Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Omdat gevoel soms net iets sterker aanwezig is dan verstand. Zoiets Pom?
Sum, jij klinkt soms net als mijn geweten...

Pom heb je dit alles met hem beproken? Of zijn jullie aan het schaken?
quote:Summerdance schreef op 16 augustus 2009 @ 23:23:

Pom ik kan niet anders zeggen dan dat ik je super verstandig vind

MAAR.............als het dan toch geen relatie materiaal is, waarom dan contact blijven houden?

Of vraag ik nu weer iets heel raars?Nee je vraagt helemaal niks raars. Dat is ook de reden dat ik mij heb aangemeld voor datingsite. Ik wil flirten, kriebels in mijn buik hebben, gewoon genieten van aandacht van mannen . En waarom ik contact met hem blijf houden. Tja op het moment is hij de enige die mij intellectueel uitdaagt (intelligente mannen zijn zó sexy), onze gesprekken zijn leuk, fris, humorvol, anders. Aan de ene kant zijn we zo verschillend en aan de andere kant zijn we hetzelfde. Hij was de eerste man op wie ik verliefd werd na een lange relatie en dat kleine iets dat ik altijd heb gemist bij mijn ex, en mij had voorgenomen dat bij mijn volgende liefde als prioriteit te stellen, vond ik bij hem. Ik heb gewoon een zwak voor hem. Zucht, maar ondertussen ga ik nu weer meer erop uit en geniet ik volop van de aandacht van andere mannen. Gelukkig zit ik lekker in mijn vel en geniet ik van de situatie .
Schaken???

Ik wil helemaal niet als geweten klinken,want dat zou betekenen dat ik het allemaal heul goed weet.

En als dat zo is, waarom maak ik er zelf dan elke keer zo'n pokke zooi van

Ladies, ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer aan het werk na twee weken vakantie

Ik hoop dat ik het kan combineren met het forummen.

Anders binnenkort maar eens een gesprek met directeur aangaan

*bedenkt iets met aangepaste werktijden en behoud van salaris*

Weltrusten reladiva's
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Trusten Sum!

Moeilijk wel je situatie, Pom. Maar ik snap het wel. Denk ook wel dat je niets overhaast hoef af te kappen zolang je je er nog wel oke bij voelt.
Ja Sum, schaken. Dat wil zeggen: strategisch handelen zodat je uiteindelijk krijgt wat je wil, tenminste, dat hoop je.

Omdat het geweten nou eenmaal niet altijd helder verstaanbaar is! En altijd naar je geweten luisteren zou ook wel heel errug saai worden zeg.

Ik zit ineens te denken... Misschien zou er voor de liefde (en seks) ook zo'n soort SAS-dag (Schijt Aan Sonja, dus een dagje NIET dieeten) moeten komen. Op die dag doe je gewoon helemaal waar je zin in hebt. Hoe onverstandig ook. Je geweten is op vakantie. En dat relativeer je de volgende dag hier dan weer weg.

*fantaseert over een hete nacht met MX en heeft daar die SAG-dag voor nodig*

Sjee Sum dat wordt wat met jou. Succes morgen!

Pom wel blijven genieten he meid!
quote:Kym schreef op 16 augustus 2009 @ 23:38:

Trusten Sum!

Moeilijk wel je situatie, Pom. Maar ik snap het wel. Denk ook wel dat je niets overhaast hoef af te kappen zolang je je er nog wel oke bij voelt.

Ja ik denk dat je het daarmee goed omschrijft. Ach ik houd ondertussen mijn oogjes en oortjes goed open . Heb trouwens mijn haartjes laten knippen, moet zeggen...ziet er verdomd leuk uit.

Nou dit waren weer de grote gebeurtenissen uit het leven van Pom, nu weer terug naar streven naar world peace en stilstaan dat ik in mijn handjes mag knijpen dat een niet al te happige man mijn grootste issue is op het moment
Ik ga ook slapen. Welterusten lieverds.
quote:Pompiedoe schreef op 16 augustus 2009 @ 23:44:

[...]

Ja ik denk dat je het daarmee goed omschrijft. Ach ik houd ondertussen mijn oogjes en oortjes goed open . Heb trouwens mijn haartjes laten knippen, moet zeggen...ziet er verdomd leuk uit.

Nou dit waren weer de grote gebeurtenissen uit het leven van Pom, nu weer terug naar streven naar world peace en stilstaan dat ik in mijn handjes mag knijpen dat een niet al te happige man mijn grootste issue is op het moment Heb jij je gestudeerd voor Relativeerder? Is dat HBO-niveau?
Hah, goede kapsels maken de vrouw Pom. Leuk dat je er zo blij en trots op kunt zijn! That's the spirit!

Trusten!
Ik stort me maar weer op mijn boek (lezen). Even ontsnappen aan de realiteit. Relativeert ook lekker, want het hoofdpersonage zit in een vreselijke positie. Daarbij vergeleken is mijn leven een makkie!

Fijne nacht ladies!
nou, mijn date was leuk!

nu is het natuurlijk altijd afwachten of er nog een vervolgdate komt. (hij zei van wel, maar hey..mannen he)
Zie je nou Heyjij! Mooi dat het leuk was. Wat hebben jullie gedaan? Hoe zag ie eruit? Witte sokken?

Ga nou niet meteen focussen op de toekomst (verwachtingen), je ziet het vanzelf wel weer. Anders laat je hem binnenkort toch weten dat je hem graag nog eens zou zien?
Hé Heyjij, leuk dat je date je mee is gevallen. Wat hebben jullie gedaan? En komt er een vervolgdate?
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 23:49:

[...]

Heb jij je gestudeerd voor Relativeerder? Is dat HBO-niveau?

Van schoonmaken raak ik aardig Zen. De dalai lama is er niks bij
Summerdance

Oeh, da's een echt leuk bericht van die RP meneer. Hij houdt in ieder geval van hobbies: humor.

Heeft-ie alweer gereageerd? Of liever gezegd, heb jij al wat terug gestuurd?? Niet durven, toch doen!

Frizz

Een hete nacht met die MX. Ah joh, waarom niet!?! Ik vind het wel een goed idee, om meer te doen waar je zin in hebt en juist maar af en toe daar over na te denken. (Als het om anderen gaat staat mijn relativeermodus altijd aan.)

Het enige is dat het daarna misschien een pietsje ongemakkelijker wordt tussen jullie, maar dan zeg je gewoon: 'Nee, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Maar kunnen we vrienden zijn?'

Maar wat is dat toch schaars, een kerel waar het wederzijds echt mee klikt, waar je op kunt bouwen & vertrouwen, zonder spelletjes te spelen, met het gevoel dat het voor het leven is.

Ik bedoel: iedereen is op zoek naar liefde. Waarom kruisen de juiste levenspartners elkaar dan niet wat vaker? Of gewoon, éérder!

Rot-universum en de lessen die we zogenaamd moeten leren.

Waarom is mijn ex geen ex?

Goede vraag.

Ik vraag me juist altijd af hoe andere mensen dat doen 'ex is exit'. Zeker met deze ex. Want wij hebben een kindje, aantrekkingskracht en een knipperlichtrelatie dus mucho grijs gebied.

Maar nu zijn we in gesprek over het punt waar alle relatieleed werkelijk om draait. Het gevoel.

Het gevóel, ouwe! (slang A'dam Noord)

Het goede gevoel is te weinig aanwezig, vrees ik. Te weinig vertrouwen, om maar één ding te noemen.

Hij zegt, als ik alle goede punten op een rij zet is die relatie een heel goed idee, dan kies ik daarvoor. Maar zijn gevoel raakt snel vertroebeld. Er is een kern, maar de kringen daarom heen ontbreken.

En ik neem hem dat kwalijk. Mijn ego vindt het heel erg moeilijk dat hij mij niet onversneden superleuk vindt.

Dus -nu heel eerlijk-, draait mijn gevoel voor hem meer om mijn eigen ego.

Vraag is, valt hier aan te sleutelen. (Ik vind het gezin en behoud van de relatie wel erg belangrijk.) Ik ben bang dat als ik hem weer ga vertrouwen en meer van mezelf geef, hij dan toch weer gaat twijfelen en afstand neemt (zoals steeds gebeurd is).

Blegh.

Moet iets doen om mijn eigen toestand te vergeten, dan wel te relativeren...
Kym! (uitroepteken want blij en opgelucht dat ik afleiding gevonden heb)

Zijn er al nieuwe ontwikkeling met je nieuwe vlam? Het klinkt wel superspannend!

Maar ook wel gelikt, met die vinger. Zometeen pakt-ie je in met een strikje erom, voordat je weet wat je nu precies overkomt! Maar sorry, nu spreekt de wantrouwende cynicus in mij.
Nou, dan ben ik ook een cynicus windowsvista, ik vond het vingertje ook wat gelikt. Maar wel sexy

En ex-verhaal, moeilijk. 't Is niet voor niks je ex natuurlijk, en als er vertrouwen ontbreekt, komt het sowieso niet goed, lijkt me... Of zie jij dat anders?

Heyjij, leuk dat het leuk was! En gewoon laten weten als je het leuk vond hoor, ik ben persoonlijk erg tegen schaken, in dit soort matters. Je hebt er helemaal niks aan om net te doen alsof je niet zo erg geinteresseerd bent terwijl je dat wel bent enzo.

Vanavond komt GS (Goddelijke Sukkel, vond ik wel een goeie voor 'm ) als het goed is. Vind het wel spannend, is toch alweer 2 maanden terug dat we die date hadden, maar ik vermoed dat de wederzijdse aantrekkingskracht er nog wel zal zijn.
Het lijkt mij ook vaag, dat goede gevoel. Ik ben er zelf ook niet uit.

Ik heb hem gisterenavond een smsje gestuurd, dat het niet goed aanvoelt om zaterdag naar hem te gaan. Hem het allerbeste gewenst.

Merk ook weer eens hoe belangrijk het voor mij is om te kiezen voor mijzelf en kiezen voor integere mensen. Hij is dat niet.
I am Spaaartaaacus.
Goedemorgen trouwens!
I am Spaaartaaacus.
Godver. Sms van GS: Moet vanavond ver weg wezen voor z'n werk. En de eerstvolgende avond dat ik vrij ben is volgende week dinsdag Goeie combi, 2 work-a-holics bij elkaar
Sam, dat vind ik niet vaag, maar juist sterk van je!

Jij weet wat goed voor je is en handelt ernaar.

Voelt het nu vreemd?

Misschien is dat handelen op wat je voelt iets wat je (in het algemeen) moet leren, is het mensen niet eigen en voelt het daarom vervreemdend.

Aandacht afslaan van een mijnheer waarvan je ook denkt dat-ie potentie heeft/had, is moeilijk.

Integere mensen, ja! Mensen met vertroebeld gevoel, waarvan je voelt dat ze niet oprecht zijn / echt van je houden, nee! Te veel gedoe en onduidelijkheid, nee!

Ik weet niet hoe jullie dat hebben, maar hier duurt het nu al 33 jaar om erachter te komen wat goed voor me is. Ik bedoel, ik word er steeds beter in en durf er zo nu en dan naar te handelen ook. Maar het is duidelijk iets wat ik in ieder geval moet leren.

Uiteindelijk komt het daarop neer: het voelt wel/niet goed, en daar naar handelen. In plaats van blijven hangen in what if's.

Ik weet ook wel wat goed voor me is, maar vind het heel erg moeilijk om een kans, hoe klein ook, op verbetering van de relatie en dat het dan ook echt Goed komt, af te slaan.

Hij wil nu ook bij me komen wonen, als lakmoesproef. Maar ik denk toch dat eerst het gevoel naar elkaar toe groter/anders/meer moet zijn, voordat dat gaat werken.

Moosey, valt vertrouwen niet op te bouwen?

(die vraag kan ik als enige voor mijzelf beantwoorden, maar ben benieuwd naar andermans inzichten.)

Afleiding in de vorm van schilderen (op doek) biedt soelaas, hoezee!! Ben een opzetje aan het maken, gaat goed.
Moosey, pop,

Je hebt hem zelf net als goddelijke Sukkel betiteld toch? Maar wel irritant dat hij z'n naam zo snel verdient.

Haal dat goddelijke dan weg, zo goddelijk is hij niet (maar zeker lekker in bed, eh?)
Ik denk dat als je een relatie gaat (her)beginnen zonder dat er basaal vertrouwen in elkaar en vooral elkaars intenties is, dat er alleen maar meer stuk gaat, ja.

En lees onderstaande alinea van jezelf nog eens goed?

Ik weet ook wel wat goed voor me is, maar vind het heel erg moeilijk om een kans, hoe klein ook, op verbetering van de relatie en dat het dan ook echt Goed komt, af te slaan.

Je schrijft hier dus letterlijk dat je nu al weet dat het niet goed voor je is om die 'kans' aan te nemen. Of dat nou waar is of niet, het lijkt me in elk geval geen gezonde startsituatie...
quote:windowsvista schreef op 17 augustus 2009 @ 11:38:

Moosey, pop,

Je hebt hem zelf net als goddelijke Sukkel betiteld toch? Maar wel irritant dat hij z'n naam zo snel verdient.

Haal dat goddelijke dan weg, zo goddelijk is hij niet (maar zeker lekker in bed, eh?)Dat weet ik nog niet, dat is de ellende juist Maar met zo'n lijf (vandaar het goddelijk) zou je denken van wel. En ach nee, ik weet wat-ie doet voor z'n werk en ik ben minstens zo erg, dat soort dingen kunnen gebeuren, maakt 'm nog geen ergere sukkel dan-ie al was. Maar ik had zo'n zin in 'm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven