Leren slofjes, welke?

17-08-2009 14:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil voor mijn neefje (bijna 1) leren slofjes kopen voor op de kinderdagverblijf. Heb even gegoogeld en kom veel merken tegen. Hebben jullie tips/ervaring welk merk en waar ik het kan kopen?(omgeving Amsterdam).

Tnx!
Had zelf altijd die van het merk Zootjes. bevielen goed.

Ow, waar te koop? Je hebt er niets aan als ik je een winkel in Groningen opgeef niet? :-)

Maar volgens mij kun je in elke babyzaak wel terecht.
Boumy's zijn hier favoriet. Kun je ook online bestellen.
Ik ben ook voor de Boumy's, deze gaan niet zo gemakkelijk uit als de zootjes (boumy's zijn met elastiek en zootjes met klitteband)
Zootjes!!!
Ik ben weg van Babypaws, kun je alleen online bestellen. Superzacht, flexibel en de enige die mijn zoon 'met rust liet' (lees: niet wild aan liep te trekken om ze uit te doen).
Wij moesten ze ook opeens kopen voor kdv, was bij de eerste niet zo. Heb toen even snel bij de Hema een paar gekocht.
Bedankt voor de tips dames! Ik ga vandaag gelijk bij De Geboortewinkel A'dam kijken!
Neeeeeeeeeee, ga niet naar de Geboortewinkel!!!
Ik vind slofjes van Bobux fijner dan Zootjes. Babypaws vond ik ook wel oké, daar had mijn zoontje laarsjes van. Ik heb ze trouwens wel in de winkel gekocht, bij Zero 2 Twelve in Amersfoort.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
fleurtje, ik ga eerst natuurlijk langs de HEMA ;)
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, maar doe nou niet de geboortewinkel. Zeker niet als je zelf ooit kinderen wilt, want dan wil je ze ná de geboortewinkel níet meer.
Ow, waarom niet? is het daar extreem prijzig?
Nee (ja, ook dat, maar dat bedoel ik niet). Die mensen. Gewoon die mensen daar. Als niet-zwangere zou ik als de dood zijn ook zo te worden als die mensen. Ik zou bang zijn dat je automatisch zo wordt als zij, dat dat een onomkeerbaar proces is als je zwanger wordt.... Zo zweverig, zo blabla; alsof zwanger worden en zwanger zijn het hoogste goed is dat je kunt bereiken, een soort nirvana.
haha...je maakt me nieuwsgierig!
Ga, ga maar!
quote:fleurtje schreef op 17 augustus 2009 @ 15:27:

Nee (ja, ook dat, maar dat bedoel ik niet). Die mensen. Gewoon die mensen daar. Als niet-zwangere zou ik als de dood zijn ook zo te worden als die mensen. Ik zou bang zijn dat je automatisch zo wordt als zij, dat dat een onomkeerbaar proces is als je zwanger wordt.... Zo zweverig, zo blabla; alsof zwanger worden en zwanger zijn het hoogste goed is dat je kunt bereiken, een soort nirvana.

hhhaahhaaaaaaa

Wil ik meemaken... zit al op de fiets!
quote:fleurtje schreef op 17 augustus 2009 @ 15:27:

De Geboortewinkel an sich is al hele goede anticonceptie. Is nl. van Beatrijs Smulders. En ik ben zóóóó allergisch voor die vrouw.

Dus wel (apies) kijken en lekker ergens anders kopen.
Heb laatst een paar slofjes gekregen van Little Basics. Het zijn een soort kleine baby uggjes, heel schattig. Ze verkopen ze via een webshop maar volgens mij ook bij MooiMama in Amsterdam.
Ik Moet Iets Bekennen Over De Geboortestraat.....

Sindskort is dat zijstraatje naar de kade afgesloten voor verkeer en is er een zandbak geplaatst, vlak voor die creche. Ik zit er nu weleens.
Ik heb ze bij de HEMA gekocht en ze bevallen uitstekend!
Ik had slofjes van www.mwbabyschoentjes.nl super, je kan zelf de kleur en maat en versiering bepalen. Mijn dochter was een groot kind, hierdoor ook grote voeten, Je moet zelf de voetjes meten met centimeter en daarna binnen 5 dgn in huis. Fijne slofjes die de kleintjes moeilijk zelf uit kunnen doen.
Even googlen en je komt vanzelf veel sites tegen waar je ze kunt kopen... en het scheelt vaak ook in prijs en verzendkosten.

Ik ben weg van de I Wawa's... Deze lopen door tot 3xl en bij sommige zitten extra zooltjes onder tegen het uitglijden, erg handig dus. Ik heb ze van kleineroos.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven