Geld & Recht alle pijlers

stomme parkeerwachters.

22-08-2009 17:29 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi.

Ik dacht een oud beeld(uit de tuin) van mij weg te brengen naar een tweedehands shop, in-en verkoop tweedehands spul.

Het was nogal zwaar, dus ik zet de auto(van mijn zus)netjes op de stoep(een heeeeeeele brede) met de alarm lichten aan, zodat er niemand last van had.

Ik til dat ding naar binnen, zet het weg,kom terug, en er staan al twee parkeerwachters te schrijven.

De situatie uit gelegd, en ze hadden er gweoon het schijt aan.

Aaaaaaarch.

Ik ben gelijk door gereden naar parkeerbeheer, waar ik 5 minuten later, dan de uitgeschreven boete was.

Ik heb de tijd, naam en handtekening op laten schrijven, zodat ze kunnen zien, dat ik niet ben wezen winkelen, als ik een bezwaarschrift schrijf.

Er zijn mensen die misbruik maken en autos asociaal weg zetten, maar als ze het met eigen ogen zien, dat er niks aan de hand is, en toch schrijven.

En er dan ook nog aan toevoegen , met een stalen gezicht, dat ik het verkeer hinder, terwijl dat niet zo is, dan haat ik die mensen.

Althans die twee die er liepen, wat een galbakken , zeg!!!!!

zow.......ff afgereageerd.
quote:_Branwen_ schreef op 22 augustus 2009 @ 18:50:

[...]

Die Branwen ben ik idd.leuk, dacht het al en dat bedoel ik positief
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 18:47:

vriendelijkheid misstaat niemand nee.

Ook jezelf niet, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

En waarom verander je siert je niet, in iets anders?

Klinkt dat vriendelijker?Nope, dat wat er nu staat geeft beter aan wat ik bedoelde.
@zwieber, ik had een bekeuring voor fout geparkeerd staan, ik had er eventjes over heen gelezen, over je vorige post.
quote:Festen schreef op 22 augustus 2009 @ 18:51:

[...]

leuk, dacht het al en dat bedoel ik positief Dat is leuk om te horen, dank je
Wel eens gehoord van een hondje? Tien pieken bij de Gamma en je bespaart er boetes mee.

Gewoon even ergens gaan staan waar het wel mag, beeld op het hondje laden en karren met die handel.
quote:crini schreef op 22 augustus 2009 @ 18:49:

[...]

Kinderachtige mensen hier dan, die zo snel geïrriteerd zijn.

Ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn hier die als TO zouden hebben gehandeld. Pff, wat een hypocrisie hier.

Is het nou echt zo moeilijk je even in haar te verplaatsen?

Ik had hetzelfde gedaan en ik had ook een bezwaarschrift ingediend. Ontzettend flauwe parkeerwachters en ontzettend flauwe reacties hier.Mee eens....met de hele inhoud.
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2009 @ 18:55:

Wel eens gehoord van een hondje? Tien pieken bij de Gamma en je bespaart er boetes mee.

[afbeelding]

Gewoon even ergens gaan staan waar het wel mag, beeld op het hondje laden en karren met die handel.

Goed idee, chicken, ik zal er eens eentje achter in mijn auto leggen, komt altijd wel van pas zoiets.

En eet geen brood.

[...]

Ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn hier die als TO zouden hebben gehandeld. Pff, wat een hypocrisie hier.

Ik had hetzelfde gedaan en ik had ook een bezwaarschrift ingediend. Ontzettend flauwe parkeerwachters en ontzettend flauwe reacties hier.Als ik een boete krijg baal ik ook als een stekker. Maar ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb en betaal. Dat is het verschil.
Tja hoe lullig ook, je stond ergens waar het niet mag dus je overtreedt de wet. Je bent in zo'n geval aangewezen op de schappelijkheid van de parkeerwachters. Als jouw houding vanmiddag hetzelfde was als dat ie nu hier is, begrijp ik heel goed waarom ze geen uitzondering hebben gemaakt.
The time is now
quote:Banba schreef op 22 augustus 2009 @ 19:17:

Tja hoe lullig ook, je stond ergens waar het niet mag dus je overtreedt de wet. Je bent in zo'n geval aangewezen op de schappelijkheid van de parkeerwachters. Als jouw houding vanmiddag hetzelfde was als dat ie nu hier is, begrijp ik heel goed waarom ze geen uitzondering hebben gemaakt.Helemaal mee eens.

[...]

Ik had hetzelfde gedaan en ik had ook een bezwaarschrift ingediend. Ontzettend flauwe parkeerwachters en ontzettend flauwe reacties hier.Misschien wel, maar wees dan ook zo stoer om je fout tegenover de parkeerwachter toe te geven. Een fout maken en die dan vervolgens gaan bagetaliseren: dat is pas kinderachtig.
Ik erger me aan mensen die overal hun auto neerpleuren om het zo maar te zeggen,gebeurd vaak zat dat ik op straat moet lopen omdat zo'n figuur het nodig vind om de auto op de stoep te zetten, ik moet me op zulke moment echt bedwingen om niet expres "perongeluk " met mijn tas tegen de autolak aan te lopen.

Wees blij dat je enkel een boete hebt en niet je auto hoeft te laten overspuiten.
Precies. Ik heb een paar keer met de buggy gehad dat ik er niet langs kon omdat er een auto letterlijk op de stoep geparkeerd stond.
quote:ronniemitchel schreef op 22 augustus 2009 @ 19:22:

Ik erger me aan mensen die overal hun auto neerpleuren om het zo maar te zeggen,gebeurd vaak zat dat ik op straat moet lopen omdat zo'n figuur het nodig vind om de auto op de stoep te zetten, ik moet me op zulke moment echt bedwingen om niet expres "perongeluk " met mijn tas tegen de autolak aan te lopen.

Wees blij dat je enkel een boete hebt en niet je auto hoeft te laten overspuiten.
Ja blijkbaar willen die automobilisten graag dat hun lak beschadigd word,of zouden ze willen dat we over hun auto heen lopen?, we lopen dan wel over de stoep toch?
Het zou niet in me op komen om iemand auto opzettelijk te beschadigen. Zelfs niet als ze op de stoep staan waar ik loop.
Net als bij ons in de straat,gelukkig is er een verordening gekomen dat hier niet meer voor de deur geparkeerd mag worden omdat de brandweer er niet door heen kon, maar de keren dat ik niet gewoon uit mijn tuin kon komen door zo'n bak zijn niet op 1 hand te tellen.
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2009 @ 19:26:

Het zou niet in me op komen om iemand auto opzettelijk te beschadigen. Zelfs niet als ze op de stoep staan waar ik loop.Als je maar vaak genoeg gedwongen word om op de weg te moeten lopen waar veel verkeer is,komt dat vanzelf wel.
quote:ronniemitchel schreef op 22 augustus 2009 @ 19:22:

Wees blij dat je enkel een boete hebt en niet je auto hoeft te laten overspuiten. lekker ding ben jij! not.
quote:Festen schreef op 22 augustus 2009 @ 19:28:

[...]

lekker ding ben jij! not.Ja en, mag ik geen mening hebben?
quote:ronniemitchel schreef op 22 augustus 2009 @ 19:28:

[...]

Als je maar vaak genoeg gedwongen word om op de weg te moeten lopen waar veel verkeer is,komt dat vanzelf wel.mwa, denk het niet. Ik zou andere manieren bedenken om van die auto-overlast af te komen. Maar ik ga ze zeker niet vernielen.
quote:ronniemitchel schreef op 22 augustus 2009 @ 19:29:

[...]

Ja en, mag ik geen mening hebben?

tuurlijk tokkie

maarre dit is off topic
Ik verniel niks, maar dat wil niet zeggen dat ik er wel de neiging toe heb.
quote:Festen schreef op 22 augustus 2009 @ 19:30:

[...]

tuurlijk tokkie

maarre dit is off topicHahaha ach ja als je iemand je eigen mening niet kan opdringen word het lastig he.
Hoe lang ben je in de winkel geweest?

Lang genoeg om de parkeerwachters niet gezien te hebben aan komen lopen in elk geval want dan had je beter een extra rondje kunnen rijden of vragen of je er even mocht staan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven