Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Ach nog twee dagen en dan wordt het weer koel. En dan blijft het ook lekker koel tot volgend jaar mei.
Alle reacties Link kopieren
quote:girlxxx schreef op 18 augustus 2009 @ 18:37:

Pfff wat warm !! Ik heb even geregeld dat ik Morgen en donderdag vrij ben ! heb nog genoeg dagen dus dit is een prima aangelegenheid, laat de maar komen

Slim geregeld girlxxx, geniet van de

Zelf heb ik net een klein portie pastasalade gemaakt, eieren gekookt voor broodjes rookvlees/ei/lente-ui, tucjes gehaald en minibakje zalmsalade. Grote fles water en klein flesje rosé mee.

I love my wednesday!!
Dat wordt weer lekker benauwd weer. 35 graden is toch anders verkeerd weer in Nederland. Was het maar weer vrijdag.
Juniper, heb je geen witte bikini?
Ach Juniper toch, ga morgen eens gauw bellen of er nog wat airco te regelen valt?

Gefeliciteerd alvast, maak er met zijn tweeën wat moois van!

Die van jou is verwassen Misschicken, chloor kan helpen..
Ik heb hem uit Milo das mijn velletje!
Jakkes!
Binnen: 23 graden.

Buiten: 15 graden, zonnig.

Donderdag 20 augustus: max. temperatuur 33 graden.

Vrijdag 21 augustus: max. temperatuur 20/23 graden

Zaterdag 22 augustus: max. temperatuur 19/22 graden

Zondag 23 augustus: max. temperatuur 22/25 graden

Maandag 24 augustus: max. temperatuur 24/28 graden

Dinsdag 25 augustus t/m vrijdag 28 augustus: Licht wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 40%. Temperaturen rond of boven normaal.
World of Warcraft: Legion
quote:shining schreef op 18 augustus 2009 @ 22:51:

Ach nog twee dagen en dan wordt het weer koel. En dan blijft het ook lekker koel tot volgend jaar mei.Ik hoop het...maar ja, dit is Nederland, het kan nog erger worden
quote:Zamirah schreef op 18 augustus 2009 @ 22:50:

Laat de hitte maar komen! Het wordt straks weer lang genoeg winter.Kan mij niet snel genoeg komen, de herfst en de winter!
Thee dank je wel

Jij ook een fijne Woensdag en idd enjoy !
Oh boy, nou daar gaat ie dan....ik ga me zo maar vast ingraven denk ik....
Owh...voor iedereen natuurlijk een dag toegewenst !

Enne... voor diegene die het echt haten sterkte
quote:misschicken schreef op 19 augustus 2009 @ 07:25:

Oh boy, nou daar gaat ie dan....ik ga me zo maar vast ingraven denk ik....You live...

Hittehaters, jullie gaan het best overleven.

Jullie zijn altijd in het voordeel, die ellendige lange herfst en winter duurt vele malen langer dan een paar zomerdagen.
.
Binnen: 23 graden.

Buiten: 29 graden, zonnig.

Zomerse dagen: 1 / 5

Tropische dagen: 0 / 3

Hittegolf: Nee.

Ik zit nu op het schoolnetwerk. Ik heb geen gadget om de temperatuur te controleren, maar wel de website die Yasmijn een tijdje geleden gaf.
World of Warcraft: Legion
Geen idee wat de temperatuur is, maar de zon is nu nog niet in de achtertuin, en het is heerlijk.

Maar goed, zodra die koperen ploert over de schutting komt (any moment now) dan schiet die thermometer omhoog.
quote:Festen schreef op 19 augustus 2009 @ 09:28:

hier is het nu 24 graden, valt best mee, maar is nog vroeg

Misschicken JIj zei gisteren dat het heet was, maar dat viel best mee in het Wassenaerse. Die bomen maken het heerlijk daar in het park.
Sorrie voor alle mooi-weer-haters maar ik geniet

Tijdens het openen van de gordijnen schijnt het zonnetje al heerlijk in het raam.

Gekleed in een lekker luchtig zomerjurkje en slippertjes de boodschapjes halen en vanmiddag lekker met een vriendin en de kids naar het zwembad.
.
Ff lekker offtopic, maar is kamperen aan te raden daar? De Haan kwam gisteren op het idee om volgend jaar een tentje op te slaan daar...
.
.
Nou daar was het um ook om te doen, die kids vermaken zich daar wel een poosje op die camping en het park-bad.

En lekker eten bij de La Place....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven