Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 14 augustus 2009 om 23:43
zaterdag 15 augustus 2009 om 00:06
zaterdag 15 augustus 2009 om 01:53
zaterdag 15 augustus 2009 om 09:37
zaterdag 15 augustus 2009 om 12:26
Een groot dilemma Lys, wat is het uiteindelijk geworden??
Hier is het stralend weer. Ben net m'n bed uit, heb ontbijtje gemaakt, de afwas (van gisteren) gedaan, alvast eten uit de vriezer gehaald voor vanavond en ook direct de inhoud van de vriezer geinventariseerd.
Nu zit ik dus te ontbijten, daarna boodschappen doen maar net als jij moet ik even verzinnen of ik me ga aankleden...
Hier is het stralend weer. Ben net m'n bed uit, heb ontbijtje gemaakt, de afwas (van gisteren) gedaan, alvast eten uit de vriezer gehaald voor vanavond en ook direct de inhoud van de vriezer geinventariseerd.
Nu zit ik dus te ontbijten, daarna boodschappen doen maar net als jij moet ik even verzinnen of ik me ga aankleden...
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 15 augustus 2009 om 19:10
Zo, jij hebt lef Lys, ik ben toch maar onder de douche gesprongen en heb me aangekleed. Iekker zomers in een witte broek met een topje. Na het boodschappen doen ben ik op het balkon gaan liggen met een boek. Heb precies 4 hoofdstukjes gelezen en ben toen in slaap gevallen (het boek is niet saai ofzo hoor).
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:36
dapper hoor Lys om naakt te lopen....
leuk een trouwfeestje Snjo....feestjes zijn altijd fijn :)pphff ben soortje van moe.
vanavond werd helemaal verknald door client van ander huis,
die bij ons in de gang kwam ruzie maken.al onze mannen op tilt.is oo kniet meer goed gekomen,echt sneu ook voor die andre clien,want hij zat ook met bepaalde dingen in zn hoofd die er nu uit kwamen.ik ga mn mandje in,ff saai slapen....
leuk een trouwfeestje Snjo....feestjes zijn altijd fijn :)pphff ben soortje van moe.
vanavond werd helemaal verknald door client van ander huis,
die bij ons in de gang kwam ruzie maken.al onze mannen op tilt.is oo kniet meer goed gekomen,echt sneu ook voor die andre clien,want hij zat ook met bepaalde dingen in zn hoofd die er nu uit kwamen.ik ga mn mandje in,ff saai slapen....
zaterdag 15 augustus 2009 om 23:43
Dank jullie,. dank jullie.... het was inderdaad lef hebben, maar ik had de hele tijd zoiets van: nah, kijk eens even naar wat anders!
Jammer van dat akkefietje Deztunnie, hoop dat je lekker slaapt vannacht.
Snjookie, was het ook zulk enorm lekker weer bij jullie?
Ik kom net van een terras af en het is nog steeds lekker warm.
Het was weer reuze saai.
Jammer van dat akkefietje Deztunnie, hoop dat je lekker slaapt vannacht.
Snjookie, was het ook zulk enorm lekker weer bij jullie?
Ik kom net van een terras af en het is nog steeds lekker warm.
Het was weer reuze saai.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 15 augustus 2009 om 23:50
Saaienettes, ik vind jullie heus nog steeds heel saai maar heb niet zo bijgelezen omdat ik de nieuwe topictitel te saai vind. Ofzo. Nu moet ik gapen en ga ik naar bed. Is dat genoeg On Topic?
Eigenlijk wil ik minder saai zijn en gewoon weer gaan leven. Maar dat lijkt nog wat te hoog gegrepen voor mij.
Eigenlijk wil ik minder saai zijn en gewoon weer gaan leven. Maar dat lijkt nog wat te hoog gegrepen voor mij.
zondag 16 augustus 2009 om 21:57
quote:snjokorn schreef op 16 augustus 2009 @ 19:27:
Wat saai Des, je bed weer in. Ik doe dat nooit (slaap dan liever buiten of op de bank, scheelt weer lopen). Werkze.mn slaapkamer is beneden en mn bank ligt niet fijn,dan hou ik meer pijn dan ik al had.ik mag zo nog ff nachtdienst met de hond doen.(lees;zij let op en verteld me als er iets mis is en ik kan beetje uitrusten)
Wat saai Des, je bed weer in. Ik doe dat nooit (slaap dan liever buiten of op de bank, scheelt weer lopen). Werkze.mn slaapkamer is beneden en mn bank ligt niet fijn,dan hou ik meer pijn dan ik al had.ik mag zo nog ff nachtdienst met de hond doen.(lees;zij let op en verteld me als er iets mis is en ik kan beetje uitrusten)
zondag 16 augustus 2009 om 22:19