Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klopt Frizz, kan ook, en ook door die mails schat ik 'm eerlijk genoeg in om open kaart mee te spelen. Maar aangezien meneer nooit relaties heeft gehad en wel heel veel scharrels, vermoed ik sowieso dat-ie niet echt relatiemateriaal is. Maar goed, ook dat kan veranderen, en dat geeft allemaal niet, maar ik moest wel even aan mezelf toegeven dat ik uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk meer van m wil dan alleen seks. En da's zo jammer, want het was zo'n lekker veilig idee, alleen seks willen.

He kijk, gaat alweer een stuk beter met dat relativeren

Ik heb MBF gemist, Frizz. Over wat voor bubble gaat het, denk je dat hij denkt dat je leuker bent dan je eigenlijk bent, of lees ik dat verkeerd?
Gaat inderdaad goed Moos! Ah nee als ie nog nooit een relatie heeft gehad... Nee dat voorspelt weinig goeds.

Ik denk niet dat hij denkt dat ik leuker ben dan ik eigenlijk ben, want ik ben natuurlijk gewoon heel erg leuk. Ahum...

Nee MBF vindt mij stukken leuker dan ik hém vind. Heb jij niet gelezen van ons avontuur in het park?!
Ah juist, ik dacht even dat het om iemand anders ging omdat je zei dat-ie ideaal klinkt, en ik vatte dat op als dat je hem nog niet had gezien. Maar ik snap m. Arme MBF..
Arme MBF, die niet weet dat ik steeds als ik een smsje ontvang hoop dat het van zijn vriend MX is. De teleurstelling als ik weer MBF op het schermpje zie...

Kan em natuurlijk ook de tuin laten doen (wil nog tegels erin hebben) en pas daarna zijn bubble bursten...
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 14:31:

Arme MBF, die niet weet dat ik steeds als ik een smsje ontvang hoop dat het van zijn vriend MX is. De teleurstelling als ik weer MBF op het schermpje zie...

Kan em natuurlijk ook de tuin laten doen (wil nog tegels erin hebben) en pas daarna zijn bubble bursten... Oeh eerst dacht ik "Foei Frizz" en nu na zorgvuldig meten met waterpas, 2 gaatjes geboord te hebben in mijn nieuwe badkamertegels en vervolgens achter komen dat het spul toch scheef hangt, denk ik "Fout maar prima plan, Frizz". Niet vergeten daarna wel dank je wel te zeggen .
Mennn 1 rolgordijn aan de muur gekregen. Misschien was het toch beter om hier een manwezen voor te vragen...

Nog 1 rolgordijn te gaan , zal ik papa bellen ? , of toch broertje ? of toch vriendje ?

ach ik doe het zelf wel 1e is ook gelukt gaat de 2e toch ook gewoon lukken ?
quote:Pompiedoe schreef op 17 augustus 2009 @ 15:30:

[...]

Oeh eerst dacht ik "Foei Frizz" en nu na zorgvuldig meten met waterpas, 2 gaatjes geboord te hebben in mijn nieuwe badkamertegels en vervolgens achter komen dat het spul toch scheef hangt, denk ik "Fout maar prima plan, Frizz". Niet vergeten daarna wel dank je wel te zeggen .

Hahahahahaha nee daarvoor ben ik helaas niet doortrapt genoeg. Laat bijna nooit iemand (van het mannelijk geslacht) iets voor mij doen. Wil me niet hoeven afvragen of ze er stiekem iets voor terug zouden willen.

Toch ben ik weleens stiekem jaloers geweest op mijn (ex)buurvrouw. Vriendje (waar ze nogal denigrerend over praatte) verbouwde haar hele huis. Mevrouw zelf deed niks (ja, voor hem koken...). Hij heeft zelfs het terras 2x gelegd, de eerste keer vond ze het toch niet helemaal goed.

Hierbij dien ik te vermelden, dat het eigenlijk uit was, na de hele verbouwing en de 1e x leggen van het terras. Daarna heeft ze hem toch maar weer de liefde verklaard, vriendje tegels eruit en er weer in, laatste klusjes in huis gedaan en toen...

Kreeg mevrouw een baan in Brussel. Lange afstandsrelatie zag ze niet zitten, en het leek haar maar beter het uit te maken ruim voor vertrek, anders was het helemáál zo'n grote overstap.

Huis is verkocht met dikke winst. Mijn vader verklaart me voor gek dat ik niet ook (voor ff) zo'n kerel aan de haak sla.
Hehe, nee, dat zou ik ook niet kunnen. En ik vind klussen ook veel te leuk.

Heb overigens ook weer de allerbeste verklaring voor mijn niet-relativeren gevonden, ik had gewoon PMS. Ja, wist ik veel, ik hou dat allemaal niet zo bij. Vandaar ook dat gisteravond alles wat ik wilde mis liep en ik daar heel verdrietig van werd. Suffe hormonen...
Ik vind klussen af-schu-we-lijk. Het gaat namelijk nooit zoals ik wil en het wordt ook nooit zoals ik in mijn hoofd had. Als iemand voor mij klust ben ik het liefst niet in de buurt. Mijn huis is dus ook totaal niet af.

Moos PMS! Ach ja... Kan gebeuren! Zo zie je maar, niet teveel waarde aan hechten als dingen mis lopen en je verdrietig bent. Het zijn maar hormonen hoor...
Gniffel, ik zou het ook niet kunnen en nu hangt alles in mijn huis schots en scheef . Klussen is trouwens wel een vorm van meditatie en je denkt ook ineens aan hele andere dingen. Zoals ik nu.

Ik zat me af te vragen of ik veel veranderd ben sinds mijn laatste relatie. Ik denk wel dat ik avontuurlijker, makkelijker en minder materialistisch ben geworden. Ik weet niet of de relatie een bron voor was (denk zelf dat het met 'levenservaring' en het ouder worden te maken heeft), maar dat het een katalysator was; dat is zeker!

Ik moest er aan denken ivm MI (dat resoluut afscheid nemen, gebeurt bij mij in fases ). Hij is soms zo teruggetrokken en op zich zelf, dat ik gewoon niet wil geloven dat hij dat enkel bij mij is. Laten we er maar op houden dat ik steeds meer begrip op kan brengen voor zijn ex, die vreemd is gegaan. Ik keur niet goed wat zij heeft gedaan, maar als je maar geen aandacht krijgt en verbondenheid hebt met je partner ga je het elders zoeken. Het zou haar alleen meer hebben gesierd om de relatie stop te hebben zetten. Maar soit, mensen maken hun eigen keuzes.
Ohoh, om mijn laatste klusdebacle te relativeren heb ik mijzelf getrakteerd op schoenen! Via Marktplaats, dat dan weer wel...ik hoop dat het goed gaat. Ik twijfel alleen of het wel echte Cavalli zijn, maar ze zien er wel heel mooi uit .
Hee Moosey, ik trap er ook iedere maand weer in hoor. Een week of anderhalf depressief en lekker onzeker met m'n ziel onder m'n arm rondlopen, maar niet de link leggen. En iedere maand weer verzuchten, o ja, dat is ook zo, dáár komt het door!

Frizz, ouwe, ik woon niet in Noord, maar in Bos en Lommer. Maar Noord shinet wel hard. Vorige week nog gefotografeerd op de pont richting NDSM werf...

Ik moet al mijn relativeringsvermogen inzetten om me niet al te kaa uu tee te voelen. Vrijdag Lowlands met ex. Sinds gister wetende dat zijn gevoel voor mij 'vertroebeld' is, en minder overtuiging voelt dan een week gelêe.

De enige manier om me sterk te voelen en niet afhankelijk van hem en zijn beslissingen te worden is: zelf niet meer willen.

Óf - gouden ingeving- trots te zijn op mezelf dat ik wel mijn liefde en emoties wil delen, maar dat dat helaas met hem niet mogelijk is.

Maar is dat wel iets om trots op te zijn? Heb net op een ander topic geschreven dat eenzaamheid de natuurlijke staat van de mens is.

Ontwrichtend, dat liefde en geborgenheid, in tegenstelling tot andere primaire levensbehoeftes, niet gewoon naar behoefte te verkrijgen is.
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 16:03:

Ik vind klussen af-schu-we-lijk. Het gaat namelijk nooit zoals ik wil en het wordt ook nooit zoals ik in mijn hoofd had. Als iemand voor mij klust ben ik het liefst niet in de buurt. Mijn huis is dus ook totaal niet af.

Moos PMS! Ach ja... Kan gebeuren! Zo zie je maar, niet teveel waarde aan hechten als dingen mis lopen en je verdrietig bent. Het zijn maar hormonen hoor...'scuse me?? Heb jij je relativeringsvermogen inmiddels vervolmaakt soms, mm?
Oh jee Pom, dat durf ik dus echt nooit... Scheelde het erg veel in de prijs?

Klussen meditatie? Not in my world! Maar wees trots op je persoonlijke groei Pom!

Natuurlijk shinet Noord, wat denk jij dan OUWE!?! Los en Bommer iets minder...

Nee ff zonder dollen, West is ook leuk. Werk zelf in de Baarsjes, straks in Westerpark. Leuke buurten om op straat te zijn...

Volg je gouden ingeving maar gewoon. Liefde is iets moois, maar niet te sturen. En eenzaamheid is helemaal niet de natuurlijke staat van de mens! Tenminste, het is niet MIJN natuurlijke staat in ieder geval.

Ja ik ben soms heel goed in relativeren. Vooral als het niet over mijzelf gaat.
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 16:53:

Oh jee Pom, dat durf ik dus echt nooit... Scheelde het erg veel in de prijs?

Klussen meditatie? Not in my world! Maar wees trots op je persoonlijke groei Pom! Ja op zich wel. Een kleine 300 voor 75 nu. Zijn nooit gedragen omdat het de dame te klein was. Kijk je even mee? http://link.marktplaats.nl/269326759

Ga denk ik het toch doen.
Tja... Kan ik wel zitten sippen op MX, maar krijg ik tóch voor de derde keer een berichtje van een op zich best wel leuke man op RP:

Hey,

Ben je er nog niet aan toe gekomen om te reageren, vind je het lullig om sorry, geen interesse te sturen of ben je te verlegen om serieus je gevoelens/ interesse aan iemand bloot te stellen?

Ik ben toch wel zeer benieuwd naar je reactie, want ik vind je een super leuk profiel hebben en daarbij en super leuke uitstraling!

DAMN wat een sexy schoenen!

Moet je er ver voor rijden Pom? Sturen vind ik eng hoor...
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 17:03:

DAMN wat een sexy schoenen!

Moet je er ver voor rijden Pom? Sturen vind ik eng hoor...Ik laat ze opsturen, ze woont in de omgeving Eindhoven en dat vind ik te ver rijden vanuit Rotterdam. Ben inmiddels achter gekomen dat ze bij een gemeente in de buurt werkt, dus als ze ze niet opstuurt ga ik daar stennis schoppen .
[quote]windowsvista schreef op 17 augustus 2009 @ 16:25:

Ik moet al mijn relativeringsvermogen inzetten om me niet al te kaa uu tee te voelen. Vrijdag Lowlands met ex.

Hee relativeerders, ik lees al een paar daagjes mee.. Windows, ik werd ff getriggerd door jouw bericht, want ik ga vrijdag ook naar lowlands met m'n ex... Heftig is dat hè? Hoe ga jij er mee om?

Ik ga ook met een heleboel anderen, maar toch... Heb me er al suf over gepiekerd of het een goed idee is, maar ik heb er gewoon teveel zin in. Wil het me niet af laten nemen. Maar hij heeft een nieuw vriendinnetje en ben bang dat er een niet te relativeren territoriumdrang op komt, die mij er toe dwingt hem dronken te bespringen in zijn tent. En dan word ik bruut afgewezen, met al het verdriet van dien.

Gelukkig heb ik woensdag een hele leuke date, misschien dat dat me gaat helpen dit weekend om me te beheersen...
DAMNNNNNNNNNNNNNNN.......wat een gei** schoenen!

Ongeacht of ze nou echt zijn of niet....ik vind ze to die for!!!

*meld zich morgen maar ziek want er is niet meer doorheen te lezen zeg*

Ik haak wel weer in vanaf hier.

WV en Jelia, waarom gaan jullie met ex dan in hemelsnaam nog leuke dingen doen?

WV dat je contact met hem hebt om zoon/dochter datr snap ik dan nog, maar feestjes en zo zou ik toch liever doen zonder ex geliefdes.

Moos wat ga jij nou doen vanavond?

Hier weer een prachtige mail terug van de RP meneer...

Raar, hupsjes van iemand die je niet kent.

Wel even zijn naam gegoogeld en ik moet zeggen

Hij heeft aardig wat stukjes tekst op zijn naam staan...leuk om te lezen ook nog eens

Zijn jullie ook zo kook inspiratie loos?

Ik kwam bij de super niet verder dan een afbak stokbroodje met gebakken ei met spek/kaas/paprika/prei
Leuk Sum, van de RP-meneer! Wat dat betreft is daten ook wel weer verneukeratief hoor, meneren die kunnen schrijven kunnen zo veel te leuk lijken. Ik ben al 2 keer met een journalist thuisgekomen, ben een sucker voor mannen die kunnen schrijven.

Ik ga op de bank hangen, toastjes met lekkere kaas eten (ja, enorm kookinspiratieloos en vooral zielig van de menstruatiekrampen en algehele fysieke malaise daardoor) hopen dat mijn lijf het morgen weer wat beter doet want zware dag, en nog even verder peinzen over al dan niet open kaart spelen met GS. Maar ik ga m nog even niet afschrijven in elk geval, heb ik besloten. Bedacht me net dat, hoewel het soms moeite kost om me weer van iemand los te scheuren, ik nog nooit echt spijt heb gehad van even met iemand aanklooien waar ik mee wilde aanklooien, dus dat dat geen reden s om het nu al helemaal af te kappen.

Had trouwens nog wel over JV (Joego-Violist ) gedroomd gisternacht, was ook niet vervelend

WV en jelia, lijkt me ook helemaal niks, Lowlandsen met exen. Is het niet veel slimmer om apart te gaan, of niet ofzo?
Oh ja, en mijn administratie doen, hmpf...
Lowlandsen met exen, sja... Moet erbij zeggen dat we de afgelopen tijd elkaar al best vaak tegengekomen zijn op feestjes, en dat ging altijd heel goed. Lekker kletsen en ouwehoeren, maar verder geen vervelende gevoelens o.i.d.

Misschien is dit wel vragen om moeilijkheden ja, aan de andere kant, hoogstwaarschijnlijk hebben we het gewoon erg gezellig en verder niks. Ik ben zelf degene die er een punt achter gezet heeft en ben daar nog steeds blij om. Maar goed, soms denk ik wel hetzelfde als jullie: dat ik het me moeilijker maak dan nodig. Kan iemand dit even voor mij relativeren?
Najaaa Pom, als jij denkt dat je niet genaaid wordt, gewoon doen dan.

*wil nu ook zulke schoenen*

Festival met je ex kan ik me ergens wel voorstellen, maar alleen als je écht niks meer voor elkaar voelt. Anders ben je de hele tijd bezig met wat HIJ uitspookt. Neeh niet leuk...

Ik maak mijn geen-zin-om-te-koken-wel-zin-iets-lekkers-avondmaal. Salade met geitenkaas. Super en snel klaar.

Heb net ook weer een bericht via Hyves van een download-meneer. Of ik voor de gezelligheid iets wil drinken, geen date...
Jelia, ik kan dat met de beste wil van de wereld niet relativeren voor je.

Simpelweg omdat ik het niet snap

Een ex is bij mij een ex, en niet zozeer omdat ik echt ruzie met ze heb of boos op ze ben, maar mee rom mijn eigen gevoel te beschermen....

en ik maak het mezelf op exen gebied liever niet al te moeilijk!!!

Moos, ik heb het ook

Muzikanten EN schrijvers.....die hebben een streepje voor

Administratie moet je NIET doen met PMS.

Daar wordt je humeur in de regel namelijk niet echt beter van, tenminste de mijne niet hihi

Knap dat je GS nog niet helemaal afschrijft

O ja.....de JV wat was daar ook alweer mee?

Te klein toch/

*gaat eieren bakken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven