Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
En waar ga ik het dan over hebben he... zo in mijn eentje op deze maandagmorgen die erg fris aanvoelt en ook erg brak..... Geen idee... iemand????
Tja hoef het natuurlijk niet te vragen he... als er niemand is geeft er ook vast niemand antwoord....

Alvast mijn excuses voor Q die nu veel terug moet zoeken voor mijn gewicht....
Trouwens 1 positief punt van de vakantie... We hebben draadloos internet in het hotel dus onze laptop gaat mee en ik zal iedere dag gewoon op het forum te vinden zijn vermoed ik zo...

Is maar goed ook want IejoorMan is ook helemaal verslaafd aan internet en anders zouden we om de dag toch wel in een internet cafe belanden.... Dat is nu dus niet nodig en kunnen we gewoon vanuit onze hotelkamer internetten...
Nog iets van 6 berichtjes zien vol te typen voordat iemand anders wakker gaat worden.. Dat valt nog niet mee zeg...
Misschien ook al vast even excuses maken aan HCP.... sorry vermoed dat je het nu echt niet meer gaat halen om er zoveel af te krijgen voordat we de 3000 bereiken...
Wat een gezwam allemaal weer zo vroeg op de ochtend zeg....Ik word gewoon moe van mezelf.. Kun je nagaan wat jullie dan wel niet ervan moeten worden...

Driedubbel moe....

En ik ben al zo moe.. pffffff
Wat een gedoe allemaal op de maandagmorgen.. Wat doe ik mezelf dan weer aan..... En jullie.... Hmmmmm.....

Misschien toch maar stoppen dan.. En me op mijn werk gaan storten....

Welk werk is dan de vraag???? Crisis slaat ook hier hard toe en heb dus gewoon geen werk....Al een paar weken niet eigenlijk... Dus om nu uit bed te komen is ook nooit een pretje in de wetenschap dat je de hele dag weer gaat zitten duimen draaien.... Erg fijn....
Misschien ben ik daarom ook wel zo moe... Alhoewel (jaja ik heb hem gevonden) ik zo vaak ben wakker geweest vannacht en moeilijk terug in slaap kwam dat het ongetwijfeld daar wel door is gekomen...
Gaat er nog eens iemand anders reageren? Dan kan ik tenminste stoppen met al dit gezwam.. Alhoewel ik er bijna ben om de Laatste pagina vol te lullen.... Dus als je op laatste klikt dan heb je bijna alleen Iejoor berichtjes.. Grappig....Voor mij dan... VOor jullie wat minder waarschijnlijk....
Nog 2 hoop ik... dan zit het er weer op voor Iejoor en mag ik gaan bedenken wat ik ga doen op het werk... Niet super veel vermoed ik...Moet zowiezo wachten totdat iemand anders alle uren heeft geladen van vorige week dan kan ik alle urenrapporten gaan uitdraaien.. Erg boeiend werk NOT echter is het wel werk natuurlijk...
Alles is beter dan hier het hele topic vollullen in mijn eentje...
Yeeeh ik ben er...... Veel plezier allemaal vandaag... Ik zal proberen me niet meer op het forum te laten zien tot een uurtje of 3 of half 4....
Wel lezen trouwens maar niet schrijven...
Lekker tegen jezelf aan het lullen Iejoor?
Iejoor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Was best leuk ja.... ooops nu doe ik mijn belofte al weer teniet....
Mijn spijtbetuiging:

Alleen jammer dat er niemand de deur open doet.....Willen jullie mijn bloemetje niet hebben ofzo????
Ik ga lekker zwemmen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Een hele blz alleen is je niet gelukt meid
quote:Iejoor schreef op 24 augustus 2009 @ 07:25:

Alleen jammer dat er niemand de deur open doet.....Willen jullie mijn bloemetje niet hebben ofzo????Oké geef maar dan!
Haha Iejoor, lekken praten zonder tegenspraak........ soms kan dat heel fijn zijn, hihi

Ging goed deze week, ik ga nog even lekker door !

Gewicht: 84.5 kg

Eraf deze week: -2.0 kg

Totaal eraf: 17.0 kg

BMI: 29

Streefgewicht : nog 14.5 kg te gaan - ik ben over de helft !!
Wel als je op laatste had geklikt voordat je ging reageren....
Pip,
Nou ik geef het op. Niet het afvallen maar die kloteweegschaal. De hele week ging goed. Vanochtend op de weegschaal en tadaa, 103.2 dus -0.8. Dit was zeer in lijn met de rest van de week. Ga ik plassen en daarna er weer op staan (om te kijken of het verschil uitmaakte) en jawel: verschil. Maar wat voor een: 115.5! Lijkt me niet helemaal juist. Tien keer erop gestaan en het varieerde van 114.2 tot 114.6. Tijd voor een nieuwe weegschaal dus. Dus negeer mijn weegzooi even voor deze week Q, weegschaal is compleet onbetrouwbaar bevonden.

Ik heb de hele nacht migraine gehad en nog steeds maar ja, eerste schooldag weer he, dus ik wil Zwiepje gewoon met zijn tweeen brengen vandaag!

Iejoor, forummen in de vakantie, je lijkt mij wel zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven