Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Goedemorgen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Morguh Nik!
Morguh, dames.

*Gaapt*
Q, geweldig die tabel!

Gisteren hele dag Kijkduin geweest, was erg goed vertoeven.

In totaal iets van 5 boterhammen ( geloof ik) met salami en komijnen kaas, stukken komkommer, liter water, 2 koffie met suiker (zoetjes hadden ze niet....) en een appel.

Avondeten, draadjesvlees met paprika en ui en patat (zelfgemaakt)

en nog 4 spekjes van de kinderen gepikt, waarom nou toch..... :(

Nou vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe rondes, het is hier al bewolkt maar wel al erg warm, succes iedereen met overleven.
Zoooo Q die tabel is mooi. Wat een werk heb je ervoor gedaan zeg. Ziet er leuk uit.
Wat was het gister heet! En vandaag wordt het nog heter. Pfffff. Ik ben niet op mijn best met dit weer. Man is vannacht beneden gaan liggen. We slapen op zolder en dat is voor hem echt te warm. Ik slaap nog steeds onder een dekbed 's nachts.

Gisteravond kregen we eters, dus eerst het hele huis opruimen (grote vakantie is altijd achterstallig onderhoud LOL) en toen turks gekookt. En als toetje turks fruit en turkse koekjes. Was errug lekker!

Zusenzo, lijstje ziet er goed uit. En die spekjes, tja kan gebeuren. Gebeurd is gebeurd en nu weer met de goede moed verder.

Succes weer dames!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 20 augustus 2009 @ 06:43:

Suz, je man mss met z'n neus op de weegschaal drukken? Ach ja, hij heeft zowiezo een vaag beeld van gewicht. Hij is 1.84 en weegt nu 76 kg en vind zichzelf te licht

Gisteravond weer gespind, met de Jonge God natuurlijk. op een of andere manier zijn lekkere instructeurs een prima motivatie Voor het eerst sinds heel lang en natuurlijk geeft ie een mega zware les. Maar wel alles meegedaan! Super!Gister het start-to-run-schema uitgeprint. Van het weekend maar eens goede schoenen kopen
-
-
Goeiemorgen allemaal!

Weet je.. ik kan echt niet wachten tot ik weer mag gaan werken, man ik verveel me inmiddels de pleuris.. en ben verdorie iedere dag zo'n beetje aan het winkelen (ik ondersteun de economie zeggen we dan maar). Heb er weer zo'n zin in dat ik me vandaag maar gewoon ga voorbereiden, volgende week vrijdag heb ik een presentatie dus daar ga ik ook maar vast aan beginnen (vakantie is niets voor mij).

Dan mag ik ook weer lekker om half zes mijn bed uit!!
Ben vanochtend tijdens mijn scooterdieet al zeikesnat gehoosd. Volgens mij hadden ze beloofd dat het vanmiddag pas ging regenen. Wel al weer 12 kilometer dieet gedaan.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
(zal ik dan maar even een heel betoog gaan houden over dat dieten slecht is, en dat je daarvan uiteindelijk alleen maar aankomt, dat het echt niet goed is en dat je je stofwisseling naar god helpt.. je moet niet op dieet Solomio, het moet een levenswijze zijn... duh)

Dus:

crash niet met de scooter!

(of noem het beter een scooter-levenswijze!)
Alleen het scootergedeelte noem ik dieet, verder ben ik gewoon gezond gaan eten ergens begin dit jaar. Heb echt niet het gevoel dat ik op dieet ben.

En als ik hier de lijstjes van sommigen zie, wat ze gegeten hebben op een dag, dan vind ik dat echt een dieet. Ik eet best veel vind ik zelf. Had namelijk sowieso geen zin om honger te lijden, dus als ik honger heb eet ik wat.

En aankomend weekend heb ik twee dagen dat ik zeker veel te veel eet, maar ook daar maak ik me niet echt druk om.
was ook maar een grappie hoor Solomio..
quote:Quirijn schreef op 20 augustus 2009 @ 10:40:

was ook maar een grappie hoor Solomio.. Jahaaaaaaa, dat had ik gesnapt.
Ben de dag goed begonnen vandaag. Vanochtend ff naar de supermarkt geweest met de kindjes en heb dus gelijk mijn beweging gehad (18 km gefietst). En ik merkte op dat er weer mannen naar me keken! Da's heul lang geleden Haha, liep ik daar door de supermarkt met een rooie kop
Ik verveel me nog steeds, man heeft vandaag 12-uurs dienst en dat werkt ook niet echt mee.. bah bah bah..

En wat blijkt maar weer, als ik me verveel loop ik 100 keer naar de keuken om te kijken hoe laat het is, heb ik ineens de hele dag honger, wil ik steeds iets eten, steeds iets in mijn mond, heb ik 100 keer trek in cola light.. en denk ik alleen maar aan eten eten eten en nog eens eten.. (maar ik geef niet toe hoor!)

Maar waar heb ik nu echt honger in? Niet in eten, das een ding dat zeker is. Dus geef ik vandaag niet toe, en mag ik pas vanaf half één lunchen (nog veertig minuten). Ik ga nu eerst maar eens naar de supermarkt om eten voor vanavond te gaan kopen. Bah wat een rotdag.
quote:Iejoor schreef op 19 augustus 2009 @ 23:28:

Lola, wij zitten zo'n 50km onder Praag in Beroun... Wat voor boekjes heb je trouwens? Ik heb nu de capitool gids gekocht. Vind dat altijd wel een goed naslagwerk en ook leuk om te hebben en te bewaren...

Iejoor, ik ga straks voor je zoeken naar de boekjes.

Wij zaten in Zaribnicna Lhota, vlak bij Tabor.
voor Q.

Volhouden meid. Ga je huis poetsen ofzo
Q, je kunt het! Dat heb je dubbel en dwars bewezen. Maak anders een fruitsalade ofzoiets. Dan heb je iets te knagen zonder een lading calorieen. Ga lezen, een spelletje doen op de pc (zylom ofzo), naar het strand, de was doen, naar de markt, fietsen ofzo. Je mag uiteraard altijd hier de was komen vouwen.
GOV, cool toch dat er naar je gekeken word! Hoeveel kindjes heb je? (Gewoon intresse hoor, geen kruisverhoor. Mocht je liever geen antwoord geven ivm anonimiteit dan snap ik het volkomen.)
Pffffff, het is hier zo verstikkend heet op het werk.. Pffffffff, je zweet gewoon zonder dat je ook maar iets doet... Geen airco verschrikkelijk.. Gelukkig mag ik over een uurtje al weer naar huis.. Niet dat het daar nu veel beter zal zijn want ook daar geen airco natuurlijk maar goed....

Q, kom op hoor...gewoon even iets verzinnen om te gaan doen en dan komt het wel goed... Heb hier overigens ook net een blikje cola light gehaald.. Heb al minimaal 2 liter water op vandaag dus vond het wel eens tijd voor iets anders.. Heb het ook gewoon nodig.. Word zo duf hierzo... pffffff
Iejoor, ik heb even voor je gezocht.

Ik heb er 3 (eigenlijk 4 maar de laatste is speciaal voor kinderen )

1 Marco Polo gids, met allerlei tips, beschrijvingen van steden en routes die je kan afleggen.

2 ANWB reisgids, ook routes/autotochten, wandeltochten en fietsroutes met ook weer tips

3 Globus Taalgids, woordjes, zinnen en met de juiste uitspraak erbij (erg handig in Tsjechie, want je breekt je tong over de woorden )

Het zijn wel wat oudere boekjes, maar mocht je ze willen gebruiken wil ik ze wel naar je toesturen. Dit jaar kom ik er toch niet meer. Maar ik wil er nog wel een keer weer naar toe.
Hey, waar is iedereen?

Zijn jullie allemaal gesmolten?!

Pff, hier begint de warmte inmiddels (ondanks de airco) ook binnen te dringen....

Officieel moet ik nog n uurtje, maar ga zo eens vragen of ik eerder weg kan....

Al het werk is gedaan, geen zin om nog een uur rond te hangen!

Vanavond met vriendin mee naar de kappersacademie, ben proef voor een permanentje.....nog nooit gehad, dus ben wel heel benieuwd hoe het wordt! (hoop dat ik geen poedel op mijn hoofd heb als ik morgen weer moet werken )
@Chicku, ik hoop ook dat je geen poedel wordt.. laat je weten hoe het is geworden? ben benieuwd!

pfff het is zo vies weer jongens... bah!

Voel me wel weer oke, moet ongesteld worden, denk dat ik me daarom zo verveel (kan zat verzinnen om te doen, maar heb gewoon geen zin). Kan van het eten goed afblijven hoor guys, zal nooit gaan snaaien, want ik wil niet meer dik zijn. PUNT

Ik wens jullie allemaal regen... hoeveel kcal zal je verbranden met een regendans? en is daar ook een lekkere jonge god instructeur voor? of moet je het dan met Winnetoe doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven