Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 16 augustus 2009 om 21:30
Oh, de achtergrond: uhm, nou, hij studeert (iets met economie? Ik verstond het niet zo goed. En de tweede en derde keer ook niet..) Geen moorden op zijn geweten denk ik. Maar helemaal zeker weet ik het niet. Zijn broertje studeert ook trouwens, dus da's een goed teken. Goede familie.
EN..hij betaalde mijn drankje. Als klap op de vuurpijl.
EN..hij betaalde mijn drankje. Als klap op de vuurpijl.
zondag 16 augustus 2009 om 21:33
iets met economie.
Well als ik hier in de kroeg sta en ik hoor weer zo'n onuitspreekbare studie voorbij hoor komen vraag ik altijd...watte?
9 van de 10 x is dat ook iets met economie...
En je drankje betalen....klinkt als een heuse Afrikaanse Gentleman! (leuk,leuk,leuk)
En ja, om nog even terug te komen op de wespensteek, die heb ik zelf uitgezogen.
Was eigenlijk nog best verbaasd over mijn eigen lenigheid.
Mijn schuin beneden buurman ook trouwens, die lag echt over de balustrade van zijn balkon van het lachen
Well als ik hier in de kroeg sta en ik hoor weer zo'n onuitspreekbare studie voorbij hoor komen vraag ik altijd...watte?
9 van de 10 x is dat ook iets met economie...
En je drankje betalen....klinkt als een heuse Afrikaanse Gentleman! (leuk,leuk,leuk)
En ja, om nog even terug te komen op de wespensteek, die heb ik zelf uitgezogen.
Was eigenlijk nog best verbaasd over mijn eigen lenigheid.
Mijn schuin beneden buurman ook trouwens, die lag echt over de balustrade van zijn balkon van het lachen
zondag 16 augustus 2009 om 21:35
Haha! Dank jullie! Het helpt zowaar relativeren!
Ja, die Droplul stuurt nu geen kusjes meer ofzo. Naja, zijn keus. Dan niet!
Wat ie verder stuurde? Dat 't internet raar deed en hij chagrijnig was omdat een vriendin had zitten zeiken om iets. En dat ie dus niet in the mood was voor een mail. Hij wil mailen als ie niet meer chag is. Best. Zoals ik al zei: Droplul.
WS (Jaaaa! ) is een beetje verlegen hoor. Tenminste vandaag.
Want om heel eerlijk te zijn werd mijn aandacht door hem gisteren met stappen vooral getrokken doordat toen ie me passeerde (toen we nog niet hadden gekletst) met zijn vinger langs mijn wang streek en iets zei (geen idee wat precies) en doorliep. Kijk, daar hou ik van.
Ja, die Droplul stuurt nu geen kusjes meer ofzo. Naja, zijn keus. Dan niet!
Wat ie verder stuurde? Dat 't internet raar deed en hij chagrijnig was omdat een vriendin had zitten zeiken om iets. En dat ie dus niet in the mood was voor een mail. Hij wil mailen als ie niet meer chag is. Best. Zoals ik al zei: Droplul.
WS (Jaaaa! ) is een beetje verlegen hoor. Tenminste vandaag.
Want om heel eerlijk te zijn werd mijn aandacht door hem gisteren met stappen vooral getrokken doordat toen ie me passeerde (toen we nog niet hadden gekletst) met zijn vinger langs mijn wang streek en iets zei (geen idee wat precies) en doorliep. Kijk, daar hou ik van.
zondag 16 augustus 2009 om 21:36
zondag 16 augustus 2009 om 21:59
Whoehoeoeoeoeoe....... Summertje voelt een African Romance opkomen.
*sjucht,* wat sexy, zo met een vinger over je wang strijken
Doet er ook helemaal niet toe WAT hij zei, het gaat in dit geval echt om het gebaar!
Hahahahha....de schuinbenedenbuurman versieren....neuh, niet mijn type.
Maar heb hem wel even uitgelegd waarom ik het deed
Dat hij niet denkt dat ik een nieuwe hobby heb
Foodsucking!
Waarom wil je een SV Frizz
*denkt na dat ze dat zelf helemaal niet zou kunnen...een SV, ik word dan gelijk weer verliefd met alle consequenties van dien*
*sjucht,* wat sexy, zo met een vinger over je wang strijken
Doet er ook helemaal niet toe WAT hij zei, het gaat in dit geval echt om het gebaar!
Hahahahha....de schuinbenedenbuurman versieren....neuh, niet mijn type.
Maar heb hem wel even uitgelegd waarom ik het deed
Dat hij niet denkt dat ik een nieuwe hobby heb
Foodsucking!
Waarom wil je een SV Frizz
*denkt na dat ze dat zelf helemaal niet zou kunnen...een SV, ik word dan gelijk weer verliefd met alle consequenties van dien*
zondag 16 augustus 2009 om 22:02
Ik heb een beetje aandacht nodig. Vandaar RP. Maar het ontdekte smakelijke hapje aldaar is al een week niet meer op RP geweest. En beantwoordt mijn interesse dus niet.
Ik wil niet perse een SV. Maar ik wil wel eehh... een beetje warmte.
Ik word niet zo snel verliefd, maar ik ben wel erg slecht in seks zonder liefde. Past gewoon niet zo bij me.
Ik wil niet perse een SV. Maar ik wil wel eehh... een beetje warmte.
Ik word niet zo snel verliefd, maar ik ben wel erg slecht in seks zonder liefde. Past gewoon niet zo bij me.
zondag 16 augustus 2009 om 22:03
quote:Summerdance schreef op 16 augustus 2009 @ 22:01:
Jawel, heb een ontzettend snoepje nu op RP.
Balen alleen dat mijn ab. vandaag afloopt.
En ik twijfel nog een beetje of ik mijn mailadres moet geven
*gaat even in overpeinzing*Huh? Gewoon doen toch? Als ie het toch niet waard blijkt te zijn blok je em toch gewoon?
Jawel, heb een ontzettend snoepje nu op RP.
Balen alleen dat mijn ab. vandaag afloopt.
En ik twijfel nog een beetje of ik mijn mailadres moet geven
*gaat even in overpeinzing*Huh? Gewoon doen toch? Als ie het toch niet waard blijkt te zijn blok je em toch gewoon?
zondag 16 augustus 2009 om 22:06
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 22:03:
[...]
Huh? Gewoon doen toch? Als ie het toch niet waard blijkt te zijn blok je em toch gewoon?
reeds gebeurd
Vind het alleen een beetje raar, we mailen pas sinds vandaag
Maar hij is leuk, schrijft leuk (is dan ook tekst schrijver) en heeft een hond...(en das dan weer leuk voor Summerhond)
Shit, zou het gewoon jammer vinden als ik hem niet meer zou lezen
Maar net niet jammer genoeg om er nog een maand full member tegen aan te gooien
[...]
Huh? Gewoon doen toch? Als ie het toch niet waard blijkt te zijn blok je em toch gewoon?
reeds gebeurd
Vind het alleen een beetje raar, we mailen pas sinds vandaag
Maar hij is leuk, schrijft leuk (is dan ook tekst schrijver) en heeft een hond...(en das dan weer leuk voor Summerhond)
Shit, zou het gewoon jammer vinden als ik hem niet meer zou lezen
Maar net niet jammer genoeg om er nog een maand full member tegen aan te gooien
zondag 16 augustus 2009 om 22:06
zondag 16 augustus 2009 om 22:08
Joehoe...kijk ik even om het hoekje. Gezellig hier.
Weinig gedaan, niet uit geweest gisterenavond. Vandaag de paden op de lanen in met een vriendin langs de Maas en samen gezellig gegeten. Ik heb haar verwend met een fruitsapje uit een blender (lekker! Aardbeien, sinaasappel en kiwi gold) en eten gekookt voor ons. Nadien weer nog een rondje gewandeld hier in het park op een steenworp.
Weinig nieuws van hier. Hm. Tja.
Weinig gedaan, niet uit geweest gisterenavond. Vandaag de paden op de lanen in met een vriendin langs de Maas en samen gezellig gegeten. Ik heb haar verwend met een fruitsapje uit een blender (lekker! Aardbeien, sinaasappel en kiwi gold) en eten gekookt voor ons. Nadien weer nog een rondje gewandeld hier in het park op een steenworp.
Weinig nieuws van hier. Hm. Tja.
I am Spaaartaaacus.
zondag 16 augustus 2009 om 22:11
Ohja.....deze vriendin ontving gisterenavond en vandaag ook smsjes van weer een andere ex-scharrelvriend van mij.
Pff, snappen ze nou dat dit niet prive blijft. Tenminste mijn vriendinnen vertellen het mij meteen. Oke, hij is niets naar mijn verplicht toe maar netjes vind ik het niet.
Zucht. Ik snap dat niet zo. Zou zelf zo nooit doen.
Pff, snappen ze nou dat dit niet prive blijft. Tenminste mijn vriendinnen vertellen het mij meteen. Oke, hij is niets naar mijn verplicht toe maar netjes vind ik het niet.
Zucht. Ik snap dat niet zo. Zou zelf zo nooit doen.
I am Spaaartaaacus.
zondag 16 augustus 2009 om 22:16
Ach ja, ik wou toch niets met ze beiden, twee en anderhalf jaar geleden. Ik wist wel waar ik aan toe was.
Blij toe dat het verleden tijd is.
Is ook precies de reden waarom ik ook geen SV wil. Ik begin mij steeds meer relatiemateriaal te voelen en ik wil dat gedoe niet meer.
Anders niet...
Summerdance, goh hartstikke geweldig dat er een boekje van je uit komt. Ik ben benieuwd naar je blogs.
Kym, dat is inderdaad een onverwachte wending. Hm, eigenlijk had ik het ook wel verwacht. Bij jou is het nooit stil of saai.
Frizzy, ook ik lig slap van het lachen bij je verhalen. Heb dat ook meegemaakt. Minder vind ik alleen dat MR. X daaronder zo cool blijft. Gelukkig kan jij het hanteren...! Prima zo.
en de anderen, welkom hier!
Blij toe dat het verleden tijd is.
Is ook precies de reden waarom ik ook geen SV wil. Ik begin mij steeds meer relatiemateriaal te voelen en ik wil dat gedoe niet meer.
Anders niet...
Summerdance, goh hartstikke geweldig dat er een boekje van je uit komt. Ik ben benieuwd naar je blogs.
Kym, dat is inderdaad een onverwachte wending. Hm, eigenlijk had ik het ook wel verwacht. Bij jou is het nooit stil of saai.
Frizzy, ook ik lig slap van het lachen bij je verhalen. Heb dat ook meegemaakt. Minder vind ik alleen dat MR. X daaronder zo cool blijft. Gelukkig kan jij het hanteren...! Prima zo.
en de anderen, welkom hier!
I am Spaaartaaacus.
zondag 16 augustus 2009 om 22:16
Toevallig hadden wij het daar gister in de kroeg over..
Nou nee das niet waar, iets soortgelijks.
De vriendengroep die ongeveer helemaal uit mannen bestaat ken ik weer via een oud vriendinnetje van vroeger.
1 van die mannen is haar ex.
ex is single en echt een leukerd.
Je weet wel zo 1 waar je de oorlog mee wint en zo.
Dus de dames hadden zoiets van, nou ja Henk (zo heet tie niet hoor) eigenlijk zouden we gewoon wat met jou moeten beginnen maar ja, dat doe je niet.
A,de neukt niet in de vriendengroep (wij niet in elk geval)
en B, tis een ex van een vriendinnetje van ons dus dat DOE je gewoon niet....
Geloof wel dat mannen daar heel anders tegen aan kijken.
Nou nee das niet waar, iets soortgelijks.
De vriendengroep die ongeveer helemaal uit mannen bestaat ken ik weer via een oud vriendinnetje van vroeger.
1 van die mannen is haar ex.
ex is single en echt een leukerd.
Je weet wel zo 1 waar je de oorlog mee wint en zo.
Dus de dames hadden zoiets van, nou ja Henk (zo heet tie niet hoor) eigenlijk zouden we gewoon wat met jou moeten beginnen maar ja, dat doe je niet.
A,de neukt niet in de vriendengroep (wij niet in elk geval)
en B, tis een ex van een vriendinnetje van ons dus dat DOE je gewoon niet....
Geloof wel dat mannen daar heel anders tegen aan kijken.
zondag 16 augustus 2009 om 22:17
(eten is nog niet klaar)
Hi lieve Sam,
Da's niet leuk nee. Gaat die vriendin ook in op die smsjes van jouw ex-scharrel? Of zijn ze al lang en breed met elkaar aan de haal? Ik hou er ook nooit zo van. Tenzij het contacten in goed overleg met alle partijen is gegaan. Vind ik wel een verschilletje maken.
Jij bent er duidelijk niet blij mee..
Hi lieve Sam,
Da's niet leuk nee. Gaat die vriendin ook in op die smsjes van jouw ex-scharrel? Of zijn ze al lang en breed met elkaar aan de haal? Ik hou er ook nooit zo van. Tenzij het contacten in goed overleg met alle partijen is gegaan. Vind ik wel een verschilletje maken.
Jij bent er duidelijk niet blij mee..
zondag 16 augustus 2009 om 22:18