Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 23 augustus 2009 om 22:27
quote:frizzy schreef op 23 augustus 2009 @ 22:25:
Lekker dan. Nou heb ik op zijn Hyves gekeken, heb ik geen zin meer in die date.
Geweldig! Dit vind ik humor.
Oke.. frizz.. hup naar rp, nieuwe downloaden. Je hebt een date de 31e dus die gaat gewoon door. Wel met een andere man, maar dat maakt niet uit!
Lekker dan. Nou heb ik op zijn Hyves gekeken, heb ik geen zin meer in die date.
Geweldig! Dit vind ik humor.
Oke.. frizz.. hup naar rp, nieuwe downloaden. Je hebt een date de 31e dus die gaat gewoon door. Wel met een andere man, maar dat maakt niet uit!
zondag 23 augustus 2009 om 22:31
Frizz, je doet het goed.. nu snap ik dat stukje hierboven pas. MX, die wil je toch? Geloof me, als ze je gaan bellen (voor onzin!!!), dan gaat het de goede kant op. Hij was in paniek.. moest een avocado hebben. Dus.. belt ie degene waar hij aan dacht. Of hij moest er geen hebben en heeft eerst een minuut of 5 na moeten denken over een echt goede vraag zodat hij je kon bellen.
Lief moest erg lachen om je posts btw.
Lief moest erg lachen om je posts btw.
zondag 23 augustus 2009 om 22:36
Bij de Appie natuurlijk! Sommigen zijn bij ons tot 22 uur open op zondag. "Welke dan?" vraagt MX.
Tis avocado's en advocaat.
Vandaar Madhe, dat alle credits naar Phiep gaan. De 'ik vind het allemaal best en doe lekker mijn eigen ding houding' werkt gewoon! Ben er bij toeval achtergekomen, maar heb hem nog nooit zo vaak gezien en gesproken sinds ik me erbij heb neergelegd dat hij geen relatie wil. Moet ik Phiep ff roepen denk je?
Vandaar Madhe, dat alle credits naar Phiep gaan. De 'ik vind het allemaal best en doe lekker mijn eigen ding houding' werkt gewoon! Ben er bij toeval achtergekomen, maar heb hem nog nooit zo vaak gezien en gesproken sinds ik me erbij heb neergelegd dat hij geen relatie wil. Moet ik Phiep ff roepen denk je?
zondag 23 augustus 2009 om 22:37
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
Frizz kan plaatjes plakken
Oe...is ie ZO erg Frizz, dat je niet meer wilt daten?
Op zondagmiddag een avocado kopen?
Had tie dat niet om 15.00 kunnen bedenken?
Wat een onwijs gedoe zeg daar in Hoek van Holland
En dat ik nog serieus heb overwogen om daar met wat vrienden even een drankje te gaan doen....
Frizz kan plaatjes plakken
Oe...is ie ZO erg Frizz, dat je niet meer wilt daten?
Op zondagmiddag een avocado kopen?
Had tie dat niet om 15.00 kunnen bedenken?
Wat een onwijs gedoe zeg daar in Hoek van Holland
En dat ik nog serieus heb overwogen om daar met wat vrienden even een drankje te gaan doen....

zondag 23 augustus 2009 om 22:39
Hé lieve meiden,
Ben ik weer, uitgejankt en wel. Heb ook al uit het niets 2 sms-jes ontvangen van MI?!? Dat negeren werkt dus als een tiet!! alleen niet bij Phiep....
Heb alles vluchtig doorgelezen en als ik het zo bekijk, dan is de Keek op de Week samen te vatten tot:
Van de 6 meiden hebben er maar 2 seks gehad, 1 gezoend, 1 heeft een date die ze gaat afzeggen obv Hyvesprofiel, 1 heeft een date gehad, maar vanwege hangende schouders is die weer exit en 1 heeft zich voorgenomen om haar vent los te laten, maar doet dit blijkbaar in etappes (en Madhe met haar al haar liefdesgeluk neem ik even niet mee).
Ben ik nog wat vergeten?
Btw Frizz...soms sla ik een beetje door in mijn literatuuraddictie
Ben ik weer, uitgejankt en wel. Heb ook al uit het niets 2 sms-jes ontvangen van MI?!? Dat negeren werkt dus als een tiet!! alleen niet bij Phiep....
Heb alles vluchtig doorgelezen en als ik het zo bekijk, dan is de Keek op de Week samen te vatten tot:
Van de 6 meiden hebben er maar 2 seks gehad, 1 gezoend, 1 heeft een date die ze gaat afzeggen obv Hyvesprofiel, 1 heeft een date gehad, maar vanwege hangende schouders is die weer exit en 1 heeft zich voorgenomen om haar vent los te laten, maar doet dit blijkbaar in etappes (en Madhe met haar al haar liefdesgeluk neem ik even niet mee).
Ben ik nog wat vergeten?
Btw Frizz...soms sla ik een beetje door in mijn literatuuraddictie
zondag 23 augustus 2009 om 22:41
Schietpartij geweest hoorde ik? Erg?
Nou ja, de lust is me gewoon vergaan...
Ik denk dat zijn moeder em gestuurd heeft voor die avocado. Heb tegen em gezegd (hij vertelde van de week dat hij tegen zijn tantes heeft gezegd voorlopig niet te willen trouwen): Nu weet ik waarom je nog niet wil trouwen! Als je vrouw je erop uit zou sturen voor boodschappen weet je niet eens waar je die moet halen...
Ik denk dat zijn moeder em gestuurd heeft voor die avocado. Heb tegen em gezegd (hij vertelde van de week dat hij tegen zijn tantes heeft gezegd voorlopig niet te willen trouwen): Nu weet ik waarom je nog niet wil trouwen! Als je vrouw je erop uit zou sturen voor boodschappen weet je niet eens waar je die moet halen...
zondag 23 augustus 2009 om 22:42
quote:frizzy schreef op 23 augustus 2009 @ 22:41:

zondag 23 augustus 2009 om 22:44
Was de massage lekker Pom? Vind het een mooie Keek op de Week. Of ie klopt weet ik niet, maar hij klinkt goed. Oh we hebben ook nog meiden die met exen op LL waren.
Voor komende week moet ik wel wat gaan bijdragen aan jou statistieken hoor...
*neemt zich voor de liefde van haar leven de vinden deze week of te gaan seksen, liefst gecombineer natuurlijk*
Voor komende week moet ik wel wat gaan bijdragen aan jou statistieken hoor...
*neemt zich voor de liefde van haar leven de vinden deze week of te gaan seksen, liefst gecombineer natuurlijk*
zondag 23 augustus 2009 om 22:44
quote:frizzy schreef op 23 augustus 2009 @ 22:36:
Bij de Appie natuurlijk! Sommigen zijn bij ons tot 22 uur open op zondag. "Welke dan?" vraagt MX.
Ja maar dat wisten we toch al? Hoe denk je dat ik aan de mijne kom?
Houding vind ik dan weer zo'n jammer woord, maar als ik voor jou werkt dan juich ik met je mee!
Ja maar dat wisten we toch al? Hoe denk je dat ik aan de mijne kom?
Houding vind ik dan weer zo'n jammer woord, maar als ik voor jou werkt dan juich ik met je mee!
zondag 23 augustus 2009 om 22:49

zondag 23 augustus 2009 om 22:49
Supermassage gehad, daarna lekker de stad in geweest en vriendin een make over gegeven. Blijf nu ook op om uiteraard als eerste een full report van haar date te horen. Kwam net terug van een balletjes slaan tussen alle kakkers en wat nadrinken. Hoe was jouw dagje? Nog naar het strand geweest met SH? Voor Madhe: SH=Summerhond
En Frizz hoe ging het minglen met de buren?
Kym lieverd, jij krijgt nog een eigen bericht, ben gewoon te moe om jouw verhaal tot mij door te laten dringen. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is hoe je collega's reageren dat je into een local bent, of zijn er meerdere mixed couples?
Madhe, geniet van je whisky-cola. Ik neem aan dat jullie nu officieel over zijn en straks voor het eerst in je eigen huis slapen?
Ben inderdaad de dames van LL vergeten (LL=Lowlands)
En Frizz hoe ging het minglen met de buren?
Kym lieverd, jij krijgt nog een eigen bericht, ben gewoon te moe om jouw verhaal tot mij door te laten dringen. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is hoe je collega's reageren dat je into een local bent, of zijn er meerdere mixed couples?
Madhe, geniet van je whisky-cola. Ik neem aan dat jullie nu officieel over zijn en straks voor het eerst in je eigen huis slapen?
Ben inderdaad de dames van LL vergeten (LL=Lowlands)
zondag 23 augustus 2009 om 22:51
quote:Madhe schreef op 23 augustus 2009 @ 22:48:
Geweldige keek op de week. Ik vind het alleen oprecht jammer dat 'het niet capabel zijn om mij onder bedwang te houden van mijn vriend' en dat 'mijn verhuisplannen niet door mogen gaan' niet wordt meegenomen in het hele verhaal.hahahahaha......wil je er een topic over openen dear? (ik vind hem leuk die smiley)
Geweldige keek op de week. Ik vind het alleen oprecht jammer dat 'het niet capabel zijn om mij onder bedwang te houden van mijn vriend' en dat 'mijn verhuisplannen niet door mogen gaan' niet wordt meegenomen in het hele verhaal.hahahahaha......wil je er een topic over openen dear? (ik vind hem leuk die smiley)

zondag 23 augustus 2009 om 22:52
quote:Madhe schreef op 23 augustus 2009 @ 22:48:
Geweldige keek op de week. Ik vind het alleen oprecht jammer dat 'het niet capabel zijn om mij onder bedwang te houden van mijn vriend' en dat 'mijn verhuisplannen niet door mogen gaan' niet wordt meegenomen in het hele verhaal.Huh? zijn je verhuisplannen niet door??
Geweldige keek op de week. Ik vind het alleen oprecht jammer dat 'het niet capabel zijn om mij onder bedwang te houden van mijn vriend' en dat 'mijn verhuisplannen niet door mogen gaan' niet wordt meegenomen in het hele verhaal.Huh? zijn je verhuisplannen niet door??