Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
maandag 17 augustus 2009 om 17:52
Vandaag was een snert dag. De zon begint nu pas te schijnen.
En ik ben zó, maar dan ook zó lui vandaag...vreselijk.
Ik zit nog steeds in 'pyama' Terwijl ik boodschappen moet doen en moet gaan hardlopen. Bleghhh.
Ik wil dat ook, wat jij zegt!!
Ik zit nog steeds in 'pyama' Terwijl ik boodschappen moet doen en moet gaan hardlopen. Bleghhh.
Ik wil dat ook, wat jij zegt!!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 17 augustus 2009 om 19:20
quote:La Vie en Rose schreef op 17 augustus 2009 @ 17:52:
Ik wil dat ook, wat jij zegt!! Ik zat even op een terras bij het theater in de buurt en waaide bekant weg. En ja, nu volle zon idd. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.
Ik wil dat ook, wat jij zegt!! Ik zat even op een terras bij het theater in de buurt en waaide bekant weg. En ja, nu volle zon idd. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.
maandag 17 augustus 2009 om 20:37
Haha Jessy, ik vind het heerlijk juist! Dus ook wel grappig
Ik lach ook veel meer als de zon keihard schijnt en ik voel me beter!
Thee, morgen wordt het al beter en warmer dan vandaag. En dan de woensdag en de donderdag als klapperrrrrrrrrrrr van de week!
Yeah!
(sorry Jes)
Thee, morgen wordt het al beter en warmer dan vandaag. En dan de woensdag en de donderdag als klapperrrrrrrrrrrr van de week!
Yeah!
(sorry Jes)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 17 augustus 2009 om 20:42
quote:La Vie en Rose schreef op 17 augustus 2009 @ 20:37:
Yeah!
(sorry Jes)
Yeah!
(sorry Jes)
maandag 17 augustus 2009 om 21:42
dinsdag 18 augustus 2009 om 08:21
Binnen: 23 graden.
Buiten: 21 graden, bewolkt.
Woensdag 19 augustus: max. temperatuur 30 graden.
Donderdag 20 augustus: max. temperatuur 29/34 graden.
Vrijdag 21 augustus: max. temperatuur 19/22 graden
Zaterdag 22 augustus: max. temperatuur 20/22 graden
Zondag 23 augustus: max. temperatuur 22/25 graden
Maandag 24 augustus t/m donderdag 27 augustus: Wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 50%. Onzekere temperatuurverwachting, maar 70% kans op temperaturen boven normaal.
Maandag 24 augustus t/m donderdag 27 augustus: Wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 50%. Onzekere temperatuurverwachting, maar 70% kans op temperaturen boven normaal.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:42
dinsdag 18 augustus 2009 om 16:10
Heb ik dat. Ik moet zometeen werken; late dienst. Morgen hele dag, en overmorgen hele dag. Lekker dan! Not! Wordt het een keer lekker bloedje-bloedje, zit ik binnen, hij is fijn!
Oudste dochter heeft trouwens morgen en overmorgen de héle dag cursus in een leegstaande middelbare school. Van half 9 tot 5, ook leuk.
De andere zitten hier in het Noorden alweer op school. Middelste in een klas helemaal bovenin, met plat dak, het is er in de klas niet te harden gewoon. Bijna zielig hoe ik haar half gebakken en gesmolten weer thuis kreeg net
Oudste dochter heeft trouwens morgen en overmorgen de héle dag cursus in een leegstaande middelbare school. Van half 9 tot 5, ook leuk.
De andere zitten hier in het Noorden alweer op school. Middelste in een klas helemaal bovenin, met plat dak, het is er in de klas niet te harden gewoon. Bijna zielig hoe ik haar half gebakken en gesmolten weer thuis kreeg net
dinsdag 18 augustus 2009 om 16:39
quote:hans66 schreef op 18 augustus 2009 @ 08:21:
Maandag 24 augustus t/m donderdag 27 augustus: Wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 50%. Onzekere temperatuurverwachting, maar 70% kans op temperaturen boven normaal.Sorry Hans, mijn schuld. Ik hoopte op goed weer de 20e, maar ik denk dat ik maar wat gaten in mijn bruidsjurk ga knippen. Woon ook nog eens in het Zuidoosten, dus die 34 geldt hier waarschijnlijk wel. Pffff weet eigenlijk niet of ze airco hebben op de trouwlocatie..
Maandag 24 augustus t/m donderdag 27 augustus: Wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 50%. Onzekere temperatuurverwachting, maar 70% kans op temperaturen boven normaal.Sorry Hans, mijn schuld. Ik hoopte op goed weer de 20e, maar ik denk dat ik maar wat gaten in mijn bruidsjurk ga knippen. Woon ook nog eens in het Zuidoosten, dus die 34 geldt hier waarschijnlijk wel. Pffff weet eigenlijk niet of ze airco hebben op de trouwlocatie..