De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
maandag 24 augustus 2009 om 06:53
Trouwens 1 positief punt van de vakantie... We hebben draadloos internet in het hotel dus onze laptop gaat mee en ik zal iedere dag gewoon op het forum te vinden zijn vermoed ik zo...
Is maar goed ook want IejoorMan is ook helemaal verslaafd aan internet en anders zouden we om de dag toch wel in een internet cafe belanden.... Dat is nu dus niet nodig en kunnen we gewoon vanuit onze hotelkamer internetten...
Is maar goed ook want IejoorMan is ook helemaal verslaafd aan internet en anders zouden we om de dag toch wel in een internet cafe belanden.... Dat is nu dus niet nodig en kunnen we gewoon vanuit onze hotelkamer internetten...
maandag 24 augustus 2009 om 06:56
Wat een gedoe allemaal op de maandagmorgen.. Wat doe ik mezelf dan weer aan..... En jullie.... Hmmmmm.....
Misschien toch maar stoppen dan.. En me op mijn werk gaan storten....
Welk werk is dan de vraag???? Crisis slaat ook hier hard toe en heb dus gewoon geen werk....Al een paar weken niet eigenlijk... Dus om nu uit bed te komen is ook nooit een pretje in de wetenschap dat je de hele dag weer gaat zitten duimen draaien.... Erg fijn....
Misschien toch maar stoppen dan.. En me op mijn werk gaan storten....
Welk werk is dan de vraag???? Crisis slaat ook hier hard toe en heb dus gewoon geen werk....Al een paar weken niet eigenlijk... Dus om nu uit bed te komen is ook nooit een pretje in de wetenschap dat je de hele dag weer gaat zitten duimen draaien.... Erg fijn....
maandag 24 augustus 2009 om 06:58
maandag 24 augustus 2009 om 06:59
Nog 2 hoop ik... dan zit het er weer op voor Iejoor en mag ik gaan bedenken wat ik ga doen op het werk... Niet super veel vermoed ik...Moet zowiezo wachten totdat iemand anders alle uren heeft geladen van vorige week dan kan ik alle urenrapporten gaan uitdraaien.. Erg boeiend werk NOT echter is het wel werk natuurlijk...
maandag 24 augustus 2009 om 07:28
maandag 24 augustus 2009 om 07:35
Nou ik geef het op. Niet het afvallen maar die kloteweegschaal. De hele week ging goed. Vanochtend op de weegschaal en tadaa, 103.2 dus -0.8. Dit was zeer in lijn met de rest van de week. Ga ik plassen en daarna er weer op staan (om te kijken of het verschil uitmaakte) en jawel: verschil. Maar wat voor een: 115.5! Lijkt me niet helemaal juist. Tien keer erop gestaan en het varieerde van 114.2 tot 114.6. Tijd voor een nieuwe weegschaal dus. Dus negeer mijn weegzooi even voor deze week Q, weegschaal is compleet onbetrouwbaar bevonden.
Ik heb de hele nacht migraine gehad en nog steeds maar ja, eerste schooldag weer he, dus ik wil Zwiepje gewoon met zijn tweeen brengen vandaag!
Iejoor, forummen in de vakantie, je lijkt mij wel zeg!
Ik heb de hele nacht migraine gehad en nog steeds maar ja, eerste schooldag weer he, dus ik wil Zwiepje gewoon met zijn tweeen brengen vandaag!
Iejoor, forummen in de vakantie, je lijkt mij wel zeg!