Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
dinsdag 18 augustus 2009 om 01:46
Ik zeg alvast goedesaaiemorgen tegen jullie. Weet wel dat er een goedemorgen topic is maar om nu al voor het ontbijt te moeten zorgen is ook zo wat. Tegen de tijd dat het ontbijttijd is dan zijn alle saaie lekkere dingen al verpietert. Dus.....hier een goedemorgen alvast. Want ik ga lekker saai uitslapen....
dinsdag 18 augustus 2009 om 08:59
Jullie ook een goedesaaie morgen. De weersverwachting voor vandaag is heel saai, veel wind/bijna storm en nog meer regen aan het einde van de dag. Nou ja, eerst zien, dan geloven.
De wasmachine is bijna uitgedraaid en dan kan ik, net voordat ik naar 't werk ga, de was ophangen....
De wasmachine is bijna uitgedraaid en dan kan ik, net voordat ik naar 't werk ga, de was ophangen....
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 18 augustus 2009 om 10:15
quote:Dushi74 schreef op 17 augustus 2009 @ 22:46:
Wat een droppie je poezekind Snjo. Wel eentje die saaie luxe gewend is hhhhh.
La Vie saai zijn oke, maar zo saai zijn dat je helemaal niet meer post is not done hoor
Ja ik weet het. Ik ben een heel raar mens eigenlijk... niet stabiel enzo.
De ene keer ben ik weer zo saai dat ik blijf door kleppen en de andere keer ben ik weer zo saai dat ik mijn roze kop niet meer laat zien. Stom hè. Ach.
Wat een droppie je poezekind Snjo. Wel eentje die saaie luxe gewend is hhhhh.
La Vie saai zijn oke, maar zo saai zijn dat je helemaal niet meer post is not done hoor
Ja ik weet het. Ik ben een heel raar mens eigenlijk... niet stabiel enzo.
De ene keer ben ik weer zo saai dat ik blijf door kleppen en de andere keer ben ik weer zo saai dat ik mijn roze kop niet meer laat zien. Stom hè. Ach.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 18 augustus 2009 om 10:48
dinsdag 18 augustus 2009 om 18:16
quote:La Vie en Rose schreef op 18 augustus 2009 @ 10:48:
Dat is lief van je
En natúúrlijk ga ik de saaiste meisjes niet helemaal verlaten. Nee hoor!
Ik ga uiteindelijk nog steeds voor het einddoel: een übersaaie meeting bij Snjo thuis..whaha Zo hee *verslikt zich bijna in haar thee*, krijg ik wel op tijd te horen wanneer die meeting plaatsvindt?? Da's wel een heeeeeeeeeel saaai plan zeg (maar kom langs als je durft zou ik zeggen. Je hebt m'n huisgenoten al gezien).
Dat is lief van je
En natúúrlijk ga ik de saaiste meisjes niet helemaal verlaten. Nee hoor!
Ik ga uiteindelijk nog steeds voor het einddoel: een übersaaie meeting bij Snjo thuis..whaha Zo hee *verslikt zich bijna in haar thee*, krijg ik wel op tijd te horen wanneer die meeting plaatsvindt?? Da's wel een heeeeeeeeeel saaai plan zeg (maar kom langs als je durft zou ik zeggen. Je hebt m'n huisgenoten al gezien).
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:22
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:08
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:31
woensdag 19 augustus 2009 om 08:53
woensdag 19 augustus 2009 om 20:57