Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Zo klaar met werken! Ik ga even bij moeders eten en dan sporten.

Nog 2 dagen werken en dan alweer weekend...whoehoeeee!

Appeltie...mooi liedje hoor, maar vind die man zo irritant zingen of doen

Ik ga rennen....daaaaaaaaaag ...tot later!
Ik klikte zeker weten echt maar 1 keer!!
jaaaaaajaaaaaaaaaaaaaa
oh nee we maken altijd van die harde grappen tegen elkaar

mijn moeder had vroeger anorexia nervosa nu in mindere mate

zag ik laatst een foto van madonna met die dunne armpjes toen mailde ik haar die foto met als onderschrift:

"zus van je?"
BM blij dat je moeder er op zo'n manier mee om kan gaan. Maar het blijft kl*te om zo'n diagnose te krijgen. Sterkte..

Indi: Veel plezier vanavond mij Potter!

Erykah: Veel plezier vanavond!

Ingel: Jij ook veel plezier met de meiden!

Voor de rest doe ik het even zo:

Vanavond ontzettend puinruimen in huis... Schoonmaakwoede
succes met schoonmaken

heb net ontdekt dat cillit bang echt ontzettend goed werkt in een zwarte badkamer:-)
Thnx... Euhm, was het de bedoeling dat die badkamer zwart was? Of werd die met cilit bang weer wit?

*snel verder gaat*
quote:Olive01 schreef op 17 augustus 2009 @ 19:53:

Thnx... Euhm, was het de bedoeling dat die badkamer zwart was? Of werd die met cilit bang weer wit?

*snel verder gaat*
nee nee ik heb m helemaal zelf zwart getegeld maar hij was weer wit geworden juist hahaha
Auwch... zwarte tegels die wit werden door de cillit bang...

BOEM en al het vuil en elke andere vorm van kleur is weg

Heb je ze aangeklaagd
Hai meiden,

Ik wilde eerst uitgebreid bijlezen en dan mijn verhaal doen, maar moet nog ZOVEEL bijlezen en wil zo graag mijn verhaal aan jullie vertellen…Dus eerst even dit en dan ga ik verder lezen..

Nou, ik heb het echt super super super naar mijn zin gehad. Veel geleerd, hard gewerkt, heel veel nieuwe mensen leren kennen en echt te veel gefeest (ultieme combi van business and pleasure zeg maar

En jah, ik heb ook iemand leren kennen….Een hele leuke jongen uit Spanje waarmee ik een paar leuke avonden/nachten heb beleefd..Maar goed, ik dacht, hij is Spanjaard dus veilig, die hebben elke week een ander dus ‘no strings attached’..Maar goed, nu thuis en hij heeft mij gevraagd of ik hem binnenkort kom opzoeken. Aaarghh daar zit ik dus eigenlijk niet op te wachten!!! Als ik eerlijk ben denk ik nog steeds aan de jongen/man waarmee ik voor mijn vertrek een date mee had en met wie ik eigenlijk nog een keer zou daten, maar weet nou niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Ik zou hem mailen zodra ik terug was, heb ik nog niet gedaan en weet niet of ik dat nu moet doen..Kun je twee jongens tegelijk leuk vinden? En die Spanjaard, hmmmm, zo'n lekkertje was dat…Sjonge, het vrijgezellenleven is veel te ingewikkeld…

Nou meiden, ik ga snel verder bijlezen, jullie zijn bijna niet bij te houden…Ik kom snel met reacties op jullie verhalen maar moest even mijn verhaal kwijt:-)

xxx
nee ik had te lang de kalk niet weggehaald en daardoor waren de zwarte tegels antraciet geworden zeg maar olijf
Ik zal wel het één en ander commentaar over me heen krijgen maar goed....

Date = exit. Voelde mezelf vanaf zondag al niet helemaal fijn....en mijn gevoel was juist is gebleken. Meneer heeft gisteravond met een ander gezoend....

Dus einde date.........

En ja ik voel me kut en ja ik jank!
Huh? Wm....Dit is wel echt totaal onverwacht...Je was zo vol van 'm..

Mag ik wel even zo vrij zijn om te zeggen dat ik het een ontzettende EIKEL vind???

Oh ja..Potter was erg leuk...
Dat mag je.....en ja ik was inderdaad vol van hem! Maar hij schijnbaar niet vol genoeg van mij.............
GRRR...nou je snapt wel waarom ik het vind he?? Pffffffffffff..

Had je een voorgevoel?
Help, ik kom er niet doorheen..Ik reageer even snel op wat ik zo globaal heb meegepikt, twee weken bijlezen is echt niet te doen :( Nou, paar reacties nu dus, en vanaf nu ga ik gewoon weer bijlezen en reageren....

Winkelmandje, wat een klotezooi met die gozer…dikke knuffel voor jou!!

MP: oei, maandagman!!!! Hij is echt ‘into you’…Lijkt me een beetje omgekeerde wereld….haha…nee maar even serieus, het is ook wel een beetje zielig voor hem toch?! Vind je hem echt niet leuk, of wil je je gewoon niet binden? Maar als ik eerlijk ben klinkt hij ook wel als een man die niet alleen kan zijn…dat gedoe met zijn vrouw…pffff…

Erykah: ohjeeh donderdag en vrijdag wordt het inderdaad slecht weer….Maar ik ga heeeel hard voor je duimen dat het zonnetje toch gaat schijnen en je lekker naar het strand kunt :-)

Miran: tjee Miran, wat een verhaal met die V+. Lastige situatie…Ik ben niet principieel tegen een relatie met een gebonden iemand…Ik vind dat die persoon met relatie daar zelf verantwoordelijk voor is. Mijn vader is ook vreemd gegaan, waardoor mijn ouders zijn gescheiden, maar ik heb het die andere vrouw nooit kwalijk genomen (mijn moeder ook niet overigens…). Maar dit ligt denk ik voor iedereen anders. Alleen maak je het zo moeilijk voor jezelf. Je weet dat hij niet bij haar weg kan..

Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?

Olive: Klinkt naar met je arm, maar wel fijn dat er nu een beetje schot in zit en iets gedaan wordt…Hoe gaat het nu met je?

Elvestad: jammer dat je date met Yankee tegenviel…En wat een eikel zeg die gozer met die vriendin…Een tijdje geleden had ik hetzelfde, maar hij bleek zelfs getrouwd en met kind Grmpffff MANNEN!!!!!!! Maar goed, morgen dus weer een date….spannend!!! En tja, je ex….als ik eerlijk ben als ik het zo lees, lijkt het mij dat je nog niet helemaal over hem heen bent….Kun je geen duidelijkheid van hem vragen? Ben je eerlijk tegen jezelf als je zegt dat je het hebt geaccepteerd dat jullie uit elkaar zijn? Moeilijk hoor..dikke knuffel voor je!!

Zespri: Wat super dat je het zo leuk hebt met aapje!

Ach gosschie wat een lief puppie heb je…..wat een snoepie!

Indie: Ook terug van vakantie? Leuk gehad? Leuke mannen gespot?

MT: jij bent op vakantie nu??? Geen idee op je dit kuntlezen, maar heel veel plezier!!!

Voor alle anderen op wie ik nog niet heb gereageerd....Hiiiiiiiiiiii

xxx
@Monroe: Fijn dat je vakantie zo leuk was en ook nog een leuke man aan de haak geslagen!

Ik heb leuke mannen gespot, maar verder niets..

Komt volgende week wel weer in de trein

Ik ga maar eens naar bed..morgen gaat de wekker weer eens op tijd...ik ga een paar uurtjes naar school om mijn lokaal in te richten.

Trusten!
WM, wat een klootzak. Sorry dat je je nou zo kut voelt door een man. Vind het echt kut voor je! (pardon my french)

Monroe, goed dat je het zo leuk hebt gehad!!! En een lekkere Spanjaard go girl! Als je er eigenlijk geen zin in hebt om hem op te gaan zoeken en het voor jou een vakantieliefde was, zou ik het daar gewoon bij laten. En ZEKER als je nog steeds aan je date van voor je wegging denkt: mailen! Je had een goed gevoel na die date toch? Gewoon mailen dus.

Badmeester, dat meen je niet...is het echt erg? Zou mij ook zo kunnen gebeuren...ben ook nooit zo handig met zulke dingen!

Prodent smste me vandaag terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe was. Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel heel leuk vond... Dus morgen date = on.

Hoop dat alles met de rest OK is! Ik ga mijn bedje in!
WM: Geef je wel een dikke nooit leuk om dat dan te horen na een leuke 2e date met iemand.

Ben je er zelf achter gekomen of kwam hij er zelf mee ?

Geen idee of ik hem nou een klootzak moet vinden , jullie waren nog in zo'n pril stadium nog maar 2e date. Er zijn meer mannen/mensen die met meerdere tegelijk daten en pas wanneer ze naar elkaar hebben uitgesproken met elkaar verder te daten en dan geen 2 , 3 of 4e persoon meer te daten.

Geloof niet dat jullie het een of ander naar elkaar uitgesproken hebben dus beide nog gewoon single en vrij om te gaan en te staan waar je wil.
Hond is beetje van de leg, normaal piept ie nooit rond half 1 in de bench. Vanavond dus wel , net al met hem eruit geweest, heeft ie netjes plasje gedaan. Weer terug in de bench en hij blijft piepen.
quote:Zespri79 schreef op 18 augustus 2009 @ 01:01:

WM: Geef je wel een dikke nooit leuk om dat dan te horen na een leuke 2e date met iemand.

Ben je er zelf achter gekomen of kwam hij er zelf mee ?

Geen idee of ik hem nou een klootzak moet vinden , jullie waren nog in zo'n pril stadium nog maar 2e date. Er zijn meer mannen/mensen die met meerdere tegelijk daten en pas wanneer ze naar elkaar hebben uitgesproken met elkaar verder te daten en dan geen 2 , 3 of 4e persoon meer te daten.

Geloof niet dat jullie het een of ander naar elkaar uitgesproken hebben dus beide nog gewoon single en vrij om te gaan en te staan waar je wil.

Ik ben het met het laatste stukje niet eens, en hij gelukkig zelf ook niet.

Er hoeft nooit van alles uitgesproken te worden, je weet hoe iets aanvoelt en dat was behoorlijk sterk de 2de date. Het zijn de kleine dingen. Ook heeft hij zaterdag wat dingen laten vallen. Dus tsja ik voel me er behoorlijk kut onder en hij (gelukkig) ook.
winkelmandje een dikke knuffel.

ondanks mijn stoerdoenerij moet ik toegeven dat ik me niet geweldig voel, ik had gisteravond een telefoonrondje door de familie en dat gaf geen fijn gevoel:

- moeder en borderline maar dat was bekend;

- zus 1 zit al 1 jaar thuis omdat ze een zenuwbeknelling in haar voet heeft (fout chirurg bij opereren) en die komt het huis niet uit met voorspelbare gevolgen; elk telefoongesprek huilen en begint op manisch depressief te lijken. niet leuk

- zus 2, heeft een tweeling. Een vriendin van haar heeft incestueze handelingen gepleegd met 1 van haar kinderen, die vriendin woont bij haar in de straat en die is veroordeeld met TBS. Nu is ze weer vrij en heeft ze met die kinderen gepraat en politie doet niks. Zus en man slapeloze nachten.

- Klap op de vuurpijl wordt zus twee boos op moeder want ze mag geen borderline hebben want anders komt zus 2 uit een familie van gekken.

dus ja inslapen ging even niet zo makkelijk als normaal, sorry dat ik trouwens even over mezelf zit te spuien.
Klinkt heftig, BM! Kan me voorstellen dat je niet zo lekker slaapt! Sterkte!

@WM: Hoop dat het een beetje gaat vandaag en dat de kids zorgen voor genoeg afleiding.

Ik ga nu de deur uit, richting school...Mijn klas inrichten en bijkletsen met collega's..

Tot later!
Jeetje BM, dat is niet niks, begrijp wel dat je daardoor niet zomaar in slaap valt...Lastig hoor.

WM: soms voelt het inderdaad heel snel al heel goed, en dat ie dan opeens met een ander zoent, dat is gewoon niet leuk. Ook al was er misschien nog niet al vanalles uitgesproken over hoe en wat tussen jullie. Gaat het weer een beetje?

Ik ga richting werk, fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven