Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Mijn lijst voor vandaag:

Mk naar school

Vouwen strijken

onkruid wieden voortuin

onkruid wieden achtertuin

speelkamer organiseren en opruimen

woonkamer keuken opruimen en afstoffen/aflappen

oven poetsen

kussentjes eetkamerstoelen wassen & drogen

stofzuigen dweilen

badkamer boven poetsen

babyzooi uitzoeken en opruimen in schuur

eten verzinnen en maken

logeerbed op orde maken (komt een vriendin slapen)
So he, Zoebie, da¡¦s een aardig jubileum 35 jaar! Dat hoop ik met mijn liefje toch ook wel te halen eigenlijk, ach da¡¦s nog maar 25 jaar te gaan ƒº

Goldie, fijn dat Texel leuk was. Het is altijd heerlijk om er even een paar dagen tussenuit te zijn, dat hoeft helemaal niet lang of ver te zijn een andere omgeving is vaak al genoeg.

Fussie, je bent stoer! Die laatste loodjes zijn niet leuk maarrr.. het zit er nu bijna op!!

Ooowww.. wat zijn jullie allemaal weer goed bezig met jullie lijsten en voornemens.

Ik heb er dit weekend echt een potje van gemaakt. Ben vooral heel saggo geweest vanwege hoofdpijn en heb dus vooral gemopperd en niks gedaan. Gisteren had dat een beetje zn hoogtepunt en heb inmiddels het idee dat ik misschien juist hoofdpijn heb omdat ik de laatste weken niet zo lekker in mn vel zit in plaats van andersom. Volgens mij moet ik daar dus iets aan gaan doen en me niet focussen op hoofdpijn en hoe vervelend dat wel niet is.

Vanavond om te beginnen maar weer eens naar de sportschool, ook dat heb ik laten versloffen dus.. weer met frisse moed beginnen maar!

Ik moet ook niet emoticons eens gaan uitvinden, kan ik mijn berichtjes ook eens opleuken.
thnx voor felicitaties!

GL, leuk dat het leuk was!

Zoeb, gefeliciteerd!

Hoi Tila!!!!!!!!!

Net bij schoonouders geweest, daarna een kolere eind gewandeld met Mr N. En hele mooie stof besteld voor de nieuwe eetkamerstoeltjes. Zwart fluweel met (nep)leer. Klinkt fout, is gaaf!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Als er een gat in je schuursponsje valt, dan ben je goed aan het poetsen. Toch?
Zeker Fuss, zeker!

Je bent goed bezig.

Grappig, als ik Fuss wil opschrijven , komt T9 hier met, tussendoortjes !
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Fus, jij moet wel heeeel goed bezig zijn. Als er een gat in je sponsje valt ben je volgens mij overdreven goed aan t poetsen
Yes, ik heb ze gevonden hoor.. lekkere digibeet die ik ben!
Ha Zoeb fijn dat het telegram is aangekomen. Zo online regelen had ik nog nooit gedaan dus het was even afwachten of het goed zou komen.

En gefeliciteerd met jullie 35-jarige trouwdag!

Manlief en ik zijn morgen 20 jaar getrouwd. Dat begint ook al mee te tellen he?

Ja Gelfling, het was maar een paar dagen, maar oh zo leuk.

Ik vind thuis komen trouwens ook altijd heel erg fijn .

We zijn in Volendam geweest, dagje Texel gedaan en naar de Zwarte Markt geweest.

Bij thuiskomst had ik mail van de toneelvereniging: Er is een avondvullend stuk gekozen en ik heb een rol!

Een hele leuke rol zelfs, denk ik. Meer info volgt op de BH.

Maisjes, er is veel gepost de laatste dagen, ik hoop dat ik niks belangrijk gemist heb, dan haak ik gewoon weer aan hoor. Oke?

Ik heb:

De was helemaal weggewerkt. (alles gewassen, alles hangt nog te drogen)

Keukentafel geschuurd (oke, heeft manlief gedaan, maar ik heb)

Beits gehaald bij de Karwei

Piepers geschild (wij houden een balansdag )
Zo, het huis is schoon. Alleen nog het stukje keuken dweilen en doekje door de koelkast als ik die kom legen.

Maar wat een hork is mijn huisbaas zeg. Staat zelf onverwacht binnen, nu had ik zo'n woningbureau opeens binnen met mensen. Staat lekker professioneel als ik van niets weet. Hij had gezegd dat ze zo wel binnen konden. Grrrrrrrrrrr!

Wilde ik eerst later in de week de rest verhuizen, nu gaat het zo snel mogelijk over!

Bah, wat baal ik hiervan zeg.
Hoi Goldie, fijn dat het zo leuk was
Jeetje Fus, das raar. Ik hoorde laatst ook al een soort gelijk verhaal over zo'n huisbaas. Kan me indenken dat je nu helemaal de rest snel over wilt hebben. Maar ik dacht dat je al over was?

GL, klinkt leuk! Fijn dat je zo hebt genoten en we vergeven je dat je niet op alles reageert

Ik heb van mijn dochter en schonezoon een tijdschrift cadeau gekregen, je weet wel het blad voor opa's en oma's

Daar staat een interview in met een dame uit jouw stad!
Oh Jonna, nu ben ik benieuwd.

Vertel eens op de BH wie?

Foto's van de mini-vakantie op mijn hyves!
Staat bij de krabbels.

Wat een mooie foto's! Vooral die traditionele, wilde jij niet?
Zo....ik zit!Heb er een productieve dag opzitten!!

Gister al stekker uit diepvries en koelkast in schuur zodat die konden ontdooien.

Vandaag:

Koelkast en diepvries in schuur schoongemaakt

4 wassen gewassen en gedroogd ,strijk apart gelegd,wel vouwwerk gedaan

kleding middelste uitgezocht...resultaat 4 zakken

1e deel van zolder opgeruimd..weet niet meer wie de tip gaf...alles langer dan jaar ongebruikt mag weg...SuperTip..resultaat 3 bananendozen

Naar bakker,slager,groenteboer geweest dus koelkast en diepvries weer vol

gekookt..groentesoep,aardappels,snijbonen,kalfsoester

Gold...wat een mooie foto's!!Ik kan bijna niet wachten tot wij gaan...

Jonna..ik ben middelste idd!heb 110 foto's om te kiezen dus ik denk dat ik een collage ga maken.Er zijn zoveel mooie bij.

Na zondag wil ik een deel op mijn hyves zetten.Mijn moeder kijkt daar ook, dus dat kan nu nog niet.

Zoeb...Gefeliciteerd met jullie 35 jarige trouwdag!Dat er nog vele mogen volgen!

Pips...GESLAAGD!!Super!!Gefeliciteerd..wanneer ga je voor praktijk?of vraag ik nu iets doms

Er is zoveel geschreven dat ik nog even bij moet lezen..

Groeps
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 17-08-2009 21:30
Reden: collega maken??
% gewijzigd
Ik kan niet strepen met vivamobiel, maar mijn lijst is af!

Ik zou alleen nog wat was op kunnen vouwen, maar daar heb ik geen zin meer in, morgen weer een dag!
Gaaf!!Middelste mag donderdag meelopen als spelrsmascotte bij NAC-Villareal..
Wat leuk Coebergh!
Mogguh!

leuk coebergh! Hebben we hier 2 NAC fans? Leuk!
Lijstje vandaag

Werken

Mss een half uurtje op de crosstrainer want nog steeds (of alweer na het hardlopen van gisteravond) stijve benen.

Boodschappenlijstje maken voor Mr N

Iets fabriceren voor boek van bruiloft Neef namens mijn ouedrs. En daar ben ik zo slecht in!
Net nog ff snel een wasje opgehangen, da's een goed begin of niet?
Mogguh

Pips wat was je weer schandalig vroeg.

En wat voor boek moet je maken voor de bruiloft? Een soort feestgids? Leuk joh.

Coebergh wat gaaf van middelste.

Heb ik vandaag een lijstje?

Ja de zooi van gisteren opruimen. Ik had er geen zin meer in gisteravond. Dus alles staat er nog.

Ik zie wel. Eerst de vuilnisbak buiten zetten. Voor ik het vergeet met die hitte.
Mogu!

Ja Pips,hier nog een NACfan!Hij voelt zich heel bijzonder nu!

Zoeb..leuk feestje geweest??

Vandaag:

vaatwasser in en uitruimen

wc poetsen

kast op zolder uitzoeken

Nicht kwam gisteravond nog even langs.Ze had 6 vuilniszakken met kleren bij.De zus van T heeft een dochter net zo oud als de mijne en dat meisje is zo ontzettend verwend...doet alles 1 keer aan en dan vind ze het niet leuk meer..Gister even vluchtig 1 zak ingekeken,haal er kleding met kaartje er nog aan uit.Vandaag dus even uitzoeken wat dochter wil houden.

Fijne dag allemaal
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 09:09
Reden: al 1 ding gedaan!
% gewijzigd
Goeiemorgen

Meet doen bij NAC Coebergh? Gaaf hoor voor hem! Ik ben boekjes aan het uitdelen, helaas geen kids, maar denk dat ik wel even ga kijken dan

Hier vandaag even de leesmap ruilen bij het oude huis, even de mail checken enzo. Zometeen de zolder schilderen. Zal wel lekker warm zijn! Als het schilderwerk klaar is kunnen er tegels gelegd en dan is het mooi klaar als Zoon weer thuis komt van de logeerpartij

Fijne dag allemaal!
Wat voor iets moet je fabriceren Pips?Misschien dat wij je kunnen helpen qua ideeen..
Waarschijnlijk gaat vriend mee Fuss..Mijn vader word nl.donderdag geopereerd dus daar wil ik s'avonds wel even naartoe.Niks ernstigs hoor,hij heeft een breuk in zijn buikwand waar ze nu een matje in gaan plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven