Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 17 augustus 2009 om 21:05
Ik ben het met je eens Frizz.
Ik snap wel dat je zekerheid wilt WV, maar ik geloof niet dat jij gewoon blij kan doen als je net een paar dagen van te voren gehoord hebt dat hij niet meer verder wil.
Ik denk net als Frizz dat je eigenlijk gewoon heel hard hoopt dat hij terug wil.
Dat geeft helemaal niet hoor meis, maar doe jezelf niet sterker voor dan dat je je voelt.
Je komt jezelf dan onherroepelijk tegen zaterdag
Frizz, why the dip?
Voor Frizz:
(een dip sausje)
Ik snap wel dat je zekerheid wilt WV, maar ik geloof niet dat jij gewoon blij kan doen als je net een paar dagen van te voren gehoord hebt dat hij niet meer verder wil.
Ik denk net als Frizz dat je eigenlijk gewoon heel hard hoopt dat hij terug wil.
Dat geeft helemaal niet hoor meis, maar doe jezelf niet sterker voor dan dat je je voelt.
Je komt jezelf dan onherroepelijk tegen zaterdag
Frizz, why the dip?
Voor Frizz:
(een dip sausje)
maandag 17 augustus 2009 om 21:06
WV, wees de wijste en kies voor lief zijn voor je eigen hart
Niet gaan met ex...
Ook al zegt hij nu met je verder te willen
zoiets moet groeien en kan je niet op commando afroepen.
Als je dan toch wilt gaan schuif aan bij de vriendengroep!
Echt...hier krijg je meer pijn van dan je denkt....
Niet gaan met ex...
Ook al zegt hij nu met je verder te willen
zoiets moet groeien en kan je niet op commando afroepen.
Als je dan toch wilt gaan schuif aan bij de vriendengroep!
Echt...hier krijg je meer pijn van dan je denkt....
maandag 17 augustus 2009 om 21:16
Inderdaad WV. Ik wil heel graag alles voor je relativeren, maar op de blaren zitten op Lowlands is écht niet fijn... Gewoon niet doen, vind ik.
Sum, het ziet er wel lekker uit!
Dip omdat ik vandaag lui ben, in-joggingpak-op-de-bank-hangen-bui. Maar wil niet alleen op die bank hangen...
Heb zojuist telefoonnummer van MX weer gewist, just to be sure.
Sum, het ziet er wel lekker uit!
Dip omdat ik vandaag lui ben, in-joggingpak-op-de-bank-hangen-bui. Maar wil niet alleen op die bank hangen...
Heb zojuist telefoonnummer van MX weer gewist, just to be sure.
maandag 17 augustus 2009 om 21:17
Wv dat is onzin en dat weet je zelf ook.
De liefde hangt niet af van het wel of niet samen naar Lowlands gaan.
Relaties, vriendschappen en liefdesrelaties zijn gebouwd op eerlijkheid.
En als jij zegt dat je liever met vrienden gaat omdat je de hele situatie moeilijk te behappen vind kom je eerlijk over.
Als jij niets zegt en zaterdag de hele dag met een Pokerface rondloopt omdat je zo graag sterk wil zijn ga je door de mand vallen....
Doe je hem pijn, want hey was je maar eerlijk geweest.
En erger nog, je doet jezelf hartstikke veel pijn.
De liefde hangt niet af van het wel of niet samen naar Lowlands gaan.
Relaties, vriendschappen en liefdesrelaties zijn gebouwd op eerlijkheid.
En als jij zegt dat je liever met vrienden gaat omdat je de hele situatie moeilijk te behappen vind kom je eerlijk over.
Als jij niets zegt en zaterdag de hele dag met een Pokerface rondloopt omdat je zo graag sterk wil zijn ga je door de mand vallen....
Doe je hem pijn, want hey was je maar eerlijk geweest.
En erger nog, je doet jezelf hartstikke veel pijn.
maandag 17 augustus 2009 om 21:18
maandag 17 augustus 2009 om 21:26
Hahahaha das nou schaken Sum. Ben ik onwijs slecht in. Net als in stratego, Kolonisten enz. Ik kán helemaal niet vooruitdenken om een ander af te troeven. Dus zeg ik altijd maar dat je gevoel volgen veel beter is...
Dat was een vergeten bewaarplekje en JA, ook die. Anders werkt het niet he?
*durft niet toe te geven dat ze al heeft gebeld, en dat ie niet opnam, en dat ze daarná pas is gaan wissen*
Dat was een vergeten bewaarplekje en JA, ook die. Anders werkt het niet he?
*durft niet toe te geven dat ze al heeft gebeld, en dat ie niet opnam, en dat ze daarná pas is gaan wissen*
maandag 17 augustus 2009 om 21:31
*leest gewoon over de laatste regel van Frizz heen en fluistert*
geeft toch niet meis....
Je hebt het nummer toch gewist en hey...
Je moest eerst even kijken of het nog wel zijn nummer was, voor hetzelfde geld heeft je telefoon per ongeluk twee nummers omgewisseld.
De technologie staat voor niets hoor, kan zomaar ineens een bug in je foon zitten.
Nu weet je tenminste zeker dat je het goeie nummer gewist hebt
geeft toch niet meis....
Je hebt het nummer toch gewist en hey...
Je moest eerst even kijken of het nog wel zijn nummer was, voor hetzelfde geld heeft je telefoon per ongeluk twee nummers omgewisseld.
De technologie staat voor niets hoor, kan zomaar ineens een bug in je foon zitten.
Nu weet je tenminste zeker dat je het goeie nummer gewist hebt
maandag 17 augustus 2009 om 21:51
En toen was het nummer weer terug... MX belde...
Humeur meteen 10 keer beter, en dat is HEEL ernstig. Waarom is mijn humeur afhankelijk van een man? Een man die mij niet wil? Waarom doe ik mezelf dit aan?
Ik haat het als een man mij niet wil. Normaal is het toch echt andersom. Bah.
*propt er nog een stroopwafel in*
Humeur meteen 10 keer beter, en dat is HEEL ernstig. Waarom is mijn humeur afhankelijk van een man? Een man die mij niet wil? Waarom doe ik mezelf dit aan?
Ik haat het als een man mij niet wil. Normaal is het toch echt andersom. Bah.
*propt er nog een stroopwafel in*
maandag 17 augustus 2009 om 22:01
maandag 17 augustus 2009 om 22:04
quote:Moosey schreef op 17 augustus 2009 @ 21:58:
Ook al is het fout en moest het niet enzo.... Je hebt toch wel opgenomen he Frizz!?
Sum, administratie met PMS gaat priiiima. Lekker op de bank zitten, Grey's kijken en papiertjes in mapjes doen. Niks mis mee
Ik blijf het zeggen.....je spoort niet
Admin en PMS gaan NIET samen....
Ook al is het fout en moest het niet enzo.... Je hebt toch wel opgenomen he Frizz!?
Sum, administratie met PMS gaat priiiima. Lekker op de bank zitten, Grey's kijken en papiertjes in mapjes doen. Niks mis mee
Ik blijf het zeggen.....je spoort niet
Admin en PMS gaan NIET samen....
maandag 17 augustus 2009 om 22:15
maandag 17 augustus 2009 om 22:15
goeie grutten. Ben even een paar dagen zonder internet en vervolgans kan ik al jullie relativeerbalansjes bijna niet meer bijhouden. Maar ik ben weer redelijk bijgelezen over boeken die misschien uitgegeven gaan worden, kluscursussen en telefoonnummers wissen.
Pfff ik voel me een beetje shit, vandaag na een aantal weken bewust afstand houden die leuke collega weer gezien. Hopend dat ik me zou realiseren dat ie heus zo leuk niet is.... shit mislukt
Pfff ik voel me een beetje shit, vandaag na een aantal weken bewust afstand houden die leuke collega weer gezien. Hopend dat ik me zou realiseren dat ie heus zo leuk niet is.... shit mislukt