Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
woensdag 19 augustus 2009 om 21:14
quote:jessy schreef op 19 augustus 2009 @ 20:31:
Gek eigenlijk, dat dat zo verschilt per mens. Ik heb in de winter juist erg veel energie. Geen lekker kleurtje, maar heb ik nu ook niet, vanwege niet in de zon liggen.
Maare...dik wit varken?? Zal wel mee vallen hè! Gek!
Daarom zei ik ook: zo voel ik me.. En dus ook echt..
Haha, we spreken elkaar over een paar maanden hier wel weer, dan zul je mijn moodswing meemaken!
Gek eigenlijk, dat dat zo verschilt per mens. Ik heb in de winter juist erg veel energie. Geen lekker kleurtje, maar heb ik nu ook niet, vanwege niet in de zon liggen.
Maare...dik wit varken?? Zal wel mee vallen hè! Gek!
Daarom zei ik ook: zo voel ik me.. En dus ook echt..
Haha, we spreken elkaar over een paar maanden hier wel weer, dan zul je mijn moodswing meemaken!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 19 augustus 2009 om 21:21
donderdag 20 augustus 2009 om 00:07
Zware windstoten op donderdag DE BILT - Het KNMI heeft woensdag een waarschuwing doen uitgaan voor zeer zware windstoten op donderdag. In de loop van donderdagmiddag trekken onweersbuien vanuit het zuidwesten het land binnen. Daarin kunnen windstoten voorkomen tot 110 kilometer per uur.
Bovendien is er kans op zwaar onweer, hagel en lokaal veel regen, aldus het weerinstituut. De buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, bereiken tegen de avond het noordoosten.
Aanvankelijk echter verwacht het KNMI dat er met name donderdag in de ochtenduren en de vroege middag in De Bilt wel temperaturen van rond de 30 graden kunnen worden gehaald, waarmee het de eerste tropische dag van het jaar zou kunnen worden.
Ook wordt het in het oosten van het land mogelijk zelfs warmer dan 35 graden. Dat komt gemiddeld eens in de tien jaar voor. De laatste keer was dat in 2006.
Bovendien is er kans op zwaar onweer, hagel en lokaal veel regen, aldus het weerinstituut. De buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, bereiken tegen de avond het noordoosten.
Aanvankelijk echter verwacht het KNMI dat er met name donderdag in de ochtenduren en de vroege middag in De Bilt wel temperaturen van rond de 30 graden kunnen worden gehaald, waarmee het de eerste tropische dag van het jaar zou kunnen worden.
Ook wordt het in het oosten van het land mogelijk zelfs warmer dan 35 graden. Dat komt gemiddeld eens in de tien jaar voor. De laatste keer was dat in 2006.
donderdag 20 augustus 2009 om 07:17
Binnen: 23 graden.
Buiten: 19 graden, zonnig.
Zomerse dagen: 1 / 5
Tropische dagen: 0 / 3
Hittegolf: Nee
Vrijdag 21 augustus: max. temperatuur 21 graden
Zaterdag 22 augustus: max. temperatuur 20 graden
Zondag 23 augustus: max. temperatuur 22/25 graden
Maandag 24 augustus: max. temperatuur 24/28 graden
Dinsdag 25 augustus: max. temperatuur 22/24 graden
Woensdag 26 augustus t/m zaterdag 29 augustus: Licht wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 50%. Temperaturen rond of boven normaal.
Misschicken, dat is nog eens een mooie verjaardagskaart! Ik wil hem zowat uitknippen en neerzetten bij de andere verjaardagskaarten die ik ook nog zal ontvangen.
Buiten: 19 graden, zonnig.
Zomerse dagen: 1 / 5
Vrijdag 21 augustus: max. temperatuur 21 graden
Zaterdag 22 augustus: max. temperatuur 20 graden
Zondag 23 augustus: max. temperatuur 22/25 graden
Maandag 24 augustus: max. temperatuur 24/28 graden
Dinsdag 25 augustus: max. temperatuur 22/24 graden
Woensdag 26 augustus t/m zaterdag 29 augustus: Licht wisselvallig met dagelijkse kans op neerslag ongeveer 50%. Temperaturen rond of boven normaal.
Misschicken, dat is nog eens een mooie verjaardagskaart! Ik wil hem zowat uitknippen en neerzetten bij de andere verjaardagskaarten die ik ook nog zal ontvangen.
World of Warcraft: Legion
donderdag 20 augustus 2009 om 08:22
Allereerst Hans van harte maak er een fijne dag van ondaks de hitte pfff.
Okee gisteren overdag vond ik het lekker, maar dan de nacht... wat een vreselijke benauwde nacht, daarbij ik had 2 muggen bleek nadat ik was gestoord door de 1e... pats boom smak dead was hij niet voor lang happy want: nummer 2 kwam al snel mij lekprikken ik ben 7 keer gestoken en ben erg moe door de slechte nacht rust en dat op mijn vrije dag
Vandaag nog lekker warm hé succes met het overleven ervan
Sorry Yasmijn, maar ik snak nu toch wel naar de ijzel en de regen en de kou
Okee gisteren overdag vond ik het lekker, maar dan de nacht... wat een vreselijke benauwde nacht, daarbij ik had 2 muggen bleek nadat ik was gestoord door de 1e... pats boom smak dead was hij niet voor lang happy want: nummer 2 kwam al snel mij lekprikken ik ben 7 keer gestoken en ben erg moe door de slechte nacht rust en dat op mijn vrije dag
Vandaag nog lekker warm hé succes met het overleven ervan
Sorry Yasmijn, maar ik snak nu toch wel naar de ijzel en de regen en de kou
donderdag 20 augustus 2009 om 09:27
Nog een paar uurtjes geduld, want het wordt koeler!! Van NU.nl:
Weeralarm wegens zeer zware windstoten
Uitgegeven: 20 augustus 2009 08:50
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2009 09:16
AMSTERDAM - Het KNMI heeft donderdag een weeralarm afgekondigd wegens zeer zware windstoten die snelheden kunnen bereiken tot 110 kilometer per uur. De windstoten gaan gepaard met onweersbuien die vanaf 13.00 vanuit het zuidwesten ons land binnentrekken.
Ook verwacht het instituut plaatselijk veel neerslag waaronder hagel.
Grote schade
Volgens het weerinstituut kunnen de buien zich razendsnel ontwikkelen. Ze verplaatsen zich richting het noordoosten en bereiken naar verwachting aan het einde van de middag het noordoosten van het land. Mogelijk leidt het noodweer tot grote schade, aldus het KNMI.
Het KNMI heeft voor donderdag ook hitte voorspeld, met temperaturen die in het oosten kunnen oplopen tot 35 graden. Volgens een woordvoerder van het weerinstituut kan de temperatuur in anderhalf uur tijd van 32 naar 19 graden dalen.
Hitte
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft gewaarschuwd dat vooral oudere en zieke mensen, maar ook sporters flink last kunnen hebben van de hitte. Het RIVM adviseert om veel te drinken, schaduw op te zoeken of te 'schuilen' op een plek waar een briesje staat.
Weeralarm wegens zeer zware windstoten
Uitgegeven: 20 augustus 2009 08:50
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2009 09:16
AMSTERDAM - Het KNMI heeft donderdag een weeralarm afgekondigd wegens zeer zware windstoten die snelheden kunnen bereiken tot 110 kilometer per uur. De windstoten gaan gepaard met onweersbuien die vanaf 13.00 vanuit het zuidwesten ons land binnentrekken.
Ook verwacht het instituut plaatselijk veel neerslag waaronder hagel.
Grote schade
Volgens het weerinstituut kunnen de buien zich razendsnel ontwikkelen. Ze verplaatsen zich richting het noordoosten en bereiken naar verwachting aan het einde van de middag het noordoosten van het land. Mogelijk leidt het noodweer tot grote schade, aldus het KNMI.
Het KNMI heeft voor donderdag ook hitte voorspeld, met temperaturen die in het oosten kunnen oplopen tot 35 graden. Volgens een woordvoerder van het weerinstituut kan de temperatuur in anderhalf uur tijd van 32 naar 19 graden dalen.
Hitte
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft gewaarschuwd dat vooral oudere en zieke mensen, maar ook sporters flink last kunnen hebben van de hitte. Het RIVM adviseert om veel te drinken, schaduw op te zoeken of te 'schuilen' op een plek waar een briesje staat.
donderdag 20 augustus 2009 om 10:01
donderdag 20 augustus 2009 om 10:06
Enschede: 26 graden.
Zomerse dagen: 2 / 5
Hetzelfde geldt hier ook. 23 graden en al broeierig; dat was zelfs met 20 graden al. Het is lichtbewolkt, maar de zon krijgt echter volop de kans om te schijnen en de temperaturen flink te doen stijgen.
Zomerse dagen: 2 / 5
Hetzelfde geldt hier ook. 23 graden en al broeierig; dat was zelfs met 20 graden al. Het is lichtbewolkt, maar de zon krijgt echter volop de kans om te schijnen en de temperaturen flink te doen stijgen.
World of Warcraft: Legion