eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren

Zo, stilletjes hier! Iedereen is weg zeker. Nou ik ga eerst even bijlezen en de tabel bijwerken! :P

Tis vaderdag eej vandaag dok, dat zou het best wel eens kunnen zijn !

Wij zijn vandaag ook bij de vaders lang geweest, met een houtenkop van BBQ en highlandgames van gisteren. Verder eigenlijk weinig meegemaakt/te melden. Ben wel over de teleurstelling van niet-zwanger-zijn heen, aankomende maand gewoon weer proberen.

Fijne avond allemaal

bri1976

Ja, zou kunnen Bri. Wij hebben er niks aan gedaan, dochter van 1,5 heeft nog geen knutselwerkje gemaakt en ik ben nooit zo attent om dat een kadootje namens haar te kopen... Hij ook niet voor mij op moederdag hoor. En beide vaders hadden we net nog gezien. En ik heb je alvast een jaartje ouder gemaakt toen ik toch bezig was ;).

Hier niet zoveel nieuws. Beetje druk op mijn werk en erg moe door kleine parasiet en keelontsteking/verkoudheid. Vaag misselijk in vlagen over de dag verdeeld, verder wel ok.

3 achterelkaar ongesteld! Balen zeg! Dat hoort niet volgens de statistiekjes hoor! :( Hoewel, nog maar een handjevol dames te gaan en dan zijn we toch allemaal zwanger. Er komen steeds minder NOD's om naar toe te leven, deze maand nog maar 1.

Overigens:

Hartje en Es zijn nog niet langsgeweest op dit topic. Es was wel vaker even weg, maar Hartje niet. Was die nog op vakantie of zo? Heeft iemand haar op de gmail gezien. Misschien zijn ze ons kwijt door de nieuwe titel.

Blond, wat een heerlijk idee om 6 maanden niet te hoeven werken! Zou ik ook wel willen als ik er nu aan denk, maar na een tijdje mis ik mijn werk en maak me ook zorgen om mijn praktijk. Er blijft toch vanalles liggen wat ik zelf moet doen.

Ik vind die cusus best duur trouwens. Onze gym was 68 euro voor (dacht ik) 15 weken 1 uur en 1x 2 uur met partners. 

Herah, wat een lap bijlezen he? Valt niet mee als je net terug bent. Hopelijk heb je het naar je zin gehad.

Soep wat klinkt dat al echt allemaal . En je hebt gelijk; noodzakelijke dingen moet je niet in de laatste weken plannen. Ten eerste heb je dan vaak geen puf meer en ten tweede kan je ook te vroeg bevallen! Overigens was ons kamertje af toen Lisa 7 maanden was :$. Tot die tijd heeft ze wisselend in de woonkamer of bij ons geslapen. Commode en kussen hadden we wel (in de werkkamer van vriend)

Kleertjes e.d. ook allemaal voldoende, luiers ook. Voedingsbh's was ik vergeten... Heeft een vriendin gekocht 3 dagen na de geboorte.

Plien, leuk om eens rozen te krijgen. Ik heb ook zo'n romanticus. Kan de bloemen op 1 hand tellen in 17 jaar...

Ha Dok, gezellig dat je er weer even was, bedankt voor het schema.

Je hebt gelijk, Es en Hartje al lang niet gezien. Es was al wat minder actief, maar spiekte toch wel regelmatig. Ff in de smiezen houden.

Wat hebben jullie een dure cursussen, ik kan gratis naar de zwangerschapsgym van de thuiszorg. Lekker hoor. Yoga kostte 80 euro voor 6 lessen van  5 kwartier, maar dat gaat uiteindelijk niet door.

Ik ga er weer van tussen, ga even op gmail spieken naar de verloren dames en dan weer plassen. Pfff, ik doe niets anders dat laatste dan de hele dag!
Bri *;;(*;.... Wat heeft die test voor een kuren gehad dan???

Hoe gaat het met jullie drieen, lily, klaver en bri? Is er een beetje mee te dealen of zit het nog hoog. Iemand had het over de statistieken en dat is natuurlijk ook zo. We zijn nu een half jaar bezig en het gros van de mensen doet er een jaar over. Het gaat jullie ook lukken dames! Maar goed, dat neemt natuurlijk niet weg dat het zwaar kut is, telkens als je weer ongi wordt! Sterkte meiden!

Soep, we gaan de kleur toch veranderen! Spannend!

Wolf, wat een grappig stukje over die schijnzwangere mannen. Mijn mannetje kan zowiezo al erg goed snoepen/chips eten! Ik ben dus meer op hem gaan lijken ;)!

Herah, welkom terug van je vakantie! En heb je nog een kinderwagen gekocht? Welke? Wij hebben van het weekend de mutsy gekocht. Vooral omdat mijn vriend nogal lang is en bij al die andere die je kon verstellen hij met z'n benen tegen de wagen liep. (tja...lange man, lange benen, hè)

Plieno, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe was het feest zaterdag?

Blond, leuk dat je al met de geboortekaartjes bezig bent! Hoe ga jij het doen, via internet?

Dok, heerlijk hoe relaxt jij het allemaal hebt aangepakt. Ik begin nu echt een soort van te stressen...waar moeten we allemaal aan denken. Wat moeten we allemaal kopen. Wat hebben we wel en wat niet.... Argggghhh ik wordt er soms gek van!

Volgens mij zijn Es en  Hartje op vakantie, maar ik kan me ook vergissen.

Ego:

Het gaat hier allemaal erg goed. Heb soms het idee dat ik iets voel, maar dan moet ik me er wel op concentreren. Verder heb ik over 1,5 week de verlossende echo: jongen of meisje. Daar heb ik echt zin in.

Fijne dag allemaal en tot snel!

Liefs Jules
Hoi dinnetjes!

Bri; balen zeg! dikke *;

Thuis ligt het internet eruit thanx to Ca*#$ema!!! Vrijdag komt er pas iemand naar kijken. Dus nu ff snel op werk. Woensdag laatste werkdag! Heerlijk! Zaterdag gaan we vliegen naar Bella Italia!

Vind 't extra spannend omdat NOD in m'n vakantie valt. Heb besloten om alleen tampons en geen testen mee te nemen. We zijn 8 juli weer in tha house, dus dan kan ik pas wat laten horen (en hopelijk testen!!!)!

Hoop voordat ik vertrek nog even wat van me kan laten horen. Lees tot woensdag i.i.g. wel mee!

X

Parel (de egoïst....)
Heej Dames,

Helaas geen vakantie hier hoor, maar door zwangerschap zo'n hoofdpijn dat werken momenteel lastig en wisselvallig is... Probeer nu halve dagen maar vorige week lukte dat maar drie dagen. Komt vaker voor zeggen ze maar ik kan er niet veel aan veranderen. Pracetamol helpt niet en meer mag ik niet hebben... Kortom: KL*TE!!

Blond: leuk om te lezen dat jij ook zo'n moeite hebt met het uitzoeken van een cursus... Ik werd er bij mijn vorige bezoek met de verloskundige op gewezen dat ik me maar eens moest orienteren op een cursus. Ik folders mee. Bij de meeste werd ik al recalcitrant bij het lezen van de folder. ;) Zag mezelf daar al tien weken rellen bij een cursus. Enige die ik inderdaad ook wel oké vond was die samen bevallen cursus. (onder het mom: ik de sjaak, jij de sjaak :D) Lief wil er helaas niet aan.... Dus moet nu nog op zoek naar die leuke, nuchtere, no-nonsense cursus hier in de buurt.

Voor alle dames bij wie het helaas niet gelukt is vorige ronde: *;*;*;*;

Plieno; nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Leuk om te lezen dat hier de mutsy ook populair is. Het wordt ook onze wagen,haha! Zijn nog niet helemaal uit over de kleur maar wel dat het die ene met vier luchtbanden en de niet meesturende achteras (echt, alsof het over een vrachtwagen gaat...:P) gaat worden. Kamertje is hier al bijna helemaal klaar. Meubeltjes (kubus, babypark via marktplaats) en aankleding is al af. Kleur is fris lichtgroen (anijs van histor) met roomwit. Vroeg weliswaar, maar lief en ik hadden geen zin in last minute werk...

Anyway meiden, ik doe mijn best jullie bij te houden! Ga weer een poging wagen tot werken.

*;Es

PS Parel: fijne vakantie, geniet ervan!! (en mocht je het niet uit kunnen houden, het italiaanse woord voor zwangerschap is gravidanza en test moet je maar ff bij "gebarentalen" :P!)

Hoi hoi!

Soep: Haha, lastig he, de hele tijd moeten plassen! Werd er echt gek van... Maar het is nu op een of andere manier minder geworden, hoef niet meer elk kwartier.

Jules: Mijn vriend kwam met hele boekwerken vol met geboortekaartjes aan. Hij heeft een kennis die bij een drukkerij werkt. Heb niet eens op internet gekeken, misschien is het daar wel veel goedkoper, geen idee eigenlijk. Vanochtend hebben we ze besteld, en terwijl we daar zaten is toch nog last minute onze keus veranderd. Hoezo wispelturig?!

Parel: Zaterdag ga je dus naar Italie! Wij ook! Waar ga je heen? Wij naar Sicillie, vliegen aankomende zaterdag dus naar Palermo. Heb er zin in...

Es: Beterschap! Balen van die hoofdpijn zeg! En succes met het zoeken naar een leuke cursus! Eigenlijk lijkt degene die ik nu gekozen heb me ook niks aan, maar ja, om nou helemaal niks te doen... Nu maar hopen dat er dan tenminste leuke meiden opzitten!

Vanmiddag zijn we naar de gemeente gegaan en heeft mijn vriend 'de ongeboren vrucht' erkent. Daarna eventjes geshopt voor wat baby spulletjes (Prenatal heeft wipstoeltjes in de aanbieding!!) en toen door naar de VK. Alles was gelukkig weer oke, elke keer weer leuk om het hartje te horen. Was voor mijn vriend de eerste keer dat hij het hoorde, was nooit eerder meegeweest naar een controle van de VK.

Nou, verder geen nieuws meer, dus bye for now..!
Plienoooooo, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Was het een goed feestje of ben je nu helemaal uitgeteld (nee, niet uitgerekend) van de drukte?

Lil, wat is het voor leasewagen geworden? Is ie voor jou of voor je vriend? Heb je een beetje verstand van auto's of ga je voor een mooie kleur ;), neem geen zwart, hebben wij, maar met een beetje zon brand je al uit die auto. Straks met die kleine is dat ook niet handig, want dan mag de airco niet aan heb ik gelezen en gevoelsmatig zou ik dat sowieso al niet doen.

Herah, welkom terug van vakantie!

Blond, jeetje dat je al het geboortekaartje hebt uitgezocht. Lijkt me trouwens ook leuk om jullie straks allemaal een kaartje te sturen, dus misschien tzt even wat adressen op gmail zetten? Dat ben ik namelijk al wel aan het doen: adressen verzamelen. Beetje vervelend als je er straks achter komt dat je de helft van de adressen niet (meer juist) hebt. En dus een zwangerschapscursus uitgezocht. Ja, ik vond het ook heel lastig. Heb nu eentje uitgezocht die superpraktisch is en maar zes weken duurt. Met een oefentherapeut en gebaseerd op Mensendieck en dan alleen laatste avond is met partner. Ik ben vrij nuchter type en dit klonk wel aards (zweverige term voor zo'n nuchter type, haha). Je leert wat weeen zijn en wat voor soort weeen je kunt krijgen en wat de beste houding is en meer van dat soort blabla. Begint pas eind augustus.

Wij zijn trouwens wel uit de naam, wie van de zwangeren en niet-zwangeren zijn dat ook al? Naam blijft een verrassing hier!

Grappig dat jullie allemaal voor de Mutsy gaan. Om eerlijk te zijn heb ik niet eens meer naar een andere wagen gekeken (wij hebben de Stokke al besteld, blauwe kleur), weet dus ook niet hoe de Mutsy er in het echt uitziet, alleen van jullie plaatjes! Hij ziet er top uit en wat een keuze heb je in kleuren, zeg!

Ha Bri, ben je ook inmiddels over je houten kop heen? :P Klonk gezellig die BBQ!

Dok, hopelijk word de misselijkheid snel minder.

He Soeppie, hoezo kan je gratis naar zwangerschapsgym? Helemaal goed natuurlijk! Mijn cursus kostte 95 euro, ook niet echt goedkoop voor zes keer.....

Jules, spannend dus over anderhalf week! Ga je ons ook vertellen of het een jongetje of meisje wordt? Goed dat het verder lekker met je gaat!

Parel, alvast een hele fijne vakantie gewenst. Italie is populair in ons clubje! En jeetje zeg, dat je het zo lang gaat proberen vol te houden.... ben benieuwd!!!!!

He Es, daar was je weer. Oooo, wat rot van die hoofdpijn en dat je dan inderdaad er niets tegen mag innemen. Het is voor het goede doel, maar je zit er maar mooi mee. Hopelijk is het echt een tijdelijk kwaaltje... en voel je je snel weer helemaal top!

Nou, volgens mij is het alweer een enorme lap tekst geworden.

Voor iedereen die ik nu even niet genoemd een dikke knuffel en tot snel!!
Hier kom ik nog op terug
Hi!

Dok, leuk zo die tabel! Ben benieuwd hoe snel de tabel met j´s en m´s wordt gevuld... Soep, jullie willen het niet weten toch? Mag er bij jou een vaagteken komen te staan?

Blond: die cursussen... Ik vind het lastig, maar heb nog even de tijd. Ik wil ook graag met mijn vriend een cursus doen, dus heb ook naar Samen bevallen gekeken. Een zwangere collega gaf me de tip om anders een ´gewone´ cursus te doen en een paar sessies bij een haptonoom samen. Lijkt me ook wel wat, dan is het niet alleen maar zweverig en doe je ook nog wat met andere zwangeren én samen! Hoe doen de anderen dat met cursussen?

KQ: leuk dat jullie al uit de namen zijn! Ben zo benieuwd naar leuke ideetjes! Op mijn werk wisselen de zwangere collega´s ook geen namen uit, wie weet gebruikt iemand anders´m! Wij twijfelen nog over de jongensnaam, maar over de meisjesnaam zijn we het wel eens geloof ik. Maar ja, wij moeten nog even wachten tot we weten of het een jongen of meisje wordt...:D  Ik weet alleen niet of we het familie en vrienden gaan vertellen of dat het ons geheimpje blijft... Liever dat laatste, maar kan ik mijn mond houden...? :P Misschien is het het gemakkelijkste om te zeggen dat je het niet weet, en dan lekker je mond houden...

Ook een leuk idee trouwens van die geboortekaartjes! Aan de andere kant kan inscannen natuurlijk ook... Via gmail delen we al zoveel, is wel handig!

Parel en Blond: heerlijk, een weekje Italië! Is het weer daar lekker? Ik zou dolgraag nog eens naar Sardinië gaan, wij zijn twee jaar geleden naar Corsica geweest... WOW! Echt paradijs in Europa! Sardinië schijnt ook nog niet zo toeristisch te zijn, dus dat lijkt me ook wel wat! En alleen de reis er naartoe met de auto vonden wij al super! Maar ja, volgend jaar dénk ik dat we toch maar ergens anders naartoe gaan...;)

Jules: ja, we hebben wagens gekeken maar nog niet één gekocht. We wilden eigenlijk voor de Stokke gaan (vooral vriend; wij hebben zoveel Stokke stoelen in huis dat het haast lijkt of we aandelen hebben , we vallen gewoon voor de ergonomie en het design!) maar toen we de winkeljuffrouw vroegen om hem ingeklapt te laten zien viel hij toch wel tegen. Mijn eerste keus was eigenlijk de bugaboo en die blijkt kleiner op te vouwen, gemakkelijker te monteren, meer rijmogelijkheden te hebben (ingestelde vering, met/zonder voorwielen, switchen van voor- naar achterwielen) dat die nu onze nummer één is. En dan graag de zwart-zand, alstublieft...:D Denk dat we over een week of wat de knoop maar doorhakken, eerst de afspraak bij de gyn volgende week maar weer!

Ik zat er de afgelopen week trouwens best mee dat mijn buikje er nog niet is. Gelukkig hoorde ik van veel mensen dat dat best even kan duren. En vannochtend heb ik ineens het idee dat het ietsjepietsje meer is dan gisteren! Zou het wel leuk vinden, als je het eindelijk kunt zien. Hoop dus dat volgende week alles goed gaat!

Donderdag mag ik gezellig naar de cardioloog voor een ecg en echo van mijn hart, omdat de gyn wil weten hoe groot het gaatje in mijn hartklep is dat bij mijn geboorte is ontdekt (waarschijnlijk píepklein!). Wist eigenlijk niet meer dat ik die had, gelukkig is huisartseninfo volledig (nou ja, wat dit betreft dan). Ben dus erg benieuwd hoe dat dan weer is, laat het maar over me heenkomen. 

En nog even mijn vakantie (hijg, hijg), was lekker! Weer viel wel tegen (vooral de laatste dagen was er vééééél regen) maar la douce France blijft mooi! Hopelijk doen we in augustus nog een lang weekend samen, anders duurt het nog wel erg lang tot december!

Meiden, een fijne week, werk ze allemaal (of geniet lekker van je vakantie of het vrij-zijn)!

Herah
Ha allemaal!

Zo, ik ga er even lekker voor zitten. Ben terug uit de stad, ben al sinds 8 uur in de weer, maar het is heeeeerlijk buiten. Eerst langs de dokter, schimmelinfectie nummer 2 is een feit. Heb er iets te lang mee gelopen had al eerder klachtenvrij kunnen zijn. Lief heeft er ook last van gehad, dus maar gauw die pillen gebruiken. Daarna even naar Prenatal, nog wat leuke dingetjes voor mij gekocht, naar Hema voor babyspullen (o, die zijn zo leuk daar en zoveel in lime, onze kleur). Morgen gaan we waarschijnlijk gordijnen bestellen. En ik moet het wiegje gaan opmeten, een matrasje moet op maat gemaakt worden en dat duurt ook enkele weken. Daarna naar future maman, duur daar, maar een erg mooie buikband gekocht en een dure onderbroek (niet sexy) voor de bruiloft die ik binnenkort heb. Heerlijk gewinkeld en het was nog superrustig.

Jules, welke kleur is het geworden? Jij wilt ook het geslacht al weten, ben ik de enige die het niet wil weten? En als je je concentreert en lekker rustig gaat zitten dan kan je best je uk voelen, hoor. Rust en ontspanning is het devies!

Parel: heerlijk Italie, wil ook wel, maar dit jaar zit het er even niet in. Misschien gaan we met de auto nog weg, of een weekendje naar Brussel, maar echt vliegen kan niet ivm onzekerheid werk van mijn allerliefste. Dan maar een mooie zomer met strand hiero!

Es, fijn dat we wat van je horen, alleen wel gruwelijk balen dat je zo'n hoofdpijn hebt. En je kan zo weinig innemen nu je zwanger bent, echt vreselijk. Succes er mee. Wij hebben ook een wit met groen kamertje. Alleen de vloerbedekking is terracotta, maar dat past prima. We wonen in een huurhuis en willen over niet al te lange tijd verhuizen, dus ik doe er niet teveel aan. Ben je nog op Hajraa geweest???? Mijn teamies hebben het reuzeleuk gehad, echt jammer dat ik niet kon.

BLond: het klopt wel dat je minder moet plassen, alles blijft veranderen en je baarmoeder hangt waarschijnlijk weer anders. Ik merk wel dat baby B lekker op mijn darmen springt, dan heb ik opeens lucht :$

Sicilie is echt te gek, ik ben er 7 jaar geleden geweest. Eerst rondgereden en toen een week aan het strand. Wil ik beslist nog een keer heen! Geniet er van, de mensen zijn echt superaardig. We hebben daar autopech gehad en zijn echt heel goed opgevangen door de locals.

Fijn dat je uk erkent is, dan is dat maar gebeurd. Vergeet je niet na de geboorte het gezag te regelen? Wij lossen dat op door een geregistreerd partnerschap. Kost wat, maar dan hoeven we nergens meer over na te denken.

KQ: mijn gym is van de thuiszorg en je hoeft niet eens lid te zijn om gratis mee te kunnen doen. Ik heb er goede dingen over gehoord van een collega, dus ik verheug me er wel op. Ik zit niet per definitie te wachten op geouwehoer, maar deze schijnt goed te zijn. Ik zou ook op zwangerschapsyoga, maar dat gaat niet door. Nu laat ik het maar zo, ga af en toe zwemmen en fietsen. Ik ben ook al begonnen met een adreslijst, is wel handig, als ik nu aan iemand denk stop ik die er meteen in. Soms lijkt het zo vroeg, maar de tijd vliegt soms ook. Net als met spullen bestellen enzo. Ik vind de stokke heel erg mooi, maar veel te duur. Anders kom ik hem een dagje lenen ;)

Wij zijn al een tijdje uit de namen. Een meisjesnaam hadden we geloof ik al 2 dagen na de positieve test, een jongensnaam heeft wat langer geduurd. We gaan de tweede en derde naam vernoemen, vinden we allebei erg leuk. Als het een jongen is naar de vaders en een meisje naar de moeders. We hebben het opgeschreven en het staat geweldig. Soms gebruiken we de namen al onderling, is wel handig om te wennen en of het echt lekker bekt.

Herah, bij mij  mag er een vraagteken komen te staan bij JM

. Overigens hebben wij op 21 juli de pretecho. Ook daar kunnen ze om het geslacht heen zoeken, gaaf! Herah, geen zorgen om je buikje hoor. Ik hoorde laatst van iemand die 3 of 4 weken later zwanger was dan ik, dus nu 17 weken ofzo, die ging nu pas positiemode kopen. Ik al met 12 weken!!! Je kan niet vergelijken en hij komt vanzelf. Het is een beetje een dooddoener, maar voor je het weet zit hij in de weg. Maar ik geef je groot gelijk, het is leuk als mensen het zien! En bij een eerste duurt het meestal langer.

Meiden, dit was het voor nu, ik ga weer even verder studeren!
Hallo allemaal,

Even een krabbeltje op deze fantastisch mooie zomerdag!

Vandaag mijn laatste werkdag voordat we gaan trouwen.

Morgen nog een drukke dag.. naar de kapper en nog op jacht voor een mooie BH. Ik kan natuurlijk niet met zo'n zwangerschapsding aankomen op mijn "huwelijksnacht" .. haha!

Wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor donderdag maar het gaat vast allemaal goed komen en een heel gezellige dag worden.

De mensen om me heen hebben er in ieder geval heel erg veel zin in en dat is natuurlijk wel een belangrijke factor!

De laatste tijd niet zoveel geschreven maar ik heb het druk met verhuizen, trouwen en zwangeren.. sorry!

Ik zal proberen mijn leven te beteren!

Lees dat bij iedereen de mutsy favoriet is, we zouden aandelen moeten nemen, volgens mij lopen die best goed.

Ik had het al eerder verteld maar wij hebben de Koelstra gekocht. Daar viel ik als een blok voor, dus ja, smaken verschillen.

DOK; bij mij kun je ook een ?? in de tabel zetten want wij willen het geslacht ook niet weten. Best moeilijk voor mijn collega die mijn echo's doet want die weet het wel.. maar ze houdt haar mond en ik vertrouw haar blindelings.

Zelf denk ik nog steeds 100% een meisje dus het zal een grote omschakeling zijn wanneer er toch een jongetje uit komt zeilen!

Volgende week gaan we het babykamertje kopen en als ik klaar ben met klussen, dat is over een week of 4..5..

Dan ga ik ook lekker babyspullen shoppen.

Heb al wel wat gekocht maar dat zijn alleen maar leuke dingen dus het noodzakelijke moet nog.

Ik denk dat ik lekker met mijn moeder ga. "aanstaande" vindt alles mooi wat ik mooi vindt dus dat is handig.

Ik ga voor wit met grijs en zilver en heb al erg veel leuke dingen gezien, nu alleen nog bij elkaar scharrelen en kopen.. zal een flinke rekening worden.

Zo, ik ga werken.. voor alle meiden die vakantie in het vooruitzicht hebben: geniet ervan.

Ik zal jullie zo snel mogelijk bijpraten over de bruiloft.

xxxx Jessel
He ladies,

Nog een laatste krabbeltje voordat ik een weekje weg ga. We vliegen

naar Rome, hebben daar een auto gehuurd en gaan wat rondrijden. Tent

mee en we zien verder wel. Het weer zit in ieder geval mee want het is

er nu 30 graden.

Tot volgende week woensdag!

Jusa

p.s. Jessel, geniet van je trouwdag!
Straks waarschijnlijk langer verhaal, voor nu even twee dames:

Jessel: hele fijne dag donderdag! Ik ga aan je denken!

Jusa: hele fijne vakantie; dat er maar een mooie romario of romania uit mag voortvloeien
Jessel: geniet van je dag morgen!
Hoi meiden!Jessel; ik wens je een prachtige dag toe morgen! Geniet ervan! Ook ik zal aan je den-ken!Jusa; Wij komen je zaterdag opzoeken in Rome! We logeren bij een leuke B&B in ‘t centrum, na een aantal dagen in ‘de eeuwige stad’ huren ook wij een auto om richting zuiden te rijden (Napels, Vesuvius, Pompeij). Na het cultuur snuiven strijken we vervolgens neer op ‘t schiereiland nabij Sorrento om een week lang te relaxen!Als ons internet ’t weer doet vrijdag laat ik wat van me horen. Anders is dit voor nu even m’n laatste posting. Hoop dat ik na m’n vakantie een héél vrolijke berichtje mag tikken!Zal jullie wel missen hoor! Lekker melo-dramatich! Hahaha! Maar meen ’t stiekem wel!Kus,Parel
Dok hoe was't gisteren bij de VK? (plopt ineens DOK VK op in outlook!). Je moest gisteren toch? Is alles goed?

Hoop nog van je te lezen voordat ik weg ben.

X

Parel
Jessel, heel veel plezier morgen en dat het maar een mooie dag mag worden !!

Jusa en alle andere (die al dan niet naar italie) op vakantie gaan--> have fun en geniet ervan.

Zal wel rustiger worden de komende week.
Ha meiden.

was erg afwezig de laatste dagen maar zie dat het mooie weer meerdere meiden van de pc heeft afgehouden, het viel redelijk bij te lezen ten opzichte van andere momenten soms

jessel, ik weet niet of je nog kijkt vanavond want zo'n avond voor de GROTE dag zal wel heel spannend en druk zijn maar ik wil je met je aanstaande een geweldige dag wensen. Ik duim voor veel zon en een heerlijke blije gelukkige dag voor jullie!!

en vakantie gangers; wat een heerlijke vooruitzichten hebben jullie zeg, italie op z'n best als ik het zo lees.. zalig!! ga er maar heerlijk van genieten!!! het eten, de zon, de omgeving de romantiek.. mmmm top!! tot na de vakantie maar weer en inderdaad parel, jij vast met heeeeel goed nieuws, dat moet gewoon!!*;

jules en soep, fijn dat jullie de klachten rondom het heup gebied herkennen en het nog goed te doen vinden, Ik heb ook al een paar dagen veel minder last.. zal wel iets klem hebben gezeten waar de beeb nu weer voorbij is gegroeid.

ik herken we ook de toename maagzuur.. plien.. jij het nog een beetje oke daarmee? geen neus verhalen meer? zo erg heb ik het gelukkig helemaal niet, merk het iets meer op maar gelukkig komt er weinig echt naar boven.

Wat leuk om te lezen dat zo ongeveer het hele groepje al een wagen heeft uitgekozen., Wij krijgen de spullen van mijn zus die al 2 kindjes heeft en de wagen is volgens mij een quinny.. een rode ook. vind ik wel een leuke kleur voor zowel en jongen als en meisje, komt goed dus.

en wat zijn velen van jullie al ver met het kamertje en de meubels.. pff  af en toe denk ik echt dat ik achterloop maar dan denk ik maar snel dat ik nog 5 maanden moet dus nog wel 3 maanden van alles kan regelen.. Onze gordijnen hebben we wel besteld bij de hema. Leuke creme gordijnen met hier en daar een dikke of dunneren oranje of rode streep van velours stof erop. subtiel gekleurd maar wel echt vrolijk.

ik weet niet meer wie het vroeg maar wij zijn ook al heel lang uit de namen. Dat weten we al 2 jaar..:) was een van de eerste dingen waar we uit waren toen we elkaar leerden kennen.. haha..je kunt het maar tijdig met elkaar eens zijn over de toekomst he..

en bij mij mag ook een vraagteken komen te staan want wij gaan volgende week ook met klem vragen bij de echo niet te kijken naar het geslacht van de beebie.. de verassing na 9 maanden lijkt ons geweldig!

luum, jij moet denk ook bijna voor de echo he, zie nu het schema niet in beel dmaar je scheelt natuurlijk maar een dag of 2 met mij.. vonden de meiden die het al gehad hebben niet vreselijk spannend? kan me goed voorstellen dat ik volgende week voordat het zo is toch wel even de zenuwen krijg of alles wel gezond en goed is enzo.. nou ja, we gaan natuurlijk na al die positieve uitslagen van jullie ervan uit dat het ook bij ons helemaal goed is!!

oh en herah, maak je geen zorgenover je pas kleine buikje. had ik ook tot een week of 3 geleden ( ben nu 18 weken) je zag echt bijna niets en ik ben nu pas 1,5 kilo aangekomen sinds de start. Ben tussentijds 4 kilo afgevallen.. dacht ook dat dat niet goed was maar met 15 weken vond de verloskudige dat ik een prima15 weken buikje had. Geen zorgen maken dus meid!!

heeft een van jullie nog een tip waar je een mooie positie jeans kan kopen? heb gisteren bij de h&m en prenatal gekeken maar zag echt niets leuks.. niet leuk om dan te winkelen:(.. dus tips zijn van harte welkom!!

ik ga nog even met lief aan de koffie, wel zo gezellig

tot snel!!!!!

liefs mim.

Je komt wel meteen goed terug Mimmie! ;)

Wij hebben ook een rode Quinny (Speedi, 2e hands, maar nieuwe buggy-zitting gekocht)

En dan zo'n reiswieg erbij, in het grijs.

Jessel, hoop dat je een fantantische dag hebt morgen!

Ben het verder even kwijt en te lui om weer een 2e scherm te openen :$.

vk was niet veel bijzonders, bloeddruk is prima, testen besproken en echo afgesproken voor 12 juli. Dat bleek later een week te laat te zijn, dus ik moet nog even bellen voor een nieuwe afspraak.

Ha Dok, Dat is ook een mooi kleurtje, die reiswieg in het grijs is ook 

mooi, ik ben dol op grijs! Haha, maar ook op rood, anders zou ik jaren

voor aap lopen

Mimmie, even een antwoord op jouw vragen: over die klachten, ik ga voor

de zekerheid vanmiddag naar de bekkenfysio, heb teveel last, ook met

slapen. Ik hou je op de hoogte. Wij gaan waarschijnlijk dezelfde

gordijnen kopen als jij, maar dan met de groene streep velours er op.

Ik vind die met rood en oranje helemaal te gek, maar ja, wij hebben

lime gekozen voor de kamer en er is al aardig wat Hemalime aanwezig.

Hoe lang duur het voordat ze er zijn, weet jij dat? We kijken nog bij

de Leenbakker of we nog wat zien, maar deze zouden het bij de Hema

worden. Neem jij er dan een rolgordijn nog bij, ze lijken me aardig

dik. En natuurlijk een foto als ze hangen!

Wij vonden de echo spannend, maar niet heel spannend, omdat ik het

gevoel had dat alles goed was. We hebben in onze directe omgeving nare

verhalen gehoord en waren dus een beetje voorbereid dat je ook slecht

nieuws kunt krijgen. Toch heb ik geen moment getwijfeld. Moet je ook

niet doen. Wat je wel moet doen is genieten, het is zo'n fantastisch

moment, je krijg je kindje in beeld zoals je zelf jezelf nooit hebt

gezien en je ziet dat het lekker zijn eigen gang gaat. Het beweegt, het

leeft in jouw buik. Vooral veeeeeel naar het scherm blijven kijken!

Nu ga ik douchen, het autoalarm is weer afgegaan vannacht, zonder reden, dus dat was een gebroken nacht. Kan ik vast wennen....
Getsie, de vivasite doet gek, en nu had ik niet gecopypaste...

Ik schreef dus:

Dok, dan is je echo al lekker snel, niet komende week, maar de week er op, toch? Fijn dat verder alles goed was.

Mimmie, ik vergat nog wat: ik weet niet hoe je in de slappe was zit, maar ik heb een fantastische positiejeans van noppies gekocht. Hij was niet echt goedkoop, maar het is de beste jeans in jaren voor mij. Ze hebben hem ook in extra lang. De band loopt onder je buik door en het is net alsof je een gewone jeans aan hebt. Ik ben erg lang, dus helemaal verguld, ik sta zowat op de onderkant. Doordat ik geen maatje 38 had was het erg lastig een gewone jeans te kopen, ik ben echt zo blij met deze. En lief zat ook helemaal te stralen toen ik uit het pashokje kwam. Je kunt hem kopen bij Future maman en misschien ook eens op marktplaats kijken, daar kom je ze ook tegen in allerlei  maten!
Jessel, je zult dit niet meer lezen, denk ik, maar een hele fijne, mooie dag toegewenst!!! Ben benieuwd naar de foto's!!!!!!

Meiden die lekker op vakantie gaan; geniet ervan, rust lekker uit en wie weet komen jullie wel met meer dan twee weer thuis. Wij duimen!

Mimmie, Noppies is, zoals Soep inderdaad ook al zei, een geweldig jeansmerk voor zwangeren. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Vind zelf wel dat je er dan ook direct erg zwanger uitziet en dat vond ik met twaalf weken nog even wennen, maar jij bent natuurlijk alweer verder!

Heb ook nog een skinny jeans bij de H&M gekocht en die vind ik zelf ook helemaal te gek. Vond ik wel de ultieme tegenstelling, haha, skinny jeans en dan steeds dikker worden. Maar met een lekker lang T-shirt of hemd (ook bij H&M te koop) vind ik dat hartstikke leuk staan. Mijn benen groeien gelukkig nog niet, dus het is alleen nog maar mijn buik die dik is.

Sowieso vind ik trouwens de spullen van Noppies leuk, maar wel duur voor zo'n korte periode.

Spannend he, de 20-weken echo. Het is natuurlijk fantastisch dat we tegenwoordig die mogelijkheid hebben, maar het is ook even een zenuwslopend moment. Had vantevoren niet gedacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn. Het is ook vooral het feit dat je daar maar ligt, zelf niks kunt doen en overgeleverd bent aan het deskundige oog van de man of vrouw die jouw echo doet. Zelf zie je natuurlijk niet zo snel of alles wel of niet goed is. Maar probeer ervan te genieten, het is zo bijzonder om je kleine te zien bewegen, echt geweldig!

Dok, goed om te lezen dat alles prima was bij de VK. En nu op naar de echo. Spannend. Hoe is het met je kleine meid trouwens?

Ben vandaag precies 22 weken. Soms kan ik niet wachten tot ik die kleine in mijn armen kan nemen en dat mijn vriend en ik samen echt papa en mama zijn. Heb tot nu toe nog geen gevoelens van angst gehad of ik of wij het wel kunnen, maar die gevoelens zullen ook nog wel komen. In juli gaan wij pas echt met de babykamer beginnen. We hebben wel al heel veel gekregen, dat is het voordeel als je allebei de jongste bent thuis en je broers en zus waarschijnlijk geen kinderen meer zullen krijgen. Zelfs traphekjes staan hier al in huis, nog niet gemonteerd, hoor. Binnenkort gaan we ook de wieg ophalen en kijken wat daar allemaal aan gedaan moet worden. Vandaar dat de Stokke er wel van af kon bij ons...de rest krijgen we allemaal bijna!
Hier kom ik nog op terug
quote:Maar met een lekker lang T-shirt of hemd (ook bij H&M te koop) vind ik dat hartstikke leuk staan. Mijn benen groeien gelukkig nog niet, dus het is alleen nog maar mijn buik die dik is.:P Ik bedoel natuurlijk dat ze nog niet dikker zijn geworden...
Hier kom ik nog op terug
Lees net even terug, maar Jules...volgens mij heb jij vandaag of morgen de 20-weken echo? Hopelijk is alles goed!!

En Es, hoe gaat het nu met jou? Hopelijk weer een stuk beter?

Ga nu aan de studie, bah. Tot snel!!
Hier kom ik nog op terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven