Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
.
Ooooooooooooooh mag het licht uit?
.
Binnen: 24 graden.

Buiten: 28 graden, bewolkt.

Buiten is het behoorlijk heet, maar we hebben de ramen dicht dus de warmte kan er niet in. Eerder op de middag was het 27 graden. De warmte voel ik vreemd genoeg niet altijd.

Geen idee of het vandaag een tropische dag wordt (met max. temperatuur 30 graden of hoger). We zitten er precies één graad vanaf.
World of Warcraft: Legion
Morgen zo'n 34 graden....

Het weekend wordt gelukkig een stuk beter, zo'n 23 graden...heerlijk! Hoeft van mij niet warmer.

Eigenlijk moet ik nog stofzuigen, maar ik kan mezelf er niet toe zetten...
quote:jackie23 schreef op 19 augustus 2009 @ 19:52:

Morgen zo'n 34 graden....

Het weekend wordt gelukkig een stuk beter, zo'n 23 graden...heerlijk! Hoeft van mij niet warmer.

Eigenlijk moet ik nog stofzuigen, maar ik kan mezelf er niet toe zetten...

Helaas moest ik wel stofzuigen, morgen komen opa, oma en moeder op visite omdat ze toch naar het ziekenhuis in mijn stad moeten....

Nu dus maar even welverdiend onderuitgezakt op de bank met ijskoude roosvicee en een ventilator op mij gericht. pfff. Soms vind ik het echt niet leuk om op de bovenste verdieping van een flat te wonen.
Semper ubi sub ubi
Ik vond het héérlijk vandaag!

Van mij mag het elke dag zo zijn!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
ik ga doooooooood
Ha! Ik wist dat jij zou reageren Jes

Verrassend hè...
Ik check net het weer even en dit is toch TE fijn voor woorden!

In het weekend ietsjes koeler, maar daarna weer stijgende temperaturen à la 28 graden.

Blij, blij, blij !
ps. hoe is het met je intercedent?
Ok, nu is het officieel, La Vie spoort niet

Hihi, ik vind het ook wel leuk om je een beetje te stangen zo

Maar ik meen het wel hoor, ben een echt zomer mens! Hoe warmer, hoe beter.

*Psssst* Die zie ik vrijdag pas!
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2009 @ 07:57:

Hittehaters, jullie gaan het best overleven.

Jullie zijn altijd in het voordeel, die ellendige lange herfst en winter duurt vele malen langer dan een paar zomerdagen.Ik ben niet echt een hittehater hoor. Als ik er lichamelijk tegen zou kunnen, zou ik het geen ramp vinden. Maar als je er echt ziek van wordt, is het echt niet leuk. Net als mensen die last hebben van winterdepressie, die kunnen daar ook weinig aan doen.
Wacht maar...als de herfst zijn intrede doet, oeh wat zal ik jou stangen

Maar heb jij dan wel energie met dit weer? Ik kan amper uit mijn ogen kijken, zo moe worikervan.

Vrijdag?! Spannend! Weet je al wat je aantrekt?
quote:Daantje1970 schreef op 19 augustus 2009 @ 20:17:

[...]

Ik ben niet echt een hittehater hoor. Als ik er lichamelijk tegen zou kunnen, zou ik het geen ramp vinden. Maar als je er echt ziek van wordt, is het echt niet leuk. Net als mensen die last hebben van winterdepressie, die kunnen daar ook weinig aan doen.Ik ben wel een hittehater. Vinnerniksan
Dat weet ik wel zo ongeveer ja. Denk ik

Ik heb juist energie voor tien met dit weer! Voel me heerlijk, zie er veel beter uit (want lekker kleurtje) ik val altijd af in de zomer en voel me gewoon heerlijk in mijn vel.

In de winter voel ik me een dik wit varken dat lusteloos op de bank hangt en bijna geen daglicht ziet. Dát is pas erg.
Gek eigenlijk, dat dat zo verschilt per mens. Ik heb in de winter juist erg veel energie. Geen lekker kleurtje, maar heb ik nu ook niet, vanwege niet in de zon liggen.

Maare...dik wit varken?? Zal wel mee vallen hè! Gek!
Ben geen hitte-hater, maar morgen wordt me toch een beetje te gek: ik ga getuigen op het huwelijk van een vriendin, met 33 graden!!!! Dat betekent dat ik op het heetst van de dag met mijn nette jurkje (had er een lange-mouwen-bolero overheen bedacht, maar dat ga ik echt niet trekken vrees ik) en hoge hakken, een uur in mijn no-airco-auto richting vriendin ga rijden, en er dan ook nog voor moet zorgen dat ik (al sjouwend met zowel mijn spullen als die van de bruid) fris-en-fruitig, zonder plakhaar, klotsoksels of zweethoofd de dag doorkom. Hoe, hoe, HOE????? Tips?????

(Met de bruid heb ik geen medelijden, die vindt de warmte heerlijk, haar bijna-man vind ik zieliger, in zijn pak.....)
Lilla,

Je kunt van die verfrissingsdoekjes in je tas doen en dan af en toe even verfrissen. Een goeie deo (deoleen) gebruiken. In geval van lang haar, je haar opsteken. Bij de drogist kun je ook een spray voor je gezicht kopen, ook erg fijn met dit weer. En verder niet te druk maken en genieten. Iedereen heeft het warm en zal zweten.

Veel plezier!
Binnen: 24 graden.

Buiten: 21 graden, bewolkt.

Het begint langzaam af te koelen. Volgens de weersverwachting zal het vannacht niet onder de 20 graden komen.
World of Warcraft: Legion
jessy, dank voor de tips!!! Verfrissingsdoekjes ga ik snel nog even op de kop tikken, goed idee! (En desnoods baby-billendoekjes, die hebben we hier genoeg, en ruikt in elk geval lekkerder dan zweet ) Neem ik er meteen wat extra mee voor de bruid, zal ze ook wel fijn vinden denk ik.

Haar opsteken was het plan al, maar nu dus zeker! Spray voor je gezicht, word je daar niet heel nat van? Ik zie mezelf al met uitgelopen mascara enzo.....

Verder ga ik sowieso genieten, laat de warmte lekker (nouja....) over me heen komen.
Je kunt ook van die snoetenpoetsers gebruiken. En die spray vernevelt, zeg maar.

En als je mascara dan uitloopt, kun je weer een snoetenpoetser gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven