Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
kut, nou belt-ie
Nee hoor is helemaal niet zeker. Hij moest nog wat dingen doen en zou daarna bellen. Hij is een nachtmens. Ik ook weer geworden, sinds ik met hem om ga.
Leuk Frizz, zo lekker boeiend ook

Hoe laat komt tie?

Moos, ik vind je een sufferd (maar snap het wel) maar wat hoop je er nou mee te bereiken

Met andere wijze woorden.....wat wordt je er zelf wijzer van in the end?
quote:Moosey schreef op 17 augustus 2009 @ 22:38:

Sorry Madhe

En Frizz, klote lijkt me dat. Als-ie dat geen gerelatie echt vol blijft houden, is toch de enige manier de boel rigoreus afkappen, lijkt me. Maar da's wel echt heel lastig als je het zo leuk hebt samen.Hij blijft dat volhouden. Maar ik maak mezelf wijs dat ik daar prima mee om kan gaan. Dat het op deze manier ook leuk is. Dat ik me er hartstikke goed onder voel.
quote:Madhe schreef op 17 augustus 2009 @ 22:33:

Mensjes mensjes, ik kan niet meer relativeren vandaag. *zucht*Shit... ik had mijn hoop op jou gevestigd!
quote:Moosey schreef op 17 augustus 2009 @ 22:38:

kut, nou belt-ie

NIET OPNEMEN!!!

je bent pardoes is slaap gevallen na het laatste smsje

*en iets in me zegt dat ik veels te laat ben met dit typen*
Frizzy ongelofelijk. Om 8u al op? fantastisch.

Kijk dat relativeert natuurlijk meteen een stuk beter. En dan nu toch zo'n dip?

Ik word ook erg blij van al jullie krabbels. Heb net samen met Ex Lowlands gerelativeerd: als we gewoon normaal tegen elkaar doen, komt alles goed. Waren we het beide over eens.

Ben benieuwd naar WV haar gesprek....

Ik ga lekker slapen, schoonheidsslaapje voor date van a.s. woensdag...
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2009 @ 22:36:

[...]

*zet kopje kamillethee voor Madhe en pakt ook even een hittepit (zo heet zo'n kreng toch) uit de magnetron*

Moe meissie?

Moe én hyper. Ken je dat?

Nog een hele korte tijd, dan gaan we hokken, en dit is volgens mij gewoon mijn laatste avond dat ik alleen ben hier (want meestal zijn we samen 's nachts, dus nog effe gauw een keer diagonaal slapen) en ik ben zo strontverliefd en blij en gelukkig dat ik er zelf suf van wordt. Ik wilde al een topic openen want ik ben zo blij, maar verhuizen is slopend zeg ik je. (Ohja, jij weet dat )

'k Stuiter zo erg, dat ik vandaag spontaan verhuiskaarten heb besteld en dat was ik dus eigenlijk helemaal niet van plan. Mijn nieuwe adres staat er niet op, maar dat maakt niet uit.
Ik heb voor mezelf nog een klein relativeerdingetje: ik loop zowaar vanavond kleine stukjes in mijn huis op mijn gympen.... yes yes.... zou het wandelschoenen-tijdperk dan binnenkort misschien toch ten einde zijn?
Het is wel opmerkelijk hoe wij hier allemaal een soort van stoer zitten te doen over onze individuele mannen-aangelegenheden. De een zegt dat ie 'geen relatie hebben maar wel elkaar vaak zien' prima kan hebben, weer een ander zegt dat ze 'gewoon met haar ex naar Lowlands kan', weer een ander zegt 'kut nou belt ie' als diegene belt van wie ze wil dat ie belt..

Hoe zouden mannen zich in dit soort situaties opstellen?

*gaat met deze diepfilosofische opmerking nu toch echt weg van het forum*
Ik heb geen idee wat ik ermee wil bereiken, maar ik was vergeten hoe vreselijk ik met 'm kon lachen, en nu komt-ie eraan. Volgens zijn zeggen een kwartiertje, 1 drankje. En ik heb geen idee, we zien het wel. Later een update, beloof ik. Nu eerst iets anders aantrekken.
Frizz heb je nog lang vakantie?
quote:Madhe schreef op 17 augustus 2009 @ 22:43:

[...]

Moe én hyper. Ken je dat?

Nog een hele korte tijd, dan gaan we hokken, en dit is volgens mij gewoon mijn laatste avond dat ik alleen ben hier (want meestal zijn we samen 's nachts, dus nog effe gauw een keer diagonaal slapen) en ik ben zo strontverliefd en blij en gelukkig dat ik er zelf suf van wordt. Ik wilde al een topic openen want ik ben zo blij, maar verhuizen is slopend zeg ik je. (Ohja, jij weet dat )

'k Stuiter zo erg, dat ik vandaag spontaan verhuiskaarten heb besteld en dat was ik dus eigenlijk helemaal niet van plan. Mijn nieuwe adres staat er niet op, maar dat maakt niet uit.

Heerlijk om je zo gelukkig te zien Meis

Je verdiend het zo ontzettend!!!!

Slaap lekker zo overdwars in je bedje...

Je bent een lieverd!
Ach jee Madhe. Nu heb je zonder het te weten toch de boel gerelativeerd. Gelukkig!

Tja Moos is gauw gaan douchen enzo...

Ja wat een prestatie hè... En meteen naar de markt met moeder en zusje. Wat ben ik toch geweldig...

*vergeet al haar suffe acties*
quote:sneezeweasel schreef op 17 augustus 2009 @ 22:40:

[...]

Shit... ik had mijn hoop op jou gevestigd!

Morgen weer Vandaag effe niet.

Ik was om 6(!!) uur al met matrassen aan het sjouwen. Serieus, dit is echt rampzalig en de hele dag doorgegaan. En ik vond die 8 uur van Frizzy al vroeg Een paar pauzes gehad, maar ik ben effe stuk. Ik doe het even niet meer zeg maar.
Sneeze, een weekje nog.

Ah Madhe! Ben trots op je!
Jullie zijn lief!

En dat zeg ik niet zo snel
En mijn kind slaapt op een leeglopend luchtbed vannacht. Dat moet ik morgen maar even relativeren denk ik
Ja Madhe verhuizen is inderdaad slopend. Begrijp dat je even helemaal geen energie meer hebt.

Word toch wel weer een beetje vrolijk van je post omdat je zoals je zelf zegt strontverliefd bent en er helemaal een stuiterbal van wordt. Wat Frizzy al zegt, het helpt toch weer relativeren!
Ik ga even meloen eten, zou dat hetzelfde effect hebben als stroopwafels?
Vast, alleen heb je dan achteraf een meer waterbuik gevoel.
quote:sneezeweasel schreef op 17 augustus 2009 @ 22:54:

Ik ga even meloen eten, zou dat hetzelfde effect hebben als stroopwafels?

Hmmm.....twijfelachtig hoor...

het plakt niet genoeg denk ik.

Madhe, moet je er dan vanacht uit om het luchtbedje bij te blazen?

Of ligt kind gewoon morgen met zijn/haar billen op de grond?
Madhe moet je niet lekker naar bed dan...?
Ik ga ook naar bed. Donderdag t/m maandag zal ik ivm Lowlands waarschijnlijk niet meer dan 10 uur slaap krijgen, dus ik ga nu maar even wat slaapuurtjes pakken.

Trusten en sterke!
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 22:57:

Madhe moet je niet lekker naar bed dan...?

Eigenlijk kan ze stiekem het forum toch niet missen

Moos, veel plezier, we verwachten uiteraard morgen een gedetailleerd verslag.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor Frizz

Sneez verslag van de meloen verwacht ik morgen in drievoud op mijn buro

En Madhe...SLAPEN JIJ!!!!

Liefjes, ik duik mijn bedje in met mijn eigen stoere rooie man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven