Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 18:25:

Heb ik jullie weleens verteld dat ik een soort projectje heb in Laos (hoe bedoel je herkenbaarheid...)?

Ik heb een fonds opgericht waarmee ik oa arme monniken (jonge studenten) kan laten studeren.

Nu belde er net eentje. Voor het eerst belde hij, zo lief! Hij heeft heel hard zijn Engels geoefend, want hij is ontzettend vooruitgegaan sinds ik daar de laatste keer was.

Aaah wat kan ik hiervan genieten zeg!

Jeetje Frizz, wat een ontzettend nobel idee van je!

En wat leuk dat hij zo geoefend heeft.

Maar een fonds dus...

Ik zoek nog een goed doel voor het eind van het jaar om wat op te storten....deze klinkt wel heel erg leuk

Kan ik er ergens iets meer over lezen?
Nou, das dus het erge. Op mijn to do list staat al tijden dat ik er wat meer ruchtbaarheid (huh? das toch een woord?) aan moet gaan geven. Op dit moment staat er alleen een oproep op mijn Hyves.

*neemt zich voor de tijd waarin ze op werk zit en forumt, te besteden aan iets nuttigers*
Dit jaar dus een studiefonds, vorig jaar had ik een zwangere buffel en dakpannen gekocht voor een familie. Met het geld dat overbleef hebben we de schulden afbetaald.

*krijgt zin om alles nu weer opnieuw op te schrijven hier*
Dan nog staat mijn vraag lieve Frizz

Is er iets van een rekeningnummer waar we (ik in dit geval) kunnen storten in december?

Hoeft niet hier open en bloot op het forum hoor, want dan wordt het wel errug openbaar hier
Maar voordat ik een rekeningnr geef, wil ik netjes alle info kunnen geven, snappie?

Dus dat ga ik regelen. Snel.
leuk,leuk,leuk.....

*gaat braaf zitten wachten*
Hahahahhaa ok dan ok. Heb ik eindelijk die stok achter de deur.

Wat zijn de plannen voor vanavond ladies?

We hebben Misscutie helemaal niet meer teruggezien he?

En Windows moet nu toch ook weer komen koekeloeren?
Cutie, kon het gerelativeer niet aan vrees ik

En WV....geen idee waar die uithangt...

Pfffffffffffff.....net ff met de billen bloot gegaan zeg

Ik was de verjaardag van het zoontje van mijn beste vriendin vergeten

Nou niet vergeten, ik had een krabbel bij haar neergezet met de belofte dat ik savonds zou bellen.

En dat was ik dus vergeten.

Zit ik er de hele dag tegen aan te hikken

Bel ik net op, zeht ze

Joh, Sum doe niet zo achterlijk, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen.

Jij zit gewoon even niet zo in dat gezinnenleven.

Kreeg ik ook nog even zoontje aan de telefoon

Tante Sùùùùùùùùùùùùùmerrrrrrrrrrrrr

Wanneer kom je zwemmen???

Gewoon weer een hele dag niets druk gemaakt om niets, en vrijdag ga ik gewapend met kadootjes even een bakkie doen.
So far for Misscuty. Denk dat ze juist hoopte dat wij zouden meerelativeren. Too bad.

Ach Sum, zo zie je maar. Soms kun je dingen zo groot maken in de hoofd! En al hadden ze het wel erg gevonden dat je niet had gebeld, dan nog... Iedereen laat wel eens een steekje vallen. Maar wel lief van je vriendin om zo laconiek te reageren!
Ik snap het hele verliefd worden op een gebonden man ook nooit zo.

Nee das niet waar

Ik snap het wel, ik snap alleen niet dat je er iets mee doet.

Op het moment dat het eerste potje tongworstelen heeft plaatsgevonden dan weet je dat je de controle kwijt bent en dat de kans om hier als sterkste uit te komen minimaal is.

Ik ben ook echt wel eens verliefd geweest op een ontzettend gebonden man.

gewoon niet aan toegeven, en dan gaat het vanzelf over!

Ja echt een lieve vriendin

Ken haar ook al 30 jaar (mijn god wat voel ik me oud ineens!!!)
Poeh poeh, hebben jullie niet gewerkt vandaag? Moet weer 15 blz bijlezen....

Misschien moet ik me maar gaan aansluiten bij een ander topic... eentje waar ik het tempo wel bij kan houden

Voel me niet bijster fit. Een groot deel van de dag ging het nog wel, maar kreeg het een paar uur geleden vreselijk benauwd, pijn op mijn borst. Werd er een beetje eng van. Kan dit gewoon bij een griepje horen? Gaat sinds een half uurtje nu wel weer wat beter gelukkig. Zo maar eerst eens wat proberen te eten. En even jullie verhalen bijlezen natuurlijk!
Ik snap het ook wel. Ben straalverliefd geweest op een man, maar kwam er pas na een tijdje achter dat hij al een vriendin had. Toen was stoppen wel lastig hoor! Ik was destijds ook nog wel naief...

Sneeeeeze nee hoor je hoort bij ONS!

Heb je ook last van andere klachten? Als het alleen die pijn op de borst is zou het misschien 'gewoon' hyperventilatie kunnen zijn? Wel eens gehad?
Das wat anders Frizz, dan is er al gezoend voor je wist dat hij een relatie had.

JA en dan is stoppen moeilijk.

Maar niet onmogelijk toch?

Ik snap die hele, ja maar dan houdt de wereld op uitspraken nooit zo goed.

Sneeze, ben je betoeterd!

Je hoort HIER...punt!

Wel een beetje rare klachten hoor voor bij een griepje

Doe je wel even een beetje rustig aan en hou je het goed in de gaten?

Frizz en ik hadden een beetje een werkontwijkende dag vandaag

Goed gelukt if i may say so
quote:Summerdance schreef op 24 augustus 2009 @ 18:20:

[...]

Maare....ik dacht dat jij ging golluhfuh...(2 holes maar gelopen of zo)Nee gewoon 9 gelopen, is op par3 baantje dus daar doe je ongeveer 45 tot 60 minuten over. Beetje inslaan van te voren, beetje drinken daarna en dan ben ik weer thuis (golfbaan ligt praktisch naast mijn huis)
Jammer Kim dat je niet meegaat :-) Vrijdag is ook leuke film, Milk, kan je dan? ;-p
Gezoend en heel veel meer! God wat was ik verliefd en wat was hij fout. Hij heeft een jaartje terug ofzo weer een poging gewaagd, toen ie écht écht vrijgezel was.

Kom ik een paar weken later zijn so called ex tegen (die ik helaas had leren kennen), met 3 kinderen. Van... hem dus!

Heb maar niks gezegd.

Nou ja, ik dacht ook dat de wereld ophield toen mijn ex me verliet. Alles stortte in. Wist ik toen veel dat de renovatie tot een flinke verbetering leidde!

Heb daarvan wel geleerd dat de wereld nooit ophoudt. Whatever happens, ik red me wel.
Overigens overbodig om te zeggen dat ook vorig jaar niet op zijn avances ben ingegaan hè?

Thank God voor vrouwelijke intuitie!
Project van je klinkt gaaf Frizz. Het grappige is dat al vanaf ik 12 was (en toen lid werd van Terres des Hommes) mij heb voorgenomen om paarden te fokken voor de sport en met het prijzengeld kindertehuizen ging openen in alle werelddelen eentje. Toen ik euh ouder was (zeg maar 15 jaar later) kwam ik achter dat het niet zo makkelijk is om kindertehuizen zomaar te openen, dus had ik bedacht dat ik een studiefonds beschikbaar zou stellen om mensen in de gelegenheid te stellen een studie te volgen (ben van mening dat de toekomst bij jeugd begint en onderwijs (verrijking van kennis, ontwikkeling en tegengaan van kortzichtigheid) een sterk gegeven daarin moest zijn). Alleen die plannen zijn even opgeschoven, omdat ik dacht dat je eerst daarvoor héél véél geld moest hebben en nu blijkt dat het opzetten van zo'n fonds misschien wel iets makkelijker is dan ik had verondersteld. Ik hoor er graga meer over! En nu ga ik hobbelen richting pleinbios.
Potverdrie en ik vertel er graag meer over! Weet iemand of ik een aparte Hyves ervoor kan openen? Voor mijn fonds?

Pom wist niet dat je toen al zo slim en lief was...

Veel pelzier op het plein! Vandaag wel de killerheels?
Ja volgens mij kan je er gewoon een hyves voor maken hoor Frizz.

Alleen dan niet als persoon maar als euhhh...hyve heet dat geloof ik.

Doen hoor, je hebt alvast 2 leden

Jeetje Pom ook al zo nobel.

En ja,ga je zelf eigenlijk nog naar het plein vanavond?
Dat plein is een pleuriseind van mijn huis. Ben allang ingestort. Vermoeiend man, dat werken...

Hmmmm zit even te denken wat handig is. Hyves is wel simpel zelf te maken, gewone website niet. Denk dat het leuk is om al mijn verhalen ruimte te geven, dat men weet hoe ik ertoe gekomen ben.

Moet ik al de blogs van mijn eigen Hyves daarop gaan zetten.
LOL wat een geweldige conversatie afgelopen nacht tussen Pom en Frizz over het 1500ste berichtje!

En wat betreft de Keek op de Week: een seks- en zoenloos weekje voor Sneez afgelopen week

Ik vermoed dat de natte zoenen van mijn kleine neefje niet mee tellen...
Wat betreft mijn gezondheidstoestand heb verder keelpijn, een snotkop en hoofdpijn....
Hahahaha we deden ons best ja Sneeze!

Niet erg niet erg! Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen! Toch Pom?
Aaahhh... Das balen Sneeze. Moet je ook niezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven