Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Haha, eten!! oftewel schransen, kanen, malen, etc.
Op de één of andere manier heb ik dan weer helemaal geen zin om te fressen, is dat raar na zoveel wijn?!
Verstandig Loessie, lekker nasnoozen...heerlijk.
Höken zal het dan wel zijn Oostvogel!
Heuken... je bedoelt hoken met puntjes op de o toch? ja Achterhoeks, maar wat is het ?
quote:LoessieG schreef op 22 augustus 2009 @ 03:46:

Op de één of andere manier heb ik dan weer helemaal geen zin om te fressen, is dat raar na zoveel wijn?!Wou dat ik dat had. Heb altijd zin om te fressen.
Dat is nou hetzelfde als babydancen of klussen Mocy... alhoewel er natuurlijk niet per se een baby uit voort hoeft te komen.
anoniem_21911 wijzigde dit bericht op 22-08-2009 03:50
Reden: tikfout :)
% gewijzigd
Weet niet of het gek is, ja dan nee. Als ik veel gedronken heb, krijg ik ook altijd wel trek (én veul slaap).

Maar heb dat ook na gewoon veel water drinken, of cola, of tonic, whatever. Heb altijd wel zin in iets zouts een nutje of een chippie.
Oooh Loessie is dat het. Jemig valt me tegen zeg.
Klussen? haha, ik leer nog es wat late at night. Wat is klussen nou weer? Babydancen ook nooit van gehoord, kan me er wel iets bij indenken trouwens na de oorzaak en gevolg verklaring van loessie..
Ik had iets spannenders verwacht, zou er bijna nu van gaan kuisen.
Ik heb trouwens een hekel aan dat soort omschrijvingen, laat dat even duidelijk zijn

Na zo veel van die foute wijn heb ik gewoon echt geen trek meer, zal wel genoeg suiker in hebben gezeten schat ik zo in.
[quote]LoessieG schreef op 22 augustus 2009 @ 03:52:

Ik heb trouwens een hekel aan dat soort omschrijvingen, laat dat even duidelijk zijn

Ja ik ook Loessie.

Ga zo maar eens plat. Ik word steeds meliger.
Hahahaha. Ik ga denk ik ook zo maar. Eens kijken of ik het morgen nog net zo grappig vind met al die wijn in mijn buik!
Trusten nachtbrakerts en fijn weekend.
Die bedoel ik ook, heuken die van de achterhoek. Weet niet hoe je het schrijft en wat het is....tsjaaa, dat is een goeie.

Volgens mij een soort van pogo-en??
Trusten meiden, typen gaat niet meer zo vlot, en dat zonder drank, haha.

Fijn weekend.

Sterkte met de afterdrunk morgen Loessie!
Toch benieuwd of iemand ff kan uitleggen wat dat heuken nou precies ook alweer was. Morgen nacht ofzo??
Kan het nu ook wel uitleggen hoor Oostvogel . Ook al kom ik absoluut niet uit het oosten, maar höken is gewoon neuken zo ver ik weet .

Weltrusten in ieder geval en duim maar voor me dat de witte wijn zich inderdaad niet tegen mij keert morgenochtend.
aaah is iedereen al naar bed nu?
Ik ben net wakker!
en loessie..heuke is nie neuke.

Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das, bier zuipeh, brommers kieken en brullen, Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. Das heul veul bier zuipeh, brommers kieken en brullen. Maar vooral heuken. ......
????? oke blije boel daar
Heel gezellig! Maar ik ben om 19.00 uur gaan slapen en nu klaar wakker! en ik was echt niet aan het heuken vandaag! Hoe NOT cool kan een mens zijn.... vrijdag om 19.00 uur slapen.
ach ja, je haalt het nu in toch? Achter de pc weliswaar En trouwens ik ga ook wel eens vroeg slapen, maar das altijd lastig. Tem eerste moet ik eerst goed wakker worden en ben ik dan alitjd chaggo en ten tweede kan ik ook s'nachts niet echt meer slapen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven