Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Huh Frizz. misschien ben ik gewoon te blond hoor, maar wat drinken IS toch een date?

Enne......wie is ut, ga ik ff spieken
Het voordeel is dat hij een nieuw vriendinnetje heeft, die er niet bij is. Ik hoef me dus helemaal niet bezig te houden met wat hij uitspookt. Andersom voor hem misschien wel, maar hij maakt er niet zo'n punt van.

Salade met geitenkaas, zo lekker! Met champignons en van die half-zon-gedroogde-tomaatjes... jummie.

Voor de gezelligheid iets drinken, geen date? Wat een vreemd concept.
Ik weet ook niet wat ie bedoelt. Heb ook niet het idee dat het een geweldige kerel is ofzo. We hebben een tijdje gechat enzo, en dat kapte hij ineens (heel netjes) af omdat hij iemand had ontmoet waar hij iets mee wilde opbouwen. Prima! Nu is dat blijkbaar voorbij ofzo? Of niet voorbij maar hij is nieuwsgierig? Geen idee. Ik sat niet echt te springen ofzo...

Sum, zijn naam is een reclame voor zijn eigen wegsite. Donkere jongen.

Welkom bij de club Jelia. Nee ik kan em ook niet wegrelativeren voor je. Zeker niet als je denkt wellicht bij hem in de tent te willen springen.

De enige ex waar ik nog mee zou festivallen zou ik niet eens zonder kleren willen zien. Het is al 9 jaar uit en ik zie hem niet meer als 'hot thing'...
Eigen poging om lowlandsen met ex te relativeren: ach, wat is nou helemaal het ergste wat er kan gebeuren? Paar traantjes? Er zijn genoeg lieve vriendinnetjes om me daarmee op te vangen en dan is er gelukkig genoeg drank aanwezig om me op te vrolijken.

Sum, grappige naam. Vind het een bijzondere gang van zaken, ga je met hem daten?
Hahahaa Jelia ik wens je succes!

Neeeeeeh Sum verwijst naar Summerdance. Die jongen ben ik zelfs zijn echte naam van vergeten...
maar ga je er nou mee afspreken?
quote:jelia schreef op 17 augustus 2009 @ 18:50:

Eigen poging om lowlandsen met ex te relativeren: ach, wat is nou helemaal het ergste wat er kan gebeuren? Paar traantjes? Er zijn genoeg lieve vriendinnetjes om me daarmee op te vangen en dan is er gelukkig genoeg drank aanwezig om me op te vrolijken.

Sum, grappige naam. Vind het een bijzondere gang van zaken, ga je met hem daten?

Hmmm.....drank om de traantjes op te vangen?

daar gaat bij mij de kraan alleen maar verder van open.

pffff....Summerhond is vervelend!

Hond kopen anyone?
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2009 @ 19:19:

[...]

Hmmm.....drank om de traantjes op te vangen?

daar gaat bij mij de kraan alleen maar verder van open.

pffff....Summerhond is vervelend!

Hond kopen anyone?Kan die persoon dan ook de hond van mijn buurvrouw overnemen? Ik word GEK van dat geblaf de hele dag...
Whoehahahahaha.....

Ik heb nog wel een anti blaf band voor die hond!

Werkt perfect...

Summerhond blafte in het nieuwe huis ook de hele straat bij elkaar...(vond tie leuk ineens)

Zo'n ding gekocht.....2 dagen om....en het kind blaft niet meer.

Summerhond schijnt te denken dat ik het onwijs leuk vind om elke keer spelebijtend in mijn enkels te hangen, mijn strings uit de wasmand te halen en al zijn speeltjes over het terras randje te mikken

ben verdorie al 3x naar de benedenburen gelopen...sorry, ben ik weer...

Hmmm....zal ik de schrijverT eens een sms sturen?
Het erge is dat de buuf haar hond ziet als haar kind. De arme schat is namelijk ergens bang voor...

Summerhond wil aandacht! Jij ook met je forum!

Ja sms em eens!

Wie zal ik smsen?
Ja, ik moet nog ff aandacht.

Is het heel raar dat die wespensteek onder mijn voet echt ONWIJS jeukt maar dat er eigenlijk niets te zien is?

Nog geen bultje...

*gaat eens nadenken over een literair hoogstandje*

Summerhond is ook echt mijn kind, en ja die is ook ergens bang voor

Voor MIJ, als ie zo door gaat

Frizz, gewoon telefoonboek pakken en een naam pikken...is dat wat?

*denkt terug aan jaren geleden toen ze dat met vriendinnen nog wel eens deed, bellen en een compleet klets verhaal ophangen*
Nee dat is niet raar. JIJ bent raar Sum.

Ja maaaaar doordat ze die hond zo betuttelt, vergeet ze even dat die hond niet zielig is, maar dat IK dat ben! Ik wil niet de hele dag geblaf horen...

Ooooh inderdaad dat deden we vroeger! Nu ik er weer aan denk, wij deden rare dingen vroeger met de telefoon... Ach, we waren jong!

*hup, weggerelativeerd*

Of ik iets ga afspreken met de internetmeneer die niet wil daten? Kweetnie. Zoals ik al zei, ik sta niet te springen.

MX smst ook nooit. Kut en goed tegelijk, voor nu.
Hmm, Frizz, als je niet staat te springen moet je niet op geen date gaan met die internetmeneer hoor.

Krijg je dan weer spijt van, moet je weer af gaan bellen, weer een mannenhart stuk....

Weet je wat wij ook deden (al was ik toen ietsje ouder)

Van die babbelboxen bellen....echt waar ik heb meerder malen echt onder mijn bed gelegen van het lachen....

*vraagt zich af of het concept babbelbox nog bestaat*
Om verwarring bij jullie te voorkomen; ik noem ex ex, een maand geleden ongeveer heb ik het uitgemaakt. Maar we zitten sinds een week of twee in de verkennende fase. Om te kijken of we toch door kunnen.

Vorig weekend was-ie nog zeer overtuigd. Maar sinds gisteravond weet ik dat z'n gevoel minder sterk is kan hij diezelfde overtuiging niet meer opbrengen.

Ik wil dat hij eerst laat zien dat hij het echt meent, voordat ik me weer wil geven. Maar omdat hij nu zegt dat z'n gevoel weer minder is, is het allemaal redelijk hopeloos.

Had kaartje samen met ex gekocht. Maar toen het uit was, had ik met een vriendin afgesproken voor Lowlands. Van het weekend juist aangegeven dat ik toch met ex ga, en nu gisteren dit gezeik!

Jelia, jij bent alweer goed bezig, qua relativeren. Fijn dat je een opvangnet hebt op Lowlands.

Ik niet. Het ergste dat kan gebeuren is dat we allebei voelen dat het hopeloos is. Of nee, dat ik me verdrietig voel, dat hij dat bevestigd dat het niets meer wordt en vervolgens vrolijk gaat feesten. Free at last! uitdragen.

De beslissing of we samen verder gaan hangt in de lucht. Het voelt alsof hij het niet echt meer wil. Maar dat weet ik niet zeker. We hebben afgesproken deze week na te denken, maar misschien moeten we het er morgen maar over hebben. Het lijkt me echt niet leuk om op lowlands te merken dat hij niet meer wil.

Misschien kan ik dan alsnog met die vriendin mee.

Of Jelia, als écht alles mis gaat, mag ik dan bij jouw groep aansluiten? (serieuze vraag)
WV, mag ik even zeggen dat ik het niet zo heel netjes vind om eerst je vriendin uit te nodigen en daarna dat weer terug te draaien voor je ex?

Het mooie met vriendinnen is dat je altijd op ze kunt rekenen, op ex blijkbaar toch niet, want die twijfelt nu weer.

Als hij nou toch niet mee wil, ga je dan weer je vriendin bellen?

eerlijk gezegd....als ik he vriendin was geweest had je de boom in gekund

Volgens mij ga je ook helenaal niet relaxed naar Lowlands toe als ik het zo lees.

Ik zou het helemaal niet leuk vinden om op Lowlands te merken dat hij niet meer wil.

Ga je daar dan niet onbewust de hele tijd op zitten wachten waardoor je juist een heel raar sfeertje krijgt.

Ik vind dat altijd moeilijk....die verkennende fase weer

Alsof je punten moet scoren om te zien of je misschien toch wel leuk genoeg bent....

Maar goed, hier is dan ook de zwart wit denker pur sang aan het denken

Ik denk dat je het er morgen gewoon niet over moet hebben maar gewoon moet zeggen dat het niet slim is om naar Lowlands samen te gaan.

Dus of hij gaat,....of jij

Maar goed nogmaals, das mijn idee erover

(en het staat er misschien een beetje bot, dat bedoel ik niet zo maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen)
Summerdance, je hebt gelijk. Dat sfeertje ben ik ook bang voor. Ik het er morgen met hem over hebben.

Maar die vriendin, die ging sowieso met een groepje. Ik heb enkel aan haar gevraagd of ik aan mocht sluiten.

Of is dat ook niet netjes?
Owwwww......die vriendin gaat al?

Ik dacht dat jij haar het kaartje van ex had gegeven, weer had afgepakt en nu weer wilde geven.

Vandaar dat ik zei dat je wat mij betreft do boom in had gekund.

Maar zij gaat al

Maar waar wil je het dan morgen over hebben>

Hoe hij denkt over jullie?

Hoe jullie je gaan gedragen op Lowlands?

Of jullie samengaan?

God wat ben ik nieuwsgierig
Hoe hij denkt over ons.

Als hij zegt dat hij graag verder wil, is het redelijk veilig om te gaan.
Ah nee Sum, ik denk ook niet dat ik ga hoor. Ik bedoel, we hebben al eeuwen elkaars telefoonnummer en we hebben nooit gebeld. Het is het gewoon niet tussen ons.

Jaaaah dat bedoelde ik ook, die babbelboxen. Dat was best erg hoor... Maar wel spannend! Het bestaat niet meer, we hebben internet nu.

WV ik ben ook nieuwsgierig!

Ondertussen lig ik in slaap te vallen hier op de bank. Bah. Moet wat leuks gaan doen, maar wat?
Frizz Private Practice op Net5 en CSI op RTL4 (ik kan nooit kiezen op maandag)

Weet je wat je vroeger ook had?

Van die lijnen die voor vrouwen gratis waren en mannen moesten betalen

je kon dan onder een schuilnaam berichtjes inspreken op de VM van de ander

Ooit nog een vette relatie aan overgehouden hahahaha....

WV, als hij nou zegt niet meer met je verder te willen, kan jij dan gewoon een blij ei zitten wezen op Lowlands?

Knap, ik zou het niet kunnen want ik lees tussen de regels door dat jij eigenlijk nog wel gaat voor een tweede kans.

En wart nou als hij zegt, WV ik weet het nog niet?

kan je dan relaxed een dansje doen op het grasveld?

*beseft dat ze dat echt never nooit zou kunnen als ze nog gevoelens heeft voor een man*

Ik zou dan niet eerlijk zijn tegen mezelf...
Ik heb hem net gebeld, hij komt zo langs.

Zag namelijk dat hij een mailtje had gestuurd, zonder x-je. Hoe kinderachtig / overgevoelig het ook is om hier een punt van te maken, het nare buikgevoel dat dit teweeg brengt wil ik niet. Ik wil duidelijkheid.

Als hij zegt, ik weet het niet.

Dan kan ik me dat voorstellen. Ik weet het zelf ook niet. Maar dan ontstaat dus een afstandelijke sfeer waar ik op zo'n festival niet mee om kan gaan.

Als hij zegt, ik wil niet meer.

Dan heb ik duidelijkheid. Een dansje op Lowlands zal zeker wel gaan. Ik kan met name niet tegen onzekerheid.
Beide programma's volg ik niet...

*voelt een dippie opkomen*

Ja die lijnen bedoel ik. Bloedjespannend was dat!

WV, zélfs als hij dat nu zegt, ben je dan gerustgesteld? Want volgens mij wipt ie al een tijdje van het één op het andere been... Ik zou het niet kunnen. Volgens mij heb je teveel hoop, wil je daarom gaan. En hoop leidt tot...
Okee, ik ben er voor mezelf uit. Ik wil eigenlijk alleen met hem gaan, als hij kan zeggen dat hij graag verder wil.

Maar weet zeker dat hij twijfelt. Gevoel moet eerst aan beide kanten gerepareerd.

Poging tot relativeren: Ach, over een paar jaar lach ik hierom....

........nope, werkt niet.
Duzzzzz je gaat niet met hem. Toch?
Ik zou voor de korte duur gerustgesteld zijn.

Maar inderdaad, of hij en wij het waar kunnen maken... Poging nmr 10: deze keer werkt het wel?

Kleine kans, zeer kleine kans. Maar toch, in die kleine kans haak ik toch een portie rottige hoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven