Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey Frizzy, rot hoor... sluit me aan bij Kym, lief zijn voor jezelf! En om een beetje te relativeren... Alfredje is er weer op nederland 3!
Kym bedankt voor je post.Ik ga mijn vluchtgedrag nog maar eens onder de loep nemen! Verder een stedentripje plannen voor over een paar weken. Goed om er eventjes tussen uit te gaan!
Sneez, wat goed van je. Kriebels onder controle houden is niet gemakkelijk!

Stedentripje kan het misschien even bevredigen? Enig idee al waar heen?
Nee twijfel nog: Edinburgh, Berlijn of misschien Gent.

Hoe is het nu met jou? Leuk dat je snel met WS op pad gaat!
Edinburgh is in elk geval een aanrader, wat mij betreft. Maar de andere steden ook, hah! (lastig he, zo'n luxeprobleem).

Hier goed. Ik werk een beetje, ik forum een beetje en ondertussen wacht ik op vertrek naar weer één of andere vergadering.

Oh, en als klap op de vuurpijl krijg ik zojuist een sms van MB. Een hele lieve weer incl. kusjes.

Weet je, ik vind mannen maar eigenlijk rare figuren.
MBF had zich bijna ziek gemeld vandaag om met mij iets leuks te kunnen doen. Heb hem gezegd dat hij dat vooral niet voor MIJ moet doen, en nu is ie toch maar werken.

Strand met familie afgezegd, voelt alsof ik anders erg chagrijnig ga doen en heb geen zin in zand overal.

Duik nu de tuin in. MX heeft sowieso nog niet gebeld over die bikini.

Kym, ik sluit me volledig aan bij je laatste zin.

Sneeze, klinkt als stukken vrolijker! Ik zag trouwens echt megagoedkope vluchten van Ryan Air, vanaf Eindhoven. Zou bijna ook plannen gaan maken zeg...
Hé meiden dank jullie wel voor jullie lieve postings, dat doet een mens goed. Na de lieve woordjes van Sum heb ik mijzelf bij elkaar geraapt en getrakteerd op een ontbijtje buiten de deur en hé doe eens gek, ik heb mijzelf ook getrakteerd op een stukje carrot cake;-). Ondertussen heerlijk een boekje gelezen op het terras, dat brengt weer wat Zen in het leven van Pom .

Het gaat nu wel een stuk beter met me. Soms valt het zwaar om alles in je eentje te doen, vooral als je iets aan het doen bent wat zo belangrijk voor je is. Natuurlijk weet ik wel dat mijn plan geen onzin bevat, ik kan alles goed onderbouwen, maar ik mis soms iemand aan wie ik al mijn frustraties kan vertellen. Met iemand van het KvK bespreek ik toch niet zo snel hoe heftig mijn dip nu was , vriendinnen zijn erg lief alleen niet altijd meteen beschikbaar om mij te helpen relativeren, maar gelukkig kan ik nu ook hier terecht .

Maar goed plan is ingeleverd bij een bureau die het nu voor mij gaat toetsen en volgende week ofzo hoop ik hun aanwijzingen te ontvangen om het plan te verbeteren. Ben erg benieuwd.

MI is inderdaad afgesloten hoofdstuk in praktische zin, emotioneel sluit ik dat soort dingen gefaseerd af . Waarom ik nu ineens aan zijn ex moet denken weet ik niet. Waarschijnlijk omdat ik vannacht niet heb geslapen om wat laatste dingen aan het plan te wijzigen. Aangezien ik niet helemaal tevreden ben over mijn werk (perfectionistische inslag zal ik waarschijnlijk nooit helemaal kwijt raken) en door de vermoeidheid, voelde ik mij even mislukt. Schoot toch wel even door mijn hoofd dat mij plan niet deugde, dat ik in de liefde niet deugde gezien de ervaring met MI. Was gewoon een beetje ontredderd op dat moment, maar nu is de boel weer een beetje gerelativeerd .
@Frizz: is die bikini heel belangrijk voor je? Ik zou anders niet veel moeite in steken en een nw kopen. Maarja ik kan daarin erg trots zijn. MI heeft nog een boek van mij en geen haar op mijn hoofd denkt eraan om dat boek terug te vragen. Als hij een beetje opgevoed is, geeft hij het terug en anders heeft hij het blijkbaar harder nodig dan ik.

Zo en nu ga ik even de andere postings lezen.
Wat goed Pom! Huppakee zo kom je een dip wel door!

Ik herken het wel, dat gevoel van alles alleen moeten doen. Met zulk soort dingen is het gewoon van als je iemand achter je hebt waarbij jij op nr 1 staat! Maar je bent een sterke vrouw.

Nou ja mijn 140 euro kostende Marlies Dekkers (enige bikini die me goed zit omdat ik nou eenmaal een beetje een gekke buste bezit) is me wel heel wat waard ja. Wil hem graag morgen aan. Maar goed, ik zal hem sowieso tegen blijven komen, daar is niets aan te veranderen. En ik ben er ook te trots voor bepaalde plekken te vermijden omdat hij daar is. Is trouwens niet nodig ook hoor. Heb geen ruzie met hem.
Hé Frizz,

Voor 140 euro zou ik ook wel moeite doen. Knap van je om je niet even afzijdig te houden. Ik moet altijd even iemand niet zien of spreken om erover heen te komen. Nou is het met MI ook wel makkelijk. ik woon in Rdam en hij in Adam, ik kom op de easy way mee vanaf.
Hahahaha nou los van het geld, het is voor mij een crime een goeie bikini te vinden. Morgen ga ik naar een zwembad waar ik zo goed als zeker bekenden tegenkom, en dan wil ik me wel prettig voelen in wat ik aan heb.

Of het knap is me niet afzijdig te houden weet ik niet. Misschien overvraag ik mezelf, maar vermijden voelt als zwakte.
Haay dames!

Frizzy, dat was dus weer een wijze les! Als je er nou nog goeie seks aan over ahd gehouden he... dan was het nog wat haha. Ik zou hem maar zo snel mogelijk vergeten en: Next!

Oeh, mn date heeft gezegd dat ie sinds we elkaar zagen verliefd is! Haaa wat heerlijk, iemand die dat tegen mij zegt. Al gaat het mij allemaal een beetje rap. Morgen zie ik em weer!
Verliefd!? Wauw. Vlinders heeft ie, bedoelt ie. Echt verliefd kun je toch niet zijn als je elkaar niet kent? Tenminste, das mijn visie.

Hoe vaak hebben jullie elkaar intussen gezien? Wat hebben jullie gedaan? Tell us tell us!

Wat heerlijk dat we Heyjij, Sum en Kym hebben voor de leuke romantische verhalen zeg...!

Hahahaha ja Heyjij daar zeg je wat. De seks tussen ons was wel bijzonder eigenlijk. Maar het is maar beter dat het al een tijdje niet is gebeurd, want ik word er heel verliefderig van. Hij trouwens ook, en dan gaat ie weer beloftes maken en dan... Je kent dat wel.

Hij belt net, doe ik bozig, heeft ie het niet eens door. Zucht. Als het wat is afgekoeld buiten ga ik die bikini regelen.
Ladies!!

Frizz, ahaaa, ik wist niet dat jij en MX ook sex hebben gehad. Ik dacht dat jullie, nou ja, zo ver niet waren gekomen.

Nou, dan lijkt het me al helemaal lastig om privé zoveel met elkaar om te gaan, dat het gezellig is, maar dat de omgang dan steeds een plafond heeft, omdat hij geen relatie wil.

Het besef dat jij meer met hem bezig bent dan hij met jou is niet leuk, maar uiteindelijk brengt dat je stap voor stap verder in het loslaten.

(sorry hoor, eigenlijk haat ik dit soort wijsheden, ik bedoel; 'tis zo'n open deur. Maar wel waar. En ik wil iets bemoedigends schrijven.)

Kym, smsje van MB

Ojee. Daar ga je meid! Sta je voor hem open?

Of niet?

Vind je het moeilijk dat je er nu niet echt op kan handelen omdat je ver weg bent?

Hoe duidelijk is het nu tussen jullie dan?

Pom, carrot cake kan wonderen doen. Heb ook altijd het gevoel dat ik toch best wel gezond bezig ben bij het eten van carrot cake. Maar dat dacht ik vroeger van appeltaart ook, en dat schijnt één van de vetste happen te zijn.

Ben zelf uitgeput na een dag werken. Zit in het onderwijs, vandaag voor het eerst mijn bovenbouwgroep gezien. Ben erachter dat groep 8 ers eigenlijk gewoon héél brutale kleuters zijn. De hel dag strijd gehad en nog geen orde.

Team is gelukkig wel heel leuk, mensen vangen me goed op en zeggen dat dit heel normaal is. Ook omdat deze groep bekend staat om z'n druktemakers.

Dat relativeert een beetje.

Relatiegewijs: gisteren nergens meer over gehad. Wilde zelf niet meer praten. Ben praat-moe, en bovendien heb ik hem eigenlijk alleen maar slecht nieuws te melden.

De vibe tussen ons is goed; flirterig en ontspannen (zo gaat het altijd nadat het een tijdje stroef gaat), dus ergens in mijn achterhoofd hoor ik het vrolijk/zeurderig wijsje:

'tonight I'm gonna get lai-haid, tonight I'm gonna get lai-haid...'

Ben wel toe aan een beetje ontspanning.

Nu voorbereiden voor morgen...'tis veel te warm!!!
Lieverds,

Even snel tussen het ontharen door (ga vanavond naar pleinbioscoop en wie weet wie ik daar tegen kom ), mijn ultrasexy schoenen zijn gearriveerd en zitten als gegoten!! Kan niet wachten om ze aan de wereld te showen (al moeten mijn voeten niet verder opzwellen van de warmte ).

Frizz, waarom belde hij? (ik ben echt niet nieuwsgierig... ).Tja je kan in ieder geval zeggen dat je heerlijke seks hebt gehad. Ik daarentegen met MI . Laten we er maar op houden dat ik nog niet erover uit ben wat erger is, te klein of te smal . Wat dat betreft hebben Moosey en ik geen geluk gehad de laatste tijd . Ach ik bekijk het gewoon positief, ik heb wel lekker gezoend met hem. Bovendien 3x is scheepsrecht. Met mijn ex zoende ik niet lekker, maar seks was goed, Met MI zoende ik heerlijk, maar seks was 3x niks en de volgende.... .

Heyjij wat leuk dat hij verliefd is, maar hoe verliefd ben jij? Heb je al een beter gevoel over jullie nu na zijn openbaring? Ik hoop het wel, maak een mooie dag van morgen.

Kym, lieve Kym, dank je wel voor je wijze woorden. Tja ik kan niet veel aanvullen op wat de rest heeft gezegd. zorg dat je het leuk hebt, zo egoïstisch mag je wel zijn en die mannen...ach als ze een beetje slim zijn, hebben ze heus wel in de gaten dat ze hun in handjes mogen knijpen met jou...alleen bij sommige mannen kost het wat tijd om te beseffen dat ze aan het klootviolen zijn. En als ze niet zo slim zijn, dan hoef je daar niet te rouwig over te zijn (het bereiken van dit stadium kan even op zich laten wachten, i know been theredone that), komt allemaal goed!

Sneez wat goed dat je een bepaald gedragspatroon bij jezelf hebt gesignaleerd en dat je er wat aan wilt doen. Even tussenuit met een stedentrip is misschien niet eens zo'n gekke en vooral niet zo'n drastische manier van vluchten. Ik hoop dat je ervan gaat genieten!

WV Pittig dagje heb je gehad. Kan me nog herinneren hoe ik was in 6e klas (ja kinderen in mijn tijd heette groep 8 nog de 6e klas). In ieder geval dat ik een lastige puber zou worden was toen al duidelijk. Gewoon blijven relativeren, vooral mee doorgaan .

Sum: schat hoe was het strand? Ondanks dat ik eigenlijk aan mijn plan moest werken heb ik stiekem toch naar Gossip Girls gekeken. Vond het wel een aardige aflevering. Hoe is het trouwens met de creatype? Al veel gesmst?

Pfft volgens mij heb ik nu wel zo'n beetje iedereen gehad. Oh nee Sam en Moosey vergeten. Hoe is het dames?

*gaat nu op zoek naar haar pincet om de wenkbrauwen een beetje mee in toom te houden*
quote:windowsvista schreef op 19 augustus 2009 @ 16:18:

het loslaten.

Pom, carrot cake kan wonderen doen. Heb ook altijd het gevoel dat ik toch best wel gezond bezig ben bij het eten van carrot cake. Maar dat dacht ik vroeger van appeltaart ook, en dat schijnt één van de vetste happen te zijn. Euhm probeer je mij nu weer in een dip te praten? Ik heb namelijk nog een extra punt in de koelkast liggen .
quote:windowsvista schreef op 19 augustus 2009 @ 16:18:

Ladies!!

Frizz, ahaaa, ik wist niet dat jij en MX ook sex hebben gehad. Ik dacht dat jullie, nou ja, zo ver niet waren gekomen.

Nou, dan lijkt het me al helemaal lastig om privé zoveel met elkaar om te gaan, dat het gezellig is, maar dat de omgang dan steeds een plafond heeft, omdat hij geen relatie wil.

Het besef dat jij meer met hem bezig bent dan hij met jou is niet leuk, maar uiteindelijk brengt dat je stap voor stap verder in het loslaten.

(sorry hoor, eigenlijk haat ik dit soort wijsheden, ik bedoel; 'tis zo'n open deur. Maar wel waar. En ik wil iets bemoedigends schrijven.)

Kym, smsje van MB

Of niet?

Vind je het moeilijk dat je er nu niet echt op kan handelen omdat je ver weg bent?

Pom, carrot cake kan wonderen doen. Heb ook altijd het gevoel dat ik toch best wel gezond bezig ben bij het eten van carrot cake. Maar dat dacht ik vroeger van appeltaart ook, en dat schijnt één van de vetste happen te zijn.

Ben zelf uitgeput na een dag werken. Zit in het onderwijs, vandaag voor het eerst mijn bovenbouwgroep gezien. Ben erachter dat groep 8 ers eigenlijk gewoon héél brutale kleuters zijn. De hel dag strijd gehad en nog geen orde.

Team is gelukkig wel heel leuk, mensen vangen me goed op en zeggen dat dit heel normaal is. Ook omdat deze groep bekend staat om z'n druktemakers.

Dat relativeert een beetje.

Relatiegewijs: gisteren nergens meer over gehad. Wilde zelf niet meer praten. Ben praat-moe, en bovendien heb ik hem eigenlijk alleen maar slecht nieuws te melden.

De vibe tussen ons is goed; flirterig en ontspannen (zo gaat het altijd nadat het een tijdje stroef gaat), dus ergens in mijn achterhoofd hoor ik het vrolijk/zeurderig wijsje:

'tonight I'm gonna get lai-haid, tonight I'm gonna get lai-haid...'

Ben wel toe aan een beetje ontspanning.

Nu voorbereiden voor morgen...'tis veel te warm!!!

Was dat maar waar! We hebben een lange aanloop genomen, wat helemaal mijn stijl niet is, en het was behoorlijk intense seks. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik gevoelens voor hem heb.

*relativeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer*

Stelt dus eigenlijk niks voor.

*probeert zichzelf voor te houden dat de seks helemaal niet zo goed was*

Ah het onderwijs, ja dat is ook zwaar aan het begin van het jaar. Moet je die hele klas nog leren kennen en zij jou. Flink investeren nu voor de rest van het jaar.

Dat praat-moe kan ik me voorstellen. Toch... heb ik het gevoel dat je een beetje je koppie in het zand steekt. Kan dat?
Frizz:: een MD'tje zou ik zeker ook terug gaan halen bij MX. Zijn ze te mooi voor.

En waarvoor belde MX eigenlijk?

Heyjij: hij is verliefd en vertelt dat gewoon! Dat vind ik leuk (alhoewel het mij ook best af zou kunnen schrikken)! En ik word juist ook het heftigst verliefd op mensen die ik amper ken, hoor, dus op zich niks mis mee. Kan gemakkelijk gebeuren!

Pom: hoe zijn je wenkbrauwtjes geworden?

Wat fijn dat je nieuwe schoenen je zo goed doen. Nieuwe spullen maken een mens (vrouw?) altijd blij. God, ik heb al wat afgekocht.

Windows: wat leuk dat je in het onderwijs werkt, maar kan ook wel pittig zijn hè.

quote:Kym, smsje van MB

Of niet?

Ik sta wagenwijd open voor MB! Maar dat is juist zo tricky.

Want op dit moment wordt en is het niets, omdat we elkaar niet zien. Ik snap dat ook goed van zijn kant trouwens. Met die bagage enzo. Dat ie dat eerst wil/moet oplossen. Dat is juist goed.

Hij voelt veel voor me, daar ben ik zeker van. En de periode met hem (die echt maar héél erg kort duurde) was echt fijn. Heel fijn. Daar konden we beide niet omheen om dat te voelen. Het leek een wonder.

Maar natuurlijk ben ik niet voor één gat te vangen en wil ik een vent die volledig voor me kan gaan. En precies dat doel zorgt ervoor dat ik de klink van mijn deur in mijn handen houd. Want wagenwijd openstaan doet het wel, maar ik wil wel controle houden. Zodra het gaat tochten, wil ik me kunnen beschermen.

Ik wil geen kou vatten.
Kym, het klinkt alsof je in ieder geval goed voor jezelf weet te zorgen. Je weet wat je nodig hebt en hoe het zit.

De fysieke afstand is dus eigenlijk het probleem niet, er staan andere dingen tussen jullie in.

Iedere vrouw verdient een man die haar het gevoel geeft dat ze gewild is.

Voor minder moet je het gewoon niet doen.

Of wel doen, maar dan de beslissing nemen toch-maar-niet.

Frizz, intense sex. Mm. Nog gevaarlijker dus.

Maar was het nou echt zó goed? The best you ever had?? Vast niet, dat komt nog !! Met een andere kerel die je de Jouwe kan noemen.

Moet nu rennen naar KDV!!!

Oja Pom, wat goed van die schoenen!! Jij zal wel op wolkjes lopen vanavond :-)
@ Kym: wat zeg je dat goed: ik wil geen kou vatten. Jezelf in bescherming nemen. Wat betreft MB: if it's meant to be...

Maar voor nu proberen te genieten van de dingen die NU op je pad komen. Klinkt allemaal wel simpel, weet ook wel dat het in de praktijk niet zo eenvoudig is.

@Pompiedoe: ik wil best even langskomen om je te helpen met die carrot cake hoor! No problemo.

Heb vandaag een reisgidsje van Berlijn gekocht, denk dus dat dat de bestemming gaat worden. Heb eind september een weekje vrij. Nu maar hopen dat mijn voet tegen die tijd weer wat meer hersteld is, bah wat duurt dat lang zeg... pijnvrij rondlopen na een gebroken poot.

Heb nog nagedacht over mijn vluchtgedrag. Even ervan uitgaande dat het vluchtgedrag is, wat dan nog? Is dat echt zo'n slechte reden om je spullen te pakken? Het kan net zo goed resulteren in een geweldige ervaring en echt het gevoel hebben dat je LEEFT. Want dat merk ik op een of andere manier als ik reis, maak ik alles veel bewuster mee. Ik geniet meer van de dingen om me heen. Ik denk dat heel veel mensen dat hebben. Ik zou een manier moeten vinden om ook heel veel te genieten als ik niet reis. Maar het gevoel van vrijheid, de natuur en mensen uit allerlei werelddelen ontmoeten... dat is zo fijn. Ik ben niet echt een open boek, en IRL vind ik het soms lastig om contacten op te bouwen met mensen, nieuwe vriendschappen aangaan. Maar als ik aan het reizen ben is alles gemakkelijker.

Het is net alsof ik ergens naar op zoek ben, maar ik weet niet precies wat, maar soms denk ik wel dat ik het hier niet vinden kan... doesn't really make sense... geloof ik. Tja misschien heb ik wel het gevoel dat ik dichter bij mezelf ben als ik reis...
Ik zie nu pas dat ik allerlei post heb gemist. Lekker slim...

Poooooooooooooom wat goed dat je schoenen er zijn! Somebody is gonna steel the show tonight! Wat is nou weer pleinbioscoop?

Oei Kym het lijkt me zo zwaar, als het zo mooi is geweest om er dan een punt achter te zetten. Die punt is er ook nog niet, denk ik. Het lijkt wel een open einde van een boek, want wanneer komt er duidelijkheid?

Nou MX belde natuurlijk omdat ik die bikini vandaag terug wilde. Hij was een beetje chaggie aan de telefoon, wist nog niet wat ik ie zou doen, en ik zei dat ik die bikini niet NU terughoefde, maar wel vandaag.

Lig ik lekker te suffen in de tuin net, rara wie staat er ineens naast me? Juistem, MX. Leek zich totaal geen houding te kunnen geven, was ook helemaal niet vrolijk. Beetje zeuren over de hitte en dat ie moe was. Er weinig aandacht aan besteed eigenlijk, wist ook niet wat ik ermee moest.

En ineens sprong ie op, bedacht aan zijn auto te gaan klussen, gaf me een zoen, zei me straks weer te bellen en sprong in de auto.

En wat bedenkt Frizz zich 10 minuten later...? Bikini nog in zijn auto...

Pom tja... Als 'ie' niet voldoet, dan wordt het wat mij betreft ook verder niks meer hoor. Een man moet én goed kunnen zoenen, en me gek moeten kunnen maken in bed.

Maar de vólgende moet wel een toppertje worden voor je...
Nouuuuuu the best sex I've ever had... Not sure. Wel de beste in járen in ieder geval. En vrij duidelijk dat het nog beter zou gaan worden wat dat betreft. Maar goed, er komt vast wel (HOOP IK) iemand die hem over treft.

Sneeze ik herken het heel erg hoor wat je schrijft. Het is ook verslavend, maar toch... Ik heb zelf na mijn laatste reis een beetje een dipje gekregen (het leven is zo gewoontjes nu) en ik vind zelf dat ik dat te boven moet komen, hier.

Hoe je je voelt hoort volgens mij redelijk los te staan van waar je bent, je moet je in élke situatie leren goed te voelen. Flinke uitdaging!

Dat wil niet zeggen dat je niet moet reizen gewoon omdat het leuk is, maar reizen omdat je het hier niet leuk kunt hebben lijkt mij de verkeerde insteek.
Ach wenkbrauwen, killerheels, carrot cake. Tja mijn oppervlakkige kant heeft het prima naar zijn zin hier op dit topic . Ik zou best wel diepzinniger willen zijn, zit ook in me...alleen duurt het een tijdje voordat het zich tentoon spreidt. Ik praat niet makkelijk over wat mij echt bezig houdt. Dat ik hier zo open ben is a) een wonder en b) ik zet mijzelf wel toe aan, omdat ik graag mij comfortabeler wil voelen bij het openstellen van mij. De anonimiteit van het forum is voor mij een prima tussenstap om dit in werking te stellen en straks de 'echte' wereld mee tegemoet te treden.

*overigens de wenkbrauwen zijn keurig bijgewerkt *

Tja Sneez is het wel zo dat het geen vluchtgedrag is? Misschien ben je wel gewoon een nomad. Maar dan nog, het niet stil kunnen zitten op 1 plek is nog steeds vluchtgedrag volgens mij. Of zou je eigenlijk over instinct moeten spreken? Hoe dan ook er was een reden dat je toentertijd naar Nld bent terug gekomen, een reden dat belangrijk genoeg was om je weer hier te vestigen met alle gevolgen van dien. Wat was die reden en waarom is dat geen noodzaak meer? Als jij denkt dat je gelukkig wordt van het reizen, dan moet je het doen. Als je een andere reden hiervoor hebt, dan moet je je het afvragen of het je waard is om weer huis en haard achter je te laten. En voor hetzelfde geld ga je weer op reis en valt het toch tegen, dan weet je dat ook weer en kom je weer terug. Je kan wel het verstandigste blijven willen doen, maar als je gevoel er niet klaar voor is, dan zal het nemen van een verstandige beslissing nooit als jouw beslissing aanvoelen. Maar ja zo redeneer ik. Jij bent Sneez en je redeneert wellicht anders. Ik denk dat het niet uitmaakt wat wij als advies geven, in je hart weet je wat het beste is voor jou.
quote:frizzy schreef op 19 augustus 2009 @ 17:50:

Ik zie nu pas dat ik allerlei post heb gemist. Lekker slim...

Poooooooooooooom wat goed dat je schoenen er zijn! Somebody is gonna steel the show tonight! Wat is nou weer pleinbioscoop?

Ben & Jerry's Pleinbioscoop!! Jullie Amsterdammers weten ook niks!! . Op een plein wordt een groot filmdoek gespannen en iedereen kan gratis naar de film kijken (vanavond Slumdog Millionair). Ondertussen nuttig je je eigen hapjes en drankjes en neem je plaats of op je eigen stoel of je huurt voor een euro eentje. Supergezellig!! Altijd leuk als iedereen mee joelt als er gezoend wordt op het doek! Voor meer info: www.pleinbioscooprotterdam.nl

*gaat nu echt onder douche en zich klaarmaken, want wil toch nog een masker nemen; twee weken verbouwen heeft zijn sporen achtergelaten op mijn gezicht*
Tsssssss wij hebben Pluk De Nacht hoor!

*ggrrr... die R'dammers denken ook dat alles beter is bij hun...*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven