Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 17 augustus 2009 om 22:39
maandag 17 augustus 2009 om 22:40
quote:Moosey schreef op 17 augustus 2009 @ 22:38:
Sorry Madhe
En Frizz, klote lijkt me dat. Als-ie dat geen gerelatie echt vol blijft houden, is toch de enige manier de boel rigoreus afkappen, lijkt me. Maar da's wel echt heel lastig als je het zo leuk hebt samen.Hij blijft dat volhouden. Maar ik maak mezelf wijs dat ik daar prima mee om kan gaan. Dat het op deze manier ook leuk is. Dat ik me er hartstikke goed onder voel.
Sorry Madhe
En Frizz, klote lijkt me dat. Als-ie dat geen gerelatie echt vol blijft houden, is toch de enige manier de boel rigoreus afkappen, lijkt me. Maar da's wel echt heel lastig als je het zo leuk hebt samen.Hij blijft dat volhouden. Maar ik maak mezelf wijs dat ik daar prima mee om kan gaan. Dat het op deze manier ook leuk is. Dat ik me er hartstikke goed onder voel.
maandag 17 augustus 2009 om 22:40
maandag 17 augustus 2009 om 22:41
Frizzy ongelofelijk. Om 8u al op? fantastisch.
Kijk dat relativeert natuurlijk meteen een stuk beter. En dan nu toch zo'n dip?
Ik word ook erg blij van al jullie krabbels. Heb net samen met Ex Lowlands gerelativeerd: als we gewoon normaal tegen elkaar doen, komt alles goed. Waren we het beide over eens.
Ben benieuwd naar WV haar gesprek....
Ik ga lekker slapen, schoonheidsslaapje voor date van a.s. woensdag...
Kijk dat relativeert natuurlijk meteen een stuk beter. En dan nu toch zo'n dip?
Ik word ook erg blij van al jullie krabbels. Heb net samen met Ex Lowlands gerelativeerd: als we gewoon normaal tegen elkaar doen, komt alles goed. Waren we het beide over eens.
Ben benieuwd naar WV haar gesprek....
Ik ga lekker slapen, schoonheidsslaapje voor date van a.s. woensdag...
maandag 17 augustus 2009 om 22:43
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2009 @ 22:36:
[...]
*zet kopje kamillethee voor Madhe en pakt ook even een hittepit (zo heet zo'n kreng toch) uit de magnetron*
Moe meissie?
Moe én hyper. Ken je dat?
Nog een hele korte tijd, dan gaan we hokken, en dit is volgens mij gewoon mijn laatste avond dat ik alleen ben hier (want meestal zijn we samen 's nachts, dus nog effe gauw een keer diagonaal slapen) en ik ben zo strontverliefd en blij en gelukkig dat ik er zelf suf van wordt. Ik wilde al een topic openen want ik ben zo blij, maar verhuizen is slopend zeg ik je. (Ohja, jij weet dat )
'k Stuiter zo erg, dat ik vandaag spontaan verhuiskaarten heb besteld en dat was ik dus eigenlijk helemaal niet van plan. Mijn nieuwe adres staat er niet op, maar dat maakt niet uit.
[...]
*zet kopje kamillethee voor Madhe en pakt ook even een hittepit (zo heet zo'n kreng toch) uit de magnetron*
Moe meissie?
Nog een hele korte tijd, dan gaan we hokken, en dit is volgens mij gewoon mijn laatste avond dat ik alleen ben hier (want meestal zijn we samen 's nachts, dus nog effe gauw een keer diagonaal slapen) en ik ben zo strontverliefd en blij en gelukkig dat ik er zelf suf van wordt. Ik wilde al een topic openen want ik ben zo blij, maar verhuizen is slopend zeg ik je. (Ohja, jij weet dat )
'k Stuiter zo erg, dat ik vandaag spontaan verhuiskaarten heb besteld en dat was ik dus eigenlijk helemaal niet van plan. Mijn nieuwe adres staat er niet op, maar dat maakt niet uit.
maandag 17 augustus 2009 om 22:44
Het is wel opmerkelijk hoe wij hier allemaal een soort van stoer zitten te doen over onze individuele mannen-aangelegenheden. De een zegt dat ie 'geen relatie hebben maar wel elkaar vaak zien' prima kan hebben, weer een ander zegt dat ze 'gewoon met haar ex naar Lowlands kan', weer een ander zegt 'kut nou belt ie' als diegene belt van wie ze wil dat ie belt..
Hoe zouden mannen zich in dit soort situaties opstellen?
*gaat met deze diepfilosofische opmerking nu toch echt weg van het forum*
Hoe zouden mannen zich in dit soort situaties opstellen?
*gaat met deze diepfilosofische opmerking nu toch echt weg van het forum*
maandag 17 augustus 2009 om 22:44
maandag 17 augustus 2009 om 22:46
quote:Madhe schreef op 17 augustus 2009 @ 22:43:
[...]
Heerlijk om je zo gelukkig te zien Meis
Je verdiend het zo ontzettend!!!!
Slaap lekker zo overdwars in je bedje...
Je bent een lieverd!
[...]
Heerlijk om je zo gelukkig te zien Meis
Je verdiend het zo ontzettend!!!!
Slaap lekker zo overdwars in je bedje...
Je bent een lieverd!
maandag 17 augustus 2009 om 22:46
maandag 17 augustus 2009 om 22:47
quote:sneezeweasel schreef op 17 augustus 2009 @ 22:40:
[...]
Shit... ik had mijn hoop op jou gevestigd!
Morgen weer Vandaag effe niet.
Ik was om 6(!!) uur al met matrassen aan het sjouwen. Serieus, dit is echt rampzalig en de hele dag doorgegaan. En ik vond die 8 uur van Frizzy al vroeg Een paar pauzes gehad, maar ik ben effe stuk. Ik doe het even niet meer zeg maar.
[...]
Shit... ik had mijn hoop op jou gevestigd!
Morgen weer Vandaag effe niet.
Ik was om 6(!!) uur al met matrassen aan het sjouwen. Serieus, dit is echt rampzalig en de hele dag doorgegaan. En ik vond die 8 uur van Frizzy al vroeg Een paar pauzes gehad, maar ik ben effe stuk. Ik doe het even niet meer zeg maar.
maandag 17 augustus 2009 om 22:53
maandag 17 augustus 2009 om 22:57
quote:sneezeweasel schreef op 17 augustus 2009 @ 22:54:
Ik ga even meloen eten, zou dat hetzelfde effect hebben als stroopwafels?
Hmmm.....twijfelachtig hoor...
het plakt niet genoeg denk ik.
Madhe, moet je er dan vanacht uit om het luchtbedje bij te blazen?
Of ligt kind gewoon morgen met zijn/haar billen op de grond?
Ik ga even meloen eten, zou dat hetzelfde effect hebben als stroopwafels?
Hmmm.....twijfelachtig hoor...
het plakt niet genoeg denk ik.
Madhe, moet je er dan vanacht uit om het luchtbedje bij te blazen?
Of ligt kind gewoon morgen met zijn/haar billen op de grond?
maandag 17 augustus 2009 om 23:00
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 22:57:
Madhe moet je niet lekker naar bed dan...?
Eigenlijk kan ze stiekem het forum toch niet missen
Moos, veel plezier, we verwachten uiteraard morgen een gedetailleerd verslag.
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor Frizz
Sneez verslag van de meloen verwacht ik morgen in drievoud op mijn buro
En Madhe...SLAPEN JIJ!!!!
Liefjes, ik duik mijn bedje in met mijn eigen stoere rooie man.
Madhe moet je niet lekker naar bed dan...?
Eigenlijk kan ze stiekem het forum toch niet missen
Moos, veel plezier, we verwachten uiteraard morgen een gedetailleerd verslag.
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor Frizz
Sneez verslag van de meloen verwacht ik morgen in drievoud op mijn buro
En Madhe...SLAPEN JIJ!!!!
Liefjes, ik duik mijn bedje in met mijn eigen stoere rooie man.