De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Hai,

Kay ik hoop dat jullie lekker weer hebben! Fijne vakantie!

Nala, oeh ik ben ziek geweest toen ik 37 weken was. Niet fijn! Hopenlijk blijft het je bespaard .

Ow lekker Hera een zwembad! Ik wil ook een zwembad in de tuin. Lijkt me zoooooooooo leuk .

Vandaag is het een jaar geleden dat schoonvader overleden is. Raar, een jaar is zo lang, maar het lijkt nog maar zo kort geleden dat hij er nog was. Het lijkt helemaal geen jaar, het is nog steeds erg .

Vandaag is man ook weer vertrokken voor 2 weken. Bleh. Ik heb me maar met chips op de bank geinstalleerd .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, een jaar alweer, jeetje lijkt inderdaad veel korter geleden. En een jaar is wel lang maar ook heel kort als het om verwerken van verdriet gaat. Helemaal als je in zo'n jaar heel veel meemaakt.

Hey 12-9 dank je wel. Het is zo gek, net alsof hij toch zo weer binnen kan lopen ofzo. Raar toch?

Vandaag in Rhenen geweest? Ik ga denk ik deze week of volgende week weer een keer
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Mijn man legde trouwens aan Milena uit dat we vanochtend naar oma zouden gaan, tante zou er ook zijn en.. Voordat hij uitgeproken was, riep ze al: en opa niet he want die is dood. En dat is heel verdrietig en Milena is ook verdrietig. (Haha en vervolgens gaat ze wel keihard een liedje zingen, maar ik vond het zo apart dat ze er vandaafg ineens over begon)
Dat is wel heel bijzonder, Frans.

Goh kan me inderdaad ook niet voorstellen dat het alweer een jaar is, kan het me nog zo goed herinneren dat je het vertelde/schreef.

Nick begon laatst ook over zijn opa's, waar die waren. Ik uitleggen dat zijn opa's dood zijn.

zegt hij : "dat moet toch niet, dat is niet leuk" om vervolgens inderdaad direct over iets anders te beginnen.
12-9 leuk zo'n dagje in de dierentuin, ook al was het met je schoonfamilie

Kayleigh, hele fijne vakantie. De voorspellingen zijn aardig goed voor komende week.

Nala, hoe was het vanmiddag? Hoop voor je dat je niet ziek wordt.

We hebben een heerlijk middagje gehad. Kids lekker gespeeld, zonnetje erbij. Heerlijk.

Duik zo mijn bed in. Morgen weer werken.

En helaas donderdag een crematie. Mijn tante is overleden aan maag/darmkanker.
ennnnnnnnnnnnnnnnn off we go!!!!!!

*afmeld*

Nala, toi toi toi he de komende twee weken!!!!!

Kay en Jac, fijne vakantie!!! Ik wil ook!

Zusje en zwager zitten nu in Italië en goede vrienden in Mexico.

Mag niet klagen, weet het, zit in een mooi huis. Maar zou zo graag op vakantie willen.

*zucht* Nog maar 10 maanden wachten…

Is het alweer een jaar geleden van je schoonvader Frans! Dacht echt pas een half jaartje.

En dan je mannetje ook weer weg. Sjit…

He bah Hera, die klote ziekte ook. Gecondoleerd.

Was ze al lang ziek? Of ging het heel snel?

Ik ben nog steeds snotterig.

De bbq gister was gezellig, maar vond het idd te druk.

Dus op een gegeven moment lekker binnen op de bank gaan zitten.
Jeetje Frans alweer een jaar geleden, wat gaat dat hard zeg.

Toch altijd weer een lastig momentje.

oh hera gecondoleerd..

Haha Nala wij hebben ook het hele weekend gebbq`d heerlijk hoor ! Lekker lounchen op het bankje heerlijk rustig nadat Kaj ging slapen.

Zondagochtend om 6.30 vertrekken wij dus vroeg op schiphol, avond daarvoor hebben man en ik een feestje van vrienden die allebei 40 jaar zijn of nog worden dus big party en die hebben het een week naar voren geschoven zodat wij er nog bij konden zijn. Kan dus niet maken om niet t egaan. Wordt dus erg slopend ppffff maarja 10 dgn rust NOT met 4 terror kids hihih
Dat wordt dus gelijk door gaan vanuit feest naar Schiphol, Brabbel?

Hebben wij 2 keer gehad. 1 Keer toen mijn moeder 50 werd en vorig jaar na een bruiloft.

Ik vond het niet erg, lekker wat afleiding, maar gingen zonder kids dus dan kan je lekker slapen in het vliegtuig of als je er net bent.

Je hebt iig 10 dagen om uit te rusten.
Jac en Kay, dit lezen jullie je niet meer. Maar een hele fijne vakantie geniet er lekker van.

Brabbel ,ook al bijna vertrekken. Pfff dat is wel een goed begin van je vakantie.

Mooi dat de bbq geslaagd was Nala.

Mijn tante was al een tijd ziek. Maar toch gaat zoiets altijd sneller dan je denkt.

Maar het is voor haar beter zo.

Fijne avond allemaal.
Oh wat een vakantie's hier nog zo laat.

Jac, Kay, Brabbel en Amy, heel veel plezier!

Frans, gek he dat die ukken dat zo aanvoelen. We zijn naar burgers geweest. Ga over 2 weken met mijn ouders en oma weer naar rhenen.

Hera, gecondoleerd. Vreselijk altijd dat soort dingen.

Nala, lekker dat de bbq geslaagd was en lekker dat je ook zelf lekker rustig op de bank.

Vandaag weer lekker gewerkt, viel gelukkig mee met de warmte. Morgen moet Ties weer terug naar ka. Ben benieuwd.
Heb ff berichtje geplaatst op Hyves, ivm herkenbaarheid.

12-9, suc6 morgen bij de ka!
12-6 succes vandaag.

Nala, (korte) reactie hyves moet nu naar mijn werk.
Murning!

Alles goed met jullie? Hiero wel.

Dacht vannacht wel ff dat het ging gebeuren.

Heb sinds vrijdag al krampjes en vannacht had ik ff een paar oefenweeen.

Maar daar bleef het bij. Helaas.

Gelukkig ziet het er naar uit dat het iets meer gaat afkoelen.

Dat vinden mijn enkeltjes helemaal niet zo erg. Men, wat deden die pijn gisteravond!

Kon gewoon mijn tenen niet meer bewegen.

Vanmiddag ff soppen met mijn schoonmoeder hier in huis en eind van de middag naar de vlos.

Ben benieuwd!!!
Nala, alles goed bij vk?

Weinig nieuws bij de kinderarts. Uit groeihormonen was niks uitgekomen. En wat betreft botgroei was er een botje dat nu aan het ontwikkelen moet zijn wat er bij Ties nog niet zat. Maar kan ook zijn door achterstand die hij eerder heeft opgelopen.

Hij zit nu met gewicht en lengte allebei helemaal onderin de curve (lengte 92,6 en gewicht 12 kilo). Nu toch weer aanzien voor 6 maanden of groei doorzet anders gaan ze nog andere onderzoeken doen.

Heeft er nog iemand opperdepop die niet gebruikt wordt. Vriendin van mij wil hem graag maar hij is niet meer te krijgen en ik gebruik de mijne nog best veel voor Fenne.
Bah wat vervelend dat het zo onduidelijk blijft bij Ties en zijn groei. Wat denken/vinden jullie er zelf van ? Wat voor botje moet er nu dan groeien?

Geen idee wat opperdepop is dus kan je er niet aan helpen.

Nala hoe was het bij de vlos? Of ben je ondertussen gewoon aan het bevallen
Ja! De kleine meid is helemaal ingedaald. Dus we zijn er echt klaar voor.

Krampjes kon ze weinig over zeggen.

Kan idd morgen al komen, maar kan ook over 4 weken.

Heb nu alle verloskundigen gezien, dus das wel prettig.

Schoonzus en petekind waren mee. Volgens hem heb ik een paard in mijn buik.

(dat zei die toen we het hartje gingen beluisteren)

Bloeddruk was goed, maar moet wel het vocht in de gaten houden wat ik vasthoudt.

Krijg ik er meer last van, of word ik misselijk/duizelig, dan moet ik aan de bel trekken.

HvN is nog niet op de stoep geweest, maar BNN wel. Helaas was ik niet thuis. (heb ik me voor niets opgetut )

Maar mannetje heeft ze doorverwezen naar de hogere piefen die er meer vanaf weten. Hadden ze ons ook aangeraden.

Dus zal wel wat over op BNN komen, maar denk niet met beelden van ons huis of zo.

Maar ga het toch wel ff in de gaten houden.

Idd vervelend 12-9, dat het allemaal nog steeds niet duidelijk is bij Ties.

Met opperdepop bedoel je zeker dat kookboek? Heb em ook in de kast staan, maar wil em nog wel ff houden.
ik maak me er niet zo druk meer over. Hij ontwikkelt zich verder goed en zo'n klein botje in zijn pols kan hij vast wel missen als het nooit meer komt.

opperdepop is kookboek van ah, niet meer te krijgen.

Nala, succes als je er een paard uit moet persen. En BNN dus maar in de gaten houden. Wel vervelend hoor zo'n gedoe.
Nee moet je ook niet doen 12-9.. in het begin deden wij het ook omdat Kaj klein is voor zijn leeftijd. Nou we zien het allemaal wel hoor. Hij groeit dat is belangerijker en wat je zegt zo`n botje in je pols mis je denk ik ook niet echt.

Oh Nala goed hoor,,. jajaj wordt spannend nu hoor.

Denk trouwens dat Kaj zijn balletjes ingedaald moet worden, hebben het nu een tijdje aangekeken en ze zitten heel vaak niet in het zakje, zal het in sept aankaarten.
Frans een jaar geleden alweer..wat vliegt de tijd....

En wat ben je ook een liefie he, zag net je berichtje aan Soof!

12-9 ik heb hem nog wel, moet wel ff kijken waar die is goed?

En ach de ene is klein en de ander veel te groot.

(15-16 kilo en 103cm dus ja ze moeten toch wat te zeuren hebben)

Nala spannend hoor dat gerommel!!! En wat een buik heb je! super!

Brabbel vervelend van zijn balletjes, goed dat je het aankaart!

Fijne vakantie! Wij gaan dus dinsdag middag.

Hera gecondoleerd meid!

Nou ik ga ! NACHTDIENST brrrr
Haaai!

Hera, gecondoleerd! Jullie worden ook niet echt gespaard zeg!

Hoe bevalt het werken?

12-9 Ze moeten nu dus een botje bij de polsen krijgen? Ik zal eens voelen . Vervelend hoor al die onderzoeken. Arme Ties en arme jullie, want uitslagen krijgen is toch spannend. Ook als je er wel vertrouwen in hebt! Ik hoop dat hij nu lekker gaat groeien, dan hoef je je in ieder geval helemaal geen zorgen te maken. Ties is inderdaad slim en ondernemend genoeg

Amy, succes met nachtdienst. Nou die arme Sophy zeg. Gatver, dat het z slecht gaat met haar moeder. Wow en wat is Saar toch een flinkerd! Mileen is ook maar een garnaaltje, 92 cm en 12,5 kilo . Bojan gaat haar inhalen vrees ik. En snel ook, donderdag moeten we weer, maar ik gok dat ie rond de 8 kilo weegt en zo'n 70 cm is.

Nala, spannend!!! laat haar maar komen he? Ik ben benieuwd!!

Is je tribune eigenlijk al opgezet?

Hmm, bij deze ga ik erop zitten en deel chipjes en cola uit!

Brab, kunnen Kajs balletjes wel in zijn zakje komen? Man (die dit niet gaat waarderen, maar goed) heeft zijn ballen ook niet altijd in zijn zak zitten. Haha en verder werkt zijn zaakje toch wel erg goed!

Verder met iedereen alles ok??
12-9, Vent heeft dat kookboek nog met zijn verjaardag in mei gekregen. Wat gek dat dat er nu niet meer is.

Haha, Vent had het verkeerd, BNN stond niet op de stoep, maar BNR, nieuwsradio.

Zag alleen op nu.nl nu een berichtje staan.

Goed dat je het aankaart Brabbel. Wat kunnen ze daar dan aan doen?

Ga zo lekker naar bed, beetje koppijn en zo.
Frans idd. een lange meid, lengte is een jaar voor en gewicht gemiddeld.

En hahaha waardeert hij niet, maar leest hij ook niet toch?

Hoop dat je hoofdpijn vandaag weer over is Nala!

Nou 2 nachten gehad, nog 1 te gaan..
oja 12-9, heb het boek gevonden. weet jij of dit formaat via de brievenbus mag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven