VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Tnx Drop, daar zie ik een hoop huizen! Maar gaat niet in Bouiilon worden want daar waren we 2 jaar geleden en wil eigenlijk een beetje nu die Ardennen ontvluchten
Zo, eindelijk staan de vakantiefoto's op Hyves... krijg er bijna weeen van

Ga afsluiten (laptop, huis) en slapen.

Dan is NU de vakantie definitief voorbij

Trusten!
Welterusten Wind, en sterkte morgen! Werk ze, en Vrolijk ook!

Vrolijk, heb je gezien dat Angel 5 in haar blog naar ons oude topic linkt als zijnde een van de langstlopende topics?
En ik neem aan dat je al had gezien dat ze ook in andere landen en andere delen van België villa's verhuren?
Welcome back Drop & Vrolijk!

Wat een grappige kletspraat van gisteravond

Wat neuktegels allemaal teweeg kunnen brengen!

Vrolijk, zit de dakkapel er al op dan? Wat is die 3,5 week omgevlogen zeg! Je vakantie klinkt heerlijk.

Die van jou ook Drop. Ik krijg helemaal zin om op vakantie te gaan maar dat zit er voorlopig niet in. Er komt een drukke periode aan op het werk.
Oeps drukte op verkeerd knopje.

Ik ben bezig met vakantiealbum. Leuke foto's op LP Wind. Leuke namen ook!

Ga nog even fotoalbummen en dan naar bed!
quote:dropje schreef op 16 augustus 2009 @ 23:23:

Welterusten Wind, en sterkte morgen! Werk ze, en Vrolijk ook!

Vrolijk, heb je gezien dat Angel 5 in haar blog naar ons oude topic linkt als zijnde een van de langstlopende topics?

Nee, en we moeten daar eens weer heen! Ik was m laatst al kwijt, maar is eigenlijk zonde natuurlijk...

enne update gelukt
Volijk ken je belvilla.nl? Staan redelijk wat grote vakantiehuizen op, in veschillende landen.

Ik zit (weer) op de bank met een wakker poppetje. Maar ze begint nu te piepen dus denk dat ik toch maar vast ga proberen of ze alweer wil slapen. Jippie kan ik ook eindelijk mijn bed in. Weltrusten!
Neuktegels moest ik ff van knipperen aangezien ik neukteugels las en dat zijn hele andere dingen!

Enne met voorbinddildo's etc denk ik maar aan 1 man: Stefan Postma!
Tnx LL, ik ga morgen ff kijken. Succes met jetlag!
Hoi Drop en Vrolijk! Ook weer terug!

Mille is volgens mij ook volgende week op vakantie, die had zich een weekje vergist met de schoolvakantie van Mini omdat zij, Maxi en Millenium volgende week ook nog vrij zijn.

Hier gister BBQ met schoonouders en vriendinnetje GP en vriendje KP (en dat vriendinnetje en vriendje zijn dan weer broer en zus). Pebbeltjes zijn met schoonouders mee gegaan en hebben daar geslapen. Pebblo en ik vanoctend uitgeslapen en gerelaxed en net even naar IKEA geweest voor ladenkast (MALM) die we gaan gebruiken als commode, wat speelgooed bakken voor de Lego en een vloerkleed.

Vloerkleed ligt 'vrij' in de kamer en we wilden eerst ecru als bij zithoek. Maar het is wel een stuk waar veel doorgelopen wordt en waar de Pebbeltjes veel gaan spelen dus nu hebben we een ikea-perzisch tapijtje. Ofzoiets. Pebblo en ik vinden het erg leuk staan. Gezellig en daarmee is mijn allegaartje ook compleet.

Nu gaan we even de bestellingen klaarmaken en dan eten bij schoonouders. Al met al zeer rustig dagje dus.

En ik vind dat we een hele mooie zomer hebben dit jaar. Het is echt al heel lang mooi weer!
Leuk perzisch tapijtje! Ik ben benieuwd naar je nieuwe huis Peb?

En? Hoe ging het met de dames die weer moesten beginnen met werken? Viel het mee? Eigenlijk zou het zeikweer moeten zijn dan is werken een stuk minder erg.

Haha Vrolijk neukteugels

En LLL is poppetje weer gaan slapen?
Pebbles, jullie dagje klinkt lekker. Ben benieuwd naar je nieuwe inrichting. Inclusief Perzisch kleedje

Heb zin in zaterdag joh! Misschien niet voor jou Pebbles, maar ik vind het echt leuk dat het een exclusief feestje met alleen ons is. Kunnen we lekker bij kletsen terwijl Pebblo voor ons kookt. Goed concept

Je kan wel merken dat we allemaal weer aan het werk zijn.

Wat een rust vandaag!

Werken was wel weer leuk. Ging echt met tegenzin vanmorgen en daar schrok ik wel van. Als ik zwanger ben dan lijk ik op de één of andere manier minder gemotiveerd en ga ik twijfelen aan mijn baan.

Nadat ik mijn bomvolle mailbox had doorgeworsteld heb ik nog een presentatie moeten maken voor morgen en kon ik alweer naar huis (half dagje). Morgen leuke dag voor de boeg dus zin is enigszins terug!

Nu journaal kijken en daarna Private Practice.

Laterzzz!
Wind, met een beetje mazzel gaan we vanavond The Final Break kijken...
Nu al?
Ik heb ook heel veel zin in zaterdag hoor! Ik vind exclusief ook leuk en nu komen er op mijn verjaardag zelf geloof ik toch ook nog wat mensen.

En ik ben helemaal heppiedepeppie want ik vind mijn kamer echt veel en veel gezelliger dan hij ooit geweest is! Nog even boren voor lampen en schilderijen en dan is het klaar. Maar we hebben keihard beton dus moeten echt boorhamer huren bij bouwmarkt. hangen we ook gelijk de trapleuningen weer op, die hebben we er 5 jaar geleden afgehaald en nooit meer teruggehangen. Ik denk dat kraamzorg wel trapleuningen eist en is ook veiliger met baby straks.

Pebblo en ik hadden ook wrijving omdat ik werk nu net even iets minder belangrijk vind. Komt door vakantie Pebbeltjes, maar ook omdat ik meer met baby bezig ben in mijn hoofd dan hij. Ik moet mezelf er nu meer toe zetten zeg maar, en hij werkt zich uit zijn naad (heel veel werk voor nieuwe site die in najaar online moet en nu ontwikkeld wordt). Ik voel me daar dan weer schuldig over enzovoorts. Nouja, is ook niet zwanger een eens in de zoveel tijd terugkerend discussie punt voor ons waarna het weer verbeterd. Alleen nu denk ik dat Pebblo me daarom direct zal verlaten. Gelukkig heeft hij me vanmiddag verzekerd dat ik het echt heel heel erg bont moet maken wil hij me verlaten. Dus dat is goed. En dat weet ik ook wel, maar af en toe toch nog beetje gek in koppie.
Ik ben traktaties aan het maken. Ik heb daar zo'n hekel aan. Zeker voor die kleintjes, het boeit ze helemaal niet wat je maakt en ze mogen nog niet alles eten. Maar goed, ik doe het toch....

Werken was best te doen, ik vind alleen de dagen zo lang duren. Tot 14 uur gaat het prima en dan heb ik echt geen zin meer. Geen zin meer om op mijn stoel te zitten, geen zin meer om binnen te zitten, en geen zin meer om te doen wat ik moet doen. Ik denk dat ik dagen van 5 uur moet gaan maken .

Ik heb ook zin in zaterdag. Ook fijn dat we de kinderen ondergebracht hebben, dat vind ik wel een relaxed idee. De vorige keren was het steeds zo ontzettend laat....

Jouw dagje klinkt heerlijk Pebbles! En het weer is zeker mooi. Woensdag ook, misschien ga ik wel uit school naar het strand.

Harrie had tussen de middag gepicknickt met Schorrie, dat vond ik zo'n leuk idee. Bleek dat er nog meer ouders in het park bij school waren die dat deden. Schorrie had lekker gevoetbald met een jochie uit een andere kleuterklas, hij was er helemaal enthousiast over. En hij had op dag 1 op school alweer nieuwe vrienden gemaakt vertelde hij. En hij was blij dat hij niet in groep 2 zat, want die moesten al een werkje maken vandaag en hij mocht toen lekker spelen. Wat een instelling.....
Ik herken dat wel hoor, dat je gewoon wat minder betrokken bent bij het werk als je zwanger bent. Hoe langer je zwanger bent, hoe meer je een coconnetje om je heen creëert.

Wat is je echte verjaardagsdatum Pebbles?
Gelukkig Wind! Klinkt als een lekker eerste dagje!

Ben jij altijd vrij op woensdag? Zou leuk zijn als je ook op je werk bent als wij die activiteit hebben.

Ik heb ook zin in zaterdag! Lekker ff relaxen met vriendinnen, ben ik wel aan toe.

Straks lekker CSI en Bones kijken. Nu nemen we het op zodat we de reclame lekker kunnen overslaan.
picknicken tussen de middag! Leuk idee zeg!

Ik ga dat ook voorstellen aan zakenpartner dat wij dat volgende week gaan doen als het mooi weer is, onze meiden zitten op dezelfde school dus moet wel eens kunnen, hoop ik.
Van die cocon om je heen herken ik voor 100%. Ik heb gek genoeg helemaal niks van die tsunami ramp meegekregen terwijl het vreselijk was. Ik was toen al overtijd bij Apie en zat onder een steen ofzo.

Zo, computer uit en lekker in ons bed hangen met Aap.
Nathje, moest nog ff zeggen dat ik het superstoer vind dat jullie kruk zo'n succes is! Wij willen graag een gelimiteerde Vrolijke kruk

Peb, jullie huis klinkt helemaal gemetamorfoosd! Leuk en dat werken minder euk is als je zwanger bent herken ik ook nog wel. Moest net als Wind vandaag even over mentale hobbel heen voor eerste dag, maar was eigenlijk heel leuk toen ik er eenmaal was. Mentale hobbel kan ook wel komen dat de wekker om 6.15 ging en ik door vakantieritme pas om 2.00 sliep

Morrie, die Schorrie van jou is echt een boef!

En ik HAAT traktaties maken! Blegh..ik heb gewoon ijsjes getrakteerd met Loeder's verjaardag, dat is voordeel van zomerkind.
Ik ga ook zo lekker army wives kijken op bed. Heerlijk...
Drop, ik heb ons topic weer eens geupt!
Bedankt voor het compliment Vrolijk! We doen ons best.

Gelukkig viel jouw eerste dag ook mee!

Nu ga ik echt weg anders blijf ik werken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven