NIET groepje
maandag 24 augustus 2009 om 19:54
maandag 24 augustus 2009 om 20:57
ik had twee eieren overdatum
en een buurhondje die de hele ochtend aan het keffen was
en toen was buuv thuis en had ik drie uur geblèèèr van dat kindje van ze , en toen wilde ik mn middagtukkie doen en toen ging buuv weg
en begon het hoerenbeest weer te blaffen en te janken
en toen dacht ik ... misschien houd de buuv wel van ramen zemen
en een buurhondje die de hele ochtend aan het keffen was
en toen was buuv thuis en had ik drie uur geblèèèr van dat kindje van ze , en toen wilde ik mn middagtukkie doen en toen ging buuv weg
en begon het hoerenbeest weer te blaffen en te janken
en toen dacht ik ... misschien houd de buuv wel van ramen zemen
maandag 24 augustus 2009 om 21:14
geen water ? wat heb jij gedaan dan ?
nee het is niet zo netjes maar ik heb he theel lang vriendelijk gevraagd, en toen heel lang boos gevraagd en toen twee jaar lang elke week de politie gebeld, daar kreeg ik alleen een hoge telefoonrekening en een hogebloeddruk van.
verders doen ze er geen ruk an.
ik heb de irritatiegrens opgezocht door elke keer als ze thuis kwam te zeggen " joh fijn buur dat je die rothond eens meeneemt"
maar niets helpt ...
zelf geluidsoverlast veroorzaken in de zin van met gelijke munt terug betalen , sja ik heb wel nog buren aan de andere kant zij hebben een hoekhuis ...
dus zeg het me maar hoe ik het danmoet aanpakken
ik dacht elke keer als ik dat kutbeest hoor dan flikker in een ei tegen t raam. kijken hoe lang ze dan nog volhouden *zucht*
maar nee een schoonheidsprijs verdient het niet
nee het is niet zo netjes maar ik heb he theel lang vriendelijk gevraagd, en toen heel lang boos gevraagd en toen twee jaar lang elke week de politie gebeld, daar kreeg ik alleen een hoge telefoonrekening en een hogebloeddruk van.
verders doen ze er geen ruk an.
ik heb de irritatiegrens opgezocht door elke keer als ze thuis kwam te zeggen " joh fijn buur dat je die rothond eens meeneemt"
maar niets helpt ...
zelf geluidsoverlast veroorzaken in de zin van met gelijke munt terug betalen , sja ik heb wel nog buren aan de andere kant zij hebben een hoekhuis ...
dus zeg het me maar hoe ik het danmoet aanpakken
ik dacht elke keer als ik dat kutbeest hoor dan flikker in een ei tegen t raam. kijken hoe lang ze dan nog volhouden *zucht*
maar nee een schoonheidsprijs verdient het niet
maandag 24 augustus 2009 om 21:18
Ikke niks, er schijnt een of ander enorm waterlek te zijn een paar straten verderop. Daar kunnen we zwemmen, de rest van het durp zit zonder
Dus ja, geen douche voor Marelsman....
En ik snap het wel hoor. Verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar op een gegeven moment sta je met je rug tegen de muur.
Dus ja, geen douche voor Marelsman....
En ik snap het wel hoor. Verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar op een gegeven moment sta je met je rug tegen de muur.
668, the neighbour of the Beast
maandag 24 augustus 2009 om 21:31