Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Hier gebeurt echt niets.. Heb twee keer een regenbui van 10 seconden gehad en twee donders gehoord. That's it..

Bij het woord 'weeralarm' zit ik altijd te wachten tot de aarde half vergaat, maar het staat kennelijk gewoon gelijk aan een fikse regenbui...
Hoor je het nog niet rommelen EV. Dacht dat het van jou kant kwam?
Hier begint het weer lichter te worden.

Volgens buienradar nog een kwartiertje in de wolken en dan alles weer over.

Hebben flinke regen (niet extreem) gehad en fikse onweer.

Nu rommelt het nog wat na.

Het is in ieder geval lekker afgekoeld.
quote:girlxxx schreef op 20 augustus 2009 @ 20:21:

En ik had nog wel op een spanende avond gehoopt helaas.T is hier drie keer niks geweest zeg... tsss Het is wel heerlijk afgekoeld maar een lekkere dikke donderbui zit er voor ons niet in
T wordt hier nu pikkiedonker (groningen stad)
Hmm nu donker en wat gerommel.
hier regent het nu, af en toe een flits en een beetje gerommel

(omgeving nijmegen)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
we zitten hier nog heerlijk in de tuin te bbq-en...geen vuiltje aan de lucht. op de rook van de bbq na dan:)
Nou hier vlakbij leiden 5 minuten regen gehad en ver weg 1x gerommel. That's it. En het komt niet meer terug, trekt nu naar het oosten.
wie heeft er eigenlijk verkondigt dat er een weeralarm werd af

gegeven?

tjongejonge wat een heisa om ....niks.
Het is hier nu akelig donker, de bliksemschichten vliegen je om de oren, maar nog geen regen. Man staat op het dakterras zich te verkneuteren en ik vind het doodeng! Omgeving Apeldoorn.
Het wordt hier ook donker en net de eerste donder gehoord...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
JAAAAAAAA regen!!!!!!!!
Veel wind, regen en het bliksemd en knalt goed hier. De plantjes, bomen en wij zijn blij.

De hagel mag wel weg blijven anders hebben de vele fruittelers in de buurt een groot probleem.
Nog geen regen en onweer, maar mijn tv valt uit (schotel) dus het zit eraan te komen.
Huuu het is hier zwart buiten! Het bliksemt, rommelt en lichte regen. Ik heb het idee dat het ergste nog komt... (omgeving Nijmegen)
Ooooooooooooow, peeuw peeuw, het is hier AARDE-donker, en het flitst en donderd in de verte of het een lieve lust is. Over een kwartiertje moet de hel losbarsten hier en scheurt de hemel open. Ik ben bang. Ik heb mijn vluchtkoffertje alweer klaar staan, en ga zo álle stekkers eruit trekken en diep onder de dekens liggen met alle ramen dicht. Hoewel het nodig is dat deze hitte even verdreven wordt, hoeft die donder en bliksem niet perse van mij erbij. Het is hier nu onheilspellend windstil, letterlijk: stilte voor de storm. En ik vind het echt eng. Die donder, de grond trilt er hier gewoon van. Het duurt tot middernacht ongeveer. Dat scheelt alweer, dan kan ik tenminste dáárna nog eventjes slapen...

Beter vroeg op de avond, dan aan het einde van de nacht. De kids slapen nu ook diep, dus ik verwacht niet dat ze er wakker van worden.

Yak, het flitst hier nu ik dit tiep steeds heftiger. Ik ga de deur maar dichtdoen en de gordijnen ook, ik wil het niet zien, ik vind er niks moois aan, ik vind het alleen maar eng....
Hèhè...eindelijk regen!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zoy, het is met een uurtje overgedreven! Je hoeft dus niet lang over je dekens!

PS. was het gezellig pas met J.? Ze had het erg leuk gevonden om je te zien!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah VETTE regen en HAGEL, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Onweer, donder, bliksem, ik ga NU naar bed, ik wil dit niet, wehehehe
het begint hier eindelijk wat te rommelen in de lucht (oost-groningen), maar nog steeds droog en waaaarm....
Jonna, zie jij ook die rare paarsrode lucht richting Amersfoorteweg?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ghe ghe ghe ben ik niet de enigste die bang is voor onweer.

Hier is het heerlijk buiten. Lekkere windje de temperatuur is nu tenminste normaal. Ach de onweer zal hier wel overdrijven (hoop ik)
t heeft hier welgeteld een half uur geregend en niet eens zo hard...wel flink geonweert (amersfoort) t is nu wel heerlijk afgekoeld lekker weer op t balkon nu!

in Friesland begint het nu net hoorde k van mn vriend.
Zoo het gaat in Groningen ook lekker los nu! Net ook regen erbij. Veel geflits en gedonder. Neem aan dat vriend inmiddels van het sportveld af is...eigenwijze donder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven