Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hello!

Hey, wat een goed projectje heb jij dan zeg, Frizz! En natuurlijk kun je daar een Hyves voor openen. Vogel maar eens uit, is helemaal niet moeilijk!

En vrijdag Pom, ik zal mijn agenda eens checken ..

Lees ik nu trouwens ook goed dat jij (ook) wat hebt met paarden? (ik zie overeenkomsten..of toch niet?)

Nou, WS weer gezien vanmiddag (hij deed zijn naam weer eer aan trouwens;-)) en ik ben eerlijk geweest naar hem. Over mijn crush-achtige iets op MB. Zijn reactie? Had ie totaal geen problemen mee. Shit ja, dat verdomde cultuurverschil ook!

Toen heb ik maar proberen uit te leggen dat het voor míj wel een probleem was. Dat het gevoelsmatig niet altijd handig is. Hij snapte het geloof ik wel. En hij was lief. Toen we afscheid namen legde ie zijn hand op mijn schouder en zei hij dat ik niet teveel moest nadenken (goh, die heb ik vaker gehoord....) en dat ik me niet druk moest maken. Hij vindt dat ik contact moet houden met MB, want ik ken hem immers al langer dan ik WS ken. En uiteindelijk zal ik toch weer naar NL gaan.

Ik was bijna ontroerd.
Wat lief! En goed van WS! Tis een schatje...

Hoe voelt dit nu dan voor jou?

Nou ik kan natuurlijk wel een Hyves ervoor openen, maar ik wilde misschien een eigen site. Maar nee, we doen Hyves. Goed plan!
Ja, dan wil ik ook er meer over weten! Maak mij maar lid van je hyves.

Ow, Kym, wat prettig dat hij het zo goed opnam. Voel je nu wat rustiger hieronder? Sneezeweazel, toch geen mexicaanse griep? Ik duim dat het niet zo is.
I am Spaaartaaacus.
Jeetje Kym, wat is die WS een ontzettende schat!

Maar wordt het hierdoor makkelijker voor jou of alleen maar ingewikkelder?

Lijkt me zo moeilijk om in zijn ogen te kijken en weten dat je hem niet meer kan geven.

Frizz..is die hyves er al?

Hey Sam ook weer in de casa.

Sneez, gaat tie weer een beetje?
Frizz is ff niet topfit. Mentaal wel, maar geen energie in mijn lijf. Kan nog geen 10 minuten op die rotbureaustoel zitten. Morgen heb ik echter van 9.00 tot 14.00 uur niets te doen, dus ik ga op mijn werk ff frobelen. En daarna thuis de foto's erop plaatsen. Goed?
Hmmm....vooruit dan maar

Maare....hoezo ben je niet helemaal topfit?

Hoe komt dat?
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 21:19:

Aaahhh... Das balen Sneeze. Moet je ook niezen? ja aan de lopende band! Grapjas!
Misschien door de hele dag aan mijn bureau hangen ofzo? Vroeg opstaan? Heb veel moeite rechtop te zitten... Ga lekker vroeg slapen vandaag.

Inkoppertje Sneez.
Ben weer terug.. Vriend met wie ik ging begon een partij te kokhalzen, dus die heb ik maar naar huis terug gebracht.... Jammer was volgens mij echt een leuke film en het is heerlijk weer! Wie gaat er vrijdag mee, wel heftige film: Milk met Sean Penn gaat over homoseksualiteit enzo.
Waar heeft Madhe zich verstopt?
Ik ga hier nog even een kop thee met honing drinken, laatste stukje private practice kijken en naar bed..
Waar woon je Pompiedoe?

Die film schijnt erg goed te zijn!
Jeetje Pom. Wie is er wel in shape vandaag?

Ik ga vrijdag denk ik al Ramadannen...

Madhe is druk denk ik?

Sneeze slaap lekker!
@Kym...ja was vroeger inderdaad een paardenmeisje. Gestopt met rijden toen ik ging studeren. En jij?
@Sneeze, ik woon in Rotterdam, et toi?
Den Bosch, net als Sam
Hé Sum, zat me af te vragen. Die date met die kakker/yup die je op een zondag zou hebben, maar heb afgebeld. Heb je daar nog wat van gehoord of is dat echt einde verhaal?
Den Bosch is wel ver......hoe heet die wijnbar ook alweer waar je ook kan eten....was goed kon ik mij nog herinneren...
Artisan heet het!
Was ook een paardenmeisje...

Herinner me ineens, ik ga morgen iets heel leuks doen!

Mijn vader belde van de week: "Frizz, heb jij dinsdag iets te doen? Want dan willen we namelijk met jullie naar Carré g..."

Hoor ik mijn moeder op de achtergrond: "Niet zéggen!"

Daar ging de verrassing...

Nu gaan we dus met mijn ouders, broertje en zusje & vriend naar Carré, een soort circusvoorstelling van/met Ellen ten Damme. Geloof dat het mijn verjaardagscadeautje is, al ben ik pas in oktober jarig.

That reminds me, moet ik ook nog wat voor verzinnen. Visite past niet in mijn huis en kan mijn 30e verjaardag toch niet overslaan denk ik zo...
Oeh dan gaan wij jouw verjaardag vieren tijdens de meeting!!!
Leuk Frizz dat je ook een paardenmeisje was...heb je lang gereden?
En ik zit me net af te vragen, heeft iemand van jullie weken terug ook dat topic van de supermarktmeneer gevolgd? Ineens was t topic weg. Foetsie! Weet iemand wat er aan de hand was?
Nee weet niet wat ermee is gebeurd...kan me inderdaad vaag de topic herinneren..
gaan jullie trouwens naar die viva-meeting?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven