Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

En nu héél véél druppels, zóóó....
quote:mirte2 schreef op 20 augustus 2009 @ 19:57:

Hier (midden Gelderland) héél erg donker, veel gerommel/geflits en wat druppels regen.

Goed nieuws, Mirte2, want volgens mij wonen we bij elkaar in de buurt

Regen! Bijna!
Zo, hier in de klein durpje bij nijmegen is het erg donker en aan het rommelen en flitsen . Echt heel erg...

De regen is ook al begonnen.
Hier is het retedonker, rommelt het in de verte, maar gebeurt eigenlijk niets.....mijn courgettes, tomaten, paprika's, boontjes, komkommers en pepers willen wel eens wat regenwater ipv leidingwater.

En net dat ik het zeg...jawel 3 druppels, verder nix.

Hoop niet dat het in Eindhoven weer over waait....net als de vorige keren. Mn moeder woont wat zuidelijker, maar daar ook goed donker, en miezer, maar geen spectakel helaas.
jaaaa de eerste bliksem gezien (nijmegen)
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Het begint hier (drenthe) nu te rommelen en flitsen, tis nog wel droog, donkere wolken, zou het nu toch ook hier gaan beginnen!
Is het trouwens een fabeltje dat je de pc moet uitschakelen tijdens onweer?? (omdat iedereen hier tijdens het noodweer nog lekker zit te forummen)
wel wat flitsen en gerommel in Groningen, verder een paar druppeltjes en veel koele (hoera!) wind.
Als het echt keihard bliksemt (en vooral 's nachts als je het minder in de gaten kunt houden) die ik het wel.

Ook kabels van TV en radio eruit trekken.
quote:Jaffa schreef op 20 augustus 2009 @ 20:03:

[...]

Goed nieuws, Mirte2, want volgens mij wonen we bij elkaar in de buurt

Regen! Bijna!Zit je erop te wachten ? Verheug me wel op de afkoeling!
is geen fabel....bliksem kan inslaan en je apperatuur vernielen. Maar ik zit op de laptop en ben nu overgegaan op de accu. Douchen tijdens onweer is ook niet slim
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Het trekt net bovenlangs bij ons, er komt een prachtige wolk langs met veel flits. Of hij moet zo komen.

er is wel een (kleine) rolwolk gezien, op RTL weer staan weerfoto's van vandaag.

weerfoto's
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik doe ook altijd de stekker eruit. Al mijn werk staat hierop en op een externe schijf hoor, maar zonder mijn Mac kan ik niet werken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh de temperatuur is in Zuid Limburg ook gezakt nu naar 25.4 wat een verademing is dat al, zou het dan toch?
Vergeet het maar met dat nootweer, sinds mijn laatste postig werd het domkerder, maar geen spat gevallen en nu ? gewoon de schijnt
volgens nu.nl is er een vrouw overleden doordat ze is getroffen door de bliksem
Joeohoe!!!! Na een hele dag wachten zie ik nu ook donkere lucht aankomen...zou het dan toch echt? (had vanmorgen om 10 uur te tuin al storm proof)

Gelderland tegen Duitse grens
nootweer ? moet noodweer met een D zijn
woehoe goeie pot onweer in Ede. ging in de hitte de bios in en nu vliegen de flitsen en donders om de bios en is de temperatuur een heel stuk aangenamer....zalig!
ben je nu tijdens de film aan het forummen Chickie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier is het na een flinke bui en onweer afgekoeld naar 19 graden.

Heerlijk!
Hier in Den Haag een beetje geregend rond 17.30. Het waait nog wel wat.
Eindelijk wordt het hier ook donker en ik hoor ergens heel ver weg de donder. En nu is het pas lekker buiten. Heerlijk.

Vraag me alleen af of mijn partytent windstoten van 120 kilometer overleefd.... Moet het nog zien eigenlijk. Zoals gezegd waait het hier ook vaak over.
En ik had nog wel op een spanende avond gehoopt helaas.
Hier begint het nu heeeeel donker te worden. (z-o Brabant)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven