Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik geloof dat er een discussie over was geweest onder Overig. Weet niet heel zeker.

Ik heb gereden van mijn 8e tot mijn 16e ofzo. Gestopt omdat mijn zusje áltijd beter werd in alles waarin zij mij na-aapte. Grrrrr!

Wanneer is de meeting ook al weer?
eind oktober geloof ik
F.... begin me ook een beetje koortsig te voelen, nu. Ga slapen en heel erg hopen dat ik niet die stomme griep heb, daar heb ik echt geen trek in....

Slaap lekker voor straks allemaal!
beterschap Sneeze en welterusten
31 oktober is de meeting

Ik ga wel

Ben razend benieuwd naar iedereen

Char,Madhe en er zijn nog een paar posters die ik wel eens in het echt wil zien.

Vrijdagavond heb ik vooralsnog een borrel staan

Pom, was jij de de beroemde vrijdagmiddag borrel afgelopen vrijdag on Rotterdam?

Sneez, gaat niet goed hoor.

Bel je morgen wel even de dokter als je je zo beroerd blijft voelen.

Hier geen paardenmeisje overigens

Ik vind paarden een beetje eng

Ach ja de Yup...na mijn ietwat laf verstuurde smsje dat ik een klik miste en daarom de date wilde afzeggen kreeg ik alleen nog een HUH? terug...........dat was het nooit meer wat van gehoord!
Kan dat aanmeld topic niet meer vinden.

Ja ik ga ook! Ben nog steeds bezig in De Schaduw van de Wind...
Ah 31e, is een weekje na mijn verjaardag. Moet zeggen dat ik ook steeds nieuwsgieriger word hoor.

Maar al die vrouwen bij elkaar...

We hebben allemaal nieuw dating materiaal nodig volgens mij.
@ Madhe; Ne toevallig was ik afgelopen vrijdag niet geweest. Jij wel?
Meeting Topic

Tadaaaaaaaaaaaaaaa

*is wanhopig op zoek naar een date*
*Nw datingmateriaal*....Pom houdt haar mond...
Pom wil je niet daten?!

Och Summerdepum, wanhoop leidt meestal niet tot de beste dates...

Ik zit te msnen met het broertje van MX. Die er geen flauw benul van heeft dat MX en ik contact hebben, want ik kende zijn broertje (16 jaar) eerder. Nu nodigt broertje me uit bij zijn vader thuis... Men moest eens weten!
Nee wil eventjes een paar dingen weer goed op de rails hebben en eigenlijk ook geen zin om moeite te doen. Had me aangemeld bij Paiq en kreeg alweer zo'n irritante vraag voor mijn neus als "Wanneer had je je laatste orgasme"...bleegh, even geen zin in mannen.
Hahahahahahahha Pom! Vertel het dan maar gewoon aan ons. Dan relativeer ik het ff.
Woont MX ook nog thuis? Dan niks zeggen en dan Suprise!
quote:Pompiedoe schreef op 24 augustus 2009 @ 22:44:

@ Madhe; Ne toevallig was ik afgelopen vrijdag niet geweest. Jij wel?

Volgens mij bedoel je Summer ipv Madhe

Yep ik was er even

Ga 4 september weer, dan is ie in Den Haag

Frizz,weet ik ook wel hoor...heb gewoon enorme (lees ENORME) zin in een beurt *bloos*
Pom, wat wil je op de rails hebben dan?

Je klinkt namelijk al ontzettend Zen
F*ck Sum, sorry....ben nu ook 3 dingen tegelijk te doen (tv kijken, forummen en een masker smeren)
Nee dit huis staat in het buitenland. Met zwembad en al.

Goh Sum, dat herken ik dus helemaaaaal niet!

En en en? Geloofde je me?!?! DAMN ik kan ook wel wat gebruiken. Maar helaas, ik verwacht niks vandaag of morgen...
3 dingen tegelijk doen mag ab-so-luut niet van en Zen meester. Mindfulness Pom!!!
quote:Summerdance schreef op 24 augustus 2009 @ 22:55:

Pom, wat wil je op de rails hebben dan?

Je klinkt namelijk al ontzettend Zen Nouja MI. We hebben vandaag weer leuk contact gehad over de sms en ondanks dat ik geen verwachtingen meer heb (geleerd van Frizz ), wil ik open staan voor niet zo zeer verliefdheid, maar wel kunnen flirten (doe het nog steeds niet 100%, omdat MI in mijn kop zit). Aan de andere kant is het kwestie van tijd, ben natuurlijk net begonnen met uitfaseren van MI en wil nu alweer te snel naar volgende level. Voor mijn gevoel ben ik zo klaar voor de volgende fase in mijn leven en die kleine dingetjes moeten nu ook gewoon opgeruimd zijn..*Pom stampvoet licht*. Ik ben gewoon ongeduldig, ik heb geen zin in mannen maar wil wel weer de intimiteit en verbondenheid voelen met iemand (volg je het nog? ).
Nou ik volg het wel. Alles op zijn tijd hoor...

Dat weet je zelf ook. Accepteer het maar gewoon!
Die Pom... Gaat een beetje zichzelf dwarszitten zitten.

Wauw wat een mooie zin Frizz...
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 23:05:

Nou ik volg het wel. Alles op zijn tijd hoor...

Dat weet je zelf ook. Accepteer het maar gewoon!Ja daarom heb ik voor morgenavond weer aan afspraak gemaakt met mijn peutje (de dame die me de beginselen heeft geleerd om alles uit jezelf te halen. Ik vraag me nu braaf elke keer weer "Wat heb je nodig" ). Zij weet de dingen weer helder voor mij te krijgen en ik ga altijd met een goed gevoel bij haar weg. Kan daarna weer een maand tegenaan
Nou ik snap wel wat je bedoeld hoor Pom,ik herken dat wel.

Ik had dat heel sterk nadat mijn relatie vorig jaar op de klippen liep.

Een paar maanden later vond ik van mezelf dat ik mezelf maar weer eens tegoed moest gaan doen aan alle smakelijke hapjes maar het voelde gewoon niet goed.

En nu VOELT het goed en nu zijn er geen smakelijke hapjes voor handen!!!

BUMMER!!!

Ja hoor Frizz, ik geloof je! (bijna)
Ach het is zo als het is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven