over 11 uurtjes legaal aan hun lunchpakketje in het overblijflokaal kunnen zitten.

Award voor mij.

En een boete voor Lief die de administratie van Alles van mij had overgenomen. Niet dus. :(
Dat is helder denken op de late avond, Toet Award verdiend en Lief moet minstens één keer uitgebreide Echtelijcke Betrekkingen op je toepassen

Iemand koffie?

Totnogtoe gaat Gareel redelijk soepel. Kinders + ik zijn aangekleed. Jom heeft z'n ontbijt al op, tasjes zijn ingepakt - inc cutiepetootie zelfgemaakt nieuw gymtasje voor MK - en we hebben nog 40 minuten voor we wegmoeten. Gaat goed!
Soweeh. Ben ik gwoon te vroeg naar bed gegaan gisteravond. Hoop fun gemist zo te lezen.

Opsturen mag Tila (met blikje . Meenemen naar de housewarming kan ook.

Laatste volledige werkweek deze week. Het is nu aftellen geblazen. Moet volgende week maandag ook nog dus nog 6 werkdagen.*maakt mantra*

Heeft MK zin in weer naar school? Vakantie is echt voorbijgevlogen he voor mijn gevoel.
Toet die award mag echt wel naar jou!
Ook voo rmijn gevoel, Suup. In mijn herinnering duurde de schoolvakantie altijd eeeeeuwen en eeuwen, maar dat is nu niet het geval. Ik kan niet echt peilen of Mk zin heeft in school. Ze wil heel graag haar nieuwe tassen laten zien, maar of ze ook echt zin heeft in school en alles wat daar bij hoort... ze wil in ieder geval alleen maar haar strandniemendalletjes aan, en kwam dus met een pareo aanzetten als geschikte schoolkledij. Ahum
Het zal wel weer even wennen zijn vandaag voor haar.

Hahaha een pareo aan naar school. Lekker kind.

Oh ja aankleden misschien wel handig. Ik denk dat de baas een blauw slaapshirt niet zo geschikt vindt.

*gaat wat doen*
Gheghe, ik zie het al voor me.

Ik heb besloten Het Gareel te omarmen. Plat te knuffelen. Heb een hele lijst Nuttige Dingen gemaakt, en ben van plan ze voor ik MK ophaal, allemaal gedaan te hebben.

Om te oefenen in Gareel.

Zou ik het kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven