Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
'Dat is toch hartstikke fijn HCP!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HCP, wat fijn!!!
HCP: mag ik je nog even bedanken voor de tip van de ah groenten? Ik zit nu aan een zak 'visgroenten', dat wil in normale mensentaal zeggen: wortels en broccolli, en hij is best te eten! En, alhoewel officieel in 5 minuten klaar, bij mij: in 10 minuten klaar! Hartelijk dank!
Whoeooe!! Zwieb zit aan de groenten!
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 18:07:

Whoeooe!! Zwieb zit aan de groenten!Nog erger, ik ga nóg een bord opscheppen.
Oh nee he... nu wordt het te gek hoor!
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 18:10:

Oh nee he... nu wordt het te gek hoor!Vind ik ook. Maar ja, ik moet zoveel jaar compenseren nu he?
Geweldig groenten voor Zwieber!!!

Ben terug van de dokter. De spier tussen mijn borstbeen en maag is overbelast. Moet rusten ermee en het kan wel een tijd duren.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hoe krijg je dat voor elkaar IBI, om die spier te overbelasten?
Ja, wat zwieb zegt.. hoe komt dat?
*ziet IBI in vreemde kamasutra-posities voor zich op haar huwelijksreis*
(dat zag ik ook al voor me.. ben dus niet de enige met een dirty mind..)
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 18:42:

(dat zag ik ook al voor me.. ben dus niet de enige met een dirty mind..)IBI zal wel denken: Wat voor een indruk heb ik op de meet achtergelaten?
Willen we dat echt weten dames?

Zwiep aan de groenten? Da's een overwinning

Wij gaan aan de uiensoep vandaag, lekker!
quote:Zwieber schreef op 21 augustus 2009 @ 17:58:

HCP: mag ik je nog even bedanken voor de tip van de ah groenten? Ik zit nu aan een zak 'visgroenten', dat wil in normale mensentaal zeggen: wortels en broccolli, en hij is best te eten! En, alhoewel officieel in 5 minuten klaar, bij mij: in 10 minuten klaar! Hartelijk dank! Jippie Zwieber eet groenten!! Lang leve de Appie.
IBI, auwie en inderdaad HOE doe je dat toch?

Hier twee donkerbruine meergranen broodjes met gerookte zalm salade. Niet heel calorievriendelijk, maar speciaal voor mij meegenomen door Kersman. Nog een lekkere bak sla erbij en zo was het toch nog redelijk avondeten.

Ik ben zeker blij met de stoelen en merkbare veranderingen. Maar ik vind het ook doodeng. Straks ben ik echt afgevallen en dan?
De kersjes eten trouwens pizza. En niet eens in de verleiding gekomen. Het komt nog wel goed met mij (hoop ik, ooit, misschien dan).
Haha dames!

Wat erg dat jullie zo over mij denken! Niet eens over nagedacht dat mensen dat kunnen denken. Goed dat ik het weet dan kan ik bij mijn familie gelijk een oorzaak zeggen.

Waarschijnlijk komt het door al die kinderen die de hele week op me gehangen hebben toen ik vrijwilligerswerk deed. Heb toen heel vaak gezegd dat ze niet zo ineens op me moeten klimmen en klauteren, maar was niet duidelijk genoeg vrees ik.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 21 augustus 2009 @ 19:09:

Haha dames!

Wat erg dat jullie zo over mij denken! Niet eens over nagedacht dat mensen dat kunnen denken. Goed dat ik het weet dan kan ik bij mijn familie gelijk een oorzaak zeggen.

Waarschijnlijk komt het door al die kinderen die de hele week op me gehangen hebben toen ik vrijwilligerswerk deed. Heb toen heel vaak gezegd dat ze niet zo ineens op me moeten klimmen en klauteren, maar was niet duidelijk genoeg vrees ik. Ik geloof er niets van. Jullie?
To-taal ongeloofwaardig verhaal.
We zijn misschien dik maar niet dom hier, IBI!
Euh. Hetzelfde geldt voor jouw groente-verhaal hoor, Zwieber. Ik ben echt niet gek hoor. De aandacht van jou afhalen door IBI onder de loep te nemen. Pff. Doorzichtig!
Haha het klinkt wellicht ongeloofwaardig, maar kan echt niks anders bedenken.
quote:Hemera schreef op 21 augustus 2009 @ 19:34:

Euh. Hetzelfde geldt voor jouw groente-verhaal hoor, Zwieber. Ik ben echt niet gek hoor. De aandacht van jou afhalen door IBI onder de loep te nemen. Pff. Doorzichtig!Oh oh, betrapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven