Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Mal! Kijk die lucht eens!!!
quote:Maleficent schreef op 20 augustus 2009 @ 20:46:

Jonna, zie jij ook die rare paarsrode lucht richting Amersfoorteweg?Ja dus! Maar nu is die knal oranje!
quote:Olijfje_ schreef op 20 augustus 2009 @ 20:43:

Hèhè...eindelijk regen!!

Jij woonde toch ten westen van Arnhem? Ik ook, Veluwezoom zeg maar.

Hier ook net begonnen met regenen. En pikkedonker.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Prachtige zonsondergang hier heerlijk op m'n balkonnetje, ik houd het maar bij geen kans meer op storm hier
hier begint het nu donker te worden. heeeeeeeeeeeeeel in de verte hoor ik klein beetje gerommel..

Hier is nog steeds twente
Hier ook Groningen! Groningen-stad wel te verstaan. En het is hier nu noodweer. Kwamen net gewoon pingpongballen uit de lucht vallen. En het donderd en bliksemt en knetterd en knalt, zelfs de babyfoon slaat er van op tilt. En de lucht is nu zo licht omdat het continu flitst. Het komt zelfs door mijn zwart fluwelen gordijnen heen en ik wil dit niehiet ik wil gewoon een klein zomers buitje en dan weer lekker een zonnetje.

Aaaaaaaaaaah dit is ENG, ik ga de pc NU uitdoen!!
Hier ook prachtige zonsondergang en aan de andere kant een schitterende regenboog. Heel mooi!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
wauw de lucht loopt hier van knal oranje naar paars naar blauw....af en toe een flits ertussen....
quote:Ratteke schreef op 20 augustus 2009 @ 20:28:

[...]

T is hier drie keer niks geweest zeg... tsss Het is wel heerlijk afgekoeld maar een lekkere dikke donderbui zit er voor ons niet in Ratteke idd jammer hé
De ramen trillen eruit, echt, ik ga dekking zoeken in onze kruipruimte, tot morgen!!
Net mijn dochter aan de telefoon....op lowlands regent het nu flink (een partytent is al gesneuveld...)
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Het wordt in één keer wel heeeeeeel erg donker hier in Drenthe
Jasmine geniet ervan, mooi hé al die kleuren
Hier onweert het met flitsen recht boven ons en het dondert. Maar geen druppel regen. Wilde er een foto van maken maar het lukt niet met dit toestel. Ook hier in midden Limburg barst het straks nog meer los. En een echt rood paarse lucht. Om bang van te worden.

het is hier in drenthe nu echt losgebarsten.. het flitst hier nu al een half uur nonstop, af en toe heel harde regen en hagelstenen zo groot als heule dikke knikkers..

eilke keer lijkt de onweer weg te trekken, maar het schiet nog niet echt op.. o ja, de temperatuur is hier nu 21 graden, wat een verademing!
Zo'n lucht hadden wij net ook Zoebie, maar nu wordt het weer pikzwart.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is de zonsondergang die tegen de onweerswolken aan schijnt aan de achterkant trouwens.
Yep, het is zover!
En hier in Drenthe is het nog steeds heet. Droog, warm en een heldere lucht.
Zo hier ging het net even aardig tekeer...regen viel mee maar het onweer, dat waren een paar aardige klappen.

Nu nog een paar druppel maar denk dat het zo wel over is. Het is wel heerlijk afgekoeld! Nu lekker alle ramen open!
Hier in Groningen (winschoten) is het ontzettend grijs buiten... ik hoor al wat gerommel... het zit er aan te komen.
Hier in Groningen (winschoten) is het ontzettend grijs buiten... ik hoor al wat gerommel... het zit er aan te komen.
Het ziet er richting Groningen wel scary uit op de buienradar. Ik zet hem ook maar weer uit de computer.
Hier, Deventer, eerst een knaloranje-roze lucht en nu is het echt losgebarsten! Onweer, bliksem en regen, hoera!
wat een mooie lucht Zoebie!

hier regent het flink en het onweer komt ook dichterbij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven