Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 24 augustus 2009 @ 10:07:

Leker, dagje niksen. Ik moet om 11.30 bij m'n schoonouders zijn (vriendin is kapster en knipt m'n schoonmoeder dan en er moet even een stukje van m'n pony af) en om 13 uur moet Max op school zijn. Verder ook geen plannen, dus genoeg tijd om te lezen . Wat heb je liggen Star?

Het spel van de engel

God als misvatting

De ontdekking van de hemel

Een boek over de Franse Revolutie

Borstvoeding van Stefan Kleintjes
quote:bambino schreef op 24 augustus 2009 @ 10:10:

[...]

?? ikke nie begrijp.Dat ik dacht dat het hondje niet opgehaald zou worden en jij wel pleegmoeder van het hondje zou worden
Adoptiemoeder dus.
Wordt idd heet vandaag, maar ik moet vandaag echt echt het een en ander doen in huis en met name boven, dus Juul heeft even pech. njente zwembad vandaag.

Wat een ruimte heb ik trouwens weer zeg, zo ontzettend fijn. Mijn hoofd is ook meteen een stuk ruimer, werkt meteen een stuk prettiger.
Nee, Tim heeft geen last meer van tandjes en inenting. En die poepluiers.... zo zielig! Nu ook weer over gelukkig.

Ik ga weer, kom waarschijnlijk niet meer achter de pc. Het wordt hier boven zo heet. Heb wel mobieltje aan vanwege echo Suus.

Lekker relaxen meiden.
quote:Star schreef op 24 augustus 2009 @ 10:11:

[...]

Dat ik dacht dat het hondje niet opgehaald zou worden en jij wel pleegmoeder van het hondje zou worden ozo, ja die visoenen had ik ook.........
quote:bambino schreef op 24 augustus 2009 @ 10:14:

Wordt idd heet vandaag, maar ik moet vandaag echt echt het een en ander doen in huis en met name boven, dus Juul heeft even pech. njente zwembad vandaag.

Wat een ruimte heb ik trouwens weer zeg, zo ontzettend fijn. Mijn hoofd is ook meteen een stuk ruimer, werkt meteen een stuk prettiger.Wanneer begint PSZ weer trouwens Bam?
quote:Kokos2 schreef op 24 augustus 2009 @ 10:14:

Nee, Tim heeft geen last meer van tandjes en inenting. En die poepluiers.... zo zielig! Nu ook weer over gelukkig.

Ik ga weer, kom waarschijnlijk niet meer achter de pc. Het wordt hier boven zo heet. Heb wel mobieltje aan vanwege echo Suus.

Lekker relaxen meiden.

Gelukkig, zo met dit weer en dan zo'n last is dubbel zielig.

Fijne dag!
vorige week
Fijne dag Kokos
Dus hij zit weer lekker in de routine van school enzo?
Hoe laat moest ze ook alweer voor de echo..? Duim dat alles o.k. is!

Bam, nu geen last meer, schijnt ook meer 's nachts te zijn die groeipijn.

Lekker veel verkocht begrijp ik? Doe je goed!
Het spel van de engel ben ik erg benieuwd naar!

Lekker dat het weer zo ruim is bij je Bam! Gek is dat hè, dat dat ook in je hoofd heel anders voelt.
Ik ook benieuwd Mamax, maar kan me er gewoon niet toe aan zetten. Schaduw van de wind vond ik behoorlijk worstelen soms namelijk.
Ja, juul wil naar de bassischool, hahaha hij ziet het helemaal zitten. Moet ie toch echt nog even een poosje wachten....

Juul zit waarschijnlijk met zijn vriendje in de klas , dus das wel leuk. Gaan waarschijnlijk tegelijkertijd naar school
hebben opslag gehuurd Compu, omdat er veels te veel stond.

ja, maf is dat he. ik vind het heerlijk..

nu ben ik bezig met de prive ruimtes, dus dat zal ook wel een stuk rustiger worden ;)

maak ik trouwens iemand blij met zo,n driewieler van charlton ( geloof ik dat dat het merk is )?
Ja dat is waar, vooral het begin was echt even inkomen.

De rest van jouw lijstje ken ik niet. Ik lees er nu 2 tegelijk, Stieg Larsson overdag en 's avonds als man hem leest de laatste van Jill Mansell. Vind ik ook altijd wel lekker weglezen, net of je een tijdschrift leest zeg maar.

Bam, leuk dat Juul bij z'n vriendje in de klas komt! Max heeft ook een vriendje waar hij altijd mee speelt, maar die woont in een hele andere wijk, dus gaat daar ook naar school. Z'n oma paste heel veel op en die woont naast de PSZ, vandaar dat hij nu hier op school zit. Maar Max komt wel bij z'n buurmeisje in de klas (die wordt in januari 6), dat vind hij ook al heel leuk.
quote:bambino schreef op 24 augustus 2009 @ 10:30:

Ja, juul wil naar de bassischool, hahaha hij ziet het helemaal zitten. Moet ie toch echt nog even een poosje wachten....

Juul zit waarschijnlijk met zijn vriendje in de klas , dus das wel leuk. Gaan waarschijnlijk tegelijkertijd naar school

Dat is wel fijn voor ze denk ik, zeker in het begin, dat er iemand is die ze al kennen.

Ceetje's beste vriendinnetje gaat eind oktober al, ben benieuwd of ze bij elkaar in de klas komen.
De ontdekking van de hemel, Mulisch Mamax
Weten jullie dat nog niet dan Bam en Star? Wij hebben eind juni een brief gekregen met de klassenindeling. Ik weet dus bij wie Max in de klas zit en wie zijn juffen zijn.
Nee, zes weken van tevoren moeten ze gaan oefenen en dan krijg je alle informatie ook vermoed ik.
Is dat wat Mulisch? Ik moet eerlijk bekennen dat hij me nog nooit getrokken heeft, hoewel ik nog nooit wat van hem gelezen heb .
Hullo dames!

Echo enzo alles goed. Wel boven gemiddeld zwaar (nu 3 kilo is de schatting) maar dan zou ik rond 4 kilo uitkomen met 40 weken dus nog geen reden voor paniek.

Ik ben wel een beetje gerust gesteld (al had ik liever gezien dat ze gewoon gemiddeld was, maar goed, ik maak dus geen kleintjes, das duidelijk).

Star, Ceetje ziek? Geen griep hoop ik ?

Bam, klinkt goed, opgeruimd! Mooi zo meis.

Mamax, ik heb gewoon tegen school gezegd in welke klas Jeetje moet, ik mocht kiezen. Das pas luxe he?

Maar hier nog geen brief ofzo hoor. Maar dat heeft ws te maken met feit dat ik haar pas in juni ofzo ingeschreven heb, dat zou natuurlijk goed kunnen....

Schaduw van de wind, Star, is dat van die Carlos nog wat? Wat een rotboek vond ik dat zeg. Gaat echt helemaal nergens over imo. Maar wellicht heb ik een slechte smaak: de Vliegeraar vond ik itt de rest van NL ook niks

Zo, ik ga boodschappen doen en dan zien jullie me vanmiddag wel weer verschijnen na mijn dutje, ghe ghe ghe.
Ja jee Suus, ze wil vanavond taco's eten, wat moet ik daar nou van vinden?

Yep, Carlos Ruiz Safon.

Ik sluit me aan bij jou mbt de Vliegeraar trouwens, overtrokken gedoe. Gewoon geen goed boek.

Vond je Komt een vrouw bij de dokter toevallig ook niks?
Nee, weten we dus nog niet zeker, hier nog geen indeling bekend. Maare als dat meisje in januari 6 wordt, hoe kan ze dan bij Max in de klas komen?

Kreeg van de week wel een brief dat er 3 september een voorlichtingsavond is.

Hier zijn 5 kleuterklassen best een boel.

We moeten ook nog op gesprek ergens geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven