Wij gaan ervoor...............deel 3!!
donderdag 7 juni 2007 om 15:56
Meiden, ik heb echt enorm het gevoel dat ik jullie enorm verwaarloos op het moment. Daar baal ik zelf ook wel van. Ik heb gewoon vaak weinig puf om lang achter de pc te zitten thuis, vooral met dit weer. Daarnaast heb ik al een week of wat een vrij drukke agenda dus ja................
Ik heb wel even gereageerd op de groep op het verhaal van Josephine. Dat kon ik niet ongemerkt voorbij laten gaan natuurlijk.
Ik lees hier wel af en toe maar veel puf om te reageren heb ik effe niet. Dat komt vast wel weer. Merk dat ik niet zo goed tegen dit weer kan nu, ben echt onwijs loom en dizzy nu. Rustig aan doen maar even.
Ik zal de tabel binnenkort ook weer eens bijwerken.
Meiden, ik hoop het snel goed te maken met jullie. Nu weer snel aan het werk.
Liefs Luna
zaterdag 9 juni 2007 om 22:02
Hé meiden, ook ff een egoberichtje van mij
. Denk niet dat ik me vóór onze vakantie nog meld. Maandag vertrekken we voor 2 weken, dus ik kom een poosje niet langs. Heb er enorm veel zin in, hopelijk heeft onze- nu 3 jarige - zoon het er ook erg naar z'n zin! (Tijger jouw dochter wordt toch ook ergens in deze periode 3?)
M'n vruchtbare periode is alweer voorbij en ik heb alweer het gevoel dat het niet raak is dit keer. Stom he? Ik baal ook wel van mijn "doemdenken" (voordeel ervan is weer dat ik niet bij ieder pijntje denk:"zou ik zwanger zijn??"), maar ik beleef het nu eenmaal zo. Zal ook wel komen omdat ik inmiddels alweer een jaar lang iedere maand gewoon ongesteld word
. Jeetje een jaar voorbij alweer, vorig jaar juni met de pil gestopt... Heb inmiddels wel besloten dat als ik in de vakantie ongesteld word, ik bij terugkomst in Nederland de huisarts ga bellen voor een verwijzing naar de gynaecoloog. Aan de ene kant wil ik wel "gewoon" geduld hebben, maar stél dat er wel iets aan de hand is waardoor het nu niet lukt (en dat is misschien "simpel" te verhelpen...), dan ben ik nu wel geduld aan het hebben voor Jan met de korte achternaam!
Nicky: succes met de acupunctuur! Hopelijk draait jullie baby!
Josephine: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. *;
Tot over een week of twee!!!!!!

M'n vruchtbare periode is alweer voorbij en ik heb alweer het gevoel dat het niet raak is dit keer. Stom he? Ik baal ook wel van mijn "doemdenken" (voordeel ervan is weer dat ik niet bij ieder pijntje denk:"zou ik zwanger zijn??"), maar ik beleef het nu eenmaal zo. Zal ook wel komen omdat ik inmiddels alweer een jaar lang iedere maand gewoon ongesteld word

Nicky: succes met de acupunctuur! Hopelijk draait jullie baby!
Josephine: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. *;
Tot over een week of twee!!!!!!

zondag 10 juni 2007 om 21:56
Maria nog gefeliciteerd met je zoontje!! Ik heb nog aan je gedacht deze week, de 8e was hij jarig toch? Onze meid is de 6e idd ook 3 geworden. Ben je ook al naar het cb geweest? Ik wilde je nog een hele fijne vakantie wensen, hopelijk lees je dit nog. Wat een feest zou het zijn als je op vakantie niet ongesteld wordt. Ik hoop het. Maar mocht het helaas niet raak zijn, dan geef ik je groot gelijk dat je voor het testen gaat. Je bent geduldig genoeg geweest.
Nou geniet eerst maar lekker van je vakantie!!
Ik zal snel weer eens bijlezen en op iedereen reageren, ook op de groep ben ik nog niet bijgelezen.
maandag 11 juni 2007 om 17:19
Beste dames, even een kort berichtje van mij! Jullie hebben inderdaad een tijdje niks van mij vernomen, was erg druk met van alles en en nog wat! Inderdaad was 3 juni mijn uitgerekende datum en.......ja ik ben ook op die dag bevallen van een gezonde jongen van 3550 gram en 53 cm. Was die dag lekker druk geweest en had niet verwacht dat het al zou komen maar zaterdagavond zette het toch echt door. En zondagochtend is hij geboren wel nog met de vacuumpomp.We genieten erg van hem en het is een heerlijke knul, ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik vind het de knapste baby. Alleen is het erg warm om thuis te zitten. Nou ik ga weer even naar de baby, veel sterkte verder aan iedereen en de groetjes
dinsdag 12 juni 2007 om 21:21
beertjeboetje: gefeliciteerd!!!!!!! geniet ervan, maar laat je ons nog wel ff weten hoe hij heet? op de group misschien? en dan het liefst met een foto erbij:D
purper, gutje, maria, moon:*; voor jullie. gewoon balen dat hier nu 4 namen staan. liever had ik 4 keer heel hard hoera geroepen. ik wens jullie vooral veel sterkte. er is alzoveel gezegd en geschreven..
nicky: sterkte! en wat je zegt; als hij maar gezond "eruit" kopmt, keizersnee of niet...
luna: ik vergeef het je absoluut!! het is mij ook al paar keer gebeurd. dan had ik geen energie of tijd of puf om te reageren. komt vast wel weer goed. :R
swane: alvast veel verlof plezier gewenst! geniet ervan
wil
purper, gutje, maria, moon:*; voor jullie. gewoon balen dat hier nu 4 namen staan. liever had ik 4 keer heel hard hoera geroepen. ik wens jullie vooral veel sterkte. er is alzoveel gezegd en geschreven..
nicky: sterkte! en wat je zegt; als hij maar gezond "eruit" kopmt, keizersnee of niet...
luna: ik vergeef het je absoluut!! het is mij ook al paar keer gebeurd. dan had ik geen energie of tijd of puf om te reageren. komt vast wel weer goed. :R
swane: alvast veel verlof plezier gewenst! geniet ervan
wil
woensdag 13 juni 2007 om 09:32
hallo allemaal.
Beertje; GEFELICITEERD!!!!!!
ben erg benieuwd naar de naam en foto's!
hier alles oke, beeb nog steeds in stuit volgens mij, hij heeft nu de hik en mijn buik gaat bovenin heen en weer!! grr.....
morgen naar de vk om te laten voelen en dan vrijdag naar de acupunctuur!
spannend!
ik zal zsm weer even een buikfoto plaatsne op onze group, kan er nl heel vaak niet bij komen, maar zal het zo nog eens proberen!
dames, tot snel!
woensdag 13 juni 2007 om 11:30
Beertje, gefeliciteerd met jullie zoon, wat grappig dat je op de uitgerekende datum bent bevallen!! Ben benieuwd naar de naam en foto's van jullie zoon.
Even een update van mijn kant:
Gisteren mochten we weer naar de verloskundige toe. Eerst moest ik weer op de weegschaal en ja hoor de kilo's 'vliegen' er nu aan (oeps)maarja wat wil je ook............
Daarna werd mijn plasje gecontroleerd en dat was gelukkig keurig.
Even later mochten we bij de vk naar binnen. Mijn bloeddruk was heel laag,dat is niet erg alleen komt het daardoor dat ik vaak wat duizelig ben, om de 2 uur eten dus, veel drinken en af en toe wat zouts nemen. Dit komt ook vrij veel voor bij lange, slanke vrouwen. Weten we dat ook weer!! We hebben het even over mijn harde buiken gehad, ik gaf zelf al aan dat ik ze vaak heb als ik moet plassen en dit kan inderdaad een oorzaak zijn, daarnaast komt het omdat ik door mijn slanke en lange bouw geen vet heb op mijn buik en wel strakke buikspieren waardoor elke groeistuip door mijn buik opgepikt wordt en hierdoor reageert mijn baarmoeder weer. t'Is wat!!!
Daarna mocht ik weer gaan liggen en de vk vond dat mijn buik mooi groeide, dus ik gelijk: och ik krijg zoveel reacties daarover, de een zegt: goh wat een klein buikje, de ander zegt: jee wat groei jij hard, weer een ander zegt: wat draag jij laag, om gek van te worden, de vk moest erg lachen en zei: daar heeft volgens mij iedere zwangere 'last' van, iedereen heeft wel een mening. Feit is dat de grote van de buik voor een leek niet zoveel kan zeggen. Daarom voelen de verloskundigen ook altijd. Iniedergeval mag ik heel tevreden zijn met mijn buikje, hij groeit goed, de baarmoederrand zit nu precies onder de navel. En uiteraard ben ik ook supertrots op mijn buikkie want daarin groeit, naast zijn of haar zus, de mooiste baby ooit!!!!!

Toen de vk aan het voelen was voelde ze links in mijn buik (voor jullie rechts) het hoofdje van de baby, natuurlijk mocht ik zelf ook even voelen en ja hoor, ik voelde een hard rond bolletje, wat bijzonder zeg. Daarna mochten we nog even naar het hartje luisteren en die was weer luid en duidelijk, frummel was wel enorm druk en gaf een paar flinke trappen tegen de doptone haha.
We zijn dus weer helemaal goedgekeurd. En grote zus vond het boemboem geluid van de baby weer heel erg leuk.
Vanmorgen zijn we voor dochter bij een basisschool wezen kijken, lijkt een hele leuke school. Vanmiddag ga ik met mijn schoonmoeder naar de babydump, effe shoppen!! Morgen en vrijdag weer werken en dan heerlijk vakantie. Volgende week vrijdag vertrekken we naar Zeeland. Hopelijk wordt het weer wat beter.
Ik hoop voor die tijd weer eens echt te reageren en de tabel bij te werken.
Groetjes Luna
donderdag 14 juni 2007 om 15:38
even een up-date'je van nicky;
beeb nog steeds in stuit helaas.....
alles zag er verder mooi uit, bloeddruk was wel gestegen, 2e meting was ie weer wat lager, niks om zorgen overte maken wel in de gaten houden....
dus meneer heeft nog precies een week!!!
gisteren telefoontje dat oma van manlief is overleden dus hebben begrafenis maandag...
Mensje was oud en ik had niet veel binding met d'r maar toch....
donderdag 14 juni 2007 om 17:30
Wordt van mij even een kort berichtje. Er komt zo bezoek, dus even snel.
Nicky wat vervelend dat je nu maandag een begrafenis hebt. ook al had je niet veel met haar, blijft rot.
Beertje gefeliciteerd. ook ik ben uitermate nieuwsgierig naar de naam en foto's. Wacht in spanning af.
Verder wil ik iedereen even bedanken voor de lieve reacties op mijn berichtje op de groep. Kom er binnenkort even wat uitgebreider op terug, maar daar moet ik even rustig voor gaan zitten.
Met de kleine gaat het gelukkig allemaal wel goed. Hij heeft vandaag een heerlijk rustig dagje. Ligt al de hele dag in zijn bedje tussen alle voedingen door. Is weer eens wat anders dan eerst, toen was hij het grootste deel van de dag wakker. Hopelijk blijft dit zo
Wel een beetje jammer dat hij me vandaag heeft ondergepoept (zat hem een flesje te geven en ineens loopt er toch een prut uit de luier... brrrr ) en bij de volgende fles heeft hij me lekker ondergespuugd, maar verder is het een droppie
Nicky wat vervelend dat je nu maandag een begrafenis hebt. ook al had je niet veel met haar, blijft rot.
Beertje gefeliciteerd. ook ik ben uitermate nieuwsgierig naar de naam en foto's. Wacht in spanning af.
Verder wil ik iedereen even bedanken voor de lieve reacties op mijn berichtje op de groep. Kom er binnenkort even wat uitgebreider op terug, maar daar moet ik even rustig voor gaan zitten.
Met de kleine gaat het gelukkig allemaal wel goed. Hij heeft vandaag een heerlijk rustig dagje. Ligt al de hele dag in zijn bedje tussen alle voedingen door. Is weer eens wat anders dan eerst, toen was hij het grootste deel van de dag wakker. Hopelijk blijft dit zo

Wel een beetje jammer dat hij me vandaag heeft ondergepoept (zat hem een flesje te geven en ineens loopt er toch een prut uit de luier... brrrr ) en bij de volgende fles heeft hij me lekker ondergespuugd, maar verder is het een droppie

zondag 17 juni 2007 om 21:17
dinsdag 19 juni 2007 om 13:52
ff een korte up-date; heb geen tijd om alles bij te lezen.
hier nog geen verandering, beeb ligt nog steeds in stuit volgens mij
dus wij wieroken nog even actief door...hihi
heb het gevoel dattie wel wil maar niet kan, beweegt errug actief dat het gewoon pijn doet.
donderdag naar de vK. als ie dan niet op de kop ligt dan wordt ik doorverwezen naar het ziekenhuis!
ik hou jullie op de hoogte!
dinsdag 19 juni 2007 om 19:19
Hé meiden,
Vind echt dat ik jullie grandioos verwaarloos. Lieve Maria, Purper, Moon en Gutje, jullie NOD's zijn weer geweest of komen er weer aan. Ik hoop echt, echt waar, dat ik minstens 1 gele dikke vette streep mag gaan plaatsen. Ik gun het jullie zo ongeloofelijk. Ik zal proberen om weer eens wat vaker mee te leven hier want jullie hebben ook zo lief meegeleefd met mij. Dus meiden, kom op met het goede nieuws.
Maria, volgens mij ben jij nu op vakantie, ik hoop dat je een supertijd hebt daar met je gezinnetje en nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Hebben jullie een leuke dag gehad?
Ik hoop dat je met een 'extraatje'

Leeuwedraak, ik weet niet of je hier nog wel eens leest maar natuurlijk geldt het bovenste ook voor jou...........ik hoop dat ook jij heel binnenkort in verwachting mag zijn en dat je het dan natuurlijk even komt delen hier hé!!
Nicky, nou meid je hebt dus een dwarsliggertje? Ik hoop dat je uk zich nog uit zichzelf gaat draaien, gaan ze het anders proberen te draaien?
Voor jouw en Swane wordt het nu zo langzamerhand ook spannend zeg. Zijn jullie eigenlijk al met verlof? Jullie zijn de volgenden meiden. En daarna is het mijn beurt al (help) maar dat duurt gelukkig nog even haha.
Ik ben al bezig met de tabel. Dus jullie kunnen zo op F5 drukken en als het goed is komt de nieuwe tabel dan te voorschijn.
Ik duik nu op de bank, ben bekaf, dochter is op het moment zo ongeloofelijk strontvervelend, vreet al mijn energie weg............................;(
Liefs Luna
dinsdag 19 juni 2007 om 19:25
Zo, tabel is klaar, vergeet alleen steeds die smiley met duim bij Wil weg te halen haha, die staat er nog van toen we met z'n allen in afwachting waren van haar prachtige dochter..............
Ik vroeg me ineens af, volgens mij hebben we al een poos niks van Kim gehoord of wel??
Anyway, Kim alles goed met jou meid? Jij bent ook al weer 20 weken zwanger inmiddels. Heb je een goed 20 weken echo gehad?
Ik vroeg me ineens af, volgens mij hebben we al een poos niks van Kim gehoord of wel??
Anyway, Kim alles goed met jou meid? Jij bent ook al weer 20 weken zwanger inmiddels. Heb je een goed 20 weken echo gehad?
woensdag 20 juni 2007 om 07:58
Hoi meiden,
Hoe gaat het met jullie? Hoe gaat het met de NOD-dames? Ik hoop samen met Luna dat er deze keer minstens 1 gele lijn bij mag komen, duimduimduim...
Hier gaat het wel goed. Met de kleine gaat het super hij heeft vannacht van half 12 tot kwart voor 7 geslapen en dat doet hij regelmatig. Een paar keer per week wordt hij om een uur of 5 wakker (dat is dus een rottijd, dan kan je daarna nog maar eventjes slapen), maar verder slaapt hij zo goed als door. We mogen echt niet klagen. Heb medelijden met de mensen die er meerdere keren per nacht uit moeten.
Overdag vindt hij slapen vaak wat minder nuttig, maar sinds ik sinds een week of 3 wat meer regelmaat ingebouwd heb (bij moeheid direct naar bed, niet meer in de box slapen) gaat ook dat wel wat beter. Hij ligt nu lekker te slapen dus tijd voor mij om even wat te typen. Zet zo even op de groep wat nieuwe foto's, want ik heb eindelijk de recente foto''s van de camera op de computer gezet
Hoe gaat het met jullie? Hoe gaat het met de NOD-dames? Ik hoop samen met Luna dat er deze keer minstens 1 gele lijn bij mag komen, duimduimduim...
Hier gaat het wel goed. Met de kleine gaat het super hij heeft vannacht van half 12 tot kwart voor 7 geslapen en dat doet hij regelmatig. Een paar keer per week wordt hij om een uur of 5 wakker (dat is dus een rottijd, dan kan je daarna nog maar eventjes slapen), maar verder slaapt hij zo goed als door. We mogen echt niet klagen. Heb medelijden met de mensen die er meerdere keren per nacht uit moeten.
Overdag vindt hij slapen vaak wat minder nuttig, maar sinds ik sinds een week of 3 wat meer regelmaat ingebouwd heb (bij moeheid direct naar bed, niet meer in de box slapen) gaat ook dat wel wat beter. Hij ligt nu lekker te slapen dus tijd voor mij om even wat te typen. Zet zo even op de groep wat nieuwe foto's, want ik heb eindelijk de recente foto''s van de camera op de computer gezet

woensdag 20 juni 2007 om 14:18
Luna bedankt voor de tabel weer! Ook ik hoop op gele strepen deze ronde.
Is het een idee voor de volgende keer om degene die reeds bevallen zijn op volgorde van de geboortedata in de tabel te zetten? Vandaag ga je weer naar de gyn., geef je nog een update? Vervelend dat je dochtertje zo aan het klieren is. Heb je niemand in de buurt die even met haar wil komen spelen?
En je hebt gelijk, we hebben al een hele tijd niks meer van Kim gehoord. Hopelijk gaat alles goed.
Nicky morgen naar de vk, hopelijk is de kleine op de valreep nog gedraaid. Spannend hoor. Mooie foto's op de group!
Josephine sorry dat ik nog niet heb gereageerd op jouw verhaal op de group. Ik heb het ook nog niet helemaal gelezen.
Mijn kleine kanjer heeft net een aantal onrustige dagen achter de rug, veel huilen, weinig slapen. De rust lijkt weer een beetje terug gekeerd. Volgens mij heeft hij een sprongetje in zijn ontwikkeling gemaakt. Hij lacht nu veel meer en "kletst"ook best veel. Ik heb de foto's op de group gezien, jouw zoontje is ook lekker aan het lachen. Heerlijk hè.
Ben jij ook inmiddels weer naar het cb geweest? Ons mannetje heeft gisteren zijn eerste prikjes gekregen, zo zielig! Maar hij heeft er verder geen last van gehad. Hij was trouwens weer flink gegroeid, hij was alweer 61 cm en woog 5830 gram. Allebei bij de bovenste lijn.
En last but not least: de NOD-ers, ik duim voor jullie!!
Ik ga nu even op de group bijlezen. Ciao!
Vrijdag gaan we een weekje weg, dus weet niet of ik voor die tijd nog hier reageer. Maar ik zal wel regelmatig kijken of er nog nieuws is.
woensdag 20 juni 2007 om 16:54
Hoi meiden!
Vandaag is mijn verlof ingegaan, dus eindelijk weer eens tijd om te schrijven!
De afgelopen weken is het erg druk geweest op het werk en had 's avonds geen energie meer om weer achter de computer te duiken.
Moet zeggen dat ik wel aan verlof toe ben, heb net even 2 uur geslapen, heerlijk. Zo stom, 's nachts slaap ik niet lekker en overdag als een roosje!
Vond het wel moeilijk om mijn werk los te laten, wil eigenlijk nog zo veel doen, maar goed, ben met 35,4 weken met verlof gegaan dus het houd een keer op. (al ga ik er volgende week nog 2 uurtjes heen om eea te doen:$)
Vandaag naar de vk geweest, alles gaat prima, ze denkt dat de beeb tussen de 7 en 8 pond uit komt. Ben benieuwd. (ik weet dat de schattingen die ze maken vaak niet met de werkelijkheid overeen komt)
Nicky donderdag weer naar vk! ik hoop dat je beeb niet zo eigenwijs blijft doen...
Voor Purper en Maria komen hun nod er weer aan :R.
Voor Maria zou het extra fijn zijn om geen ongi in je vakantie te hebben.
Groetjes!
Vandaag is mijn verlof ingegaan, dus eindelijk weer eens tijd om te schrijven!
De afgelopen weken is het erg druk geweest op het werk en had 's avonds geen energie meer om weer achter de computer te duiken.
Moet zeggen dat ik wel aan verlof toe ben, heb net even 2 uur geslapen, heerlijk. Zo stom, 's nachts slaap ik niet lekker en overdag als een roosje!
Vond het wel moeilijk om mijn werk los te laten, wil eigenlijk nog zo veel doen, maar goed, ben met 35,4 weken met verlof gegaan dus het houd een keer op. (al ga ik er volgende week nog 2 uurtjes heen om eea te doen:$)
Vandaag naar de vk geweest, alles gaat prima, ze denkt dat de beeb tussen de 7 en 8 pond uit komt. Ben benieuwd. (ik weet dat de schattingen die ze maken vaak niet met de werkelijkheid overeen komt)
Nicky donderdag weer naar vk! ik hoop dat je beeb niet zo eigenwijs blijft doen...
Voor Purper en Maria komen hun nod er weer aan :R.
Voor Maria zou het extra fijn zijn om geen ongi in je vakantie te hebben.
Groetjes!
woensdag 20 juni 2007 om 17:06
Even een update:
Ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest, eerst weer een uitwendige echo gehad, kindje heel goed kunnen zien, wat een ongeloofelijk druktemakertje zeg echt een acrobaatje haha. Hij/zij heeft zich in die paar minuten dat we keken wel zeker 3 keer omgedraaid. Op een gegeven moment zagen we een beentje met een piepklein voetje flink in mijn buik porren, zo grappig om te zien, en zo lenig die kleintjes haha. Legt zo z'n beentje in zijn nek haha. We hebben het koppie ook nog even mooi gezien en het hartje weer gehoord. Dochter vind het allemaal zo bijzonder en ze raakt er niet over uitgepraat. Toen kreeg ik nog een inwendige echo voor het meten van de baarmoedermond en gelukkig is deze wederom lang genoeg. Ook heeft ze weer een kweekje afgenomen omdat ik helaas alweer een schimmelinfectie heb. Ik wordt er echt niet goed van.
Over 3 weken moet ik terug komen en vanaf dan gaan ze de baby standaard meten. Dus maar duimen dat deze frummel wel goed blijft groeien.
Tijger, jij gaat dus ook op vakantie a.s. vrijdag? Fijne vakantie alvast.
Ik zal idd de bevallingsdata binnenkort even op volgorde zetten.
Meiden, ga nu aan het eten beginnen, hoop morgen nog even tijd te hebben om hier langs te komen.
Liefs Luna
donderdag 21 juni 2007 om 13:40
hallo!
swane; fijn dat je verlof is ingegaan; GENIETEN!!!!
ben je d'r helemaal klaar voor??
luna; fijn dat je kindje het zo goed doet, maar die schimmelinfecties das minder ja....pfff..ken het maar al te goed helaas...
tijger: super dat je mannetje het zo goed doet, lekker hoor!!
hier helaas nog steeds een stuit, ik wist het wel en had me erop voorbereid maar toch is het weer ff een domper, wel even stiekem een klein traantje gelaten ( en vervolgens een heeeeeeeeel groot stuk chocolade gekocht...
heb ik wel verdient dacht ik...haha):>))
volgende week naar het z.huis naar de gyn daar staat nu een afspraak om te laten draaien. maar weet nog niet of ik dit wel wil, dus krijgen we eerste een echo en een gesprek.
ben wel bang voor evt. risico's van dat uitwendig keren.... (heb er ook maar weer een topic over geopend, ervaringen van anderen hiermee.)
nou ja das mijn verhaal, ik ga maar es ff info zoeken over het keren en mijn vragen op papier zetten,en er eens goed over nadenken, MET een stukkie chocolade!!
swane; fijn dat je verlof is ingegaan; GENIETEN!!!!
ben je d'r helemaal klaar voor??
luna; fijn dat je kindje het zo goed doet, maar die schimmelinfecties das minder ja....pfff..ken het maar al te goed helaas...
tijger: super dat je mannetje het zo goed doet, lekker hoor!!
hier helaas nog steeds een stuit, ik wist het wel en had me erop voorbereid maar toch is het weer ff een domper, wel even stiekem een klein traantje gelaten ( en vervolgens een heeeeeeeeel groot stuk chocolade gekocht...
heb ik wel verdient dacht ik...haha):>))
volgende week naar het z.huis naar de gyn daar staat nu een afspraak om te laten draaien. maar weet nog niet of ik dit wel wil, dus krijgen we eerste een echo en een gesprek.
ben wel bang voor evt. risico's van dat uitwendig keren.... (heb er ook maar weer een topic over geopend, ervaringen van anderen hiermee.)
nou ja das mijn verhaal, ik ga maar es ff info zoeken over het keren en mijn vragen op papier zetten,en er eens goed over nadenken, MET een stukkie chocolade!!
donderdag 21 juni 2007 om 15:17
Nou meiden,
dit wordt poging nummer 3.Ik was zo pissed van de week op de laptop dat ik dat ding bijna naar de muur heb gesmeten.2x een heeel verhaal erop gezet en tot 2x toe voor ik m kon plaatsen verdwenen!
Ga dus maar gauw beginnen voordat de vaste pc ook kuren krijgt!
@beertje:Als allereerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.Het zijn wel erg veel jongens hier in de groep.Ik ben erg benieuwd naar de naam en eventuele foto's.Is leuk voor op de group.
@nicky:Ik las dat jij zo'n last had van maagzuur.Heb eens gehoord dat vanillevla kan helpen.Het is het proberen waard zou je zeggen.Ken wel ergere middeltjes.
Jammer dat je kleine niet is gedraaid van die accapunctuur.Misschien dat het uitwendig draaien nog iets uithaalt.Ik hoop het voor je.Het is toch best een domper als je verplicht medisch moet bevallen.Ik neem tenminste aan dat dat zo is als een baby in een stuit ligt.
Hoe gaat het trouwens met je bekken?Ik vond de foto van jou erg leuk op de group.Je staat er echt zo stoer en trots op van kijk mij eens zwanger zijn!
Hoe was de begrafenis afgelopen maandag?
@Luna:Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor tegenover ons.Ik weet niet hoe ik het zal hebben als ik ooit weer zwanger word.Je hebt er tenslotte nog eentje lopen die ook aandacht wil en die dondersgoed weet hoe ze je het bleod onder de nagels vandaan moeten halen op momenten dat het eigenlijk absoluut niet kan hebben.
Je schreef dat de kilo's eraan vliegen.Dat is niet erg toch.Ze gaan er ook wel weer af en een strakke buik is alleen maar goed.Dan is ie ook weer snel in model.
Is die basisschool van je dochter bij jullie in de buurt?De school van onze dochter wel.Hoe gaat dat bij jullie eigenlijk met het uitzoeken van een basisschool?Hebben jullie ook zoiets als een "scholenvereniging" waar je je kind en voorkeur voor school dan bij op moet geven?Dat is bij ons wel zo.Bij ons is het de 3e keuze van school geworden.Op de eerste 2 was geen plek.Heb je trouwens nog leuke spulletjes gekocht bij de baby dump?
Morgen lekker naar zeeland.Ik hoop dat je een beetje lekker weer hebt want ik geloof dat voor het komende weekeinde niet echt best weer voorspeld is.
En wat geweldig dat de echo weer zo goed was en dat je je kleine weer goed hebt kunnen zienBen echt jaloers op je maar dan wel in goede zin hoor.Alleen wat minder dat je weer een schimmelinfectie hebt.Kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt!
@Gutje:Ben een beetje laat met mijn reactie maar balen dat jij ook weer ongi bent geworden.Hebben jullie nou voor jezelf al een datum vastgesteld waarop jullie stoppen of het medische circuit ingaan want daar heb je het wel over gehad.Lijkt me wel moeilijk om zo'n beslissing te nemen want wanneer is het nou genoeg geweest.Hoe is het gegaan met de avondvierdaagse?Heeft je dochter het nog volgehouden?
@Maria:Terwijl ik hier mijn stukje schrijf zit jij als het goed is te genieten van de griekse zon.Las gister op teletekst dat het er nu echt bloed heet wordt en dat het wel over de 40 graden kan worden.Hoop dat jullie het een beetje naar jullie zin hebben.Het is wel zo dat als je kind het leuk heeft dat je dan zelf ook al geniet.Hoop ook dat je met goed nieuws van vakantie mag terug komen en dat je niet ongi bent geworden daar.
Een nicht van mij loopt in het ziekenhuis om zwanger te worden.Ze heeft de begin onderzoeken allemaal achter de rug.Ze heeft wel besloten om het toch nog even te proberen en nog niet echt voor ivf ofzo te gaan.De dokter die zij had had wel een verhelderende kijk op vruchtbaarheid.Hij zei tegen haar:je bent dan al wel een jaar bezig maar je bent nog maar 12 keer vruchtbaar geweest.
Ik moest meteen aan ons (jij,purper,gutje en ik) ook denken.Het is wel zo.En alle omstandigheden moeten nog maar net meezitten.En jij bent in principe nog iets minder vruchtbaar geweest want jij had vooral in het begin een hele lange cyclus.Maar wij gaan gewoon voor de 2008 babies.Als het bij een van ons raak is dan slaat het vast over naar de anderen.
@Josephine:Wat een prachtige foto heb je van je zoontje op de group staan!Echt een lieverdje!Hij is een beetje rossig toch of lijkt dat maar zo?
Hij doet het zo te lezen erg goed.Dat ie overdag niet zo veel slaapt hoeft natuurlijk geen ramp te zijn toch?Liever overdag wat minder slaap dan s nachts.En ik moest zo lachen toen je schreef dat hij je onder had gepoept!Dat zal nog wel eens voorkomen denk ik.Hebben wij ook eens gehad bij mn schoonmoeder thuis op mn zwagers verjaardag.Echt alles zat onder en ze moest in de gootsteen gebadderd worden want het was echt verschrikkelijk.Ik had toen ook een prachtige bruine plek in mn spijkerrok die er niet hoorde.Extra kleren voor mn kind had ik wel mee maar je houdt er geen rekening mee dat je zelf ook wel eens onder kan komen te zitten.
@Tijger:Ook van jou mooie fotot's op de group.Leuk zo die foto van je dochter met haar broertje.Echt een grote zus!
En jij morgen ook lekker op vakantie.Waar ga jij naar toe?Als je in nederland blijft hoop ik ook voor jou dat het een beetje knap weer wordt.
@Swane:Jij hebt nu heerlijk verlof.Lekker hè?Kun je lekker nog de dingen doen waar je nog niet aan toe gekomen bent maar die je wel graag nog gedaan wilt hebben voordat de kleine komt.En dat je nog voor twee uurtjes naar je werk gaat volgende week is toch niet erg?Als jij dat nog nodig vind en het kan nog moet je dat gewoon lekker doen.Je kan toch moelijk nog 4 tot 6 weken thuis gaan zitten en wachten tot het komt.
Ik was vorige week dinsdag nog bij jullie in het winkelcentrum en op de markt.Moest stof hebben voor een rok die ik wil gaan maken en bij jullie is er toch meer keuze als bij ons.Ik heb wel gekeken of ik je zag.
@Wil:Ook van jouw kleine meid een prachtige foto op de group.Wat een lieve smile had ze.Lacht ze vaak?En hoe doet ze het s'nachts?
@purper:Hoe gaat het met jou?Jij moet ook weer ongi worden nu hè?Ik hoop zo dat het raak is.Misschien is het voor jullie ook wel een goed idee om alles eens na te laten kijken.Het hoeft maar een heel klein iets te zijn wat niet goed kan zitten maar waardoor het dan toch niet lukt.Ik hoop wel dat als een van ons zwanger wordt dat het een positieve uitwerking op de rest zal hebben.Wij hebben het nu wel verdiend dacht ik zo.
Dochter is ondertussen haar bed uit.Ze was al een paar dagen zo moe dat ik haar vanmiddag maar even naar bed heb gebracht.Ze had het nodig.Ze heeft nu ruim een uur geslapen en zit nu even voor de tv wat te drinken en te snoepen.Lang leve de tv!!!;)
Ik heb echt werkelijk geen flauw idee of ik deze maand zwanger zal zijn of niet.4 jaar geleden ben ik wel in juni zwanger geraakt van haar dus ik hoop dat deze maand ook een vruchtbare mag zijn.Ik last laatst dat een man in de zomer ook meer zaadcellen aan maakt dus wie weet.We hebben het wel op de goede dag gedaan.Ik moet alleen helaas nog een paar dagen wachten voordat ik meer weet.Ik ben van maandag uitgegaan maar ik verwacht dat het wel iets later komt aangezien ik altijd 14 dagen na mn ei mn ongi heb.En mn ei had ik vorige week maandag.
Las hier ook al over drukdrukdruk.Erg is dat hè?Ik kom momenteel ook haast niet aan ontspanning toe.Heb nu wel 3 weken vakantie van de naailes want de naaijuf is op vakantie.Vanavond heb ik weer een avond kookcurcus samen met mijn vader.Dit is alweer de laatste van de 3 en vanavond hebben we een toetjes avond.MMMMMMMM ik heb nu al trek.En we moeten nu ook een keer in de week oefenen en schrijven aan een stukje voor de bruiloft van een vriendin.Dat doen we met zn 3en (twee vriendinnen en ik).Ze gaat 11 augustus trouwen.We zijn dus wel een beetje vroeg begonnen maar de vakanties zitten er ook nog tussen.Vanacht over 4 weken gaan we weg.Heb er dus echt heeeeeel erg veel zin in.Ben alleen benieuwd hoe we alle spullen mee moeten krijgen.Maar daar vinden we wel wat op.
Ben ook nu begonnen met een hardlooptraining buiten het 2x pw sporten in de sportschool.3x pw een training van een half uur waarbij het hardlopen heel erg rustig wordt opgebouwd per training.Vooralsnog gaat het erg goed.Doe dit allemaal om zoveel mogelijk conditie en goed figuur op proberen te bouwen voordat ik zwanger mag raken.
Luna en Tijger:heel erg veel plezier gewenst op de vakanties en tot snel.Ik hoop dat jullie dan een paar gele strepen mogen gaan zien/zetten!
Maria en purper:Heel erg veel succes met de NOD´s en ik hoop dat we er een paar strepen bij kunnen zetten namens jullie!
Ik ga me even met dochterlief bezig houden.Ze gaat nu lopen zieken en steeds aan me trekken dus het is weer even tijd om op te treden.
Groetjes moon
dit wordt poging nummer 3.Ik was zo pissed van de week op de laptop dat ik dat ding bijna naar de muur heb gesmeten.2x een heeel verhaal erop gezet en tot 2x toe voor ik m kon plaatsen verdwenen!
Ga dus maar gauw beginnen voordat de vaste pc ook kuren krijgt!
@beertje:Als allereerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.Het zijn wel erg veel jongens hier in de groep.Ik ben erg benieuwd naar de naam en eventuele foto's.Is leuk voor op de group.
@nicky:Ik las dat jij zo'n last had van maagzuur.Heb eens gehoord dat vanillevla kan helpen.Het is het proberen waard zou je zeggen.Ken wel ergere middeltjes.
Jammer dat je kleine niet is gedraaid van die accapunctuur.Misschien dat het uitwendig draaien nog iets uithaalt.Ik hoop het voor je.Het is toch best een domper als je verplicht medisch moet bevallen.Ik neem tenminste aan dat dat zo is als een baby in een stuit ligt.
Hoe gaat het trouwens met je bekken?Ik vond de foto van jou erg leuk op de group.Je staat er echt zo stoer en trots op van kijk mij eens zwanger zijn!
Hoe was de begrafenis afgelopen maandag?
@Luna:Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor tegenover ons.Ik weet niet hoe ik het zal hebben als ik ooit weer zwanger word.Je hebt er tenslotte nog eentje lopen die ook aandacht wil en die dondersgoed weet hoe ze je het bleod onder de nagels vandaan moeten halen op momenten dat het eigenlijk absoluut niet kan hebben.
Je schreef dat de kilo's eraan vliegen.Dat is niet erg toch.Ze gaan er ook wel weer af en een strakke buik is alleen maar goed.Dan is ie ook weer snel in model.
Is die basisschool van je dochter bij jullie in de buurt?De school van onze dochter wel.Hoe gaat dat bij jullie eigenlijk met het uitzoeken van een basisschool?Hebben jullie ook zoiets als een "scholenvereniging" waar je je kind en voorkeur voor school dan bij op moet geven?Dat is bij ons wel zo.Bij ons is het de 3e keuze van school geworden.Op de eerste 2 was geen plek.Heb je trouwens nog leuke spulletjes gekocht bij de baby dump?
Morgen lekker naar zeeland.Ik hoop dat je een beetje lekker weer hebt want ik geloof dat voor het komende weekeinde niet echt best weer voorspeld is.
En wat geweldig dat de echo weer zo goed was en dat je je kleine weer goed hebt kunnen zienBen echt jaloers op je maar dan wel in goede zin hoor.Alleen wat minder dat je weer een schimmelinfectie hebt.Kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt!
@Gutje:Ben een beetje laat met mijn reactie maar balen dat jij ook weer ongi bent geworden.Hebben jullie nou voor jezelf al een datum vastgesteld waarop jullie stoppen of het medische circuit ingaan want daar heb je het wel over gehad.Lijkt me wel moeilijk om zo'n beslissing te nemen want wanneer is het nou genoeg geweest.Hoe is het gegaan met de avondvierdaagse?Heeft je dochter het nog volgehouden?
@Maria:Terwijl ik hier mijn stukje schrijf zit jij als het goed is te genieten van de griekse zon.Las gister op teletekst dat het er nu echt bloed heet wordt en dat het wel over de 40 graden kan worden.Hoop dat jullie het een beetje naar jullie zin hebben.Het is wel zo dat als je kind het leuk heeft dat je dan zelf ook al geniet.Hoop ook dat je met goed nieuws van vakantie mag terug komen en dat je niet ongi bent geworden daar.
Een nicht van mij loopt in het ziekenhuis om zwanger te worden.Ze heeft de begin onderzoeken allemaal achter de rug.Ze heeft wel besloten om het toch nog even te proberen en nog niet echt voor ivf ofzo te gaan.De dokter die zij had had wel een verhelderende kijk op vruchtbaarheid.Hij zei tegen haar:je bent dan al wel een jaar bezig maar je bent nog maar 12 keer vruchtbaar geweest.
Ik moest meteen aan ons (jij,purper,gutje en ik) ook denken.Het is wel zo.En alle omstandigheden moeten nog maar net meezitten.En jij bent in principe nog iets minder vruchtbaar geweest want jij had vooral in het begin een hele lange cyclus.Maar wij gaan gewoon voor de 2008 babies.Als het bij een van ons raak is dan slaat het vast over naar de anderen.
@Josephine:Wat een prachtige foto heb je van je zoontje op de group staan!Echt een lieverdje!Hij is een beetje rossig toch of lijkt dat maar zo?
Hij doet het zo te lezen erg goed.Dat ie overdag niet zo veel slaapt hoeft natuurlijk geen ramp te zijn toch?Liever overdag wat minder slaap dan s nachts.En ik moest zo lachen toen je schreef dat hij je onder had gepoept!Dat zal nog wel eens voorkomen denk ik.Hebben wij ook eens gehad bij mn schoonmoeder thuis op mn zwagers verjaardag.Echt alles zat onder en ze moest in de gootsteen gebadderd worden want het was echt verschrikkelijk.Ik had toen ook een prachtige bruine plek in mn spijkerrok die er niet hoorde.Extra kleren voor mn kind had ik wel mee maar je houdt er geen rekening mee dat je zelf ook wel eens onder kan komen te zitten.
@Tijger:Ook van jou mooie fotot's op de group.Leuk zo die foto van je dochter met haar broertje.Echt een grote zus!
En jij morgen ook lekker op vakantie.Waar ga jij naar toe?Als je in nederland blijft hoop ik ook voor jou dat het een beetje knap weer wordt.
@Swane:Jij hebt nu heerlijk verlof.Lekker hè?Kun je lekker nog de dingen doen waar je nog niet aan toe gekomen bent maar die je wel graag nog gedaan wilt hebben voordat de kleine komt.En dat je nog voor twee uurtjes naar je werk gaat volgende week is toch niet erg?Als jij dat nog nodig vind en het kan nog moet je dat gewoon lekker doen.Je kan toch moelijk nog 4 tot 6 weken thuis gaan zitten en wachten tot het komt.
Ik was vorige week dinsdag nog bij jullie in het winkelcentrum en op de markt.Moest stof hebben voor een rok die ik wil gaan maken en bij jullie is er toch meer keuze als bij ons.Ik heb wel gekeken of ik je zag.
@Wil:Ook van jouw kleine meid een prachtige foto op de group.Wat een lieve smile had ze.Lacht ze vaak?En hoe doet ze het s'nachts?
@purper:Hoe gaat het met jou?Jij moet ook weer ongi worden nu hè?Ik hoop zo dat het raak is.Misschien is het voor jullie ook wel een goed idee om alles eens na te laten kijken.Het hoeft maar een heel klein iets te zijn wat niet goed kan zitten maar waardoor het dan toch niet lukt.Ik hoop wel dat als een van ons zwanger wordt dat het een positieve uitwerking op de rest zal hebben.Wij hebben het nu wel verdiend dacht ik zo.
Dochter is ondertussen haar bed uit.Ze was al een paar dagen zo moe dat ik haar vanmiddag maar even naar bed heb gebracht.Ze had het nodig.Ze heeft nu ruim een uur geslapen en zit nu even voor de tv wat te drinken en te snoepen.Lang leve de tv!!!;)
Ik heb echt werkelijk geen flauw idee of ik deze maand zwanger zal zijn of niet.4 jaar geleden ben ik wel in juni zwanger geraakt van haar dus ik hoop dat deze maand ook een vruchtbare mag zijn.Ik last laatst dat een man in de zomer ook meer zaadcellen aan maakt dus wie weet.We hebben het wel op de goede dag gedaan.Ik moet alleen helaas nog een paar dagen wachten voordat ik meer weet.Ik ben van maandag uitgegaan maar ik verwacht dat het wel iets later komt aangezien ik altijd 14 dagen na mn ei mn ongi heb.En mn ei had ik vorige week maandag.
Las hier ook al over drukdrukdruk.Erg is dat hè?Ik kom momenteel ook haast niet aan ontspanning toe.Heb nu wel 3 weken vakantie van de naailes want de naaijuf is op vakantie.Vanavond heb ik weer een avond kookcurcus samen met mijn vader.Dit is alweer de laatste van de 3 en vanavond hebben we een toetjes avond.MMMMMMMM ik heb nu al trek.En we moeten nu ook een keer in de week oefenen en schrijven aan een stukje voor de bruiloft van een vriendin.Dat doen we met zn 3en (twee vriendinnen en ik).Ze gaat 11 augustus trouwen.We zijn dus wel een beetje vroeg begonnen maar de vakanties zitten er ook nog tussen.Vanacht over 4 weken gaan we weg.Heb er dus echt heeeeeel erg veel zin in.Ben alleen benieuwd hoe we alle spullen mee moeten krijgen.Maar daar vinden we wel wat op.
Ben ook nu begonnen met een hardlooptraining buiten het 2x pw sporten in de sportschool.3x pw een training van een half uur waarbij het hardlopen heel erg rustig wordt opgebouwd per training.Vooralsnog gaat het erg goed.Doe dit allemaal om zoveel mogelijk conditie en goed figuur op proberen te bouwen voordat ik zwanger mag raken.
Luna en Tijger:heel erg veel plezier gewenst op de vakanties en tot snel.Ik hoop dat jullie dan een paar gele strepen mogen gaan zien/zetten!
Maria en purper:Heel erg veel succes met de NOD´s en ik hoop dat we er een paar strepen bij kunnen zetten namens jullie!
Ik ga me even met dochterlief bezig houden.Ze gaat nu lopen zieken en steeds aan me trekken dus het is weer even tijd om op te treden.
Groetjes moon
zaterdag 23 juni 2007 om 19:14
Hai meiden,
Even een stukje.
Ik was zo boos op dochter dat ik haar een uur geleden al naar bed heb gebonjourd!Ze is van schrik ook meteen gaan slapen.Ze had voor de tweede keer in een kwartier in haar broek geplast.Ik was echt zo pissed want ze kan het gewoon wel.Nou zal ze alleen wel vanacht de hele nacht aan het spoken zijn en morgenochtend heel erg vroeg wakker.Maar al gaat ze op dr kop staan.Ze komt er niet voor 7en uit.Vanmorgen was het ook alweer kwart over 6.Sorry hoor maar dan ben ik echt nog niet wakker.Ik had ook gezegd tegen haar dat het nog midden in de nacht was (hoezo slecht;)) en dat ze moest gaan slapen.Zegt die wijsneus: ja maar mama,het is al licht buiten want dat kan ik daar zien door het raampje.
Tsja,ga dan maar eens uitleggen dat het in de zomer tot heel laat licht blijft en dat het heel erg vroeg alweer licht is.
Vanmiddag naar een boer geweest een paar dorpen verderop om fruit te gaan halen.Is een min of 15 rijden.Ik kreeg de tip van de buurman.En het was het ritje waard.Ga volgende week zaterdag (alleen dan zijn ze open)weer heen.Het is zo ontzettend lekker fruit!!!!!!!!!Echt niet normaal.Ze hebben ook allemaal verse sapjes en groenten staan en daar ga ik volgende week ook zeker wat van meenemen.Ik had een bakje aardbeien die je zo kon opzuigen zo zacht waren die en een meloen die mierzoet was en een kilo appels waar er nu nog maar twee van over zijn.Ook heb ik eieren gekocht maar die gaan we morgenochtend opeten.Al het fruit is dus op die twee appels na al op.Volgende week ga ik zeker kersen en frambozen ook meenemen.Dochter heeft ook gewoon zitten bunkeren vanmiddag.Heerlijk!
Verder denk ik niet dat ik zwanger ben.Heb nog geen bewijs want ik ben nog niet ongi maar ik voel niks en alles lijkt gewoonop een gewone cyclus met de daarbij behorende ongi.Maar we wachten af.
Ik was eigenlijk wel erg benieuwd of er al nieuws van purper was maar zo te zien dus nog niet.Die moest een paar dagen geleden al ongi worden.
Purper:Ik hoop het zo voor je meid!Ik duim nog steeds.
Ben ook erg benieuwd hoe de vakantie van maria is geweest en hoe luna en tijger het op vakantie zullen hebben.
Morgen een bruiloft waar ik dus helemáál géén zin in heb!Hij begint om half 4 en zal denk ik zo rond half 11 afgelopen zijn.Ik heb me al voor genomen om niet te drinken.Ik heb natuurlijk mn darmziekte en ik ga gewoon zeggen dat ik er weer een beetje last van heb sinds deze week en dat ik dus absoluut niet mag drinken.Er is ook een feestweekend bij ons in het dorp deze week en morgen is daar de leukste dag van vind ik.Mn vriendinnen gaan wel en ik baal er zo van dat ik niet mee kan.Die bruiloft is van een vriend van mijn man en we kunnen het dus niet maken om af te zeggen.En je weet hoe het gaat in een dorp......die en die waren ook niet op de bruiloft....oh,die zag ik in het dorp lopen.Dat is dus wel weer een groot nadeel van in een dorp wonen.Ze weten dat meteen.
Ik ga even wat eten en daarna lekker bankhangen.Liar Liar kijken.Hele leuke film vind ik dat.Al wel een keer of 3 gezien maar de bekken die jim carey kan trekken........om je te bescheuren gewoon.
In elk geval allemaal een prettig weekend.
groetjes moon
Even een stukje.
Ik was zo boos op dochter dat ik haar een uur geleden al naar bed heb gebonjourd!Ze is van schrik ook meteen gaan slapen.Ze had voor de tweede keer in een kwartier in haar broek geplast.Ik was echt zo pissed want ze kan het gewoon wel.Nou zal ze alleen wel vanacht de hele nacht aan het spoken zijn en morgenochtend heel erg vroeg wakker.Maar al gaat ze op dr kop staan.Ze komt er niet voor 7en uit.Vanmorgen was het ook alweer kwart over 6.Sorry hoor maar dan ben ik echt nog niet wakker.Ik had ook gezegd tegen haar dat het nog midden in de nacht was (hoezo slecht;)) en dat ze moest gaan slapen.Zegt die wijsneus: ja maar mama,het is al licht buiten want dat kan ik daar zien door het raampje.
Tsja,ga dan maar eens uitleggen dat het in de zomer tot heel laat licht blijft en dat het heel erg vroeg alweer licht is.
Vanmiddag naar een boer geweest een paar dorpen verderop om fruit te gaan halen.Is een min of 15 rijden.Ik kreeg de tip van de buurman.En het was het ritje waard.Ga volgende week zaterdag (alleen dan zijn ze open)weer heen.Het is zo ontzettend lekker fruit!!!!!!!!!Echt niet normaal.Ze hebben ook allemaal verse sapjes en groenten staan en daar ga ik volgende week ook zeker wat van meenemen.Ik had een bakje aardbeien die je zo kon opzuigen zo zacht waren die en een meloen die mierzoet was en een kilo appels waar er nu nog maar twee van over zijn.Ook heb ik eieren gekocht maar die gaan we morgenochtend opeten.Al het fruit is dus op die twee appels na al op.Volgende week ga ik zeker kersen en frambozen ook meenemen.Dochter heeft ook gewoon zitten bunkeren vanmiddag.Heerlijk!
Verder denk ik niet dat ik zwanger ben.Heb nog geen bewijs want ik ben nog niet ongi maar ik voel niks en alles lijkt gewoonop een gewone cyclus met de daarbij behorende ongi.Maar we wachten af.
Ik was eigenlijk wel erg benieuwd of er al nieuws van purper was maar zo te zien dus nog niet.Die moest een paar dagen geleden al ongi worden.
Purper:Ik hoop het zo voor je meid!Ik duim nog steeds.
Ben ook erg benieuwd hoe de vakantie van maria is geweest en hoe luna en tijger het op vakantie zullen hebben.
Morgen een bruiloft waar ik dus helemáál géén zin in heb!Hij begint om half 4 en zal denk ik zo rond half 11 afgelopen zijn.Ik heb me al voor genomen om niet te drinken.Ik heb natuurlijk mn darmziekte en ik ga gewoon zeggen dat ik er weer een beetje last van heb sinds deze week en dat ik dus absoluut niet mag drinken.Er is ook een feestweekend bij ons in het dorp deze week en morgen is daar de leukste dag van vind ik.Mn vriendinnen gaan wel en ik baal er zo van dat ik niet mee kan.Die bruiloft is van een vriend van mijn man en we kunnen het dus niet maken om af te zeggen.En je weet hoe het gaat in een dorp......die en die waren ook niet op de bruiloft....oh,die zag ik in het dorp lopen.Dat is dus wel weer een groot nadeel van in een dorp wonen.Ze weten dat meteen.
Ik ga even wat eten en daarna lekker bankhangen.Liar Liar kijken.Hele leuke film vind ik dat.Al wel een keer of 3 gezien maar de bekken die jim carey kan trekken........om je te bescheuren gewoon.
In elk geval allemaal een prettig weekend.
groetjes moon
zaterdag 23 juni 2007 om 20:37
hoi!
ook hier weer ff een stukkie.
lekker he moon al dat fruit, had laatst ook een bakje aardbeien uit de moestuin van de buurman...jammie!!! lekker hoor, stuk lekkerder als uit de supermarkt, veel zoeter en zachter!
enneh...kan me helemaal voorstellen dat je ff pissed was op je dochter
twee keer in d'r broek plassen! lekker bijdehandje trouwens: maar mama het is al licht buiten!:>)
swane: lekker aan het genieten van je verlog, komt nu allemaal dichtbij he? ik begin het nu wel spannend te vinden,
jij dan?
Kim; lang niets van je gehoord meid, hoe is het met je????????
purper; had jij nou je NOD?? rond deze tijd?
Ik duim voor je!!
en...wie waren er nu ook al weer op vakantie? tijger en maria??
( sorry heb ff geen 2e scherm openstaan!!)
wil; hoe is het met je? mooie foto's van je meissie op onze group hoor!
josephine: bedankt voor je reactie op mijn geopende topic over stuit baby's. het was een en al herkenning jou verhaal, echt alsof ik over mijn eigen zwangerschap en twijfels lees.
vond het echt heel fijn om te lezen!!
raar is dat toch, we kennen elkaar allemaal niet irl en toch voelt het soms wel zo.
hier alles verder oke, donderdag naar de gyn en vind het best een beetje ( beetje veel) spannend. ik twijfel erg aan het uitwendig draaien en neig meer naar een geplande ks.
baby beweegt gelukkig er veel, eigenlijk de hele dag door, soms doet het gewoon pijn!
vind het wel zwaar worden nu, heb erg last van mijn bekken.
alleen maar ff naar de appie geweest voor de boodschapjes voor deze week ( ik achter de kar en maar aanwijzen, manlief pakt bukt en tilt) en ik heb hier de hele dag pijn van, bah! wat dat betreft denk ik: laat maar komen dat kind!!
alles is klaar verder, alles is in huis
( nog 1 dekentje en 1 dop voor de kruik) dus we zijn er klaar voor!
gek idee, als het een ks wordt komt ie ook nog eerder, morgen 36 weken dus miss. wel over een week of 2 / 3.....
spannend!!