Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
maandag 17 augustus 2009 om 11:33

maandag 17 augustus 2009 om 11:50
Dank voor welkom ik had jullie zo laten versloffen...
Het is echt wieden het lijkt hier wel een oerwoud en qua lijst: ik dacht, kom, ik begin ambitieus
Fus verhuisd? Alles goed gegaan?
GL op vakantie geweest dus? Welkom terug!
Mocht ik over heftige gebeurtenissen 'heenstappen' sorry daarvoor. Heb echt niet de tijd - anders krijg ik mijn lijst niet af - om alles terug te lezen. Haak bij deze dus gewoon maar weer aan.
Het is echt wieden het lijkt hier wel een oerwoud en qua lijst: ik dacht, kom, ik begin ambitieus
Fus verhuisd? Alles goed gegaan?
GL op vakantie geweest dus? Welkom terug!
Mocht ik over heftige gebeurtenissen 'heenstappen' sorry daarvoor. Heb echt niet de tijd - anders krijg ik mijn lijst niet af - om alles terug te lezen. Haak bij deze dus gewoon maar weer aan.
maandag 17 augustus 2009 om 12:00
quote:Zoebie schreef op 14 augustus 2009 @ 14:23:
Gold de post is geweest met je "kaart". Jammie, jammie, smek smek. (jammer dat er niet zo'n kwijlsmiley is. Het zou er vanaf druipen. Maar wat gaafffff zo'n dank je wel telegram.
Ik was dus niet voor niets zo nieuwsgierig,
Dank je wel. Heeeeeeel errug leuk.
Mmm lekker, alleen zonde om het op te eten.
Ik ga nu dus iedereen super nieuwsgierig maken.
Fijne vakantie en ik hoop dat je het nog op de valreep leest.
Gold ja dus de post was vrijdag geweest en je was jammer genoeg net weg. Maaaaaarrrrrrr lekkerrrrrr. Heerlijk dank je wel.
Vind het nog steeds zonde om op te eten.
Je hebt wel wat bij te lezen. Er wordt hier ontzettend veel geschreven. Hoe was je weekend?
Gold de post is geweest met je "kaart". Jammie, jammie, smek smek. (jammer dat er niet zo'n kwijlsmiley is. Het zou er vanaf druipen. Maar wat gaafffff zo'n dank je wel telegram.
Ik was dus niet voor niets zo nieuwsgierig,
Dank je wel. Heeeeeeel errug leuk.
Mmm lekker, alleen zonde om het op te eten.
Ik ga nu dus iedereen super nieuwsgierig maken.
Fijne vakantie en ik hoop dat je het nog op de valreep leest.
Gold ja dus de post was vrijdag geweest en je was jammer genoeg net weg. Maaaaaarrrrrrr lekkerrrrrr. Heerlijk dank je wel.
Vind het nog steeds zonde om op te eten.
Je hebt wel wat bij te lezen. Er wordt hier ontzettend veel geschreven. Hoe was je weekend?

maandag 17 augustus 2009 om 12:24

maandag 17 augustus 2009 om 13:27
quote:fussie schreef op 17 augustus 2009 @ 13:21:
Its, kom ook even hier dan de badkamer doen pleaaase??????
Dat wij schoon zijn geworden de afgelopen jaren zeg, het is bijna een wonder
Optisch schoon is ook schoon, Fussie
Gestofzuigd en gedweild. En de oven gepoetst, al stond die niet op het lijstje.
Its, kom ook even hier dan de badkamer doen pleaaase??????
Dat wij schoon zijn geworden de afgelopen jaren zeg, het is bijna een wonder
Optisch schoon is ook schoon, Fussie
Gestofzuigd en gedweild. En de oven gepoetst, al stond die niet op het lijstje.

maandag 17 augustus 2009 om 13:27
En als je toch bezig bent mag je hier ook wel langs komen voor de badkamer, It's.
Hier is James verantwoordelijk voor wat hij "de natte hoek" noemt, alleen ziet hij niet wanneer iets vies is...
Livre, we verwachten de kleine op 28 november (of daaromtrent natuurlijk ). James heeft kaartjes voor concerten op 27 november en 2 december, ben eens benieuwd of hij daar naar toe kan
Hier is James verantwoordelijk voor wat hij "de natte hoek" noemt, alleen ziet hij niet wanneer iets vies is...
Livre, we verwachten de kleine op 28 november (of daaromtrent natuurlijk ). James heeft kaartjes voor concerten op 27 november en 2 december, ben eens benieuwd of hij daar naar toe kan

maandag 17 augustus 2009 om 13:41
maandag 17 augustus 2009 om 13:44
maandag 17 augustus 2009 om 13:47