Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suus, ik hoop dat alles maandag meevalt. Hoever ben je nu precies? 35 nog wat toch?

Hier eindelijk weer internet. Vanmorgen lag zowel internet als de telefoon als de televisie eruit. Maar nu doet alles het weer.

Kokos, lekker altijd hè als je weer terug bent... Ze zitten er met zo'n weeralarm ook vaak naast, maar met vent die nu nog in Venlo zit ben ik er toch niet helemaal gerust op.
Het zonnetje is hier nu weg. Rond zessen zie ik wat buien op de radar..

Hee Suze, zorgen niet leuk.. Gelukkig die echo, al duurt het nog een aantal dagen die je het liefst vooruit wilt kijken. Ik weet niet precies wat er bij Jeetje mis ging, maar vertel het maar niet als je geen zin hebt.

Hugje vanaf hier!

Oja Enka voor jou sterkte, was ik vergeten. Dat kun je niet van je af zetten he.

Anders staat op ons namenlijstje!

En Star heeft last van CG? Ik ook weleens.

Kokos, Expeditie Robinson begint ook weer. Kijk je dat? Ze starten met alleen vrouwen, terwijl de mannen stiekem al ergens gedropt zijn. De dames balen erg dat er geen heren zijn.
Hier regent het nu hard! En flink wat donder erbij. Man is rond 19.30 thuis, had hem liever nu al hier gehad.
Suus, je moet even op het zwanger na Down-zwangerschap topic kijken. Of wist je het al?
quote:compu schreef op 20 augustus 2009 @ 17:05:

Anders staat op ons namenlijstje!

En Star heeft last van CG? Ik ook weleens.

Ik moest em twee keer lezen
Hier een buitje gehad, stelde niet veel voor, ook niet qua donder. Wel flink afgekoeld al!
Weer zwanger daar? Op dat topic?

Ha, nog even en dan breekt het hier los volgens buienradar. Het is al donker. Maar nog steeds heet. Blij dat ik niet hoogzwanger ben zeg

En mijn boodschappen werden gewoon thuis afgegeven, hoera! Moest wel zeggen dat dat kwam omdat ik geen zin had in die enorme hoeveelheid boodschappen met 2 kinderen. Voor Berend's verjaardag ingeslagen, vandaar. Even de luxe van Albert.

Suus, even een off week mag. Maar de vk klinkt toch allemaal positief. Tja, het gaat erin, dus het moet er ook weer uit (fijn zo heeeerlijke dooddoener ).

Even de mannen onder de douche vandaan helpen. Ze gaan er vroeg in. Word gek van ze de laatste 2 weken. Dat gepluk en getrek aan elkaar. Maar het ergste is nog dat gejank de hele dag van beide.

Iemand nog behang met veeeel plaksel over?
quote:Star schreef op 20 augustus 2009 @ 19:02:

[...]

Ik moest em twee keer lezen Ik snap niets meer van dat cryptische. Kan het weer in gewone mensen taal?
Albert is wel echt een uitkomst

Gaan ze wel slapen met deze temperaturen? Mijne heeft weer eens een excuus om niet te slapen dan
quote:amalia schreef op 20 augustus 2009 @ 19:04:

[...]

Ik snap niets meer van dat cryptische. Kan het weer in gewone mensen taal? Ik schreef dat ik ergens last van had in een van mijn posts vanmiddag. Compu heeft daar ook wel eens last van.
Haiiiiiiii
Ik kan me wel voorstellen dat jullie er klaar mee zijn. Het is ook erg warm!

Wij zijn heel de dag in het bosbad in amersfoort geweest. Geweldig zeg!

Juul heeft zo ongeveer heel de dag in het water gelegen en ik ben kreeftje......
Oooo slimpie, had je je niet ingesmeerd?
Dat is leuk ja, het bosbad! Goed idee! Dat is het voordeel van 1 kind. Ik ga met 2 echt niet zwemmen in mijn eentje.

Hier sliep Berend al heel snel hoor. En Laurens is ondertussen ook stil.
Nee, ik had meer oog voor Julian, dat hij niet verbrandde.

Ik denk dat ik dat ook gewoon zou doen.

Juul ligt ook knock - out
Bam, bedankt voor je kaartje. Was niet nodig hoor. Is toch normaal dat je wat uitleend als het kan?

Maar wel heel gezellig om weer eens wat leuks bij de post te hebben naast al die rekeningoverzichten
voor jou Suus! Hopelijk is de rotdag snel voorbij, brengt de echo maandag goed nieuws en komt de baby er gewoon prima op tijd uit!

voor Star vanwege niet slapen. hopelijk voel jij je snel beter en komt ook de juwe er vlot uit! (zowel snel qua bevalling als qua wanneer het kotm zeg maar hè...)

Klinkt goed Bam! Lekker!

Amalia: lekker luxe! Prima toch met grote boodschappen! (heb het nog nooit gedaan, lijkt me reuzespannend haha)

Hier vanmorgen op visite geweest bij vriendje van Ties. Die waren tuin aan het verbouwen dus zwembadje en grote berg zand. dat was natuurlijk geweldig, kind was echt reuze vies. Smeriger dan smerig. Maar man, wat een lol had hij!
En ik vind het dan normaal om te tonen dat ik het zeer waardeer.

Hier tegenwoordig elke week de luxe van appie happie, wat een uitvinding zeg, ben echt heel erg blij met ze. Ideaal!
Doe je dan alles Bam of moet je af en toe nog verse dingen halen?
ik kom wel eens wat te kort, en ik ga ook geregeld nog wel naar de markt, verse producten blijven met dit weer niet zo heel erg lang goed. Maar de afgelopen weken heb ik eigenlijk weinig winkel gezien.. scheelt me overigens ook veel geld.
Ja ik neem me altijd voor 1 keer in de week boodschappen te doen, maar moet toch regelmatig nog dingen halen. Irritant.
Ik vond het altijd erg verwend klinken, maar het scheelt me zoveel tijd die ik dan weer anders kan besteden en een hoop stress met een juul die het na een kwartier zat is. dus dan maar verwend hahaha
Zooow, een hart onder de riem voor Star en Suus. Arme jullie met die hitte.

Nog tranen geplengd Suus? Wat naar dat je je zorgen maakt meis. Ligt ze wel weer met 'dr koppie naar beneden?

Juud, ow, da's al snel weer werken dan. Wel een beetje zin in?

Amalia, wat leest ik, weer naar NY? Gaaaaaaf!

Compu, hoe is't in de buurt, rust weergekeerd?

Jin, zwart met wit schijnt helemaal hot te worden, is dat wat? Lijkt mij beetje saai, maar wie weet? Maar zilvur ook erg mooi.

Enka, wat een vreselijk nieuws... Hoe gaat het met je vriendin? Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Tja, en daar ben ik dan verder maar een beetje stil van.
Albert komt hier vast niet... Maar goed, vind het boodschappenleed wel te overzien. Twee keer in de week een hit and run in de buurtsuper.

Heftig, interview met moeders die kinderen met een gedragsstoornis waardoor ze bijna zeker weten dat het misdadigers worden....
Ow, dat was dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven