Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
NIWGN, kun je wel slapen vannacht?! Ik zal je eens helpen met je jurkenkeuze, wacht es

.
.
quote:punkertje25X schreef op 12 augustus 2009 @ 11:53:

[...]

*negeert zwangere vrouw*
Ladies, groot nieuws! Die bengel heeft zijn kadootje verdiend!

Het ging super vandaag. Ons geduld raakte op. Hij paste al niet eens meer op de commode. Vanochtend was ik een poepluier aan het verschonen met zó'n tegenzin, dat ik zei: En nu ist gebeurd, je krijgt vandaag géén luier.

Klein verzet, maar het ging ontzettend goed! Hij kwam zelfs steeds uit zichzelf bij me om te vragen of hij naar de wc mocht en telkens kwam er keurig een plasje!

Hij verzette zich ook weer vanavond, bij het naar bed gaan, toen ik hem een luier om wilde doen voor de nacht. Heb zeiltje onder hoes gedaan, maar was toch erg bang dat het mis zou gaan. Uitgelegd dat het geen schande is om luier voor nacht te dragen en dat hij die luier ook droog kan houden, en hij ging overstag

WAUW, wat een goeie dag vandaag! Kadootje stond al mooi te verstoffen op de wc, dus nu eindelijk uitgepakt.

Hopelijk zet dit door!
Up!

Vandaag dagje handen vrij, Tris is voor het laatst bij de gastouder. Gesprek met werkcoach en solliciteren.

NIWGN, waar ga je naartoe voor de dresses?
Heh bah wat zijn jullie saaaaai als jullie afwezig zijn

Zo, gesprek gehad met werkcoach. Krijg een competentietest waar ik toch wel veel van verwacht. Ben benieuwd.
Komkommertijd? Kan niet hoor voor deze Toos!

Lijk ik wanhopig zo?
Morning!

Wij zijn terug van een midweekje Drenthe bij m'n paps en mams. Man, ze zitten er mooi bij nu. Ze hebben een ander vakantiehuisje dan de vorige keer en ze kijken uit op groen, groen en nog meer groen. En in dat groen staan prachtige paardjes te grazen. Hond vond het er fantastisch. Kon de hele tijd los rondlopen in de tuin en die tuin was wel 50x zo groot als die van ons. Kind vond het ook heerlijk. Lekker bij opa en oma en iedere dag de paardjes worteltjes geven. Vent is steeds gaan vissen in de Drentse wateren en ik heb lekker gerelaxed en veel geknuffeld met Daphne. Naar Kabouterland in Exloo geweest en dat is een echte aanrader. Ik had er niet zo heel veel van verwacht, maar Daphne heeft het geweldig gevonden. Lekker een dagje naar het zwembad geweest in Zuidlaren. En verder gewoon gerommeld. Heerlijk!

En we hebben gemeet met Jacinta! Potverdrie, konden we het toch niet vinden, omdat de navigatie van slag was. Maar uiteindelijk toch aangekomen. Leuk hoor. De Bengeltjes moesten eventjes de kat uit de boom kijken, maar toen ging het goed. Daphne zegt Tlistan in plaats van Tristan, ze kan de rrrrrrr nog niet zo goed zeggen Grappig hoor, om dan iemand eindelijk te zien waar je al zooooo lang lief en leed mee deelt. Maar jij was ook precies hoe ik had gedacht Jac. En wat vind ik Tris cute met z'n Drents accentje Terug naar huis ging het beter, waren we met 3 kwartier weer terug. De heenweg hebben we er wel 5 kwartier over gedaan denk ik.

Niet bijgelezen verder. Vandaag een mooie dag, dus ik denk het strand! doei doei
Oh en Jac heeft zooooo'n mooi buikje. Ik heb me werkelijk moeten beheersen om er niet aan te komen. Het is echt een mooi rond en naar voren stekend buikje.
Heeeeeeeeeeeee you're back!

Reageer later even, ga dadelijk naar de peuterspeelzaal, alles schoonmaken met de oudercommissie. Joy. Eerste officiële dag van onze vakantie haha.

Heb gisteren de garagedeur volgehangen met slingers en ballonnen voor man

Tjuuuus!
Zo wat een gezelligheid hierzo !

DJ wat gaaf dat je bij Jac bent langsgeweest, lijkt me zoooo vreemd om elkaar 'live' te zien en spreken idd.

Je vakantie klinkt als het toppunt van Hollandse vakantiepret, leuk hoor. Lekker keutelen met elkaar in de omgeving, heeeeeerlijk en er is zoveel te beleven in ons kikkerlandje.

Jac ik wordt gewoon jaloers op je zoals je je zwangerschap omschrijft, heerlijk dat gevoel van een druktemaker bij je te dragen. Ben erg benieuwd naar de naam trouwens

*biedt Punkertje haar hele huishouden aan als chantagegelden ;-)*

Punkertje hoe gaat het met je creativiteit ? Helemaal terug ?

En met de kleine Punker & Diva ? Vermaken ze zich een beetje met dit weer ?

Gingen jullie trouwens nog op vakantie ?

NIWGN heb je al een idee in je hoofd vwb dé jurk ? Of ben je helemaal blanco ?

Wie gaat er met jou mee en wie met je aanstaande :-D ?

Dacht toen ik net opende, da's een leuk achtergrondje hierzo, tot ik wat beter keek

Van de week een hele drukke week, vriendlief is nog 2 dagen aan het werk voor hij vrij is en dan een dagje naar vrienden die op de camping in Zeeland staan, een dagje poetsen in huis en een dagje pakken voor we vertrekken naar: la France !!

We zijn er zó aan toe dit jaar. Tijd voor niets doen Jipiiiieeeee.

Fijne zonnige zondag en tot snel

x
.
Punkmail!

Man is thuis, vakantie, dus even minders hier!
Ow, bedenk me net dat je waarschijnlijk niet bij je mail kan?
BOEHHH :-)

Da's even schrikken hè? Ik ben jullie nog helemaal niet vergeten hoor! Laatst was ik nog even in contact met Jacinta voor de bizznizz en toen moest ikeven aan jullie denken en dacht: ik post even een berichtje!

Alles wel hier in huize Cate! Druk maar wel heel erg leuk-druk! De oudste dame is nou 3,5 en lekker aan het peuter-puberen van tijd tot tijd (van "néé, die rok wil ik niet aan, die vind ik niet zo mooi" tot "heus, ik kan mijn nieuwe slippertjes wel aan naar de creche, ze zitten super lekker en ik kan er heel goed op spelen" -terwijl ze er om de haverklap mee struikelt- en ook "nee mama'tje, ik ben er niet zo blij mee dat je courgette hebt gekookt, ik wil dat liever niet hebben" grrrr en "ik ben er helemaal klaar mee, ik denk dat ik weer eventjes ga spelen" na 2 happen eten) , maar vooral heerlijk veel aan het kletsen, lachen, knutselen, zingen en fantasiespelletjes aan het doen! Zó cliché, maar het wordt echt steeds leuker, haha. De jongste dame is net 1 en stapt al dapper en vrolijk rond, lacht de hele dag en begint nu woordjes te leren, met stip op 1 "mammmaaaaaa" (ook papa wordt zo genoemd :-)) en zzzzzuusss, toes (poes), baaalll en ja (alhoewel ze daar de betekenis nog niet helemaal van snapt want als ik de dame in bed leg en zeg "popje moe, lekker slapen" zegt ze blij "ja!" om vervolgens als ik de deur dicht doe heeel overtuigend hard te jammeren :-) Het leukste is nog wel vind ik om de 2 dametjes samen in de weer te zien, de oudste is echt een hele trotse zus die alle stapjes die de kleine maakt met veel gejuich begroet en als ze 's ochtends de deur van de slaapkamer van haar zusje openmaakt dan hoor je heel veel gelach, gegiebel etc, kortom: volop pret!

En alhoewel ik altijd heb gezegd: ik vind 2 kindjes een mooi aantal, kriebelt het nu toch stiekem af en toe wel. Maarja, als ik logisch nadenk dat denk ik: ik heb het best druk zo, met werk (4 dgn, eigen kantoor met nog 2 partners) en de 2 dametjes... maar toch, gevoelsmatig denk ik: zou toch wel leuk zijn, nog een keertje zwanger en weer zo'n klein lief poppetje!

En met jullie ook alles wel?? Een beetje veel om terug te lezen, dus lekker eventjes lui gewoon maar vragen :-)

Veel liefs iig van mij!!!
.
Joehoe, waar is iedereen??

Ook nog geen tijd gehad om te lezen, sorry! Morgen en overmorgen weer aan het werk, dus...

Ik stik hier trouwens, regent het bij jullie al?
Oi!

Vanochtend bij verloskundige geweest, extra afspraak vóór onze vakantie aan. Nou, kunnen met gerust hart vertrekken hoor!

- Voetje staat nog steeds dwars (naar binnen) maar het is geen klompvoetje. Operatie is dus naar alle waarschijnlijkheid niet nodig, gips is voldoende.

- Systole is echt weg!

- En het is ECHT een meisje!

Helemaal blij en gerustgesteld. Heb erna lekker haring gehaald
Hoi Cate, je zult ook wel denken, tjonge waar is iedereen! Fijn om je blije verhalen te lezen over de interactie tussen je kindjes! Heel mooi vooruitzicht
Supergoed nieuws Jacinta! Top!

*smak*
dank jeee! Hoe ist met jou?

Punkertje, je hebt mail! Maar de grote vraag is, heb je ook een adapter

Vandaag laatste dag om dingetjes te regelen voor de grote reis. Bengel dadelijk ophalen, die heeft bij oma gelogeerd.

Tjuuuus! Oja zwager en zijn vriendin blijven in ons huis als wij er niet zijn, dus je begrijpt dat het hele huis schoon moest *roloog* Heb me wel wat op de hals gehaald met mijn voorstel.

Komt ook wel heel goed uit nu, dat zij komen, want poes had gistermiddag weer bloed geplast. Weer kuur, dus kunnen zij hem mooi de pilletjes geven!
afmeld ivm vakantieeieieieie!

*nu nog even stressen en harde buiken (oef, niet mooi)*
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven