Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Positief blijven Compu, geloof me ben van nature ook een behoorlijke stresskip, al bij voorbaat voor iets moest plaatsvinden e.d. En net zoals ik al zei heb je dat je ineens heel veel afspraken hebt(waar mss niet omheen kunt). Toen heeft één hele lieve man mij gezegd(altijd de rustheid zelfe), blijf rustig en wacht af wat er komt, en haal het negatieve eruit en alleen de positieve dingen eruit halen. Dan valt alles mee, als je bij voorbaat je al druk gaat maken dan blijft het moeilijk met idd als gevolg koppijn en geen zin meer! En de agenda he, heel belangrijk! Ga voor jezelf een afspraak maken zoveel afspraken in een week en niet meer! Dat kan ook helpen. Heel veel getipt(sorry) nu hoop ik dat je er wat aan hebt.
Hey

Wat een warmte vandaag he,J en ik hebben de hele dag in het zonnetje gezeten.Ben nog even langs de oppas van Jimmie geweest met een klein doosje chocola(van Anton Berg,weet niet of iemand dat kent maar is erg jammie )

Compu,als ik in jouw situatie zou zitten zou ik kijken wat voor je gevoel doorgeschoven kan worden naar een andere datum en dat doen.

Wel goed dat je het van te voren aangeeft,niets erg dat je je daar 'nu al' druk over maakt ipv achteraf merken dat je over je grens heen bent gegaan Ik denk alleen dat jij sterker bent dan je zelf denkt!

Ah, Jim komt net aangelopen,gevolgd door zn vriend Wim Die 2 gaan vaak samen op pad,vinden ze leuk! Wij ook
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, Luni!

Wij willen er ook nog steeds een keer heen, hebben zelfs al een (oude) lonely planet ervan in de kast staan.

Leuk dat Jim een poezevriendje heeft

Eef, hoe was het op school vandaag, met EZ? Is het opgelost?

Mokkie, ik bestel wel eens foto's bij Pixum (www.pixum.nl), gaat altijd prima. Of anders Hema misschien?

Ik heb zin in mijn verlof, ik heb ineens vreselijke poetsneigingen, ik wil het kamertje af maken, uitzoeken wat er nog allemaal gekocht moet worden en wat we kunnen hergebruiken van JD.

Afgelopen weekend heeft mijn neefje bij ons gelogeerd, was erg gezellig. Hij en JD hebben lekker samen gespeeld, we zijn zaterdag naar de speeltuin geweest en gisteren naar de kinderboerderij, waar ook een mooie speeltuin bij is.
Ik heb ze nu bij de HEMA besteld.

Compu, goeie tips van Eef en Luni, goed je grenzen bewaken. En gewoon een en ander afzeggen als je dat een beter gevoel geeft.

Juultje, je verlof gaat nu bijna in toch?

Oh ja Chadi, nog vergeten te beantwoorden, ik word weer mentor van een brugklas. Wordt een spannende dit jaar, want het is de nieuwe gymnasiumklas waar we afgelopen jaar voor hebben ontwikkeld.

Ik ben een beetje uit mijn doen, een van mijn beste vriendinnen heeft heel naar nieuws gekregen vandaag, moet steed aan haar denken
Ja, nog 3 ochtenden werken, dus vrijdag voor het laatst!

He bah, Mokkie, sterkte voor je vriendin

Afgelopen vrijdag werd onze buurvrouw thuisgebracht door een ambulance. Ik zag haar op een brancard naar binnen gaan, ze zag er niet best uit. Ik vrees dat het voor haar binnenkort voorbij is... (ze heeft leukemie, heb ik wel eens verteld dacht ik).

Het contrast tussen hen en ons is nu wel erg groot
Goeiemorgen :-)

Ik mag vandaag en morgen nog werken en dan vrij tm 11 September, heerlijk!!

Is je buuf ziek Mokkie?

Wat vreselijk naar voor jullie buurvrouw ook Juultje,zo zou het niet moeten gaan he
Nee, zo zou het echt niet moeten gaan. Ze is net zo oud als wij, pas 34...

Lekker dat je bijna vakantie hebt, Luni, geniet ervan!
Oh bah wat naar Juultje, van je buurvrouw. Ze hebben kinderen toch ook? Afschuwelijk dat die straks ook zonder moeder verder moeten.

Het is mijn vriendin Luni, niet de buuf in mijn geval.

Ze is niet ziek, ze heeft een miskraam gehad maar er zit een hele lange nare voorgeschiedenis aan vast. En dit was haar laatste en enige kans.

MB is al flink moe van de eerste paar schooldagen.

Had ik al gezegd dat MB's school 100 jaar bestaat in oktober en dat ik meehelp met een voorstelling te ere daarvan?
Mokkie, nee, zij hebben geen kinderen. Gelukkig maar eigenlijk.

Wat naar voor je vriendin! Helemaal met die geschiedenis, als dit haar enige kans was. Veel sterkte voor haar.

MB zal wel weer moeten wennen aan het naar school gaan na zo lang vakantie te hebben gehad, Had hij wel weer zin om te gaan?

Leuk dat je mee gaat helpen met de voorstelling!

Ik slaap tegenwoordig bijna elke nacht op de babykamer op een matras op de grond, omdat ik zo moeilijk in slaap kom. Nu heb ik sinds een paar dagen echt enorme nesteldrang en ben net alle kleertjes en spulletjes aan het uitzoeken gegaan. netjes opgevouwen in de kast. Is onzin, want ik moet alles nog wassen...

Het wordt steeds echter allemaal, vanavond weer zwangerschapsgym gehad, donderdag de 2e (en laatste) avond van de bv-cursus. De gym heb ik wat dubbele gevoelens bij, ik heb wat moeite met de cursusleidster, das wel jammer. Ook zijn er 2 partneravonden, maar JM gaat niet mee. Vind ik niet erg, hoeft hij ook niet van mij, ik denk alleen wel dat ik er opmerkingen over ga krijgen.

Maandag komen mijn ouders de kamer behangen en op JD passen als wij naar de gynaecoloog gaan. Het is niet echt handig om haar dan mee te nemen.

Ik ga ff een poging doen om te slapen, tot morgen
Goeiemorgen

Ow,.je vriendin,sorry !

Dat is nog naarder,dat voel je dan zelf mee. Hoe lang was ze in verwachting?

Juul,arme!! Wat een gedoe ook zeg Je bent in elk geva;l lekker bezig

Ik hoorde gisteren toen ik hierheen reed een raar geluid achter mn auto,getik uit achterbak ofzo.. verder niet meer aan gedacht en halverwege de terugreis kwam er wel een heel raar geluid uit,de uitlaat,ik wist het zeker. Toen ik deze auto kocht was de uitlaat lek,ik ken het geluid.

Eenmaal thuis bleek dat het achterste deel was afgebroken,het sleepte nog net niet over de grond. J heeft het eraf gehaald en vandaag rij ik met een soort sport-polo rond Kwa geluid dan Morgen gaat ie toch voor akp,.was al afgesproken dus dan heeft ie er gelijk een klusje bij. Wel balen,daar gaan mn overuren
Balen van je auto, Luni! Zal wel een duur grapje zijn..

Over auto's gesproken: wij hebben gisteren een andere auto gekocht, JM's auto gaan we inruilen. Wel lang over getwijfeld en gerekend, maar we willen volgend jaar ook met de auto op vakantie en willen dan een wat comfortabelere auto met airco enzo.

Ik ben er inmiddels wel aardig aan gewend, aan mijn slaapritme en ik merk wel dat ik door die ijzertabletten meer energie heb.
Goeiemorgen

Ik reken(en hoop) op max 200 euro Juultje.Die vriend van ons doet de apk en uitlaat bij de garage dus ik word gematst,betaalde vorig jaar nog geen 400 euro voor apk,grote beurt,...riem,airco en nieuwe banden.

Vingers gekruisd maar!

Ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeee,lekker

Wel vroeg wakker maar we lagen ook op tijd,eerst nog wat bonje gekregen over iets onbenulligs maar was weer snel goed.

Wat voor auto hebben jullie nu??

Heb jij nog de Dacia(heet ie zo??) Mn oud klasgenoot kwam er ook pas mee en je ziet er steeds meer rijden. Is gewoon Peugeot toch? Best een mooie wagen hoor!

Nog 2 dagen he.....
Mogge!

Dat scheelt wel, dat je iemand hebt die dat voor je kan doen. Lekker hoor, vakantie!

Vanmorgen om 6 uur stond er volgens JM een ambulance in de straat, dit keer bij de overburen. Het zit onze buren niet mee qua gezondheid geloof ik.

Ik heb nog de Dacia inderdaad, is een prima auto hoor, het is Renault, en daar is hij ook in onderhoud.

JM heeft nu een Citroën C2 en we hebben een Toyota Prius gekocht. Mooi zuinig, weinig bijtelling, geen BPM, geen wegenbelasting, dus dat scheelt enorm in verbruikskosten.

Nog 2 dagen inderdaad
Ik ga even googlen op de Prius!

Wij hebben hier niet zoveel ziekenwagens maar wel regelmatig brandweerwagens door de rookmelders. De appartmenten hebben geen ramen in de badkamer en de rookmelder zit zó'n beetje naast de deur dus dan slaat ie al snel al. Meestal vals alarm dus

Hier regende het net,maar verre van koud.Boven staat alles open om een beetje door te waaien.

Vandaag hou ik dag aan huis,beetje poetsen etc.

Ik heb net mn auto al opgeruimd en het oud papier uit de kast gesleept,doos zat een beetje vol
Komt de brandweer automatisch als er een rookmelder af gaat? Hier in de buurt gaan die dingen ook om de haverklap af, erg irritant, maar dan komt er geen brandweer. Ik denk dat als er nog eens echt brand is, dat er niemand reageert, omdat die rookmelders zo vaak afgaan. Als hij bij ons gaat check ik altijd wel even of er niets aan de hand is.

Oud papier, dat is een goeie, dat wordt vandaag opgehaald, moeten we dus niet vergeten buiten te zetten. Bij ons past het niet eens in een doos

Poets ze vandaag!
Avond

Als het woningen van GGZ betreft komt de brandweer direct idd,zij zijn allemaal aangesloten op de 'directe lijn'

Ik zal zaterdag de wijk even laten zien ook,het is maar klein hoor.

Ik was al bijna bij de garage toen ik opeens die enorme doos oud papier op de achterbank zag staan dus ik kon weer rechtsomkeert. Het is niet ver maar toch...Ik zou echt niet weten wanneer het wordt opgehaald haha,wist niet eens dat ze dat deden!

Huis is weer netjes,schoon genoeg om een aantal kritische dames te ontvangen

De auto kan morgen worden opgehaald,het kost alles bij elkaar 200 euro en daar ben ik erg blij mee,ik had op zeker het dubbele gerekend.Er moesten ook nog wat kleine dingetjes gedaan,ruitenwissers,vloeistof,olie etc...

Voor de winter laat ik de voorbanden naar achter zetten en 2 nieuwe banden voorop en de remblokken kunnen dan ook gelijk vervangen worden. Dan rij ik superveilig!

Blij dat het weer achter de rug is :-)
Goeiemorgen :-)))))

Vandaag even nog een kadootje kopen en een salade maken, is voor morgen, maar weet niet meer waarom......wat is er toch morgen?
Morgen?? Niets hoor,althans,bij mijn weten niet
Ik heb ook geen idee, ik ga niets doen in ieder geval
*gniffel* het blijft leuk

Mijn stap-kennisje is overleden,gisterenmiddag.Ze was echt óp.

De begrafenis is a.s. dinsdag,ik twijfel nog om te gaan,het zal ongetwijfeld beredruk zijn.

Ik ben weer een blij mens verder,auto gemaakt en opgehaald. Hapjes voor morgen gescoord en een broek ter reparatie gebracht...Ik vind de Turk hier op het dorp het fijnste,volgens mij spreekt hij maar een paar woorden nederlands :

Isch morgen klaar,5 euro,goedemiddag mivfrouw.

Altijd hetzelfde,wat ik er ook breng

Mn zusje was hier vanmorgen en ook al verschillen we van mening wb onze moeder..het zal nooit tussen ons in komen te staan.Dat is duidelijk en uitgesproken.

Goed,ik ga pasta koken,lekker! Met gehaktballetjes die drijven in de knoflook ( speciaal voor jullie ) en gedroogde tomatensaus.
Erg Luni, dat ze is overleden maar ze was al langer ziek toch?

Of je wil gaan of niet zou ik niet laten afhangen van drukte of niet trouwens.

Grappig, die Turk en maar 5 euro? Bij ons 11, welke Turk of je ook kiest haha.

Mijn zus is vanmorgen geopereerd. Heel sneu allemaal. Zit helemaal niet goed met haar baarmoeder (al jaren niet trouwens). Ik ga haar vanavond bellen, ze zou de rest van de dag rusten, bijkomen.

Lekker pasta met knof. Ik eet zo ook iets met heul veul knof. Rijst met gevulde paprika (met oa de knof dus)..

Ik bel je morgen Luni . Als je niets te doen hebt kunnen we miss wel afspreken.
Flinke fik hier. Althans in de duinen. Je zag een enorme rookkolom!
quote:Chadi schreef op 28 augustus 2009 @ 18:22:

Ik bel je morgen Luni . Als je niets te doen hebt kunnen we miss wel afspreken. Ja,leuk,maar alleen als je in de buurt bent hoor,niet voor omrijden

Ze was allang ziek idd maar evenzogoed hard,ze was pas 45 en laat 2 zoons achter.

Ik laat het zeker niet van drukte afhangen maar meer van mezelf,of ik het 'aankan' enzo.

Compu,hier brandt de hemel,het onweert behoorlijk.En regenen,maar dat vinden de planten wel lekker.
T is op het nieuws ook van de brand
Ik dacht al dat zij het was ik las t op H., erg, en nog zo jong...

Ook hier onweer, ik had het eerst niet door maar Benji ligt bij mijn voet te piepen, en hij is echt heel erg bang voor onweer, zielig.

Cha heb jij je zus al gebeld, hoe is t nu met haar?

O ja, Luni mss morgen ff bij je langs, ik ga lekker shoppen bij jou in de buurt, en als ik tijd over heb kom ik bij je langs. Lijk je dat leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven