Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 23 augustus 2009 om 18:55
Oooh wat lastig! Dan ben je altijd afhankelijk van een ander voor je communicatie? Misschien een suffe vraag hoor, maar los je het dan niet vaak op door te schrijven? Bloknootje erbij?
Wil je graag een boek om de basiskennis van het Boeddhisme te leren, of wil je meer iets psychologisch?
Ok dan. SMSman. Goh ik heb dat wel altijd hoor, na een potje seks kan ik de hele wereld weer aan. Ben dan echt een paar dagen beduidend meer ontspannen dan anders.
Inderdaad, je merkt het vanzelf allemaal wel. Zolang je maar dicht bij jezelf blijft hoor Sam!
Wil je graag een boek om de basiskennis van het Boeddhisme te leren, of wil je meer iets psychologisch?
Ok dan. SMSman. Goh ik heb dat wel altijd hoor, na een potje seks kan ik de hele wereld weer aan. Ben dan echt een paar dagen beduidend meer ontspannen dan anders.
Inderdaad, je merkt het vanzelf allemaal wel. Zolang je maar dicht bij jezelf blijft hoor Sam!
zondag 23 augustus 2009 om 18:57
Topic-doder? Why!?
Ik was even op de bank gedoken. Heb ineens overal pijn, beetje vreemd. Ben kapot.
Buurjongetje kwam net binnengerend dat het feest gaat beginnen. Jeej. Ik ga ff cadeautje brengen en dan loop ik weer terug met het excuus dat ik nog moet eten.
Heb vanuit de tempel eten meegekregen, dus hoef lekker niks te maken! Mijn lievelingseten is het nog wel...
Ik was even op de bank gedoken. Heb ineens overal pijn, beetje vreemd. Ben kapot.
Buurjongetje kwam net binnengerend dat het feest gaat beginnen. Jeej. Ik ga ff cadeautje brengen en dan loop ik weer terug met het excuus dat ik nog moet eten.
Heb vanuit de tempel eten meegekregen, dus hoef lekker niks te maken! Mijn lievelingseten is het nog wel...
zondag 23 augustus 2009 om 19:00
zondag 23 augustus 2009 om 19:05
Dat snap ik. Kom je naar de forummeeting?
Daar heb ik een heel goed boek voor. Je mag de mijne lenen als je wil? Het is geschreven door een heel bekende schrijver, een Vietnamese monnik, genaamd Thich Nhat Hanh. Het heet Het Hart van Boeddha's Leer. Mocht je ooit eens een boek tegenkomen van de schrijvers Ajahn Cha en Ajahn Brahm, ook meteen meenemen. Die zijn werkelijk fenomenaal in het relativeren.
Daar heb ik een heel goed boek voor. Je mag de mijne lenen als je wil? Het is geschreven door een heel bekende schrijver, een Vietnamese monnik, genaamd Thich Nhat Hanh. Het heet Het Hart van Boeddha's Leer. Mocht je ooit eens een boek tegenkomen van de schrijvers Ajahn Cha en Ajahn Brahm, ook meteen meenemen. Die zijn werkelijk fenomenaal in het relativeren.
zondag 23 augustus 2009 om 19:08
Ja mijn spieren doen pijn. Misschien een schijnziekte, begin morgen aan mijn laatste week op mijn oude werk, na 2 weken vrij. Geen zin.
In het Noorden van Thailand en in Laos eten ze een speciaal soort kleefrijst. Ik heb het koken ervan nog steeds niet onder de knie. Heb het meegekregen in zo'n schattig bamboemandje, samen met een scherp kipgerecht en kippenpootjes. Had vandaag ook al mijn traditionele Laotiaanse rok aangedaan, voel me even alsof ik weer terug ben. Fijn.
In het Noorden van Thailand en in Laos eten ze een speciaal soort kleefrijst. Ik heb het koken ervan nog steeds niet onder de knie. Heb het meegekregen in zo'n schattig bamboemandje, samen met een scherp kipgerecht en kippenpootjes. Had vandaag ook al mijn traditionele Laotiaanse rok aangedaan, voel me even alsof ik weer terug ben. Fijn.
zondag 23 augustus 2009 om 19:10
*noteer noteer noteer*
Ik haal het wel bij de bieb. Is hier op een steenworp.
forum meeting..weet ik er niets van. Bij welke topic staat dat? Ik lees de laatste tijd alleen maar Gewoon, lekker relativeren. Ik denk trouwens dat ik er niet heen ga. Met een grote groep gaat de communicatie nog moeilijker en dat wil ik mezelf besparen.
Ik haal het wel bij de bieb. Is hier op een steenworp.
forum meeting..weet ik er niets van. Bij welke topic staat dat? Ik lees de laatste tijd alleen maar Gewoon, lekker relativeren. Ik denk trouwens dat ik er niet heen ga. Met een grote groep gaat de communicatie nog moeilijker en dat wil ik mezelf besparen.
I am Spaaartaaacus.
zondag 23 augustus 2009 om 19:16
zondag 23 augustus 2009 om 19:29
zondag 23 augustus 2009 om 19:43
*burp*
net een biefstukje gebakken en die was heerlijk
Geloof dat ik de mexicaanse griep overdaad aan kippenpootjes veer heb overleefd!
Frizz, hoe ziet zo'n rok er dan uit...plak eens een plaatje (ben te lui om zelf te zoeken)
Sam goed verhaal..
De sms man dus...
Ik heb net als Frizz dat ik na sex echt de marathon kan lopen
Nou niet gelijk daarna, maar de dag erna
Jeetje Madhe, ben je nou weer bezig geweest?
Je zou zweren dat je sex hebt gehad hihihi
FF een toetje in elkaar flansen nu...
net een biefstukje gebakken en die was heerlijk
Geloof dat ik de mexicaanse griep overdaad aan kippenpootjes veer heb overleefd!
Frizz, hoe ziet zo'n rok er dan uit...plak eens een plaatje (ben te lui om zelf te zoeken)
Sam goed verhaal..
De sms man dus...
Ik heb net als Frizz dat ik na sex echt de marathon kan lopen
Nou niet gelijk daarna, maar de dag erna
Jeetje Madhe, ben je nou weer bezig geweest?
Je zou zweren dat je sex hebt gehad hihihi
FF een toetje in elkaar flansen nu...
zondag 23 augustus 2009 om 19:44
quote:frizzy schreef op 23 augustus 2009 @ 19:29:
Ja maar ja maar ja maar... Ik wil morgen genieten van het weer!
*begint te stampvoeten*
Madhe ik was juist altijd zo verbaasd dat jij álles onthield. Dus het mag wel even hoor...
God die MX blijft verrassen. Alle credits gaan naar Phiep hoor, echt waar.
En nee Frizz....jij gaat morgen gewoon weer werken
Moest ik ook vorige week toen het mooi weer was
Tenzij je echt geen zin hebt dan meld je je gewoon ziek
Ik wil je de mexicaanse schijngriep wel on line geven...
Ja maar ja maar ja maar... Ik wil morgen genieten van het weer!
*begint te stampvoeten*
Madhe ik was juist altijd zo verbaasd dat jij álles onthield. Dus het mag wel even hoor...
God die MX blijft verrassen. Alle credits gaan naar Phiep hoor, echt waar.
En nee Frizz....jij gaat morgen gewoon weer werken
Moest ik ook vorige week toen het mooi weer was
Tenzij je echt geen zin hebt dan meld je je gewoon ziek
Ik wil je de mexicaanse schijngriep wel on line geven...
zondag 23 augustus 2009 om 19:50
Hello ladies,
Hangt er dan nu echt een griepje in de lucht? Ook ik voel me allesbehalve fit vandaag. Vanavond voor de verandering maar eens een beetje op tijd naar bed.
Er is weer zoveel geschreven.. weet niet waar te beginnen met reageren.
@ Kym; balen meis dat je je zo voelt, kan me goed voorstellen dat het een lastige situatie is. Wel een beetje lief zijn voor jezelf he? Begrijp dat je daar met fijne mensen bent, dat is goed om te horen!
@cutie: helemaal eens met Madhe: als je er uit wil stappen dan kan je dat. maar volgens mij wil je gewoon niet. Respectloos richting de ander en jezelf vind ik dat. Iets anders kan ik er niet van maken.
Tja en dan de teksten over 'verwachtingen loslaten', ik zou willen dat ik wist hoe ik dat moest doen. Ga daar geregeld de mist mee in, en heb mezelf er het meest mee.
sneeze kijkt boos naar tv-scherm omdat favo voetbal club weer niet wint...
Hangt er dan nu echt een griepje in de lucht? Ook ik voel me allesbehalve fit vandaag. Vanavond voor de verandering maar eens een beetje op tijd naar bed.
Er is weer zoveel geschreven.. weet niet waar te beginnen met reageren.
@ Kym; balen meis dat je je zo voelt, kan me goed voorstellen dat het een lastige situatie is. Wel een beetje lief zijn voor jezelf he? Begrijp dat je daar met fijne mensen bent, dat is goed om te horen!
@cutie: helemaal eens met Madhe: als je er uit wil stappen dan kan je dat. maar volgens mij wil je gewoon niet. Respectloos richting de ander en jezelf vind ik dat. Iets anders kan ik er niet van maken.
Tja en dan de teksten over 'verwachtingen loslaten', ik zou willen dat ik wist hoe ik dat moest doen. Ga daar geregeld de mist mee in, en heb mezelf er het meest mee.
sneeze kijkt boos naar tv-scherm omdat favo voetbal club weer niet wint...
zondag 23 augustus 2009 om 19:53